quote:Zijn echt niet de enige trieste figuren.Op donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zag op me oude school wel eens rennen op de les te halen moet ze om de haverklap hun broek optrekken en ging er vaak eentje op zijn bek.
quote:In het verleden droegen we troep (troop) dat viel halverwege de les meestal uit elkaarOp donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zag op me oude school wel eens rennen op de les te halen moet ze om de haverklap hun broek optrekken en ging er vaak eentje op zijn bek.
quote:Nou die nerds doen ten minste normaal en zijn te verstaan. Nou ja de nerd op mijn school dan.Op donderdag 28 oktober 2010 15:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zijn echt niet de enige trieste figuren.
Denk hetzelfde van bijv. nerds die er niet uitzien enz...
Dus zo bijzonder is t allemaal niet.
quote:Jij vind ze misschien normaal omdat je het zelf bent of veel met ze omgaat.Op donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou die nerds doen ten minste normaal en zijn te verstaan.
quote:Ik doe een technische opleiding dus ik ga veel met ze om jaOp donderdag 28 oktober 2010 15:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Jij vind ze misschien normaal omdat je het zelf bent of veel met ze omgaat.
Maar vind ze even raar en triest.
Dus allemaal andere mening he.... vriend
quote:Je raakt meestal besmet waar je veel mee in contact komt. Een nerd dusOp donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe een technische opleiding dus ik ga veel met ze om ja
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, dat is het resultaat van zenders als MTV en de clipjes van rappers. Echt te triest voor woorden.
Bezit is niet alles. - WEL
Vrouwen zijn geen hoeren. - de meesten WEL
Geweld is niet leuk. - in sommige gevallen WEL
quote:Die vergelijking gaat niet helemaal op. DBZ is een tekenfilm die duidelijk fantasie is. De gangsters op TV zijn echte mensen en gedragen zich echt zo.Op donderdag 28 oktober 2010 15:13 schreef Pakslaag het volgende:
Ik denk dat MTV er een beetje mee te maken heeft, maar kom op? Hoe fucking dom ben je als je dingen ga na doen wat in een videoclip gebeurt? Ik ga godverdomme toch ook niet over straat rennen en 'kamehameha' roepen?
quote:Oh zo ja dan zit er maar een echte nerd in mijn klas de rest ziet er normaal uit. Die gast ziet er echt niet uit hij heeft de stem van een wijf (kan ie niet zoveel aan doen ofzo maar toch) Loopt altijd in een afgrijselijk trainingspak met een gratis shirtje van zijn judo club daaronderOp donderdag 28 oktober 2010 15:29 schreef DeRakker. het volgende:
Maar ik heb het over het uiterlijk.
Ik doe ook technische opleiding, en zijn maar paar trieste figuren tussen...
Je kan ook slim zijn en er normaal uitzien + normaal sociaal contact.
quote:Schrijnend voorbeeld
quote:Lyrics voor de Song die ik binnenkort uitbrengOp donderdag 28 oktober 2010 17:07 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dit is een onterechte klacht nigga jeweetzelluf
Want je kan niet aan me tippen, niet eens voor de helluft
Dus wees maar jaloers op mijn gangster stijl
Want ik ben een lekkere boy met me gangster smile
Maar serieus dit is echt een onterechte klacht. Zo kan je ook wel bezig blijven over mooiboys, metalheads, gothics en ga zo maar door. Dat heet nou een subcultuur deal with it.
quote:Goed idee homie, ik zal hem connecten en checken of ie een colabbo wil maken met je boy.Op donderdag 28 oktober 2010 17:08 schreef wise het volgende:
[..]
Lyrics voor de Song die ik binnenkort uitbreng
je kan zo deze user bijstaan met rappen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef BasEnAad het volgende:
Bezit is alles.
Vrouwen zijn hoeren.
Geweld is leuk.
quote:Yo geile sletje, hoe vind je me petje?
quote:Als je 200 kogels nodig hebt om iemand te raken zou ik inderdaad daar voor gaan. Persoonlijk zou ik voor de M82A1 i.c.m XM8 carbine met ACOG scope gaan.Op donderdag 28 oktober 2010 19:00 schreef DeRakker. het volgende:
Blaster om een hele hood te poppen
200 bullets in de clip. Voor de G die om kwantiteit geeft.
[ afbeelding ]
Heb m besteld![]()
Binnenkort bij mn homies in de hood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |