abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88171015
In welke talen komt GT5 uit?
pi_88177305
Toys XL folder zegt, gran turismo op 3 november.

Zal ik bellen en gaan klagen en zeggen dat ik m ook echt wil hebben op 3 nov? :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_88178322
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:20 schreef jackson het volgende:

[..]

Classic ja :D. Hieruit begrijp ik dus ook dat we het ergens de laatste minuut van vandaag gaan weten? Dat voorspelde ik al eerder overigens, wat een bagger....

Komen we het überhaupt vandaag wel te weten?
Het is weekend en dan is er altijd een recap van de week. Ik verwacht morgen wel iets, dan zijn er gebruikelijk een aantal blog updates.
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:31:08 #29
80382 manny
30 is best veel
pi_88178421
come on. geef me die releasedatum stakkers. wil nu eindelijk gewoon dat spel spelen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_88178502
Onder het kopje ''gerucht'':

quote:
For those hoping to get Gran Turismo 5 as a Christmas or New Years present, online retailer DMM.com has some potentially good news today. The retailer's listing for the game now shows a December 23 release date.

The listing has the game priced at ¥7,980. The first print run will include a 308 page booklet and a download product code for five cars.

While a December 23 date may seem a bit late for the release of a major game, it's actually common practice in Japan. As an example, Final Fantasy XIII was released on December 17 of last year.

The DMM.com date isn't an official announcement from Sony, and may very well be an error. We'll have to wait for word from Sony to be sure.

If you're saying to yourself "But I thought GT5 was coming out on November 3," you should check the headlines from a few weeks back when the game was delayed for undisclosed reasons.
  zondag 31 oktober 2010 @ 20:52:06 #31
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88186267

Ik moet toegeven: sommige zijn wel lekker bezig :D :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_88188484
En we hebben een (Amerikaanse) release date! Dertig november tweeduizendtien!

Bron: http://www.sonystyle.com/(...)=8198552921666006660

De site is een officiële webshop van Sony zelf, dus tja... :)
pi_88188700
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef WSquater het volgende:
En we hebben een (Amerikaanse) release date! Dertig november tweeduizendtien!

Bron: http://www.sonystyle.com/(...)=8198552921666006660

De site is een officiële webshop van Sony zelf, dus tja... :)
On or about..
  zondag 31 oktober 2010 @ 22:11:57 #34
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_88191650
tuhvuhpuh
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  maandag 1 november 2010 @ 10:28:25 #35
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_88201812
http://www.gamespot.com/p(...)ews.html?sid=6283319

23 december in Japan.... Althans, dat denkt men :')

http://www.zavvi.com/game(...)ismo-5/10042564.html
Ah, hier is het 28 januari... Mooi mooi. Ik stop mijn zoektocht en geloof het allemaal wel :7

[ Bericht 36% gewijzigd door jackson op 01-11-2010 10:33:30 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_88214973
En ik maar hopen op begin november :{

Wat ik moet nu gaan doen de komende twee maanden?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_88219570
@ rolstoelvandaal
Kijk eens naar eens Logitech Driving Force Wireless
Ze zijn officieel niet meer in productie, maar ik ken meerdere mensen die er gebruik van maken in racesims op de pc, en alledrie zitten ze in een rolstoel.
De driving force wireless heeft geen pedalen, maar twee analoge flippers achter het stuur waarmee je remt en gasgeeft. Die drie mensen zijn er zeer tevreden over.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_88223113
Nou Sony, waar blijft die release date? Als het volgend jaar pas is, verkoop ik mijn 1 maand oude PS3 wel weer en ga ik terug naar Forza 3.

1 November en nog geen releasedate. Om te huilen dit, echt....... Dan te denken dat we m oorspronkelijk over 2 dagen in onze knuisten zouden hebben.......

Ik kots op Sony en Polyphony op het moment. "New date by end of the month" Fuck you! Die datum is verstreken en men laat ons gewoon in de stront zakken! :(

Maargoed, laat Sony lekker hun eigen fucking graf graven. Wat hebben ze ons te bieden in December?

Niks, nakkes, rien, nada.... Faalhazen.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  maandag 1 november 2010 @ 20:41:31 #39
202014 JJH
Knetter. O+
pi_88223759
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:29 schreef J.Clarkson het volgende:
Nou Sony, waar blijft die release date? Als het volgend jaar pas is, verkoop ik mijn 1 maand oude PS3 wel weer en ga ik terug naar Forza 3.

1 November en nog geen releasedate. Om te huilen dit, echt....... Dan te denken dat we m oorspronkelijk over 2 dagen in onze knuisten zouden hebben.......

Ik kots op Sony en Polyphony op het moment. "New date by end of the month" Fuck you! Die datum is verstreken en men laat ons gewoon in de stront zakken! :(

Maargoed, laat Sony lekker hun eigen fucking graf graven. Wat hebben ze ons te bieden in December?

Dude, relax. :')
pi_88223879
quote:

Even serieus, heb je niets anders te doen dan klagen over een spelletje?
Lekker boeiend dat het nog wat langer duurt, neem een hobby, doe wat buiten de deur, i don't care.
Ze hebben blijkbaar de tijd nodig, en wees blij dat ze hem maken, anders had je helemaal niets gehad.

Huilen op ontwikkelaars van games en de uitgevers :z
pi_88224071
quote:

Wtf gap ga werken ofzo :')
  maandag 1 november 2010 @ 20:53:33 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88224400
Er komt nog genoeg leuks uit in november.

Maar een leven zoeken kan ook nog.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_88224502
quote:
Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wtf gap ga werken ofzo :')
Ik heb werk. En een gezin. En een passie voor GT sinds deel 1. Mijn teleurstelling mag ik dan niet neerzetten hier?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_88224580
quote:
Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Er komt nog genoeg leuks uit in november.

Maar een leven zoeken kan ook nog.
Ik heb een rijk leven, maar als ik verdomme een PS3 koop met als enige reden de release van GT5, welke op het laatste moment wordt uitgesteld en wij maar in het donker gehouden worden, ja dan word ik pissed.

GT5 hoeft niet perfect te zijn. GT moet GT zijn. Het is gewoon jammer dat Sony en PD voor ons even bepalen wat de perfecte game is.

Er is niks wat een patch niet kan verhelpen en er is ons al zoveel beloofd wat niet waargemaakt wordt, dat ik me gewoonweg afvraag: Tot hoever gaat mij geduld.

Daarbij komt dat Sony zichzelf gewoon belachelijk maakt door alle Kerst toppers uit te stellen.

Het perfectionisme aldaar neemt autistische vormen aan. Sorry hoor, maar als er iets simpels als een release date beloofd wordt en zelfs dat kan niet waargemaakt worden, dan zakt de moed me in de schoenen.

Juist omdat ik een GT fan ben sinds dag 1, maakt dit soort dingen nu eenmaal extra zuur.

[ Bericht 51% gewijzigd door J.Clarkson op 01-11-2010 21:01:32 ]
  maandag 1 november 2010 @ 21:05:03 #45
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88225136
Geduld hebben dus ;)

Snap je punt ook wel verder, daar niet van :P
pi_88225781
quote:
Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Geduld hebben dus ;)

Snap je punt ook wel verder, daar niet van :P
Ik snap jouw kritiek ook wel hoor, dat is het niet. Voel me niet aangevallen. :P

Ik baal gewoon als een stekker dat we in het donker gehouden worden. Een simpele " Releasedate komt eraan" oid is toch wel zo attent en totaal niet overbodig.

Maar ze houden gewoonweg hun lippen op elkaar en daar stoor ik me gigantisch aan.

Wat het nog extra bitter maakt is dat ik de game gewoon dik 2 uur heb kunnen spelen in Room 299, denkende " 1 maand later in mijn woonkamer."

Wat extra polish is niet erg, maar hou de fans dan gewoon op de hoogte op de beloofde termijn. THat's it.
  maandag 1 november 2010 @ 21:17:29 #47
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_88225899
Naja, dat 'end of the month' is dus ook dikke bull, want we weten inderdaad nog niks. November it is then.
pi_88226024
quote:
Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Naja, dat 'end of the month' is dus ook dikke bull, want we weten inderdaad nog niks. November it is then.
Dat bedoel ik dus. Het is arrogant en niet netjes tegenover de mensen die het succes van de franchise bepalen.
pi_88226448
J.Clarkson

Ik heb ook een PS3 gekocht voor GT5, en ook ik ben fan vanaf deel 1.
Sterker nog, mijn oude dikke PS2 speelde GT4 niet af, daarvoor heb ik (en alleen voor GT4) de slimline combi pack gekocht, even 180,- alleen voor GT4 dus.
Je frustratie snap ik dus maar al te goed.

Maar om nou ZO heftig te reageren, dat is een beetje overdreven.

Klantvriendelijk is het niet, arrogant zou ik het niet noemen want ze zijn vast druk bezig voor de fans.

Ja het is zuur, maar kan je er iets aan doen?
Totaal niet.
Hoe minder je je er aan ergert, en je jezelf bezig houdt met andere dingen, hoe sneller de tijd voorbij zal gaan en je hem sneller kan spelen :)

That goes for all of us! ;)
pi_88226607
quote:
Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef RiKe het volgende:
J.Clarkson

Ik heb ook een PS3 gekocht voor GT5, en ook ik ben fan vanaf deel 1.
Sterker nog, mijn oude dikke PS2 speelde GT4 niet af, daarvoor heb ik (en alleen voor GT4) de slimline combi pack gekocht, even 180,- alleen voor GT4 dus.
Je frustratie snap ik dus maar al te goed.

Maar om nou ZO heftig te reageren, dat is een beetje overdreven.

Klantvriendelijk is het niet, arrogant zou ik het niet noemen want ze zijn vast druk bezig voor de fans.

Ja het is zuur, maar kan je er iets aan doen?
Totaal niet.
Hoe minder je je er aan ergert, en je jezelf bezig houdt met andere dingen, hoe sneller de tijd voorbij zal gaan en je hem sneller kan spelen :)

That goes for all of us! ;)
That's true....... Maar dit is echt de enige gamereeks waar ik mijn hart en ziel in heb gestopt de afgelopen jaren.... Dat maakt het gewoon kut. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')