Dan is het goed!quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
Lees niet over de "even" heen he.Dat jij hier bent is altijd leuk.
Wat ben jij voorzien met links in je sigquote:
Zie je dat nu pas?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ben jij voorzien met links in je sig
Ja, valt me nu eigenlijk pas op. Ikzelf heb alleen Facebook. Maar fuck me, jij bent ook extreem actief op Twitter zag ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas?
En dan heb ik nog niet eens alle sites en profielen die ik beheer er in gezet
Dankje! Dat doet me goedquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad niet gemist.
Ik sta inderdaad wel hoog in de lijstjes jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, valt me nu eigenlijk pas op. Ikzelf heb alleen Facebook. Maar fuck me, jij bent ook extreem actief op Twitter zag ik
LinkedIn is voor mij nu gewoon een kaartenbak van mensen die ik kan gebruiken voor stages, projecten of een baanquote:Misschien moet ik wel eens een linkedin.com profiel aanmaken
Heb lange tijd gedacht dat Linkedln alleen voor de toppers hier in Londen wasquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik sta inderdaad wel hoog in de lijstjes ja
Ach, ik heb toch geen leven
[..]
LinkedIn is voor mij nu gewoon een kaartenbak van mensen die ik kan gebruiken voor stages, projecten of een baan
LinkedIn kan je beste verder helpen, zeker omdat je ook via-via mensen kunt leren kennen of zakelijke discussies kunt volgen/houdenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb lange tijd gedacht dat Linkedln alleen voor de toppers hier in Londen was
Daar vind ik mijzelf niet onder vallen vandaar dat ik nooit zoiets heb aagemaakt
Klinkt interessant. Ik heb wel voor interessante mensen gewerkt in Londen. Maar krijg je dan net zoals op FB verzoekjes van mensen om te worden toegevoegdquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
LinkedIn kan je beste verder helpen, zeker omdat je ook via-via mensen kunt leren kennen of zakelijke discussies kunt volgen/houden
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef es70 het volgende:
Ik heb het de hele dag al stervenskoud.
Hoi
Flesquote:
quote:
Nee hoorquote:
Hey Esquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:21 schreef es70 het volgende:
Ik heb het de hele dag al stervenskoud.
Hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |