abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95592134
Ik heb me nooit echt in zijn leven verdiept, maar for some reason heeft zijn zelfmoord me niet erg verbaasd. Het is niet zo dat ik het had verwacht, maar ik zag hem afgelopen zomer een keer bij VI Oranje zitten en toen kreeg ik wel de indruk dat er iets 'mis' was met hem.
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:30:01 #127
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95592899
Antonie Kamerling deed eerder een zelfmoordpoging
[Depressiviteit]
In een interview met het blad Kek Mama onthulde Isa Hoes dat Antonie Kamerling twee weken voor zijn dood al een einde aan zijn leven probeerde te maken. "Hij kwam 's avonds thuis en vertelde wat hij had gedaan. Ik schrok, maar we werden er samen ook een beetje lacherig van."
"Er kwamen zoveel emoties boven: angst, boosheid, verbazing. Uiteindelijk hebben we een fles wijn opengetrokken en uren lang gepraat", herinnert de 43-jarige actrice zich. Kamerling maakte begin oktober op 44-jarige leeftijd een einde aan zijn leven. Isa begrijpt dat haar echtgenoot uit het leven stapte. "Ik kan me wel in hem verplaatsen. Alleen zou ik zelf nooit zo'n stap kunnen nemen, daarvoor houd ik te veel van het leven."

Een dag na de milsukte zelfmoordpoging zocht Antonie Kamerling hulp. "Ik wilde heel graag dat hij in therapie ging", vertelt Hoes. "Hij is nog drie keer naar deze persoon geweest, maar het was al te laat." De diagnose manisch-depressief werd volgens Hoes pas vlak voor Kamerlings dood vastgesteld. "Mensen denken soms dat hij altijd depressief is geweest, maar dat is niet zo. De depressieve buien zijn er langzaam ingeslopen."

Ondanks de zelfmoordpoging en de depressie had Isa Hoes niet voorzien dat Antonie Kamerling een einde aan zijn leven zou maken. "Ik wist natuurlijk dat het slecht met hem ging, maar dat betekent niet dat je dit dan kunt voorzien. Ik dacht meer: daar gaan we weer." Wat Antonies zware depressie veroorzaakte, weet Isa niet. "Ik kan en wil niet voor hem denken, dus ik weet niet wat de precieze oorzaak van zijn depressies is geweest."

Met Isa en de kinderen, zoon Merlijn en dochter Vlinder, gaat het 'naar omstandigheden' goed. "Ik doe mijn best om er wat van te maken. Voor mezelf en voor de kinderen. Soms is dat moeilijk, dan kan ik niets anders dan huilen. Omdat ik hem mis en omdat ik een leven leid waar ik niet zelf voor heb gekozen."

Hoes heeft alle vertrouwen in de toekomst. "We komen er wel, zo met z'n drietjes. Het is niet altijd even makkelijk. Hij was de mooiste, leukste, gekste en meest bijzondere man die ik ken en ik had heel graag oud met hem willen worden, maar het kon niet meer. Ik mis hem intens."
Bron
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:41:27 #128
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95593465
zie net dat roos op 8 april dat stuk al had geplaatst
pi_95593549
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener: "..ik zelf nooit zo'n stap kunnen nemen, daarvoor houd ik te veel van het leven."
pi_95602940
Het is wat verwarrend, want ze staat dus in de Kek Mama en in de Mama, twee verschillende bladen. De Mama heb ik en dat is een behoorlijk lang interview. Ze kreeg nl van dat blad de Mama of the year award.
Don't you love her madly?
  zondag 17 april 2011 @ 00:19:08 #131
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_95605147
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2011 10:00 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat zal traumatisch genoeg geweest zijn, Isa & kids zijn niet voor niets verhuisd
Sorry, ik zou die column uit de Kek Mama voor je overtypen, maar die was inmiddels bij m'n moeder en ik was 'em dus kwijt. Ik ga het nog steeds doen.

Ik hoop dat we de mama (ontzettend leuk blad overigens, ook voor meisjes als ik die nog lang geen mamma willen worden) weer krijgen in de familie (die bladen gaan bij ons altijd rond), want ik ben erg nieuwsgierig naar het interview.
pi_102576937
quote:
Isa Hoes viert leven op sterfdag Antonie Kamerling

van onze redactie
AMSTERDAM - Isa Hoes brengt de sterfdag van Antonie Kamerling door met haar familie. “We gaan samen het leven vieren.”

Aanstaande donderdag is het precies een jaar geleden dat Antonie Kamerling zichzelf van het leven beroofde. Zijn weduwe Isa wil de dag graag met haar familie doorbrengen, maar er geen sombere dag van maken. “Het wordt een dag met niet teveel verdriet en het leven vieren”, vertelt Isa aan dagblad Spits.
“Ik wil niet te lang stilstaan bij de dood. Ik sta veel liever stil bij alle mooie dingen die hij heeft achtergelaten. Gewoon een dag met elkaar die oké gaat worden.
quote:
Kris Kamerling spreekt over overlijden Antonie

van onze redactie
AMSTERDAM - Kris Kamerling mist zijn broer Antonie, die aanstaande donderdag een jaar geleden overleed, nog elke dag.

"Ik mis het samenzijn met hem", vertelt Kris openhartig in RTL Boulevard. "Het was een zielsverband dat ik met hem had en dat is gewoon weg."
Kris kan zich nog goed herinneren wat hij voelde toen hij van zijn zus Liesbeth hoorde dat Antonie er niet meer was. "Ik werd helemaal koud. Ik geloofde het niet en ik werd gek."
Aanstaande donderdag is het precies een jaar geleden dat Antonie zichzelf van het leven beroofde. Kris heeft het verlies een plekje kunnen geven. "Nu ben ik niet boos. Ik begrijp het nu."
Fimpje met Kris: http://www.rtl.nl/xl/#/u/ab5a7908-2340-42f7-bb5f-6456087a91cc/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_102751267
morgen al weer een jaar geleden...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:46:40 #135
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102751542
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:41 schreef roos85 het volgende:
morgen al weer een jaar geleden...
Alweer 1 jaar gaat hard..
  Moderator / Miss SHO zondag 9 oktober 2011 @ 10:20:20 #137
22592 crew  Ole
pi_102867496
quote:
9s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 21:46 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Alweer 1 jaar gaat hard..
maar het lijkt wel vorige week :{
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:45:37 #138
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102867845
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:20 schreef Ole het volgende:

maar het lijkt wel vorige week :{
Ja dat kan je wel zeggen alsof het vorige week is gebeurt. :{
  woensdag 12 oktober 2011 @ 05:44:51 #139
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102987069
Nu maar hopen dat hij nu echt rust heeft ...

Het heet tegenwoordig trouwens de bipolaire stoornis, de term manisch-depressief is verouderd.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:49:45 #140
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102987404
Hij is dood, wat wil je?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:45:44 #141
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102997758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 07:49 schreef static het volgende:
Hij is dood, wat wil je?
:{

Bij wijze van spreken dus .....
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo