quote:preciesOp vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef Omniej het volgende:
Ik vind de nieuwe layout wel relaxed eigenlijk. Was in de eerste previews al enthousiast en nu ik er een paar dagen mee heb gewerkt, ben ik dat nog steeds.
Ziet er strak uit, de automatische updates zijn fijn en heb nog maar weinig bugs gezien (die dan na een refresh ook verdwenen waren). Niets te klagen dus.
Alleen de verborgen quote, profiel, etc. knoppen e.d. hoeven van mij niet zo, maar die kun je gelukkig gewoon aanzetten.
quote:En ook dat kun je uitzetten...Op vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef ultra_ivo het volgende:
en dan die 2 minuten inactiviteit regel. Zit je een gequot filmpje te bekijken, slaat die na 2minuten af
Hehe, iedereen op twitter ook gelijk stressen. HOELAAT IS HET~?!?!?!quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:45 schreef freud het volgende:
Twee keer per jaar is een horloge-fetisj niet relaxed
Niet als je pas naar bed gaat als de tijd al een uur terug gezet isquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:32 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!![]()
Heerlijk geslapen en dan ben ik blij met die wintertijdscheelt toch weer een uurtje!
damn, 51200? Kan je dan 's nachts met alleen sterrenlicht nog steeds op 1/4000 foto's maken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:12 schreef Omniej het volgende:
Lijkt me wel een erg geil dingetje die K-5 ja, vooral het ISO bereik... Een goed bruikbare 12.800 en nog uitbreidbaar tot 51.200, moet toch heerlijk zijn om mee te werken.
't Is dat ik van de Canon ben...
Nou ja, ik weet niet hoe bruikbaar het is... Maar daar kan Problematique je ongetwijfeld meer over vertellen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
damn, 51200? Kan je dan 's nachts met alleen sterrenlicht nog steeds op 1/4000 foto's maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |