abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88264598
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Dat vond ik altijd mooi aan GT4. Samen met mijn huisgenoot was ik vaak bezig om ghostlaps van elkaar te verbeteren. Geweldig om te zien dat je met compleet verschillende rijstijlen toch ongeveer even snel kan zijn.

Ik reed ook enorm agresief terwijl hij heel vloeiend rijden kon.
Dat dus. Niet als bij Top Gear. Formule 1 coureurs nemen sommige bochten anders dan Stig, maar toch liggen de tijden HEEL dicht bij elkaar. :)

Je kan een bocht strak insturen en er snel uitkomen, of je kan een bocht wat wijder inkoppen en met meer snelheid erin duiken.

Daarom vind ik de "ideale lijn" totaal overbodig in racegames.

Ik rijd in GT5 Prologue met de controller met alle assists uit, TC op 0 en driving physics op Professional. Dan is de ideale lijn maar een saaie rit, omdat je de auto niet echt over zn grens kan pushen.

Probeer de Exige 111R Tuned maar eens op Suzuka of de High Speed Ring en hou je niet aan de lijn. Heerlijk on the edge racing! :D
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_88265230
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Dat vond ik altijd mooi aan GT4. Samen met mijn huisgenoot was ik vaak bezig om ghostlaps van elkaar te verbeteren. Geweldig om te zien dat je met compleet verschillende rijstijlen toch ongeveer even snel kan zijn.

Ik reed ook enorm agresief terwijl hij heel vloeiend rijden kon.
Alleen in een lange race zal hij sneller zijn omdat hij minder bandenslijtage heeft.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_88265278
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Dat dus. Niet als bij Top Gear. Formule 1 coureurs nemen sommige bochten anders dan Stig, maar toch liggen de tijden HEEL dicht bij elkaar. :)

Je kan een bocht strak insturen en er snel uitkomen, of je kan een bocht wat wijder inkoppen en met meer snelheid erin duiken.

Ik rijd in GT5 Prologue met de controller met alle assists uit, TC op 0 en driving physics op Professional. Dan is de ideale lijn maar een saaie rit, omdat je de auto niet echt over zn grens kan pushen.

Probeer de Exige 111R Tuned maar eens op Suzuka of de High Speed Ring en hou je niet aan de lijn. Heerlijk on the edge racing! :D
Ik gebruik de ideale lijn nooit. Ik gebruik wat ik zelf een ideale lijn vind, en die is weleens anders dan wat de game aangeeft.
pi_88265382
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Alleen in een lange race zal hij sneller zijn omdat hij minder bandenslijtage heeft.
Klopt, endurance racen was ik ook hopeloos slecht in, maar ik ben ook niet zo'n die-hard gamer die 200 rondjes op een circuit gaat rijden.

Ergens tussenbeide was in Gran Turismo altijd weinig ruimte of niet?
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Is het bestaan hiervan niet juist een zwaktebod?
quote:

Wij deden heel vaak de license test op Suzuka, sowieso een geweldig circuit vooral dat eerste stuk tot de tunnel.

[ Bericht 22% gewijzigd door KaheemSaid op 02-11-2010 21:48:49 ]
pi_88266143
ITS DONE

http://www.gtplanet.net/g(...)stamped-as-we-speak/

Het is nu wel zeker dat hij dit jaar uit komt. Misschien wel eind deze maand!
pi_88266480
Ze worden op dit moment inelkaar gestampt:
pi_88266663
Uiteindelijk is er voor de meeste bochten toch maar één lijn de snelste.

Het "probleem" is gewoon dat die perfecte bocht er bijna nooit uitkomt. Meestal kom je op een kleine afwijking zoals bijvoorbeeld een fractie van een seconde eerder/later remmen/insturen, want niemand is een robot.

Stel, de perfecte tijd die je voor een bepaalde bochtencombinatie kan halen is 20 seconden. Als je net wat later instuurt dan op de perfecte lijn, kom je op 20.1 seconden. Als je net iets eerder instuurt dan op de perfect lijn, kom je ook op 20.1 seconden. Zo lijken er verschillende lijnen te zijn die even snel zijn, maar de aller snelste ligt er meestal tussenin.

Die perfectie is nagenoeg onmogelijk om te halen, laat staan keer op keer, laat staan over een gehele ronde van allerlei bochten. Maar het bestaat wel.
pi_88267088
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ze worden op dit moment inelkaar gestampt:
[ afbeelding ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:14:18 #84
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88267498
Ben zeer benieuwd.... en gewoon nog geen datum geven, dat durven ze niet meer denk ik :').
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:43:15 #85
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88269406
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef DennisDeBengel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest lachen :D :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:45:17 #86
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88269524

:D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:55:14 #87
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88270034
_O-

Humor :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_88271571
FINALLY goddammit.
pi_88271641
sneller sneller!!
pi_88274471
FUCK YEAH!
pi_88274711
quote:
1.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

Wie verzint dit. _O-
  woensdag 3 november 2010 @ 01:16:37 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88274738
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
  woensdag 3 november 2010 @ 01:17:22 #93
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88274748
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:59 schreef Desunoto het volgende:
Uiteindelijk is er voor de meeste bochten toch maar één lijn de snelste.

Het "probleem" is gewoon dat die perfecte bocht er bijna nooit uitkomt. Meestal kom je op een kleine afwijking zoals bijvoorbeeld een fractie van een seconde eerder/later remmen/insturen, want niemand is een robot.

Stel, de perfecte tijd die je voor een bepaalde bochtencombinatie kan halen is 20 seconden. Als je net wat later instuurt dan op de perfecte lijn, kom je op 20.1 seconden. Als je net iets eerder instuurt dan op de perfect lijn, kom je ook op 20.1 seconden. Zo lijken er verschillende lijnen te zijn die even snel zijn, maar de aller snelste ligt er meestal tussenin.

Die perfectie is nagenoeg onmogelijk om te halen, laat staan keer op keer, laat staan over een gehele ronde van allerlei bochten. Maar het bestaat wel.
En dan zijn er ook nog variabelen zoals het weer, nat, droog, vochtigheid. De banden, druk, slijtage, temperatuur. En de baan, hoeveel rubber en grip.

Echt perfect is onmogelijk
  woensdag 3 november 2010 @ 09:22:02 #94
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_88277553
De ideale lijn is dan ook geen één pixel brede lijn door een bocht, maar meer een bandbreedte waarbinnen je efficiënt door een bocht heen komt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:47:52 #95
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88279533
Weet iemand wanneer die dingen eerder geperst zouden worden? Dan kunnen we fatsoenlijk gokken naar een releasedate :'). Dit moet toch voor de kerst kunnen lijkt me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_88279564
De meeste games liggen 4 weken nadat ze Gold gaan in de winkels. Dus net voor Sinterklaas zou kunnen :)
pi_88279773
In die GIF ook echt 700mb sterke CDR's gebruiken _O-
Eind deze maand ongeveer/hopelijk/fingers crossed....dat wordt een vroege Sinterklaas (ook al betaal ik het zelf) :Y
  woensdag 3 november 2010 @ 11:08:18 #98
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88280086
quote:
Op woensdag 3 november 2010 10:49 schreef DennisDeBengel het volgende:
De meeste games liggen 4 weken nadat ze Gold gaan in de winkels. Dus net voor Sinterklaas zou kunnen :)
Ahh, dank! Dat wist ik niet, moet goed komen dan binnenkort. Wel vreemd dat ze er nu nog geen datum aanhangen. Ze willen vast zeker zijn dat het nu ook daadwerkelijk in de winkels ligt op die datum.

Weekje vrij met de kerst lijkt prima gepland om eens een goed begin te maken met GT5 :)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_88280741
quote:
7s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef jackson het volgende:

Wel vreemd dat ze er nu nog geen datum aanhangen. Ze willen vast zeker zijn dat het nu ook daadwerkelijk in de winkels ligt op die datum.

Uiteraard, die gaan nu echt geen risico meer lopen :')
-weg-
  woensdag 3 november 2010 @ 12:12:43 #100
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88282145
quote:
Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef Auti het volgende:

[..]

Uiteraard, die gaan nu echt geen risico meer lopen :')
En terecht, dat geleuter ook! Maar zou het wel graag gewoon even weten :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')