Das niet de eerste hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eerste![]()
Jamie - Jamie Oliver.
Veel plezierquote:Op woensdag 3 november 2010 17:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yay, ik mag ook vanavond.. Net uitnodiging gehad voor exclusieve brandweeroefening
Neh..da's me te ver weg voor een stel afzeggersquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh..da's me te ver weg voor een stel afzeggersincluding me af en toe
![]()
Oh, ach ik heb er drie ofzo.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das niet de eerste hoorJE hebt daarvoor nog The Naked Chef, Happy days met The naked chef, The naked chef is terug, Jamie's Dinners, Jamie's Italie
Maar hij staat in de kast. Ik zal hem van het weekend eens bekijken
Klinkt goedquote:Op woensdag 3 november 2010 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, ach ik heb er drie ofzo.
Maar was lekker, beetje courgette, witte wijn, bosui, beetje melk, citroen, prei, lekker laten stomen een tijdje beetje vis erbij![]()
Ze hebben wel indruk gemaakt hequote:
The naked chef is terug?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das niet de eerste hoorJE hebt daarvoor nog The Naked Chef, Happy days met The naked chef, The naked chef is terug, Jamie's Dinners, Jamie's Italie
Maar hij staat in de kast. Ik zal hem van het weekend eens bekijken
Alles wat in 5 minuten te maken is en lekker is maakt indrukquote:
Geduld? Wat is dat?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Koken is verdomd leuk
Alleen een vriendin die geen geduld heeft niet.
Ik denk t niet... Hij zegt dat de d4x eerder uit komt. Dat is, gezien de zeer regelmatige releases van Nikon, onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef Doodkapje het volgende:
... Jummie, ben benieuwd of dit waar is en wat het echt gaat kosten
Nikon D800
Bij mij is het andersom. Lekker eten is leuk, lang er mee bezig zijn niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Koken is verdomd leuk
Alleen een vriendin die geen geduld heeft niet.
Dat dusquote:Op woensdag 3 november 2010 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Lekker eten is leuk, lang er mee bezig zijn niet.
Teminste, als ik voor mezelf kook. Voor een groep vind ik het wel weer leuk om wat langer bezig te zijn.
Het licht kan inderdaad beroerd zijn. Daar zitten vaak een paar stops verschil tussen de kroegjes en de kleinere zalen. De grote podia is wat dat betreft pure luxe. Dus nog lichtsterkere lenzen meenemen, ik heb niet voor niks een 1.4/85 in bestelling.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...niet helemaal mee eens. Voor de belevenis is dat idd leuker, maar voor het fotografische kun je beter een tof podium met mooie belichting hebbenDat kleine circuit heeft voornamelijk een groot gebrek aan belichting
Is dat niet al erg ver ingezoomd?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het licht kan inderdaad beroerd zijn. Daar zitten vaak een paar stops verschil tussen de kroegjes en de kleinere zalen. De grote podia is wat dat betreft pure luxe. Dus nog lichtsterkere lenzen meenemen, ik heb niet voor niks een 1.4/85 in bestelling.
Hoe bevalt je 50mm totdusver?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat niet al erg ver ingezoomd?
Die primes zijn trouwens wel apart. Sommige dingen die ik wil fotograferen gaat totaal niet, andere dingen gaan als een tiet.
Ik heb ook nog een 1.7/50. En een 2.0/35. En opgeslagen nog een 1.2/55, maar die is me wat te extreem en heeft vooral een lelijke bokeh.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat niet al erg ver ingezoomd?
Die primes zijn trouwens wel apart. Sommige dingen die ik wil fotograferen gaat totaal niet, andere dingen gaan als een tiet.
Hoelaat kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 3 november 2010 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah
[..]
Met een schok jaMaar nu koken
Varkensfilet die 18 uur in een soort van pekelbad heeft gelegen met een appeluien-sausje, gebakken krieltjes en rode kool
Best goed! Ik heb mijn halloweenfoto's er mee gemaakt. Verder nog niet echt iets.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Hoe bevalt je 50mm totdusver?
Had ik net ook, maar toen ik in dat tekstvak klikte kwam het opeens tevoorschijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef taxibabe het volgende:
Zo wat gaat het ineens hard hier!
Vandaag te horen gekregen dat ik voorlopig er even 8 uur erbij krijg op mijn oude afdelingEn vanavond mijn eerste avondvergadering. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Oh en wat is reageren kut bij de nieuwe layout, ik kan niet meer previewen met de smileytekentjes erbij. Ik ken al die codes niet uit m'n kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |