Klinkt opzich als een goed idee. Minpuntje: véél mensen die stuurtje gebruikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Desunoto het volgende:
Gokje hoor, maar heeft het niet gewoon te maken met de manier waarop je je controller vasthoudt? De PS3 controller heeft zo'n sensor die kan voelen of je hem schuin houdt en welke kant op. Is het niet veel logischer om het zo te maken dat als je je controller schuin naar links houdt, het hoofd van de coureur ook wat naar links buigt?
Of kraam ik nu onzin uit?
Correct. Nutteloze feature.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:28 schreef woessie het volgende:
Zoals ik het zo zie is die headtracking alleen links en rechts? Scheelt mij een PS-Eye aanschaf.
En mensen die gewoon hun controller bewegen in de bocht? Dan krijg je continu dat je beeld afdraaitquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Desunoto het volgende:
Gokje hoor, maar heeft het niet gewoon te maken met de manier waarop je je controller vasthoudt? De PS3 controller heeft zo'n sensor die kan voelen of je hem schuin houdt en welke kant op. Is het niet veel logischer om het zo te maken dat als je je controller schuin naar links houdt, het hoofd van de coureur ook wat naar links buigt?
Of kraam ik nu onzin uit?
Ligt eraan hoe ver je je hoofd moet draaien natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef IrishBastard het volgende:
Sowieso, dat head tracking. Denk ik nou heel dom als ik denk dat als je je hoofd draait, je veel moeilijker naar het scherm kan kijken en het dus helemaal niet handig is?
quote:Lol... they just deleted the"Which games are you most interested in playing? Let us know in the comments!" part of the blog post... I think they will be more careful from now on.
quote:“Which games are you most interested in playing?”
You’re new here, right?
En LBP2 in januari, lekker!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is net gelekt.
26 november it is?
Wat vind je er aan tegenvallen?quote:
I know, maar het is vooral de kleur, de manier hoe het op het raam komt. De te weinig aanwezige spray (in de bergen hebben ze geen ZOAB)... Nee, qua regen zijn ze op dit moment GTR Evo niet voorbij..quote:Op woensdag 10 november 2010 00:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wat vind je er aan tegenvallen?
Ik vind het er echt heel gaaf uit zien voor een game!
En hey...het hoost daar niet he...licht buitje
Hozen komt nog!
Wat noem jij gunstig? Prijs?quote:Op woensdag 10 november 2010 01:08 schreef Robin__ het volgende:
Welke shops zijn een beetje gunstig mbt pre-order?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |