Ligt eraan hoe ver je je hoofd moet draaien natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef IrishBastard het volgende:
Sowieso, dat head tracking. Denk ik nou heel dom als ik denk dat als je je hoofd draait, je veel moeilijker naar het scherm kan kijken en het dus helemaal niet handig is?
quote:Lol... they just deleted the"Which games are you most interested in playing? Let us know in the comments!" part of the blog post... I think they will be more careful from now on.
quote:“Which games are you most interested in playing?”
You’re new here, right?
En LBP2 in januari, lekker!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is net gelekt.
26 november it is?
Wat vind je er aan tegenvallen?quote:
I know, maar het is vooral de kleur, de manier hoe het op het raam komt. De te weinig aanwezige spray (in de bergen hebben ze geen ZOAB)... Nee, qua regen zijn ze op dit moment GTR Evo niet voorbij..quote:Op woensdag 10 november 2010 00:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wat vind je er aan tegenvallen?
Ik vind het er echt heel gaaf uit zien voor een game!
En hey...het hoost daar niet he...licht buitje
Hozen komt nog!
Wat noem jij gunstig? Prijs?quote:Op woensdag 10 november 2010 01:08 schreef Robin__ het volgende:
Welke shops zijn een beetje gunstig mbt pre-order?
Vooral dat even. Vond hem niet heel lang boeiendquote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Prologue is wel leuk voor even, alleen het is gewoon echt een demo. Bepaalde tracks zijn heel kaal. Zitten wel gave auto's tussen, alleen klinken ze zowat allemaal hetzelfde
Ze hebben trouwens wel duidelijk aan de engine sounds gewerkt. Die nieuwe Z4 video is erg indrukwekkend
Dan had ik liever een Fanatec 911 GT3 RS Clubsport. Of als je de G25/GT3 RS te duur vindt, en een DFGT redelijk goedkoop kun je nog kijken naar de Fanatec 911 Carrera.quote:Op woensdag 10 november 2010 06:45 schreef Rapsody het volgende:
Logitech Driving Force GT is een goeie optie, of als je serieus geld wilt uitgeven een Logitech G27.
Prijs vooralquote:Op woensdag 10 november 2010 01:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat noem jij gunstig? Prijs?
Voor welke versie dan?
Mediamarkt staat ie gewoon voor 65 euro hoor..?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
http://www.zavvi.com/game(...)564.html?affil=BUYAT
Of voor 55 euro bij de mediamarkt, krijg je nog een steelbox ook
In groningen niet..quote:Op woensdag 10 november 2010 13:27 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Mediamarkt staat ie gewoon voor 65 euro hoor..?
Leer lezen, aap. (jaja late reactie) Ik volgde de lijn NIET en remde ook NIET wanneer deze dat aangaf.quote:Op maandag 8 november 2010 22:21 schreef woessie het volgende:
[..]
Rijden en remmen volgens een aangegeven lijn
Ik had je hoger ingeschat.
Heb je ook je driving aids aan? En de settings niet op professional?
Classic!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:09 schreef J.Clarkson het volgende:
Mijn pre-order bonnetje is al bijna onleesbaar
En waar zijn Spa, Grindelwald, Red Rock Valley en anderen??quote:
Forza is ook beter dan GT5, in alles.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:47 schreef RiKe het volgende:
[trol] Ja hey euh...Sonic...dat had Forza ook hoor!
Forza is zekers wel mooierderder dan dit! [/trol]
(kom maar kom maar kom maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |