quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
Allemaal wisselen van zorgverzekering:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)alt-eerste-date.html
quote:anders ben je daar zonder voervoer? haal ik je daar tochOp donderdag 28 oktober 2010 14:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik check ff hoe laat ik bij hem verwacht word, en kijk even of ik een auto kan regelen
Ik laat het je weten!
quote:In Hobrede?Op donderdag 28 oktober 2010 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
anders ben je daar zonder voervoer? haal ik je daar toch
quote:Is dit serieus?Op donderdag 28 oktober 2010 14:58 schreef Yuki het volgende:
Ik denk dat ik beter jou op kan halen op weg naar de KFC
quote:Waarom niet?
quote:ja dat ligt toch net naast kwadijk of vergis ik me nu?Op donderdag 28 oktober 2010 14:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
In Hobrede?
Ik denk dat ik beter jou op kan halen op weg naar de KFC
quote:Ooh toch welOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef Yuki het volgende:
Waarom niet?
En ja, ik weet dat rival altijd zelf wil rijden
quote:Klopt. Maar is wel zo'n 15-20 minuten rijden bij jou vandaanOp donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat ligt toch net naast kwadijk of vergis ik me nu?
quote:niet als ik in de garage zit, dan is het 5Op donderdag 28 oktober 2010 15:01 schreef Yuki het volgende:
Klopt. Maar is wel zo'n 15-20 minuten rijden bij jou vandaan
quote:Yup. Vroeg thuis,dus er was weer eens weinig te doenOp donderdag 28 oktober 2010 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
How was work?
Rustig, gezien je tijd van thuiskomen?
quote:Ik ben er nog hoor, ik vraag me af of hun PM het niet doetOp donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
Maar aangezien iedereen zich gepast terugtrekt uit het "rival & Yuki planning a date"-topic, begeef ik me ook even naar de achtergrond.
Laten jullie het even weten als jullie klaar zijn?
quote:Ah. Maarja, ik moet er ook komen heOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
niet als ik in de garage zit, dan is het 5
quote:Planning a date?Op donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
Maar aangezien iedereen zich gepast terugtrekt uit het "rival & Yuki planning a date"-topic, begeef ik me ook even naar de achtergrond.
quote:Dat vraag ik me wel vaker af inderdaad.Op donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er nog hoor, ik vraag me af of hun PM het niet doet.
quote:Dan stap je natuurlijk naast mij inOp donderdag 28 oktober 2010 15:06 schreef rival het volgende:
en als mijn keuze is.. 15-20 minuten rijden of naast een vrouw instappen.... tsja
quote:De boodschap was eerder: 'Gebruik je PM'
quote:zo gemeenOp donderdag 28 oktober 2010 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Same voor mijn date van zondag.Op donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
zo gemeen
Ik heb zaterdag al een date, wees blij dat die besprekingen via de sms gaan want die blijft maar vragen stellen
quote:whatsappOp donderdag 28 oktober 2010 15:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ah. Maarja, ik moet er ook komen he
quote:En niet alleen bij Rival. Ook bij BeetjeB, STING en alle andere.Op donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De boodschap was eerder: 'Gebruik je PM'
quote:Zag het
quote:En toch ben ik een heldOp donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
En niet alleen bij Rival. Ook bij BeetjeB, STING en alle andere.
quote:Over jou? Geef d'r nummer maarOp donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef rival het volgende:
zo gemeen
Ik heb zaterdag al een date, wees blij dat die besprekingen via de sms gaan want die blijft maar vragen stellen
quote:Eensch.Op donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Godtje het volgende:
quote:HeldinOp donderdag 28 oktober 2010 15:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zag het
[..]
En toch ben ik eenheld
quote:Dat denk jijOp donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef rival het volgende:
Kan ik best doen, jij zegt toch alleen maar goede dingen over me
quote:Ooh, dan komt ze er zelf wel achter.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef rival het volgende:
voordat ik klikte kreeg ik al een M.I. van Halle Berry.... bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is beter dan een MI
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Hoe ik irl ben, dat weet ze alOp donderdag 28 oktober 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh, dan komt ze er zelf wel achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is beter dan een MI![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is beter dan een MIWat een rare foto die bovenste
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |