quote:* ReMcOrE zoekt snel een plaatje van een AudiOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Intelligence het volgende:
TT! IK MIS EEN TT! .......................
quote:achter wat hoger gezet, de versmalde vooras vervangen door een originele... dit omdat hij heel erg veel aanliep tijdens het rijden, nummerbord erg vaak terugbuigen etc.Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Daywalk3r het volgende:
hoezo staat die kever er nu heel anders bij?
Mooier of slechter?
quote:het was een auto voor dagelijks gebruik, dus hij vond het irritant. daarom uit praktische overwegingen, terwijl hij normaal echt wel van laag houdt, weer een originele vooras eronder. al staat hij nu nog wel lager dan de standaardhoogteOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Intelligence het volgende:
Hij is er dus slechter op geworden haha... kevers moeten laag zijn
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Intelligence het volgende:
Hij is er dus slechter op geworden haha... kevers moeten laag zijn
quote:of houdt herfstvakantieOp donderdag 28 oktober 2010 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, men is f aan het werk f heeft niks te melden
quote:Of dat ja
quote:have fun!Op donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Intelligence het volgende:
Zo wat eerder richting huisSnel eten, hond uitlaten, en de behanger binnen laten
quote:
quote:Staat er tochOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Intelligence het volgende:
TT! IK MIS EEN TT! .......................
quote:Of heel slim.......Op donderdag 28 oktober 2010 17:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
haha, zat ik zo gisteren op de bank, begint die hond vanzo in mn enkel te bijten, dom beest
quote:toen die een koekje kreeg was het over
quote:Altijd verstandig om slecht gedrag te belonenOp donderdag 28 oktober 2010 18:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
toen die een koekje kreeg was het over, zo zie je maar weer, de liefde van menig wezen gaat door de maag
quote:en de volgende keer bijt ie in je enkel omdat ie een koekje wilOp donderdag 28 oktober 2010 18:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
toen die een koekje kreeg was het over, zo zie je maar weer, de liefde van menig wezen gaat door de maag
quote:wat nou als ik 'm dan op de slof neem? het is zo'n klein rotbeest dus dat kan wel?Op donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de volgende keer bijt ie in je enkel omdat ie een koekje wil
quote:MachielOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef haakon het volgende:
Jo Remco !
Ga je morgen nog naar Dieka ?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat nou als ik 'm dan op de slof neem? het is zo'n klein rotbeest dus dat kan wel?
quote:dat had je gelijk moeten doenOp donderdag 28 oktober 2010 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat nou als ik 'm dan op de slof neem? het is zo'n klein rotbeest dus dat kan wel?
quote:beetje erg laat Remco
quote:ja, net aangepastOp donderdag 28 oktober 2010 18:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje erg laat Remco
En het is ook geen plaatje maar een youtube filmpje
quote:Ik deed net me koptelefoon af omdat ik warme oren had van muziek luisteren en nu post jij deze.
quote:moet je Auf Die Fresse eens doen en dan Foto Aufnehmen
quote:Dire StraitsOp donderdag 28 oktober 2010 19:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik deed net me koptelefoon af omdat ik warme oren had van muziek luisteren en nu post jij deze.
Dus gaat hij weer op
Mark Knopfler![]()
Sting![]()
Eric Clapton![]()
Phill Collins![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Brothers in Arms![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk gehuil met een gitaar
quote:Ja, maar niet zo lang als vorig jaar, dat was niet meer leukOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef haakon het volgende:
Ik hoop echt dat we van het winter weer veel sneeuw krijgen, niet te lang.. maar gewoon wel een flink pak voor een tijdje
Dat je 's avonds naar bed gaat, en dan wordt je de volgende dag wakker, doe je de gordijnen los: WIT!
quote:En dan het liefst om een uur of 10, wat betekent dat ik dan vakantie hebOp donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef haakon het volgende:
Dat je 's avonds naar bed gaat, en dan wordt je de volgende dag wakker, doe je de gordijnen los: WIT!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef haakon het volgende:
Ik hoop echt dat we van het winter weer veel sneeuw krijgen, niet te lang.. maar gewoon wel een flink pak voor een tijdje
quote:Selma
quote:Alleen lekker fris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Na een bepaalde hoeveelheid bier kan je ze inderdaad vast voor je zien
quote:Ook wel zonderOp donderdag 28 oktober 2010 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na een bepaalde hoeveelheid bier kan je ze inderdaad vast voor je zien
quote:zo is dat
quote:en anders zoeken ze wel foto's of filmpjesOp donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dom van meUiteraard kunnen mannen dat
quote:Niet nodig..Op donderdag 28 oktober 2010 20:18 schreef omearos het volgende:
[..]
en anders zoeken ze wel foto's of filmpjes
quote:wij moeten nog steeds een keer knallen!Op donderdag 28 oktober 2010 19:44 schreef omearos het volgende:
[..]
zo gaaf! Daar heb ik een paar maanden niet motorrijden wel voor over
quote:yup. Kom je nog naar de MF-meet?Op donderdag 28 oktober 2010 20:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wij moeten nog steeds een keer knallen!
quote:Nee, geen tijd voor. Ik ga wel naar de motorbeurs 2011, dit jaar ben ik ook geweest, dat is echt vet. Wat is er stuk? start ie niet? zelf proberen is goedkoper als de garage hOp donderdag 28 oktober 2010 20:59 schreef omearos het volgende:
[..]
yup. Kom je nog naar de MF-meet?
mijn motor is trouwens stukweer electrisch probleem, dus hij mag weer naar de garage.
quote:Ben dit jaar ook naar de motorbeurs geweestOp donderdag 28 oktober 2010 21:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor. Ik ga wel naar de motorbeurs 2011, dit jaar ben ik ook geweest, dat is echt vet. Wat is er stuk? start ie niet? zelf proberen is goedkoper als de garage h
quote:geen idee, mogen ze in de garage uitzoeken
quote:MF-Meet? Massey Fergusson meet?Op donderdag 28 oktober 2010 20:59 schreef omearos het volgende:
[..]
yup. Kom je nog naar de MF-meet?
mijn motor is trouwens stukweer electrisch probleem, dus hij mag weer naar de garage.
quote:* ReMcOrE gaat even kijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 02:02 schreef Intelligence het volgende:
Verhuisupdate op mn blog geknald, nu slapen
quote:Ik zie liever een wit zandstrand, een azuurblauwe lucht en groen zeewater...Op donderdag 28 oktober 2010 19:26 schreef haakon het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zie liever een wit zandstrand, een azuurblauwe lucht en groen zeewater...
quote:PatrickOp vrijdag 29 oktober 2010 09:48 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen
[..]
Comments mogen ook
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 09:56 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
HMMM JONG VLEEESSCCHHH!!11!!!!1111!
quote:
quote:zal vanmiddag even kijken of ik het allemaal goed op de foto kan krijgen
quote:We weten wie het is geweest, maar heb diegene nog niet gezien/gesproken. Hebben paar keer geprobeerd hem te spreken te krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef omearos het volgende:
@Patrick, hoe is het nu afgelopen met jouw auto's?
@Remco: Pics!
quote:Goed
quote:nog gefeliciteerd met je baantje bij het asielOp vrijdag 29 oktober 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedMet jou?
Ben aangenomen voor een bijbaantjePost bezorgen. Ach ja, het is wat en ondertussen zoek ik rustig verder.
quote:Nee, DHLOp vrijdag 29 oktober 2010 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met je baantje bij het asielhier verder ook alles goed, vanmiddag beginnen met de papierwinkel omtrent de woning en hypotheek
en je hebt een bijbaantje bij de TNT?
quote:keej, hoeveel uur per week dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, DHLHet is gewoon makkelijk met school te combineren
quote:Geen idee
quote:Nee, want er zijn maar twee bezorgdagen.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
en ik neem aan dat dat per dag is dus als je maandag t/m vrijdag moet bezorgen heb je zo 100 euro in de week?
quote:Moet je je post ook zelf ophalen en sorteren over je straten? Moest ik wel in ZoetermeerOp vrijdag 29 oktober 2010 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want er zijn maar twee bezorgdagen.
quote:Ja dat, alleen dan maandag en woensdag ophalenOp vrijdag 29 oktober 2010 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je je post ook zelf ophalen en sorteren over je straten? Moest ik wel in ZoetermeerMaandag en donderdag ophalen en thuis sorteren, dinsdag en vrijdag bezorgen.
quote:zoals beloofd vanmorgen:Op vrijdag 29 oktober 2010 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
zal vanmiddag even kijken of ik het allemaal goed op de foto kan krijgen
quote:Nicole
quote:David
quote:RemcoOp vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo iedereen
[..]
zoals beloofd vanmorgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:nu nog een foto van de koekjes die er in zitten
quote:dankje! en ik zie de link tussen die velgen een een koekblik niet echtOp vrijdag 29 oktober 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
Wat een mooi velgenJammer dat de auto er een koekblik door lijkt
quote:thanksOp vrijdag 29 oktober 2010 16:43 schreef Intelligence het volgende:
@ Remco, ziet er goed uit!
Ennuh: fake splits saved you money!
quote:Leuk autootjeOp vrijdag 29 oktober 2010 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo iedereen
[..]
zoals beloofd vanmorgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:DankjeOp vrijdag 29 oktober 2010 19:08 schreef omearos het volgende:
[..]
vanavond is my propanein atak
veel plezier morgen
quote:aan de bar en cola drinken?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje
Lang geleden dat ik naar een metalavondje ben geweest
Wordt alleen wel aan de bar zitten en cola drinken
quote:Diclofenac.. Dus geen alcohol.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang het aspirine is kan bier best maar gok dat je wat anders gebruikt.
quote:Wat is dat ook alweer?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Diclofenac.. Dus geen alcohol.
quote:ook zonder alcohol kan je prima meefeesten hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Diclofenac.. Dus geen alcohol.
quote:U hebt gelijk denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 19:20 schreef omearos het volgende:
ook zonder alcohol kan je prima meefeesten hoorgewoon doen, doe ik ook altijd
quote:ik gok dat hij het ook bij google weg heeftOp vrijdag 29 oktober 2010 19:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb meer aan google dan aan Mdrop.
quote:ik had net stamppot
quote:SorryOp vrijdag 29 oktober 2010 19:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb meer aan google dan aan Mdrop.
quote:Gescand uit mn biologie boekOp vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik gok dat hij het ook bij google weg heeft
quote:klopt
quote:helemaal mee eens
quote:die van mij ook niet, gelukkig heeft het schadeherstelbedrijf dit voor mij gedaan
quote:dat krijg ik wel vaker te horen, kwestie van smaak hOp vrijdag 29 oktober 2010 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Leuk wagentje alleen die velgen vind ik niks.
quote:precies, scheelt ook weer in de belastingOp vrijdag 29 oktober 2010 18:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Leuk autootje![]()
En dat ding weegt ook niks zeg, slechts 896 kg volgens de RDW
quote:dankjeOp vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Remco, ik vind het ook een leuk autootje.
quote:dan gaat dat genieten dus wel goedkomenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Lijpe film
Gewoon dikke '90 film.
En straks geen Dieka dus ? -_-
quote:Let's spend the night together
quote:From now until foreverOp vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Let's spend the night together
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh dan was het mijn roos wat naar beneden vloog
quote:feest is altijd goedOp vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef Redbaron het volgende:
thuis voor een lang weekend, maandag pas om 16.00u weg ivm allerheiligen ofzo...
stomme rijverboden in duitsland en frankrijk, maar morgenavond wel bedrijfsfeestje in Enschede
quote:hij ziet ze vliegen
quote:dat klopt dan ook wel weer
quote:door jou toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt er vandaag nog gebatst dan?
quote:
quote:jij hebt nu bagger?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:59 schreef Redbaron het volgende:
Waarom gaat een lay-out verdwijnen?
deze is zo mooi rustgevend
quote:morgenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
wordt er vandaag nog gebatst dan?
quote:Fuck yeah
quote:Doe je goed
quote:ik ook nog steeds
quote:dat we het afgesproken hebben, maak jij er van... morgen gaat ze mee naar verjaardag van kameraad en ik blijf bij haar slapenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat je serieus die dagen af gaat spreken
lekker spontaan
quote:Dus wordt er meteen weer ge..?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook nog steeds
[..]
dat we het afgesproken hebben, maak jij er van... morgen gaat ze mee naar verjaardag van kameraad en ik blijf bij haar slapen
quote:Precies
quote:
quote:we zien elkaar doordeweeks niet, dus als we dan samenzijn in het weekend, genieten van elkaar
quote:dat klinkt wel erg lomp
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies
Volblaffen die natte scheur!
quote:Da's toch ook de bedoeling?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zien elkaar doordeweeks niet, dus als we dan samenzijn in het weekend, genieten van elkaar
[..]
dat klinkt wel erg lomp
quote:En dat moet per se met seks?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we zien elkaar doordeweeks niet, dus als we dan samenzijn in het weekend, genieten van elkaar
[..]
dat klinkt wel erg lomp
quote:Zodra jij een grote meid bent zul je het wel begrijpen, As
quote:heb je m'n agenda nog niet gezien? die staat vol met batsen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat je serieus die dagen af gaat spreken
lekker spontaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIETAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Zodra jij eens weet hoe een echte vrouw behandelt wilt worden, zul jij het wel begrijpenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra jij een grote meid bent zul je het wel begrijpen, As
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je m'n agenda nog niet gezien? die staat vol met batsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:tja, staalarbeider heOp vrijdag 29 oktober 2010 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dat klinkt wel erg lomp
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zodra jij eens weet hoe een echte vrouw behandelt wilt worden, zul jij het wel begrijpen
quote:in haar bek schijten was geen succes, dit wel
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zodra jij eens weet hoe een echte vrouw behandelt wilt worden, zul jij het wel begrijpen
quote:Vreemde smaak hebben jullie beiden danOp vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in haar bek schijten was geen succes, dit wel
quote:BAM!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:nee, seks is niet lomp bedoeld...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's toch ook de bedoeling?
quote:er moet niks, laat dat duidelijk zijn
quote:Omdat je net zei dat je ' morgen ' gaat seksen...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, seks is niet lomp bedoeld...
[..]
er moet niks, laat dat duidelijk zijnhet is gewoon een uitdrukking van onze gevoelens voor elkaar, van de aantrekkingskracht die er tussen ons is...
quote:*NEWSFLASH*Op vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat je net zei dat je ' morgen ' gaat seksen...
dus ik denk die heeft een agendatje bij de hand waar de dagen al in vastgepland staan
quote:zo bedoelde ik het absoluut niet! bedoelde het als in; morgen zien we elkaar weer en dan komt de genegenheid tot uitdrukkingOp vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat je net zei dat je ' morgen ' gaat seksen...
dus ik denk die heeft een agendatje bij de hand waar de dagen al in vastgepland staan
quote:Leugens, uiteraard.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
*NEWSFLASH*
er zijn ook dagen dat ik niet bats
quote:Ben ik geen echte vrouw dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
quote:misschien moet assiej de foto's uit KPD eens bekijken
quote:Ik mag toch hopen van wel...
quote:hopen?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel...
quote:BAM!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van wel...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien moet assiej de foto's uit KPD eens bekijken
quote:hopen doe je op de wc
quote:Whehe
quote:bh
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien moet assiej de foto's uit KPD eens bekijken
quote:Yup
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi doorposten hier
We moeten er nog 53 vr het einde van het jaar!
quote:jazeker
quote:Koeien Paarden Dolfijnen?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker
jij weet btw wat KPD is?
quote:Je hebt een vrouw en een vrouw-vrouw
quote:Doe maar weer af alsof wij honger hebben, jij bent vol afkeer van sex en dat laat je te duidelijk blijkenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw en een vrouw-vrouw
Wat jij bent, don't know
ken je niet dus ga er niet over oordelen
wat hebben jullie een honger trouwens
haphap
quote:Jahoor, doe t maar af als getrollOp vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
haphap
quote:roep dan ook niet zoiets domsOp vrijdag 29 oktober 2010 21:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw en een vrouw-vrouw
Wat jij bent, don't know
ken je niet dus ga er niet over oordelen
haphap
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar assiej, wanneer heb jij voor 't laatst gebatst?
of was jou laatste keer met je pappie en mammie meedoen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
of was jou laatste keer met je pappie en mammie meedoen?
quote:oeh, Nicole
quote:oej, heb je dat wel?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oeh, Nicole
voor dit forum is privetoegang vereist
quote:kan ik me niet voorstellen.
quote:Half ToF hangt daar rond, dus ik verwacht van wel
quote:'verwacht'Op vrijdag 29 oktober 2010 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Half ToF hangt daar rond, dus ik verwacht van wel
quote:Subtiel toch, voor mijn doen?
quote:is dat lekker?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehe, m'n hele koelkast meurt naar chorizo
quote:Waarom wil je dat weten ?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
of was jouw laatste keer met je pappie en mammie meedoen?
quote:Half tof? wie niet dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Half ToF hangt daar rond, dus ik verwacht van wel
quote:ja, heel raarOp vrijdag 29 oktober 2010 21:44 schreef omearos het volgende:
[..]
en dan toch stiekem reageren, sneaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |