SonicVolcano New Member Online Now!quote:
What a baseless assumption.quote:Wait, wait, wait? Do you mean to tell me that you automatically disregard every car that isn't in this screenshot? Are you kidding me? I guess going by your train of thought there aren't any Ferraris (since they aren't in this pic) or Lamborghinis other than that SuperVeloce (since they aren't in the pic).
Nee dat ben ik niet hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Whaha, was dat jouw opmerking? Nee toch?
Ik bedoel, ik zei niks fout ofzo. Ik merkte alleen op dat ik geen Bugatti Veyron op dat plaatje zag
Ah vandaar. Jij zit daar dus ook op het forumquote:Op woensdag 3 november 2010 16:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet hoor.Zag die naam en dacht Heeeeee......
Als lurker ja. Ben net Delano tegen gekomen op gamefaqs.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah vandaar. Jij zit daar dus ook op het forum
Zal toch wel niet kloppen omdat die datum er zoizo al een hele tijd opstond. (op de site van Bol.com ) Hoop in ieder geval niet dat hij pas op 21 december wordt uitgebrachtquote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons de game Gran Turismo 5 - Collector's Edition voor de PlayStation 3 besteld onder bestelnummer XXXXXXXXXX.
Fabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht. U ontvangt uw bestelling op diezelfde dag.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard hopen wij u spoedig weer op onze site te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Die variant kende ik nog nietquote:
Dat seaux-y-seaux.quote:
Daar gaat m'n kerst, als dat waar is.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:30 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zal toch wel niet kloppen omdat die datum er zoizo al een hele tijd opstond. (op de site van Bol.com ) Hoop in ieder geval niet dat hij pas op 21 december wordt uitgebracht
Nee, en dus dikke bullshit.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
Is het ergens bevestigd door Sony of PD?
Nee, ze doen het om het gat te vullen. Een placeholder dus. Niemand weet nog iets, totdat er een officiele mededeling van Sony zelf komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:46 schreef Auti het volgende:
15 December, bron? BartSmit heeft de datum aangepast.. Dan kan je lachen om BartSmit.. maar ze doen het natuurlijk niet voor niets.
Als je hem in de pre-order doet zorg dan dat ze het ding gewoon in je brievenbus mikken. Hoef je helemaal nergens heenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef Meike26 het volgende:
Ben al totaal niet meer bezig met de release datum. Ik heb het spel al gepre-orded en dus heb ik de garantie dat ik op de dag van de release, in iedergeval een telefoontje krijg dat hij binnen is (en de volgende werkdag even laat ophalen door m'n vriend).
Daarbij, we hebben dit jaar toch een *** kerst (zaterdag & zondag) en oudjaar idem dito. Doordeweeks heb ik er geen tijd voor en dus, als ik GT5 dan eindelijk heb (of dat nu eind December is of medio Januari) zal ik nog niet echt de tijd hebben om te spelen
Mja, maar tis mss wel de CE, en wie weet wat de bezorgers van TNT met zo'n doosje doenquote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je hem in de pre-order doet zorg dan dat ze het ding gewoon in je brievenbus mikken. Hoef je helemaal nergens heen
Precies... pakket-bezorgers zien al heel snel dat het om GT5 CE gaat... hoe anoniem het ook is verpakt. Dus diegene die dat laten doen zijn behoorlijk lui en/of dom.quote:Op donderdag 4 november 2010 02:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja, maar tis mss wel de CE, en wie weet wat de bezorgers van TNT met zo'n doosje doen
Afhandeling van pakketdienst? Ik kom thuis en dan ligt dat ding in mijn brievenbus. Net zoals al die andere games die ik in de pre-order hadquote:Op donderdag 4 november 2010 06:59 schreef Meike26 het volgende:
Sterkte met de afhandelingen met de pakketdienst
Ik vermoed dat de CE niet door de brievenbus gaat passenquote:Op donderdag 4 november 2010 09:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Afhandeling van pakketdienst? Ik kom thuis en dan ligt dat ding in mijn brievenbus. Net zoals al die andere games die ik in de pre-order had. Heb er dan ook geen andere rotzooi bijzitten. Dus die knaap van de pakketdienst zie of hoor ik niet.
Komt het niet aan dan wandel ik even langs de FRS waar ik de mensen al jaren ken omdat ik nog samengewerkt heb met ze en leg het uit. Gaat best goed komen.
Dat begrijp ik inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 09:24 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de CE niet door de brievenbus gaat passen
Goh, die kenden we nog niet....... Ow wacht, jawel want hij is al 4x voorbij gekomen in dit topic.quote:
zuurpruimquote:Op donderdag 4 november 2010 09:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Goh, die kenden we nog niet....... Ow wacht, jawel want hij is al 4x voorbij gekomen in dit topic.
Je snapt natuurlijk dat het aanmoedigen van het posten van meer plaatjes gewoon vraagt om een trol die de hele pagina vol kwakt he?quote:
Alles wat ik qua release-data tegenkom, geloof ik niet echt. Want Sony/Polyphony laat het wel weten wat het wordt, of ze geven de releasedate aan alle winkels door tzt. Ik denk niet dat Bart Smit uut Nederland de eerste is die dit te weten komt. Dus die gokken er ook maar op los.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Blijepeen het volgende:
Hier staat weer 26 november
http://www.bartsmit.com/playstation-3-250-gb-gran-turismo-5
Zou toch best kunnen kloppen aangezien hij hierboven al druk aan het persen is.
Zoiets?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat het aanmoedigen van het posten van meer plaatjes gewoon vraagt om een trol die de hele pagina vol kwakt he?
De enige die het aanmoedigen van trolls deed was jijzelfquote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat het aanmoedigen van het posten van meer plaatjes gewoon vraagt om een trol die de hele pagina vol kwakt he?
En hier staat weer 15 decemberquote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Blijepeen het volgende:
Ik ben maandag al geweest bij Bart Smit, ik dacht ik ga erheen wetende dat ze dat spel sowieso niet hebben de 3de dus bestel ik het wel voor die prijs, maar dat ging niet eens... lokkertjes!!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Blijepeen het volgende:
Wehkamp geeft t/m zondag 10% korting op het gehele games assortiment, dus ook op hardware. De GT5 bundel hebben ze echter nog niet opgenomen in hun assortiment. Maar wellicht dat er een andere interessante bundel tussen zit, dan koop je GT5 los. Maar goed, dit is volledig aan jou.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben maandag al geweest bij Bart Smit, ik dacht ik ga erheen wetende dat ze dat spel sowieso niet hebben de 3de dus bestel ik het wel voor die prijs, maar dat ging niet eens... lokkertjes!!![]()
Ook de PS3 320GB + Gran Turismo 5 voor 314,99 euro was niet te bestellen voor die prijs want die actie geldt voor deze week, morgen eens vragen of het wel kan met een ander spel (dat komt op hetzelfde neer).
Ik heb dat inderdaad gedaan, ik was nog naar Bart Smit gegaan om de PS3 320GB los te kopen maar die hadden ze ook al niet.... Alle letters in de reclamefolder voortaan als drukfout voorbehoudenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wehkamp geeft t/m zondag 10% korting op het gehele games assortiment, dus ook op hardware. De GT5 bundel hebben ze echter nog niet opgenomen in hun assortiment. Maar wellicht dat er een andere interessante bundel tussen zit, dan koop je GT5 los. Maar goed, dit is volledig aan jou.
Vier PS3's kunnen PS2 spellen afspelen, 20GB (NTSC), 60GB (NTSC), 60GB (PAL) en 80GB (NTSC).quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:16 schreef Auti het volgende:
Kunnen die allernieuwste ps3's nu ook nog ps2 spelletjes afspelen? Want ik vind GT3 eigenlijk ook nog heel erg leuk.. Die is mij het meest bevallen uit de hele reeks, omdat het driften altijd extreem goed ging met een goede setup (geen contraslip in de fysics)
Titel van het mailtje was trouwens "Uw pre-order voor GTA 5 bij Free Record Shop"quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een Gran Turismo 5 gereserveerd.
Helaas moeten wij u kenbaar maken dat de de release van Gran Turismo 5 wederom is uitgesteld.
Het releasemoment voor de game die al in 2006 werd aangekondigd, is al meerdere keren verschoven. Hoewel er geen exacte nieuwe datum is gegeven, is de verwachting dat
de nieuwe releasedatum voor de kerstdagen zal zijn.
Hoewel er geen officiële verklaring is gegeven over de reden van het uitstel, blijkt uit alles dat ontwikkelaar Polyphony Digital meer tijd nodig had. Op Twitter biedt Kazunori Yamauchi, bedenker en ontwikkelaar van het spel, zijn excuus aan: Wij willen er zeker van zijn dat Gran Turismo 5 de best denkbare race-ervaring en de hoogste kwaliteit biedt. Ik ben er zeker van dat deze ambitieuze game de verwachting zal overtreffen als het later dit jaar uitkomt.
Uw reservering zal worden uitgeleverd op de nieuwe releasedatum, welke zodra hier meer over bekend is, communiceren op de site.
Mocht u naar aanleiding van deze mail nog vragen of opmerkingen hebben, dan kan u contact met ons opnemen via onderstaande link.
Voor Nederland:
xxx
Voor België:
xxx
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop online
www.FRS.nl | www.frs.be
Huh... Hoe zit dat ? Tell me more.. Ik heb gezocht, maar kom enkel op geruchten uit... Maar hoe werkt dat dan met GT5Prologue ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:35 schreef FinalD87 het volgende:
Gewoon wachten op de GT HD collection met alle GT's voor GT5P.
Wachten kunnen jullie wel toch?
http://gthq.nl/en/home/news/387-gt5-komt-sneller-dan-we-denkenquote:"Inmiddels heeft een bevestigde, edoch afgeschermde, bron aan ons laten weten dat de pre-launch party in Madrid op 24 en 25 november 2010 gaat plaats vinden. Dit hint naar een release van rond de 30 november 2010 voor Gran Turismo 5 in Europa. Dit is dus nog geen officieele release datum, maar een voorzichtige inschatting.
De Pre-launch party in Mardid werd eerder uitgesteld, na het uitstel van Gran Turismo 5. Toen stond deze gepland op 26 oktober 2010 en was de release op 2 november. Nu zou 30 november of begin december 2010 dan passen."
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://gthq.nl/en/home/news/387-gt5-komt-sneller-dan-we-denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |