quote:Oja.........best logischOp donderdag 28 oktober 2010 11:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Onder het smiley-knopje onder het reactie scherm. Onder deze:
quote:de voorkant?Op donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
heb me net van mn beste kant laten zien bij de strenge grote klant
hij kon lachen![]()
quote:Nee joh
quote:zet vast je afwas in de week heel heet waterOp donderdag 28 oktober 2010 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Was zit in de machine, rest van de was is gevouwen. Nu was opruimen en dan afwassen
quote:Ow ja en als je met heet water afspoelt na het afwassen zet je het op zijn kop in het rek, hoef je ook niet af te drogenOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:NeeOp donderdag 28 oktober 2010 11:44 schreef MissHobje het volgende:
zet vast je afwas in de week heel heet water(heb je denk ik al gedaan maar toch
)
quote:wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin inOp donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Goed bezig girl, je lijstje is al bijna af!!Op donderdag 28 oktober 2010 11:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NeeIk doe ding voor ding, anders raak ik overzicht kwijt
Maar ik ga nu de schone vaat wegruimen, de vuile vaat sorteren en dan beginnen met afwassen
quote:Tip van de dag: vaatwasser aanschaffenOp donderdag 28 oktober 2010 11:48 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil je mijne ook komen doen? heb er geen zin in
quote:Beste aankoop in mijn leven een paar jaar geledenOp donderdag 28 oktober 2010 11:49 schreef MissHobje het volgende:
Tip van de dag: vaatwasser aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |