abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88070916
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Om te ontdekken of je een vagina hebt met een halfmiljoen kijkers. Wanneer je er zelf nog niet uit bent.
Beter dan een kneusje dat verbannen is door zijn familie vanwege zijn geloofsovertuiging :')
pi_88071156
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef Elledan het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets zijn... ik wil enkel weten wat ik ben! Waarom is dat zo verdomd moeilijk te begrijpen?! :(
Waarom doe je jezelf dan al voor als zijnde hermafrodiet? Terwijl daar nou niet direct zulke sterke aanwijzingen voor zijn, dat de geraadpleegde ziekenhuizen een éénduidig antwoord kunnen geven. Dus, ik begrijp het prima, ik stel alleen mijn vraagtekens. En terecht blijkbaar.
pi_88071559
lol @ op je website zonder reden om donaties te gaan vragen.

Ik zag je shoot van Grazia, maar al die andere "shoots" waar is dat van? Want je bent naar mijn idee niet echt een model of wel dan?
pi_88071754
Bij wietplanten heb je ook hermafrodieten. Die krijgen dus balletjes (serieus) die open gaan en waar stuifmeel uitkomt, vervolgens bevruchten ze de kleine stengeltjes in de oksel van de plant.
Indien jij hermafrodiet bent zou je dus in principe moeder en vader tegelijk kunnen zijn?
pi_88072886
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef anno2010 het volgende:
Bij wietplanten heb je ook hermafrodieten. Die krijgen dus balletjes (serieus) die open gaan en waar stuifmeel uitkomt, vervolgens bevruchten ze de kleine stengeltjes in de oksel van de plant.
Indien jij hermafrodiet bent zou je dus in principe moeder en vader tegelijk kunnen zijn?
Ze heeft geen baarmoeder en eierstokken ofzo, dus dan kan je moeilijk moeder worden. :D :P
Failure is success if we learn from it.
  PR en moderator donderdag 28 oktober 2010 @ 17:24:13 #106
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_88073011
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef Elledan het volgende:
1) Ik ben 'de' hermafrodiet, ja :)

2) Er zitten geen beelden in van enige geslachtsorganen tenzij ze er stieken opnames van hebben gemaakt :p

3) Noem me gewoon maar een 'haar', hoor. Is ook het minst verwarrend voor iedereen :)
Sowieso ontzettend tof dat je dat durft.
Maar heb je nou als hermafrodiet dan serieus een kut én een pik en ben je daar zo mee geboren?
Ik snap daar nooit zo veel van, al helemaal niet met al die transsexuelen tegenwoordig :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 28 oktober 2010 @ 17:47:06 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_88073184
Aan je verhalen lijkt het me echt super verwarrend!
Je bent 'van onder' een man, maar je hebt geen sperma (aangezien je niet klaarkomt via die weg). Heb je trouwens wel ballen? (klinkt een beetje raar :') )
Maar je hebt ook weer geen eierstokken/baarmoeder maar toch wel 'iets' waar je in klaarkomt alleen er zit huid voor.
En je plast gewoon via de penis? :P

't Lijkt me echt super lastig voor jou om geen 'geslacht' te hebben.
Want voor de geboorte is iedereen (het embryo) vrouwelijk, maar het lijkt wel alsof jij toen in eerste instantie in een jongetje wilde transformeren maar er onderweg iets mis is gegaan waardoor de mannelijke delen niet goed zijn ontwikkeld ofzo (toen je nog in de baarmoeder zat).
Zo is dat even wetenschappelijk gelul :') Maar 't klinkt wel logisch voor mij zo. Ik weet niet of dat ook is wat jij denkt..
Fuck the EBU.
pi_88073472
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Beter dan een kneusje dat verbannen is door zijn familie vanwege zijn geloofsovertuiging :')
Staat die er tussen dan?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:58:57 #109
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_88073559
Krijgen mensen die meedoen aan dergelijke programma's daar ook voor betaald?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:09:39 #110
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88073896
Ik vind je er ook wel een beetje uitzien als een combi tussen twee geslachten (en dat bedoel ik niet beledigend).
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88074467
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Mercer het volgende:

[..]

Waarom doe je jezelf dan al voor als zijnde hermafrodiet? Terwijl daar nou niet direct zulke sterke aanwijzingen voor zijn, dat de geraadpleegde ziekenhuizen een éénduidig antwoord kunnen geven. Dus, ik begrijp het prima, ik stel alleen mijn vraagtekens. En terecht blijkbaar.
Misschien moet jij eens kijken.
Ajax Amsterdam
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:43:58 #112
323048 viezerikk
gooi die barbie vol
pi_88074986
heb je bij een orgasme wel een ejaculatie
en heb je een eisprong ja/nee
hangt dat ding er voor de gein of ben je genetisch een man????????????
pi_88075229
Respect voor jou ;) ^O^
Brinky, de nieuwe BMW
pi_88075280
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef Elledan het volgende:

[..]

Dat is onzettend jammer dat je dat vindt. Het verandert echter niets aan mijn situatie. Als jij vindt dat ik gewoon een kerel ben, dan denk je dat maar. Het betekent niet dat mijn omgeving mij ook opeens als dusdanig gaat zien, of dat mijn lichaam zich als dat van een kerel gaat gedragen.

Ik wil helemaal niets zijn... ik wil enkel weten wat ik ben! Waarom is dat zo verdomd moeilijk te begrijpen?! :(
Je bent wat je VOELT dat je bent. Waarom is het voor jou zo belangrijk dat er een vagina zit of niet? Je bent toch gewoon een vrouw? Een vrouw met een penis, maar als jij je vrouw voelt, ben je voor mij een vrouw. En al ZOU ik je een kerel vinden, het gaat om wat JIJ voelt/denkt, niet om wat wij voelen/denken.

Anyways, zal de uitzending bekijken. ^O^
pi_88084908
Maar je valt dus op mannen, TS?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_88085016
wanneer is de uitzending of heb ik er overheen gelezen
  donderdag 28 oktober 2010 @ 22:44:08 #117
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88085741
Je zegt wel dat "interseksualiteit" erg onbekend is, maar ligt dat niet aan je woordkeus? Ik denk dat als je zegt "hermafrodiet", dat mensen het eigenlijk wel begrijpen.

Niet als kritiek bedoeld hoor, maar die vraag kwam zo bij me op terwijl ik dit las.
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 23:34:35 #118
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_88088001
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Mercer het volgende:
Nogmaals, en ik hoop dat ik nu niet weg wordt gezet als puber, als die duitse ziekenhuizen fout zitten, en de nederlandse goed. Dan is er dus een hoop heisa om niets?
Want als ik het goed begrijp is die holte onder de huid, als die er al zit, je enige vrouwelijke geslachtskenmerk? Dus ja, waar hebben we het dan over? Een man die graag vrouw had willen zijn, en dat zich (gedeeltelijk) inbeeld? Sorry als ik te kort door de bocht ben, maar dit is de indruk die ik nu krijg. Wat bewijst dat jij een echte hermafrodiet bent?
Ik heb net de foto's op de website bekeken en ik kan er ook weinig in zien. Er staat dat er sprake is van een blinde vagina, ik zie haar niet.
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 23:38:01 #119
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_88088142
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Moira. het volgende:
Aan je verhalen lijkt het me echt super verwarrend!
Je bent 'van onder' een man, maar je hebt geen sperma (aangezien je niet klaarkomt via die weg). Heb je trouwens wel ballen? (klinkt een beetje raar :') )
Maar je hebt ook weer geen eierstokken/baarmoeder maar toch wel 'iets' waar je in klaarkomt alleen er zit huid voor.
Prostaatprobleem (bekijk de website eens..)

Ik denk, n.a.v de website dat ;

* Er een jongen is geboren
* Die zich absoluut geen jongen voelde
* En dus een meisje wil zijn
* Hiervoor op alle manieren bevestiging zoekt

Op zich geen enkel probleem, zijn veel meer mensen die zich geboren voelen in een verkeerd lichaam.

TS , waarom doe je zoveel moeite om te zoeken ? Kun je niet gewoon accepteren dat je je een meisje vloelt zonder obsessief te gaan zoeken naar mogelijke vrouwelijke geslachtsorganen?

Je oogt als een meisje, je schrijft zelf al dat er voor jouw gevoel veel vrouwelijke vormen aanwezig zijn, dat moet dan toch voldoende zijn?

[ Bericht 31% gewijzigd door Loedertje op 28-10-2010 23:44:02 ]
pi_88089000
viezigheid
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:48:37 #121
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_88095124
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef MissyN het volgende:
viezigheid
Moet je maar vaker stofzuigen.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:52:25 #122
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_88095167
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef MissyN het volgende:
viezigheid
Kortzichtigheid.
:')
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:57:51 #123
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_88095262
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef MissyN het volgende:
viezigheid
Ik kots letterlijk en figuurlijk op dit soort kortzichtige opmerkingen. TS kan er toch ook niks aan doen dat ze ermee rondloopt? Wanneer ga je het eens begrijpen dat iedereen wel wat heeft? Niemand is perfect. Ga je maar eens flink goed inlezen voordat je dit soort kortzichtige reacties plaatst. Misschien kan je dan wel een beetje respect tonen. Je moet mensen accepteren om hoe ze zijn, maar kennelijk begrijp jij dat niet en dus moet jij nog heel veel leren.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:44:07 #124
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_88096110
Knap dat je dit op TV vertelt. Het is nou niet echt een "aandoening"die je ziet als ik jou zou tegenkomen dus dan dit te vertellen op Tv, respect.

Zou me eerder schamen zoals die wannabee losers bij Idols/popstars/xfactor.sytycd etcetc ..die menen iets te kunnen....
pi_88096421
Knap dat je dit doet... het is niet zomaar iets. Sowieso vind ik het knap als mensen zo hun verhaal willen doen. JZHMH is daar wel een heel mooi programma voor, gaan er -iig met de uitzendingen- heel respectvol mee om.

Ik zal gaan kijken :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')