quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef Keselo het volgende:
Nee, vind het op zich wel stoer eigenlijk.
quote:Ollum je weet niet wie ik ben laaaa. Begin nu weg te kijken.Op donderdag 28 oktober 2010 19:55 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Wat jaaj? Stap uit jou fietz ik fegt jou dood!
quote:ahaha deze boiii, doe normaal G je laat me lachenOp donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, dat is het resultaat van zenders als MTV en de clipjes van rappers. Echt te triest voor woorden.
Bezit is niet alles.
Vrouwen zijn geen hoeren.
Geweld is niet leuk.
quote:Die zie ik soms nog wellis voorbij komen maar nu is het ook naruto etcOp donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Toen DBZ nog een hype was heb ik genoeg kinderen dat zien doen.
quote:Blaster om een hele hood te poppenOp donderdag 28 oktober 2010 19:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je 200 kogels nodig hebt om iemand te raken zou ik inderdaad daar voor gaan. Persoonlijk zou ik voor de M82A1 i.c.m XM8 carbine met ACOG scope gaan.
quote:Waarom zou je je pizza gangsterkont noemen? tot zover klopt dat synoniem nog steedsOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik gisteren een pizza had gemaakt en klaar was met beleggen zei ik voordat ik hem de oven in schoof tegen mijn huisgenoot: "Damn, dat is nou een gangsta-ass pizza" Dus nee, ik vind het woord gangsta niet echt een synoniem voor "kansloos persoon".
quote:Naruto FTWOp donderdag 28 oktober 2010 20:33 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
Die zie ik soms nog wellis voorbij komen maar nu is het ook naruto etc
quote:zo eens, eenser kan nietOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef Pakslaag het volgende:
Hebben jullie daar ook zo'n graf hekel aan? Die pleuris mannetjes van een jaar of 14 die denken dat ze 'gangster' zijn? Ik vind zo ie zo het woord "gangster" een ander woord voor "kansloos persoon". Maar die kut ventjes die denken dat ze het zijn vind ik toch wel het ergst van dat cluppie.
En dan maken ze van die verschrikkelijke foto's van zichzelf in de spiegel waar ze op hopen dat later van die gangster sletjes, ":$ lekkere boy" of iets dergelijks op reageren. En dan staan ze me een waterpistool in hun hand en dan doen ze met hun vingers peaceWTF?
En de zinnetjes dat ze gaan chillen in de "club". Je bent 14!? Welke club? Je moeders kamer? En ze kunnen allemaal rappen. Yo geile sletje, hoe vind je me petje? En dat soort fratsen. Met hun bling bling van alluminium en monopoly geld op de foto gaan en dan met paint 'lil gangster erbij zetten'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]Ik heb voor de grap eens gezocht op posts van Ritmo die 'zaterdagavond' bevatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen diehaten op14-jarige gangsters haten.
quote:gayOp donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik gisteren een pizza had gemaakt en klaar was met beleggen zei ik voordat ik hem de oven in schoof tegen mijn huisgenoot: "Damn, dat is nou een gangsta-ass pizza"
quote:Precies, denken dat ze heel wat zijn. terwijl ze de volgende dag weer gezellig met hun moeder boodschappen doen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
Haten doe ik niet, maar ik vind het wel lachwekkend.
quote:Het is gewoon slecht Nederlands. Je kunt niet op iets haten. J kunt wel iets haten.Op donderdag 28 oktober 2010 23:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die haten op 'haten op'.
quote:Wat is dan het probleemOp donderdag 28 oktober 2010 23:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het is gewoon slecht Nederlands. Je kunt op iets haten.
quote:Dat staat er helemaal niet.
quote:Waar de helft slecht leest en schrijft. ABN is soms ver te zoeken. helemaal bij de jeugd...........
quote:Deze manOp vrijdag 29 oktober 2010 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waar de helft slecht leest en schrijft. ABN is soms ver te zoeken. helemaal bij de jeugd...........
quote:wat jij wil johOp vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef cvboer het volgende:
Ontkeningsfase, laten we het daar maar op houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
quote:Jij wint, jij gebruikt de zwaaismilieOp vrijdag 29 oktober 2010 00:06 schreef cvboer het volgende:
Ontkeningsfase, laten we het daar maar op houden.
quote:Nee, was mij nog niet opgevallen.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij wint, jij gebruikt de zwaaismilie.
Had je al gezien dat je in je sig bent vergeten dat "rustdag" één woord is?
quote:het ABN is weer ver te zoeken bij hemOp vrijdag 29 oktober 2010 00:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij wint, jij gebruikt de zwaaismilie.
Had je al gezien dat je in je sig bent vergeten dat "rustdag" één woord is?
quote:Bij jou ook. Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:09 schreef antidood1 het volgende:
[..]
het ABN is weer ver te zoeken bij hem
quote:Nu in het Nederlands graag. Of kom je uit zo'n bananenrepubliek?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:13 schreef McFearless het volgende:
Fawaka, gast, kom niet haten op mijn broeders.
quote:Suriname, hoezo?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nu in het Nederlands graag. Of kom je uit zo'n bananenrepubliek?
quote:Boeler, waarom biggie praten vriendje, nog 1 zo'n kaolo opmerking en ik djoek je.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nu in het Nederlands graag. Of kom je uit zo'n bananenrepubliek?
quote:Walgelijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of kom je uit zo'n bananenrepubliek?
quote:"Bij jou ook" is geen goede zin.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bij jou ook. Een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt.
quote:Ik huur niks bij Boels, biggen heb ik ook niet en koala's lopen er ook al niet. doeken heb ik genoeg.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Boeler, waarom biggie praten vriendje, nog 1 zo'n kaolo opmerking en ik djoek je.
quote:Zo, lachen met jou.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik huur niks bij Boels, biggen heb ik ook niet en koala's lopen er ook al niet. doeken heb ik genoeg.
quote:Wat een gezonde dosis Hollandse humor hahahaOp vrijdag 29 oktober 2010 00:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik huur niks bij Boels, biggen heb ik ook niet en koala's lopen er ook al niet. doeken heb ik genoeg.
quote:Ik snapte niet waar er stond, ik heb er maar het beste van gemaakt.
quote:Ik snap meer dan jij denkt. alleen met turbotaal houd ik mij niet bezig.
quote:Ok.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik snap meer dan jij denkt. alleen met turbotaal houd ik mij niet bezig.
quote:Waaronder ik!Op donderdag 28 oktober 2010 15:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Toen DBZ nog een hype was heb ik genoeg kinderen dat zien doen.
quote:Bad Company 2 gamerOp donderdag 28 oktober 2010 19:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je 200 kogels nodig hebt om iemand te raken zou ik inderdaad daar voor gaan. Persoonlijk zou ik voor de M82A1 i.c.m XM8 carbine met ACOG scope gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |