quote:* ReMcOrE zoekt snel een plaatje van een AudiOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Intelligence het volgende:
TT! IK MIS EEN TT! .......................
quote:achter wat hoger gezet, de versmalde vooras vervangen door een originele... dit omdat hij heel erg veel aanliep tijdens het rijden, nummerbord erg vaak terugbuigen etc.Op donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Daywalk3r het volgende:
hoezo staat die kever er nu heel anders bij?
Mooier of slechter?
quote:het was een auto voor dagelijks gebruik, dus hij vond het irritant. daarom uit praktische overwegingen, terwijl hij normaal echt wel van laag houdt, weer een originele vooras eronder. al staat hij nu nog wel lager dan de standaardhoogteOp donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Intelligence het volgende:
Hij is er dus slechter op geworden haha... kevers moeten laag zijn
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:38 schreef Intelligence het volgende:
Hij is er dus slechter op geworden haha... kevers moeten laag zijn
quote:of houdt herfstvakantieOp donderdag 28 oktober 2010 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, men is óf aan het werk óf heeft niks te melden
quote:Of dat ja
quote:have fun!Op donderdag 28 oktober 2010 16:42 schreef Intelligence het volgende:
Zo wat eerder richting huisSnel eten, hond uitlaten, en de behanger binnen laten
quote:
quote:Staat er tochOp donderdag 28 oktober 2010 14:28 schreef Intelligence het volgende:
TT! IK MIS EEN TT! .......................
quote:Of heel slim.......Op donderdag 28 oktober 2010 17:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
haha, zat ik zo gisteren op de bank, begint die hond vanzo in mn enkel te bijten, dom beest
quote:toen die een koekje kreeg was het over
quote:Altijd verstandig om slecht gedrag te belonenOp donderdag 28 oktober 2010 18:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
toen die een koekje kreeg was het over, zo zie je maar weer, de liefde van menig wezen gaat door de maag
quote:en de volgende keer bijt ie in je enkel omdat ie een koekje wilOp donderdag 28 oktober 2010 18:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
toen die een koekje kreeg was het over, zo zie je maar weer, de liefde van menig wezen gaat door de maag
quote:wat nou als ik 'm dan op de slof neem? het is zo'n klein rotbeest dus dat kan wel?Op donderdag 28 oktober 2010 18:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de volgende keer bijt ie in je enkel omdat ie een koekje wil
quote:MachielOp donderdag 28 oktober 2010 18:26 schreef haakon het volgende:
Jo Remco !
Ga je morgen nog naar Dieka ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |