abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88284325
Wat caps van het item uit de nieuwe Qore:

pi_88284444
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
SCHNELLER!!! })

Hij moet harder werken.
pi_88289718
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

:D
SonicVolcano New Member Online Now!
Duphman View Post
quote:
Wait, wait, wait? Do you mean to tell me that you automatically disregard every car that isn't in this screenshot? Are you kidding me? I guess going by your train of thought there aren't any Ferraris (since they aren't in this pic) or Lamborghinis other than that SuperVeloce (since they aren't in the pic).
What a baseless assumption.
My sincere apologies to you, sir.

Why would I ask a question on a forum? Stupid me!

I will now shut up about the Bugatti and let you do the talking from now on.

Go ahead.

FOUND YOU! :P
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:05:04 #105
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88290526
Whaha, was dat jouw opmerking? Nee toch?

Ik bedoel, ik zei niks fout ofzo. Ik merkte alleen op dat ik geen Bugatti Veyron op dat plaatje zag :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_88290602
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Whaha, was dat jouw opmerking? Nee toch?

Ik bedoel, ik zei niks fout ofzo. Ik merkte alleen op dat ik geen Bugatti Veyron op dat plaatje zag :')
Nee dat ben ik niet hoor. :) Zag die naam en dacht Heeeeee......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:21:54 #107
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_88291098
YEAH YEAH YEAH!!!!!

Monza (en hopelijk Spa en Grindelwald) here i come!!!!!! :P
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:26:25 #108
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88291272
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:07 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet hoor. :) Zag die naam en dacht Heeeeee......
Ah vandaar. Jij zit daar dus ook op het forum :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_88291367
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ah vandaar. Jij zit daar dus ook op het forum :P
Als lurker ja. Ben net Delano tegen gekomen op gamefaqs. :D
pi_88291430
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons de game Gran Turismo 5 - Collector's Edition voor de PlayStation 3 besteld onder bestelnummer XXXXXXXXXX.

Fabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht. U ontvangt uw bestelling op diezelfde dag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Zal toch wel niet kloppen omdat die datum er zoizo al een hele tijd opstond. (op de site van Bol.com ) Hoop in ieder geval niet dat hij pas op 21 december wordt uitgebracht :P
  woensdag 3 november 2010 @ 16:32:32 #111
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88291520
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef bjorntju het volgende:
zoizo
Die variant kende ik nog niet :D!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 3 november 2010 @ 16:37:57 #112
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88291728
quote:
Op woensdag 3 november 2010 16:32 schreef jackson het volgende:

[..]

Die variant kende ik nog niet :D!
Dat seaux-y-seaux.
  woensdag 3 november 2010 @ 16:47:23 #113
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88292037
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef bjorntju het volgende:

[..]

Zal toch wel niet kloppen omdat die datum er zoizo al een hele tijd opstond. (op de site van Bol.com ) Hoop in ieder geval niet dat hij pas op 21 december wordt uitgebracht :P
Daar gaat m'n kerst, als dat waar is. :D
pi_88298099
21 december *O*
pi_88298926
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Qunix het volgende:
21 december *O*
Is het ergens bevestigd door Sony of PD?
pi_88299063
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef RiKe het volgende:

[..]

Is het ergens bevestigd door Sony of PD?
Nee, en dus dikke bullshit.
Aangezien Amazon gister ene mail stuurde van 31-12-2010
:')
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_88299090
15 December, bron? BartSmit heeft de datum aangepast.. Dan kan je lachen om BartSmit.. maar ze doen het natuurlijk niet voor niets.
-weg-
pi_88302952
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:46 schreef Auti het volgende:
15 December, bron? BartSmit heeft de datum aangepast.. Dan kan je lachen om BartSmit.. maar ze doen het natuurlijk niet voor niets.
Nee, ze doen het om het gat te vullen. Een placeholder dus. Niemand weet nog iets, totdat er een officiele mededeling van Sony zelf komt.
pi_88305806
Ben al totaal niet meer bezig met de release datum. Ik heb het spel al gepre-orded en dus heb ik de garantie dat ik op de dag van de release, in iedergeval een telefoontje krijg dat hij binnen is (en de volgende werkdag even laat ophalen door m'n vriend).

Daarbij, we hebben dit jaar toch een *** kerst (zaterdag & zondag) en oudjaar idem dito. Doordeweeks heb ik er geen tijd voor en dus, als ik GT5 dan eindelijk heb (of dat nu eind December is of medio Januari) zal ik nog niet echt de tijd hebben om te spelen :P
  woensdag 3 november 2010 @ 22:44:07 #120
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88308291
quote:
Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef Meike26 het volgende:
Ben al totaal niet meer bezig met de release datum. Ik heb het spel al gepre-orded en dus heb ik de garantie dat ik op de dag van de release, in iedergeval een telefoontje krijg dat hij binnen is (en de volgende werkdag even laat ophalen door m'n vriend).

Daarbij, we hebben dit jaar toch een *** kerst (zaterdag & zondag) en oudjaar idem dito. Doordeweeks heb ik er geen tijd voor en dus, als ik GT5 dan eindelijk heb (of dat nu eind December is of medio Januari) zal ik nog niet echt de tijd hebben om te spelen :P
Als je hem in de pre-order doet zorg dan dat ze het ding gewoon in je brievenbus mikken. Hoef je helemaal nergens heen :{
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_88314115
quote:
3s.gif Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef jackson het volgende:

[..]

Als je hem in de pre-order doet zorg dan dat ze het ding gewoon in je brievenbus mikken. Hoef je helemaal nergens heen :{
Mja, maar tis mss wel de CE, en wie weet wat de bezorgers van TNT met zo'n doosje doen :{
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_88314507
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 02:47 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Mja, maar tis mss wel de CE, en wie weet wat de bezorgers van TNT met zo'n doosje doen :{
Precies... pakket-bezorgers zien al heel snel dat het om GT5 CE gaat... hoe anoniem het ook is verpakt. Dus diegene die dat laten doen zijn behoorlijk lui en/of dom.

Sterkte met de afhandelingen met de pakketdienst :W

Edit: Herinnert mij aan een gesprek met een klant, waar hij vertelde dat de bezorger regelmatig in de pakketten kijkt, gewoon om te weten wat er in zit en dat het ook heel normaal zou zijn. Over welke pakketdienst het ging weet ik niet, maar het was in iedergeval geen UPS of DHL. Dus in andere gevallen zou ik mij echt zorgen gaan maken !!

[ Bericht 1% gewijzigd door Meike26 op 04-11-2010 07:06:27 ]
pi_88316023
Ik heb laatst een paar euro naar een familielid per post verzonden en dat hadden ze er ook gewoon uitgehaald. Toen kreeg diegene alleen de envelop met een briefje erbij: 'excuses voor het ongemak als de post onderweg beschadigt is' (o.i.d.)
vieze vuile hufters, het was maar 5 euro!! Dus toen heb ik de TNT héél boos opgebeld waarna ze hun excuses 10x aangeboden hebben maar dat geld zal ik niet meer tegenkomen. Van vijf euro wordt ik niet arm maar de TNT post is wel de laatste die ik dat gun!

Anyway ontopic: ik ga hem eind november nog wel een keer pre-orderen, hangt er een beetje vanaf wanneer die uitkomt. Want met kerst werk ik toch elke dag..
  donderdag 4 november 2010 @ 09:23:30 #124
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88316063
quote:
Op donderdag 4 november 2010 06:59 schreef Meike26 het volgende:
Sterkte met de afhandelingen met de pakketdienst :W

Afhandeling van pakketdienst? Ik kom thuis en dan ligt dat ding in mijn brievenbus. Net zoals al die andere games die ik in de pre-order had :D. Heb er dan ook geen andere rotzooi bijzitten. Dus die knaap van de pakketdienst zie of hoor ik niet.

Komt het niet aan dan wandel ik even langs de FRS waar ik de mensen al jaren ken omdat ik nog samengewerkt heb met ze en leg het uit. Gaat best goed komen.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_88316089
quote:
Op donderdag 4 november 2010 09:23 schreef jackson het volgende:

[..]

Afhandeling van pakketdienst? Ik kom thuis en dan ligt dat ding in mijn brievenbus. Net zoals al die andere games die ik in de pre-order had :D. Heb er dan ook geen andere rotzooi bijzitten. Dus die knaap van de pakketdienst zie of hoor ik niet.

Komt het niet aan dan wandel ik even langs de FRS waar ik de mensen al jaren ken omdat ik nog samengewerkt heb met ze en leg het uit. Gaat best goed komen.
Ik vermoed dat de CE niet door de brievenbus gaat passen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')