quote:Niet echt concreet een goede grap om te reproduceren helaas
quote:Varieert gelukkigOp dinsdag 26 oktober 2010 17:38 schreef Chanty het volgende:
Mja ik ken die lollige onderonsjes ondertussen welAl zal dat op de bouw wel wat minder subtiel eraan toe gaan
quote:Doe eens foto's posten zodat we je frustraties kunnen delen.
quote:Zie FlickrOp woensdag 27 oktober 2010 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe eens foto's posten zodat we je frustraties kunnen delen.
Ik mag binnenkort ook weer proberen in een café een bandje proberen te fotograferen.
quote:Dat valt best mee
quote:De volgende keer een grijskaart meenemenOp woensdag 27 oktober 2010 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat valt best mee
[ afbeelding ]
DIT valt bij mij onder de categorie "belabberd licht"
quote:Huib, ik ga echt niet met een grijskaart in een kroegje mijn witbalans zitten bijwerkenOp woensdag 27 oktober 2010 14:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De volgende keer een grijskaart meenemen
Want volgens mij kan je hier nog wel meer uit halen.
quote:Ik wist dat je zou reagerenOp woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huib, ik ga echt niet met een grijskaart in een kroegje mijn witbalans zitten bijwerken
Er was daar normale kroegverlichting, kaarsjes, en een paar spotjes met erg geel licht. Oftewel: een grote mix van allerlei lichtbronnen die niet specifiek zijn gericht op podia en artiesten. Kortom: dat kun je verder vergeten. Het is geen studio hoorDaarnaast heb ik dit in ongeveer 1 minuut nabewerkt omdat ik haast had en het snel snel snel aangeleverd moest worden
En ik vond het ook werkelijk geen optreden wat veel nabewerking waard is.
Maar....als jij het beter kunt, dan hoor ik graag hoe en wat
@D_A: je mag klagen over je licht hoor, maar ga voor de grap eens in een echte kroeg fotograferenDan leer je wat echt brak licht is!
quote:Heel vet hoe het een "schaduw" is, maar het is toch heel duidelijk dat er een snaarinstrument gespeeld word (een contrabas?).Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Lampjes van vanavond! Nu weer verder bewerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Jij zat bij ApocalypticaOp woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Lampjes van vanavond! Nu weer verder bewerken
quote:CelloOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heel vet hoe het een "schaduw" is, maar het is toch heel duidelijk dat er een snaarinstrument gespeeld word (een contrabas?).
quote:Ja eigenlijk wel weer erg vet! Licht was natuurlijk donker, rook, en het wel bekende maar moet zeggen dat er nog heel wat gelukt isOp woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij zat bij ApocalypticaHoe was dat concert?
quote:Zo goed is mijn metalkennis niet meer. Daar ben ik zo'n 2 jaar mee gestopt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CelloApocalyptica = metal op 3 cello's en een drumstel
quote:Oh, overwegend zijn ze wel OK. Ben wat verwend bij grote concerten in Ahoy etc, maar heb ook in kleinere barretjes prima opstellingen gezien.Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Sterker nog, ik zou zeggen dat de meeste lichttechnici het licht nog niet gezien hebben
quote:TofOp woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel weer erg vet! Licht was natuurlijk donker, rook, en het wel bekende maar moet zeggen dat er nog heel wat gelukt is
Zal zo eens wat posten.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heel vet hoe het een "schaduw" is, maar het is toch heel duidelijk dat er een snaarinstrument gespeeld word (een contrabas?).
Alleen jammer dat de lamp onder zo'n rare hoek staat (rechts meer licht dan links) terwijl die lamp boven het hoofd van de artiest hangt.Haha, het is helemaal niet slecht om te kijken naar foto's. Leer je zelf ook alleen maar weer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Nice! Ongeveer alle cd's komen voorbij dus hopelijk ken je watOp woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofIk ga zaterdag naar 013
Zonder cam dus gewoon lekker genieten
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nice! Ongeveer alle cd's komen voorbij dus hopelijk ken je wat
quote:De layout is breder en je kan ook max 1024 pixels breed dumpen..Op donderdag 28 oktober 2010 10:03 schreef problematiQue het volgende:
Doet die nieuwe lay-out niet meer automatisch resizen?
quote:Dank!Op donderdag 28 oktober 2010 13:22 schreef Cryothic het volgende:
Vet, wij gingen helaas niet, want we hadden al een aantal erg drukke dagen achter de rug
Mooie foto's
quote:Gooooodver wat een foto weer zeg.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Gooooodver wat een foto weer zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |