Wow, die gast rijdt net zoals ik!quote:
quote:Hmm hij mist nogal wat apexes... Grafisch wel super
quote:Apex wil niet zeggen snelste manier. Wel de meest vloeiende.Op dinsdag 2 november 2010 12:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm hij mist nogal wat apexes... Grafisch wel super
quote:Met 300 Km/h? Nee.
quote:Het is alles behalve een "clean run" inderdaad, maar hij rijdt in ieder geval al een stuk beter dan de meeste mensen die met filmpjes komen.Op dinsdag 2 november 2010 12:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm hij mist nogal wat apexes... Grafisch wel super
Bomen zijn 2D inderdaad, maar wie leet daar nou op als je aan het rijden bent!?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat door de camera komt of dat het er echt zo verschrikkelijk uitziet..
Ik niet, vind het er voornamelijk zeer strak uitzien. Begrijp wel wat er bedoeld wordt maar lijkt me niet echt storendquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Bomen zijn 2D inderdaad, maar wie leet daar nou op als je aan het rijden bent!?
PLaceholder datum.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef John_Doe_maar het volgende:
Vanmiddag bij bart smit de releaselijst eens bekeken en daar staat gt5 op 26 november.
De website bevestigd dit ook, welliswaar verwacht maargoed.
http://www.bartsmit.com/ps3-gran-turismo-5-collectors-edition
meestal is het wel de snelste manier aangezien moderne sportbanden geen grote slipcurves meer hebben. Daarnaast Alle energie die je zijwaarts legt gaat in feite verloren, aangezien je die energie beter had kunnen gebruiken om rechtuit te gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Apex wil niet zeggen snelste manier. Wel de meest vloeiende.
Eens. mensen die tijdens het racen letten op de bomenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Bomen zijn 2D inderdaad, maar wie leet daar nou op als je aan het rijden bent!?
Kreeg vandaag een folder van Bart Smit binnen trouwens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef John_Doe_maar het volgende:
Vanmiddag bij bart smit de releaselijst eens bekeken en daar staat gt5 op 26 november.
De website bevestigd dit ook, welliswaar verwacht maargoed.
http://www.bartsmit.com/ps3-gran-turismo-5-collectors-edition
Je hebt wel gelijk hoor, maar goed. Als het echt is door productieproblemen (omdat ze 3 dagen te laat waren), dan valt er niet veel aan te doen helaas. Vind het inderdaad ook zonde dat ze niks melden, en ook niet even iets zeggen van 'we kunnen jullie de release date niet voor eind oktober geven'.quote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik snap jouw kritiek ook wel hoor, dat is het niet. Voel me niet aangevallen.
Ik baal gewoon als een stekker dat we in het donker gehouden worden. Een simpele " Releasedate komt eraan" oid is toch wel zo attent en totaal niet overbodig.
Maar ze houden gewoonweg hun lippen op elkaar en daar stoor ik me gigantisch aan.
Wat het nog extra bitter maakt is dat ik de game gewoon dik 2 uur heb kunnen spelen in Room 299, denkende " 1 maand later in mijn woonkamer."
Wat extra polish is niet erg, maar hou de fans dan gewoon op de hoogte op de beloofde termijn. THat's it.
Je mag er denk ik wel vanuit gaan dat 99,9% van de PS3 bezitters ook internet hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:24 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, maar goed. Als het echt is door productieproblemen (omdat ze 3 dagen te laat waren), dan valt er niet veel aan te doen helaas. Vind het inderdaad ook zonde dat ze niks melden, en ook niet even iets zeggen van 'we kunnen jullie de release date niet voor eind oktober geven'.
Ik vind trouwens wel dat er geen patch hoort te zijn, zeker bij een game die zo lang in ontwikkeling is. Daarnaast: niet iedereen is verbonden met het internet.
Dat vond ik altijd mooi aan GT4. Samen met mijn huisgenoot was ik vaak bezig om ghostlaps van elkaar te verbeteren. Geweldig om te zien dat je met compleet verschillende rijstijlen toch ongeveer even snel kan zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Apex wil niet zeggen snelste manier. Wel de meest vloeiende.
Dat dus. Niet als bij Top Gear. Formule 1 coureurs nemen sommige bochten anders dan Stig, maar toch liggen de tijden HEEL dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd mooi aan GT4. Samen met mijn huisgenoot was ik vaak bezig om ghostlaps van elkaar te verbeteren. Geweldig om te zien dat je met compleet verschillende rijstijlen toch ongeveer even snel kan zijn.
Ik reed ook enorm agresief terwijl hij heel vloeiend rijden kon.
Alleen in een lange race zal hij sneller zijn omdat hij minder bandenslijtage heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd mooi aan GT4. Samen met mijn huisgenoot was ik vaak bezig om ghostlaps van elkaar te verbeteren. Geweldig om te zien dat je met compleet verschillende rijstijlen toch ongeveer even snel kan zijn.
Ik reed ook enorm agresief terwijl hij heel vloeiend rijden kon.
Ik gebruik de ideale lijn nooit. Ik gebruik wat ik zelf een ideale lijn vind, en die is weleens anders dan wat de game aangeeft.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat dus. Niet als bij Top Gear. Formule 1 coureurs nemen sommige bochten anders dan Stig, maar toch liggen de tijden HEEL dicht bij elkaar.
Je kan een bocht strak insturen en er snel uitkomen, of je kan een bocht wat wijder inkoppen en met meer snelheid erin duiken.
Daarom vind ik de "ideale lijn" totaal overbodig in racegames.
Ik rijd in GT5 Prologue met de controller met alle assists uit, TC op 0 en driving physics op Professional. Dan is de ideale lijn maar een saaie rit, omdat je de auto niet echt over zn grens kan pushen.
Probeer de Exige 111R Tuned maar eens op Suzuka of de High Speed Ring en hou je niet aan de lijn. Heerlijk on the edge racing!
Klopt, endurance racen was ik ook hopeloos slecht in, maar ik ben ook niet zo'n die-hard gamer die 200 rondjes op een circuit gaat rijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen in een lange race zal hij sneller zijn omdat hij minder bandenslijtage heeft.
Is het bestaan hiervan niet juist een zwaktebod?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Daarom vind ik de "ideale lijn" totaal overbodig in racegames.
Wij deden heel vaak de license test op Suzuka, sowieso een geweldig circuit vooral dat eerste stuk tot de tunnel.quote:Ik rijd in GT5 Prologue met de controller met alle assists uit, TC op 0 en driving physics op Professional. Dan is de ideale lijn maar een saaie rit, omdat je de auto niet echt over zn grens kan pushen.
Probeer de Exige 111R Tuned maar eens op Suzuka of de High Speed Ring en hou je niet aan de lijn. Heerlijk on the edge racing!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ze worden op dit moment inelkaar gestampt:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:
En dan zijn er ook nog variabelen zoals het weer, nat, droog, vochtigheid. De banden, druk, slijtage, temperatuur. En de baan, hoeveel rubber en grip.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:59 schreef Desunoto het volgende:
Uiteindelijk is er voor de meeste bochten toch maar één lijn de snelste.
Het "probleem" is gewoon dat die perfecte bocht er bijna nooit uitkomt. Meestal kom je op een kleine afwijking zoals bijvoorbeeld een fractie van een seconde eerder/later remmen/insturen, want niemand is een robot.
Stel, de perfecte tijd die je voor een bepaalde bochtencombinatie kan halen is 20 seconden. Als je net wat later instuurt dan op de perfecte lijn, kom je op 20.1 seconden. Als je net iets eerder instuurt dan op de perfect lijn, kom je ook op 20.1 seconden. Zo lijken er verschillende lijnen te zijn die even snel zijn, maar de aller snelste ligt er meestal tussenin.
Die perfectie is nagenoeg onmogelijk om te halen, laat staan keer op keer, laat staan over een gehele ronde van allerlei bochten. Maar het bestaat wel.
Ahh, dank! Dat wist ik niet, moet goed komen dan binnenkort. Wel vreemd dat ze er nu nog geen datum aanhangen. Ze willen vast zeker zijn dat het nu ook daadwerkelijk in de winkels ligt op die datum.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:49 schreef DennisDeBengel het volgende:
De meeste games liggen 4 weken nadat ze Gold gaan in de winkels. Dus net voor Sinterklaas zou kunnen
Uiteraard, die gaan nu echt geen risico meer lopenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:08 schreef jackson het volgende:
Wel vreemd dat ze er nu nog geen datum aanhangen. Ze willen vast zeker zijn dat het nu ook daadwerkelijk in de winkels ligt op die datum.
En terecht, dat geleuter ook! Maar zou het wel graag gewoon even wetenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Uiteraard, die gaan nu echt geen risico meer lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |