SonicVolcano New Member Online Now!quote:
What a baseless assumption.quote:Wait, wait, wait? Do you mean to tell me that you automatically disregard every car that isn't in this screenshot? Are you kidding me? I guess going by your train of thought there aren't any Ferraris (since they aren't in this pic) or Lamborghinis other than that SuperVeloce (since they aren't in the pic).
Nee dat ben ik niet hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Whaha, was dat jouw opmerking? Nee toch?
Ik bedoel, ik zei niks fout ofzo. Ik merkte alleen op dat ik geen Bugatti Veyron op dat plaatje zag
Ah vandaar. Jij zit daar dus ook op het forumquote:Op woensdag 3 november 2010 16:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet hoor.Zag die naam en dacht Heeeeee......
Als lurker ja. Ben net Delano tegen gekomen op gamefaqs.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah vandaar. Jij zit daar dus ook op het forum
Zal toch wel niet kloppen omdat die datum er zoizo al een hele tijd opstond. (op de site van Bol.com ) Hoop in ieder geval niet dat hij pas op 21 december wordt uitgebrachtquote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons de game Gran Turismo 5 - Collector's Edition voor de PlayStation 3 besteld onder bestelnummer XXXXXXXXXX.
Fabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht. U ontvangt uw bestelling op diezelfde dag.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Die variant kende ik nog nietquote:
Dat seaux-y-seaux.quote:
Daar gaat m'n kerst, als dat waar is.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zal toch wel niet kloppen omdat die datum er zoizo al een hele tijd opstond. (op de site van Bol.com ) Hoop in ieder geval niet dat hij pas op 21 december wordt uitgebracht
Nee, en dus dikke bullshit.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
Is het ergens bevestigd door Sony of PD?
Nee, ze doen het om het gat te vullen. Een placeholder dus. Niemand weet nog iets, totdat er een officiele mededeling van Sony zelf komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:46 schreef Auti het volgende:
15 December, bron? BartSmit heeft de datum aangepast.. Dan kan je lachen om BartSmit.. maar ze doen het natuurlijk niet voor niets.
Als je hem in de pre-order doet zorg dan dat ze het ding gewoon in je brievenbus mikken. Hoef je helemaal nergens heenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef Meike26 het volgende:
Ben al totaal niet meer bezig met de release datum. Ik heb het spel al gepre-orded en dus heb ik de garantie dat ik op de dag van de release, in iedergeval een telefoontje krijg dat hij binnen is (en de volgende werkdag even laat ophalen door m'n vriend).
Daarbij, we hebben dit jaar toch een *** kerst (zaterdag & zondag) en oudjaar idem dito. Doordeweeks heb ik er geen tijd voor en dus, als ik GT5 dan eindelijk heb (of dat nu eind December is of medio Januari) zal ik nog niet echt de tijd hebben om te spelen
Mja, maar tis mss wel de CE, en wie weet wat de bezorgers van TNT met zo'n doosje doenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je hem in de pre-order doet zorg dan dat ze het ding gewoon in je brievenbus mikken. Hoef je helemaal nergens heen
Precies... pakket-bezorgers zien al heel snel dat het om GT5 CE gaat... hoe anoniem het ook is verpakt. Dus diegene die dat laten doen zijn behoorlijk lui en/of dom.quote:Op donderdag 4 november 2010 02:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, maar tis mss wel de CE, en wie weet wat de bezorgers van TNT met zo'n doosje doen
Afhandeling van pakketdienst? Ik kom thuis en dan ligt dat ding in mijn brievenbus. Net zoals al die andere games die ik in de pre-order hadquote:Op donderdag 4 november 2010 06:59 schreef Meike26 het volgende:
Sterkte met de afhandelingen met de pakketdienst
Ik vermoed dat de CE niet door de brievenbus gaat passenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Afhandeling van pakketdienst? Ik kom thuis en dan ligt dat ding in mijn brievenbus. Net zoals al die andere games die ik in de pre-order had. Heb er dan ook geen andere rotzooi bijzitten. Dus die knaap van de pakketdienst zie of hoor ik niet.
Komt het niet aan dan wandel ik even langs de FRS waar ik de mensen al jaren ken omdat ik nog samengewerkt heb met ze en leg het uit. Gaat best goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |