abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:29:18 #151
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88076567
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:14 schreef Maitje het volgende:
@Rave

Nu doe je net of ik niet 100% voor die test ben gegaan... Hoe kun je dat zeggen!?
Ik doelde niet direct op jou, maar eerder op een vent uit het natres-topic die was gezakt voor zijn sporttest, bijna een jaar later een hertest deed en nog lager scoorde..

Maar ik had de SC even vluchtig doorgelezen, en meende gelezen te hebben dat je net je eerste krachttraining achter de rug had en dat het resultaat je tegen viel..
Nou ben ik misschien een lompe boer maar als je maanden lang je stinkende best doet om aangenomen te worden zodat je een kans krijgt om jezelf te bewijzen, waarom ben je dan niet tegelijkertijd zo gaan trainen dat je zeker kon weten dat je geen deksel op je neus kreeg??

Misschien lullig, misschien hard maar ik geef jou hetzelfde advies als die knakker daar, een cluster voor een opleiding is slechts een richtlijn, geen persoonlijk plafond waar je doorheen kan, waarom zou je genoegen nemen met de minimum?

Ik probeer je een beetje op te fokken, je te laten bewijzen dat je het écht wilt, en als dit is waar je 100% voor wilt gaan moet je dan voor 120% gaan..
Altijd 110% voor jezelf en als je dan nog 10% extra kan geven om mij te kakken te zetten kan ik dat alleen maar aanmoedigen! ;)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:32:46 #152
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88076704
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:29 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik doelde niet direct op jou, maar eerder op een vent uit het natres-topic die was gezakt voor zijn sporttest, bijna een jaar later een hertest deed en nog lager scoorde..

Maar ik had de SC even vluchtig doorgelezen, en meende gelezen te hebben dat je net je eerste krachttraining achter de rug had en dat het resultaat je tegen viel..
Nou ben ik misschien een lompe boer maar als je maanden lang je stinkende best doet om aangenomen te worden zodat je een kans krijgt om jezelf te bewijzen, waarom ben je dan niet tegelijkertijd zo gaan trainen dat je zeker kon weten dat je geen deksel op je neus kreeg??

Misschien lullig, misschien hard maar ik geef jou hetzelfde advies als die knakker daar, een cluster voor een opleiding is slechts een richtlijn, geen persoonlijk plafond waar je doorheen kan, waarom zou je genoegen nemen met de minimum?

Ik probeer je een beetje op te fokken, je te laten bewijzen dat je het écht wilt, en als dit is waar je 100% voor wilt gaan moet je dan voor 120% gaan..
Altijd 110% voor jezelf en als je dan nog 10% extra kan geven om mij te kakken te zetten kan ik dat alleen maar aanmoedigen! ;)
:') Je bent ook een botte lul hè.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:34:23 #153
168777 Rave_NL
pi_88076778
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
@Rave_Nl,

met respect kerel, maar het zegt toch wel wat dat LMB als geheel wel aan missies heeft meegedaan op Bat niveau dan de Mariniers. Goed op de Marsof na dan.
Punt is dat in het nog maar relatief korte bestaan van LMB zij al heel wat ervaring hebben opgedaan, waaronder gevechts-ervaring ;)
Dat kan je van de Mariniers-Bataljons niet bepaald zeggen ;)
Muah, wij hebben alles gedaan waar jullie waren, alleen het afgelopen decenium was het even op een lager pitje door de overgang naar nieuwe communicatiesystemen waardoor wij nu gereed zijn voor de komende eeuw, dezelfde radiosystemen waar de CLAS nu aan het snuffelen is, dus dat wordt nog wel rechtgetrokken..

En ja, lmb heeft meer shifts Afghanistan gedraait, so be it.. Maar in korte tijd hebben wij wel ongelooflijk veel laten zien..
pi_88076782
..lullige is dat het ook gewoon de waarheid is, hoe hard het ook misschien klinkt. ;(
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:37:38 #155
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88076898
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Muah, wij hebben alles gedaan waar jullie waren, alleen het afgelopen decenium was het even op een lager pitje door de overgang naar nieuwe communicatiesystemen waardoor wij nu gereed zijn voor de komende eeuw, dezelfde radiosystemen waar de CLAS nu aan het snuffelen is, dus dat wordt nog wel rechtgetrokken..

En ja, lmb heeft meer shifts Afghanistan gedraait, so be it.. Maar in korte tijd hebben wij wel ongelooflijk veel laten zien..
Ik wacht nog steeds op de bronvermeldingen dat Mariniers beter zouden zijn dan LMB en/of KCT.

Er zelf heilig in geloven (door indoctrinatie wellicht?) en het aan iedereen verkondigen is prima, maar dan wil ik wel een bronvermelding.

Zoals je nu bezig bent lijk je eerder een evangelist die "Het Woord Gods" komt verspreiden en zegt dat God de beste is, terwijl er geen objectiviteit in je argumenten te vinden is.
... and I feel fine.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:41:51 #156
168777 Rave_NL
pi_88077071
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:37 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de bronvermeldingen dat Mariniers beter zouden zijn dan LMB en/of KCT.

Er zelf heilig in geloven (door indoctrinatie wellicht?) en het aan iedereen verkondigen is prima, maar dan wil ik wel een bronvermelding.

Zoals je nu bezig bent lijk je eerder een evangelist die "Het Woord Gods" komt verspreiden en zegt dat God de beste is, terwijl er geen objectiviteit in je argumenten te vinden is.
Ik blijf arrogant tot het tegendeel bewezen is. En KCT zijn geen infanteristen maar SF. Wereld van verschil.
pi_88077131
Om mij even in de discussie te voegen, uit ervaring weet ik dat elk wapen en dienstvak niets voorstelt zonder logistiek!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:43:32 #158
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88077136
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:41 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik blijf arrogant tot het tegendeel bewezen is. En KCT zijn geen infanteristen maar SF. Wereld van verschil.
Vriendelijk dank voor het bevestigen van mijn argumentatie daarnet. :*
... and I feel fine.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:43:54 #159
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88077149
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

LMB heeft idd veel in Uruzgan/Afhanistan gezeten. Hebben ze heel veel echte gevechtservaringen aan opgedaan.
Maar hoe kan het dan zo zijn dat jij zegt dat er door invoering van een zgn nieuw com-sys er geen inzetbaarheid mogelijk is?
Het lijkt me duidelijk dat de regering koos voor de KL, en in het bijzonder LMB om als brandwacht te fungeren. Bij de Mariniers is/was men er dus gewoon niet klaar voor, omdat men weer een apart com-sys moest gebruiken, heb ik gelijk of niet? ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:45:12 #160
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88077211
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef Clan het volgende:
Om mij even in de discussie te voegen, uit ervaring weet ik dat elk wapen en dienstvak niets voorstelt zonder logistiek!
En dat klopt als een bus!!!!
Daar heb je ook helemaal gelijk in, vele grote legers gingen daar de vaudt in, het onderschatten van hun logistieke capaciteiten.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:50:18 #161
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88077392
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef Clan het volgende:
Helemaal eens!
... and I feel fine.
pi_88077795
:')
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:00:30 #163
168777 Rave_NL
pi_88077817
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 19:43 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

LMB heeft idd veel in Uruzgan/Afhanistan gezeten. Hebben ze heel veel echte gevechtservaringen aan opgedaan.
Maar hoe kan het dan zo zijn dat jij zegt dat er door invoering van een zgn nieuw com-sys er geen inzetbaarheid mogelijk is?
Het lijkt me duidelijk dat de regering koos voor de KL, en in het bijzonder LMB om als brandwacht te fungeren. Bij de Mariniers is/was men er dus gewoon niet klaar voor, omdat men weer een apart com-sys moest gebruiken, heb ik gelijk of niet? ;)
Wij gingen, gaan en zullen onze eigen gang gaan. Doordat wij klein zijn zijn wij makkelijker om te scholen en te reorganiseren dan een compleet krijgsmachtonderdeel.
Daarnaast hebben wij onze eigen samenwerkingsverbanden waar wij zoveel mogelijk leer uit trekken voordat wij wat aanschaffen. Zo is het nieuwe commssysteem een investering waar wij de komende deccenia op kunnen boortboorduren, waar de CLAS nog moet reorganiseren. Van geld dat er niet is.
Dus ja, we waren er klaar voor, dat hebben de drie compagnies wel bewezen, waar de eerste compagnie al meer resultaat had geboekt dan de complete battlegroup voor hen..
Die inzetbaarheid was er eerder ook al, maar door de opstartproblemen en kinderziektes werd ovvoor gekozen eerst een compleet werkend systeem te hebben voordat je ergens aan begint.
Maar goed, de toekomst zal het bepalen..
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:00:52 #164
168777 Rave_NL
pi_88077834
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:00 schreef hcwp het volgende:
:')
Yep, ik ben weer terug. :P
pi_88078049
Naar mijn mening helpt het ook niet echt mee dat ze daar bij de regering volgens mij geen flauw benul hebben wat het Korps Mariniers nou precies doet.

"Die zitten toch alleen op schepen?"
pi_88078268
Zullen we het potje ver pissen even stop zetten? Hier gaan we toch niet uit komen :P.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:19:00 #167
168777 Rave_NL
pi_88078487
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 20:06 schreef Vronsky het volgende:
Naar mijn mening helpt het ook niet echt mee dat ze daar bij de regering volgens mij geen flauw benul hebben wat het Korps Mariniers nou precies doet.

"Die zitten toch alleen op schepen?"
Muah wij zijn sowieso fucked.
Als het defensiepotje evenredig verdeeld wordt is het 30/30/30+10 voor de kmar. Van die 30% gaat met een beetje geluk misschien 7,5-10% naar het korps. :')

Dus wij moeten het hebben van improvisatie.. :')
pi_88078581
"When the army goes to war they bring it all, Marines make due."

:*
pi_88079225
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 20:00 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Wij gingen, gaan en zullen onze eigen gang gaan. Doordat wij klein zijn zijn wij makkelijker om te scholen en te reorganiseren dan een compleet krijgsmachtonderdeel.
Daarnaast hebben wij onze eigen samenwerkingsverbanden waar wij zoveel mogelijk leer uit trekken voordat wij wat aanschaffen. Zo is het nieuwe commssysteem een investering waar wij de komende deccenia op kunnen boortboorduren, waar de CLAS nog moet reorganiseren. Van geld dat er niet is.
Dus ja, we waren er klaar voor, dat hebben de drie compagnies wel bewezen, waar de eerste compagnie al meer resultaat had geboekt dan de complete battlegroup voor hen..
Die inzetbaarheid was er eerder ook al, maar door de opstartproblemen en kinderziektes werd ovvoor gekozen eerst een compleet werkend systeem te hebben voordat je ergens aan begint.
Maar goed, de toekomst zal het bepalen..
Wat is er mis met de Multitel ;)
pi_88079397

Zie dat maar weer eens vlot te trekken :')
pi_88079719
:O
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88079812

...Bijna dan :P
pi_88079853
ik heb al weekend :7
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:57:13 #174
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88080159
Kolere Rave, srry dat ik het zegt maar volgens mij gaat er iets niet helemaal lekker. Je bent geen 10 minuten binnen en je loopt al tegen alles en iedereen aan te schoppen :{
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88080255
@ rave: Heb jij enig idee wat ze bij de marine gebruiken om scheepsmotoren te ontvetten? en is dat ook voor burgers te koop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')