quote:Beter dan een kneusje dat verbannen is door zijn familie vanwege zijn geloofsovertuigingOp donderdag 28 oktober 2010 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om te ontdekken of je een vagina hebt met een halfmiljoen kijkers. Wanneer je er zelf nog niet uit bent.
quote:Waarom doe je jezelf dan al voor als zijnde hermafrodiet? Terwijl daar nou niet direct zulke sterke aanwijzingen voor zijn, dat de geraadpleegde ziekenhuizen een éénduidig antwoord kunnen geven. Dus, ik begrijp het prima, ik stel alleen mijn vraagtekens. En terecht blijkbaar.Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef Elledan het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets zijn... ik wil enkel weten wat ik ben! Waarom is dat zo verdomd moeilijk te begrijpen?!
quote:Ze heeft geen baarmoeder en eierstokken ofzo, dus dan kan je moeilijk moeder worden.Op donderdag 28 oktober 2010 16:51 schreef anno2010 het volgende:
Bij wietplanten heb je ook hermafrodieten. Die krijgen dus balletjes (serieus) die open gaan en waar stuifmeel uitkomt, vervolgens bevruchten ze de kleine stengeltjes in de oksel van de plant.
Indien jij hermafrodiet bent zou je dus in principe moeder en vader tegelijk kunnen zijn?
quote:Sowieso ontzettend tof dat je dat durft.Op donderdag 28 oktober 2010 13:11 schreef Elledan het volgende:
1) Ik ben 'de' hermafrodiet, ja
2) Er zitten geen beelden in van enige geslachtsorganen tenzij ze er stieken opnames van hebben gemaakt :p
3) Noem me gewoon maar een 'haar', hoor. Is ook het minst verwarrend voor iedereen
quote:Staat die er tussen dan?Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Beter dan een kneusje dat verbannen is door zijn familie vanwege zijn geloofsovertuiging
quote:Misschien moet jij eens kijken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:38 schreef Mercer het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dan al voor als zijnde hermafrodiet? Terwijl daar nou niet direct zulke sterke aanwijzingen voor zijn, dat de geraadpleegde ziekenhuizen een éénduidig antwoord kunnen geven. Dus, ik begrijp het prima, ik stel alleen mijn vraagtekens. En terecht blijkbaar.
quote:Je bent wat je VOELT dat je bent. Waarom is het voor jou zo belangrijk dat er een vagina zit of niet? Je bent toch gewoon een vrouw? Een vrouw met een penis, maar als jij je vrouw voelt, ben je voor mij een vrouw. En al ZOU ik je een kerel vinden, het gaat om wat JIJ voelt/denkt, niet om wat wij voelen/denken.Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef Elledan het volgende:
[..]
Dat is onzettend jammer dat je dat vindt. Het verandert echter niets aan mijn situatie. Als jij vindt dat ik gewoon een kerel ben, dan denk je dat maar. Het betekent niet dat mijn omgeving mij ook opeens als dusdanig gaat zien, of dat mijn lichaam zich als dat van een kerel gaat gedragen.
Ik wil helemaal niets zijn... ik wil enkel weten wat ik ben! Waarom is dat zo verdomd moeilijk te begrijpen?!
quote:Ik heb net de foto's op de website bekeken en ik kan er ook weinig in zien. Er staat dat er sprake is van een blinde vagina, ik zie haar niet.Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef Mercer het volgende:
Nogmaals, en ik hoop dat ik nu niet weg wordt gezet als puber, als die duitse ziekenhuizen fout zitten, en de nederlandse goed. Dan is er dus een hoop heisa om niets?
Want als ik het goed begrijp is die holte onder de huid, als die er al zit, je enige vrouwelijke geslachtskenmerk? Dus ja, waar hebben we het dan over? Een man die graag vrouw had willen zijn, en dat zich (gedeeltelijk) inbeeld? Sorry als ik te kort door de bocht ben, maar dit is de indruk die ik nu krijg. Wat bewijst dat jij een echte hermafrodiet bent?
quote:Prostaatprobleem (bekijk de website eens..)Op donderdag 28 oktober 2010 17:47 schreef Moira. het volgende:
Aan je verhalen lijkt het me echt super verwarrend!
Je bent 'van onder' een man, maar je hebt geen sperma (aangezien je niet klaarkomt via die weg). Heb je trouwens wel ballen? (klinkt een beetje raar)
Maar je hebt ook weer geen eierstokken/baarmoeder maar toch wel 'iets' waar je in klaarkomt alleen er zit huid voor.
quote:Ik kots letterlijk en figuurlijk op dit soort kortzichtige opmerkingen. TS kan er toch ook niks aan doen dat ze ermee rondloopt? Wanneer ga je het eens begrijpen dat iedereen wel wat heeft? Niemand is perfect. Ga je maar eens flink goed inlezen voordat je dit soort kortzichtige reacties plaatst. Misschien kan je dan wel een beetje respect tonen. Je moet mensen accepteren om hoe ze zijn, maar kennelijk begrijp jij dat niet en dus moet jij nog heel veel leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |