quote:ik wel, smakeloze burgers bij de Mac...Op donderdag 28 oktober 2010 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik het allebei niet mee eens.
quote:je vind de mac lekkerder?Op donderdag 28 oktober 2010 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ben ik het allebei niet mee eens.
quote:Ik vind de kipburgerbij de BK lekkerder. Maar de hamburger vind ik weer lekkerder bij de Mac.Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wel, smakeloze burgers bij de Mac...
quote:Yes.Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vind de mac lekkerder?
quote:ok eigenlijk heb je wel gelijkOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Yes.
Niet als we het over hamburgers hebben. Maar overall wel.
quote:VechtenOp donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben off, ruzie maken en de boel gladstrijken pfff
quote:Wat lief van zeX FACTOR (@XFACTOR_RTL) is now following your tweets (@chansadres) on Twitter.
quote:You go girl!Op donderdag 28 oktober 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
Ik ben off, ruzie maken en de boel gladstrijken pfff
quote:Maar je moet vooraf wel materiaal opsturen. Wordt niets dus.Op donderdag 28 oktober 2010 11:58 schreef chansadres het volgende:
En ik voelde me nog wel speciaal
Wat denken jullie van een auditie XFA meet. Heel fok gaat auditeren
quote:echt? Is dat nieuw?Op donderdag 28 oktober 2010 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar je moet vooraf wel materiaal opsturen. Wordt niets dus.
quote:Het is een complot!!Op donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zit 102 Minutes That Changed America te kijken.
En ik vind het nog steeds bizar dat die tweede toren zo mooi instort
quote:Nog leuker. Iedereen stuurt iets in. Kijken wie door komt.Op donderdag 28 oktober 2010 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar je moet vooraf wel materiaal opsturen. Wordt niets dus.
quote:ik durf dat helemaal niet joh..... ik ben een valse kraaiOp donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nog leuker. Iedereen stuurt iets in. Kijken wie door komt.
Zou dat betekenen dat de audities voor XFA ook zijn afgelopen. Oftewel alleen de goede mensen gaan door naar de theaterronde (nu dus de 1e ronde)...
quote:Ik geloof gewoon van welOp donderdag 28 oktober 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
De een zegt van wel, de ander van niet...
quote:Nooit niet hè!Op donderdag 28 oktober 2010 12:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nog leuker. Iedereen stuurt iets in. Kijken wie door komt.
Zou dat betekenen dat de audities voor XFA ook zijn afgelopen. Oftewel alleen de goede mensen gaan door naar de theaterronde (nu dus de 1e ronde)...
quote:Jij hebt iemand anders gehoord.Op donderdag 28 oktober 2010 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet
Je kan harstikke goed zingen
quote:niet roepen om hulp, maar oefenenOp donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Help!
c_a en Benny willen me in hun groepje stoppen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet roepen om hulp, maar oefenen![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet roepen om hulp, maar oefenen![]()
quote:En dan nog een vrouw hoor... anders ben ik zo alleen....Op donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn er al 4.... we komen er wel
quote:Kally halen we wel over....Op donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan nog een vrouw hoor... anders ben ik zo alleen....
quote:Gewoon 3 vrouwen en 3 mannenOp donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally halen we wel over....
En anders Miauw, die springt er wel tussenuit met dr stem
quote:En nu heb je straks weer hongerOp donderdag 28 oktober 2010 12:21 schreef Patje1987 het volgende:
Mac vult idd niet, net big mac menu op met een zooi aan hamburgers maar hielp niet, vind het wel lekkerder dan bk
quote:PrimaOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon 3 vrouwen en 3 mannen
quote:Ben thuisOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu heb je straks weer honger
Heb je nog wel bammetjes bij je?
quote:kliekjesvormingOp donderdag 28 oktober 2010 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon 3 vrouwen en 3 mannen
quote:GoedemiddagOp donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
dan mag je ons nog wel een goede middag wensen
quote:4?Op donderdag 28 oktober 2010 12:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn er al 4.... we komen er wel
quote:Niet lekker vrij, heb school maar loop beetje achter, probeer ik nu in te halen. Morgen ben ik wel vrij maar ga nog even wat drank enzo halen denk ik voor feestje bij Gridlok thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:nu cijfer je jezelf alweer wegOp donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
4?
Benny c_a en Symp, dat zijn er maar drie hoor.
quote:Jij doet ook mee... desnoods moet ik je aan je arm meesleurenOp donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
4?
Benny c_a en Symp, dat zijn er maar drie hoor.
quote:En wie wou je daar voor meenemen?Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij doet ook mee... desnoods moet ik je aan je arm meesleuren
quote:ik heb geen uitnodiging gezienOp donderdag 28 oktober 2010 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilt toch niet meedoen?
quote:1 woord. Whopper.Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
Ik vind trouwens de mac lekkerder dan de BK... Hamburgers zijn daar niet te eten
quote:Kijk, als je het zelf aanbied.... dan gaan we dat natuurlijk niet afwijzenOp donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Patje1987 het volgende:
Moet ik alsnog ergens komen zingen dan?
quote:Ik ben al heel de week vrij
quote:Ow ja mini-meetOp donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet lekker vrij, heb school maar loop beetje achter, probeer ik nu in te halen. Morgen ben ik wel vrij maar ga nog even wat drank enzo halen denk ik voor feestje bij Gridlok thuis
quote:Zaterdag welOp donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al heel de week vrij
[..]
Ow ja mini-meet![]()
Komt Vaduzje nog???
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Patje1987 het volgende:
Moet ik alsnog ergens komen zingen dan?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo Tieten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
quote:Ohw ja...Op donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al heel de week vrij
quote:dat bedoel ik ook
quote:Ah, dr is dus nog wel iemand aanwezigOp donderdag 28 oktober 2010 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook
Ik heb lang getwijfeld, maar doe het toch maar niet....![]()
3 Weekenden drinken en laat naar bed, is niet goed voor meEn voor me werk... er komt niks uit me handen
Er komt vast nog wel een ander feestje
![]()
Ik ga saai tv kijken en misschien nog naar Halloweenfestje wat om 23:00 uur is afgelopen
quote:Moet ook kunnen tochOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben aan het luieren
En daar word ik alleen maar brakker van
quote:Ik ook niet, maar ik ben ook niet hier aanwezig. Het is dat ik moet werken anders had ik daar wel geweest denk ik.Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, dr is dus nog wel iemand aanwezig
Ik ga ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |