quote:Met mij toch?Op donderdag 28 oktober 2010 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb heul geen dates, laat staan dat ik ze hier plan!
quote:Om op die post te reageren, als je een boete per post krijgt, gaan er sowieso geen punten af
quote:Gooi ik nu mijn eigen glazen in?Op donderdag 28 oktober 2010 15:29 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik je dus niet te aaien?
quote:Oh, nog beterOp donderdag 28 oktober 2010 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Om op die post te reageren, als je een boete per post krijgt, gaan er sowieso geen punten afAlleen als je staande gehouden wel. Zelfs als de auto op jouw naam staat niet.
quote:Ik had het net verdrongenOp donderdag 28 oktober 2010 15:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je maar wel oppast met tanken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Ah ok.
quote:Oh, maar die heb ik echt welOp donderdag 28 oktober 2010 15:34 schreef STING het volgende:
[..]
On the other hand. Geen catwoman, ook geen puss-in-boots-ogen dus
quote:1 litertje teveel getankt, kwam er dus weer uit. Niks aan de hand, imo.
quote:Nobel dat ik ben, help ik je daar wel bij danOp donderdag 28 oktober 2010 15:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, maar die heb ik echt wel
We kunnen natuurlijk ook mijn lenigheid testenWellicht zit er een catwoman in mij verstopt
quote:ohOp donderdag 28 oktober 2010 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
1 litertje teveel getankt, kwam er dus weer uit. Niks aan de hand, imo.
quote:I just panicked a bitOp donderdag 28 oktober 2010 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
1 litertje teveel getankt, kwam er dus weer uit. Niks aan de hand, imo.
quote:Uit de goedheid van je hartOp donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Nobel dat ik ben, help ik je daar wel bij dan
quote:
quote:I think you're a keeperOp donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wat ik toch niet allemaal voor je over heb
quote:WHAT THE ****?Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
Vrouw raapt eigen hoofd op na val van paard
Djeez, omfg.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
Djeez, omfg.
quote:Holy macaroniOp donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
Djeez, omfg.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
Djeez, omfg.
quote:Dat geloof ik zelfs nietOp donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
Djeez, omfg.
quote:Tsja...DjeezOp donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Techno het volgende:
Het echte verhaal ligt uiteraard iets anders, maar dit is wat Djeez ervan maakt.
quote:IdiootOp donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
Djeez, omfg.
quote:Ik bespaar mijzelf de moeite die link aan te klikken.
quote:Air!Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bespaar mijzelf de moeite die link aan te klikken.
quote:Murm!
quote:Mwah, beetje erg verkouden, was op vakantie, dus weinig hier idd.Op donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Murm!Lang niet gezien. Hoe is het?
quote:Vakantie had je verteld ja. Hoe was het? Met mij alles goed. Ben nu onderweg naar een borrel.Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mwah, beetje erg verkouden, was op vakantie, dus weinig hier idd.
Hoest met jou?
En hoi yuks!
quote:een blikje denk ik eerderOp donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
Is dat, is dat.. Een sixpack cola?![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)te-mond-wereld.html#
[ afbeelding ]
quote:Een blikje. Dat zie je ook op het filmpje bij je linkOp donderdag 28 oktober 2010 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
Is dat, is dat.. Een sixpack cola?![]()
http://www.nu.nl/opmerkel(...)te-mond-wereld.html#
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |