behalve als je in het onderwijs werkt, want dan lever je juist maximaal 3 weken vakantie in...quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef Jeetjejom het volgende:
Een julikindje is heel leuk hoor!!! Dus dames die nog een kans hebben, snel je best doen! Is ook een hele fijne tijd om zwangerschapsverlof te hebben(Juni, juli, augustus en september vrij zonder vakantiedagen af te geven, wat wil je nog meer?)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:31 schreef Jeetjejom het volgende:
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
haha dat lijkt me wel watquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:52 schreef Jeetjejom het volgende:
Een julikindje is heel leuk hoor!!! Dus dames die nog een kans hebben, snel je best doen! Is ook een hele fijne tijd om zwangerschapsverlof te hebben(Juni, juli, augustus en september vrij zonder vakantiedagen af te geven, wat wil je nog meer?)
tsja, we waren al 2 jaar bezig voor de eerste dus stoppen was out of the question voor mijquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef viervijfzeszeven het volgende:
wij hebben zelfs een stop van 3 maanden binnenkort omdat ik geen kindjes wil die tegelijk jarig zijn
best erg, maar ja als je het kan plannen waarom niet
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Aoraki het volgende:
Achja, ik ben gewoon van mening dat je al blij mag zijn als je zonder problemen zwanger wordt, en een gezond kind op de wereld zet... Dus ik houd me er echt niet mee bezig (op dit moment dan)
[/preekmodus]
preciesquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
tsja, we waren al 2 jaar bezig voor de eerste dus stoppen was out of the question voor mij
Hier hetzelfdequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Aventura het volgende:
Daar houden wij ons nou helemaal niet mee bezig. Het maakt me niks uit. Ik vind niet dat we daarover iets te wensen kunnen hebben.
Doe es niet, daar word ik nog veel nieuwsgieriger vanquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef viervijfzeszeven het volgende:
en ik typ zo irritant zonder hoofdletters omdat ik nog steeds een beetje undercover wil blijven
haaaahhh en ik hoopte ook dat Evie niet met kerst of oud en nieuw kwam,quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Aoraki het volgende:
Ik heb me daar nooit mee bezig gehouden, wanneer het kindje zou komen. Maar toen ik uiteindelijk zwanger was en op 3 december uitgerekend was, hoopte ik wel dat hij wat eerder zou komen, en niet 2 dagen later...
Whaaaaaa!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:31 schreef Aventura het volgende:
Dit is heel raar. Net getest. Zomaar, een ingeving. Wil test al weggooien. Toch nog beter kijken. Tweede streep, heel licht. Bijna niet te zien. Jezus. Ik weet niet of ik het nu goed zie. Moet streep niet dichter bij andere streep staan? Etc. Mijn hart bonkt in mijn keel! Kan nu geen foto maken (iphone, slechte canera). Omg..
heb je nog een test Aventura? dan kun je die beter morgen in de ochtend even doen of overmorgen in de ochtend... daarbij is het nu nog erg vroeg en is er kans dat je morgen of overmorgen ook nog heel licht test... maar ik steek m'n duimen alvast op voor je...quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:31 schreef Aventura het volgende:
Dit is heel raar. Net getest. Zomaar, een ingeving. Wil test al weggooien. Toch nog beter kijken. Tweede streep, heel licht. Bijna niet te zien. Jezus. Ik weet niet of ik het nu goed zie. Moet streep niet dichter bij andere streep staan? Etc. Mijn hart bonkt in mijn keel! Kan nu geen foto maken (iphone, slechte canera). Omg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |