quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef Chanty het volgende:
Na 3,5 dag bellen heb ik eindelijk antwoord op de vraag waarom ik die ene promotieplaats niet heb gekregenHet komt erop neer dat de concurrentie behoorlijk sterk was. Degenen die op een tweede gesprek zijn geweest, hadden toch meer een psychologische achtergrond, meer onderzoekservaring en ervaring in het schrijven voor internationale bladen. Tsja daar kan ik inderdaad niet tegenop. Maar ze vonden mijn motivatie en manier van meedenken erg sterk, ook mijn journalistiek zagen ze als een groot voordeel en ze waren ervan overtuigd dat ik dat onderzoek ook had kunnen doen (maar je moet ergens een keuze maken en anderen hadden meer voordelen). Eens kijken of ik in de criminologische onderzoekswereld meer kans maak.
quote:Hieronder verder spelen
quote:Ik ben wel blij dat ik niks verkeerd heb gedaan. Maar rekening houden kan ik hier verder niet echt mee, werkervaring opdoen ben ik nu mee bezig maar er is weinig werk in onderzoeksland op dit moment, een andere opleiding of spontaan in internationale tijdschriften publiceren wordt lastigOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef taxibabe het volgende:
Ben je nu wel wat gerustgesteld?
Op zich een goed beargumenteerde reden toch? Niet opgeven natuurlijk, maar nu weet je waar het ligt en kun je rekening mee houden bij je volgende sollicitaties. En ook een positieve draai aan geven. Je weet dat je geen tot weinig ervaring hebt, maar dat je wel zeer gemotiveerd bent om zulke onderzoeken te doen en dan op die manier via een positieve draai argumenteren waarom je wel geschikt bent.
T'is niet makkelijk, maar zo kun je 'negatieve' dingen proberen om te draaien. Maar je zult nog wel vaker afgewezen worden op geen ervaring (ben ondertussen wel ervaringsdeskundig, alleen omgedraaid, wel ervaring maar geen gericht diploma)
quote:testen? nieuw modelletje camera aangeschaft?Op donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef HMaster-II het volgende:
Tijd voor meer foto's maken.....![]()
Camera testen.
quote:1DM3 heb ik uit betrouwbare bron vernomen.Op donderdag 28 oktober 2010 18:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
testen? nieuw modelletje camera aangeschaft?
quote:Ja ach, als vervanger voor de 30D kan het er wel enigszins mee door ja.Op donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef HMaster-II het volgende:
De 30D doet moeilijk bij tijd en wijle. En dit is een leuke vervanger.
quote:Oke, morgenOp vrijdag 29 oktober 2010 06:23 schreef problematiQue het volgende:
Zo, straks eens even een K-5 kopen
quote:Ik had niet eens door dat SC #180 al 24 uur dicht wasOp donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef HMaster-II het volgende:
godskolere wat bugt die nieuwe FOK! layout...
quote:Feierabend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |