Bijzonder he, van die kat. Ik had weleens ergens gelezen dat katten dat aanvoelen, dus vriend en ik keken elkaar al zo aan van...quote:Op maandag 1 november 2010 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Wat cool trouwens Aventura, dat je echt merkt dat de kat steeds op je buik wil zitten!
Ik dacht vorige week ook dat ik wel zwanger moest zijn omdat mijn kat steeds op schoot kwam, maar die bleek zelf niet lekker te zijn en werd daar blijkbaar aanhankelijk van
Oh en wat lief van je vriend!
Dat komt niet door de nieuwe layout maar doordat een MOD de OP heeft geëdit.quote:Op maandag 1 november 2010 12:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, Boepie, ik heb geprobeerd om je in het lijstje te zetten bovenaan, maar dankzij de nieuwe layout kan ik niet meer edittengisteravond niet en nu ook niet
Oh!quote:Op maandag 1 november 2010 13:05 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Dat komt niet door de nieuwe layout maar doordat een MOD de OP heeft geëdit.![]()
Aventura, de Plus heeft heel lekkere alcoholvrije witte wijn en rosé.
Kun je met de feestdagen op een verantwoorde manier een gezellig glaasje meedrinken.
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar ik heb toen ik bezig was voor Annicka ook wel zulke korte cyclussen gehad, zie ik nu. (Ik heb alles bijgehouden en bewaard.quote:[b] Op maandag 1 november 2010 12:34 schreef LadyBlack het volgende:[/b
Enneh, GWS, is het wel menstruatie dan nu? ......of.......?
Niks mis met korte cyclus! Snel weer kansquote:Op maandag 1 november 2010 13:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar ik heb toen ik bezig was voor Annicka ook wel zulke korte cyclussen gehad, zie ik nu. (Ik heb alles bijgehouden en bewaard.) Ik geloof eigenlijk dus niet zo in een innesteling.
Ik blij dat we op dag 6 en 7 gelijk weer geklust hebben!quote:Op maandag 1 november 2010 14:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Niks mis met korte cyclus! Snel weer kans
Ik bedenk me nu dat ik behalve een korte (22 dagen gemiddeld) ook een gekke cyclus had. Terugdenkend moet ik zwanger zijn geraakt van het vrijen op de 6de dag van mijn cyclus. Want de eerstvolgende keer was pas weer op dag 14 (omg, waarom vertel ik dit). Dan moet dus op die dag, of hoogstens van de 3 tot 4 dagen daarna de eisprong hebben plaatsgevonden. Dus dat is wel een 'tip' voor volgende keer. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met 'proberen'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |