quote:Oooh. Op die fiets. Ok. Bedankt voor de info.Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef Fallen het volgende:
Mislukte dates, gênante ontmoetingen, gemiste kansen, in pak boodschappen doen, een ex tegenkomen met onhandige opmerkingen, etc. etc.
(HIMYM = How I met your mother)
quote:Ik durfde het al bijna niet te vragen. Of dit dat moment was. Enzo.Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
En zo snel kan de GAM SC weer dood vallen
quote:feromonenOp donderdag 28 oktober 2010 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Puur toevallig?! Dude, jouw feromonen hebben zelfs op mij effect!!
quote:Echte mannen he.. Kortstondige keiharde rauwe actie. Daarna vallen we in slaapOp donderdag 28 oktober 2010 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik durfde het al bijna niet te vragen. Of dit dat moment was. Enzo.
quote:Heel soms praten we in onze slaap, maar dat is nog onsamenhangender dan normaal.Op donderdag 28 oktober 2010 13:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Echte mannen he.. Kortstondige keiharde rauwe actie. Daarna vallen we in slaap
quote:
quote:Dat houdt het spannend. Of in jouw specifieke geval mysterieus.Op donderdag 28 oktober 2010 13:42 schreef Fallen het volgende:
Heel soms praten we in onze slaap, maar dat is nog onsamenhangender dan normaal.
quote:Ik had laatst, ik was bijna aan het slapen, en ineens hoor ik iets! Alsof iemand op de deur klopt ofzo! Dus ik word wakker, luister, verder geen geluid meer... Ga weer slapen, hoor weer wat, luister weer, niets aan de hand...Op donderdag 28 oktober 2010 13:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heel soms praten we in onze slaap, maar dat is nog onsamenhangender dan normaal.
quote:Duister en mysterieus he?Op donderdag 28 oktober 2010 13:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat houdt het spannend. Of in jouw specifieke geval mysterieus.
quote:Dat zijn serieus de beste dromen die je kan hebbenOp donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had laatst, ik was bijna aan het slapen, en ineens hoor ik iets! Alsof iemand op de deur klopt ofzo! Dus ik word wakker, luister, verder geen geluid meer... Ga weer slapen, hoor weer wat, luister weer, niets aan de hand...
Dit ging een keer of 4 zo door, tot ik besloot er genoeg van te hebben en een paar minuten wakker te blijven om te luisteren of er een of andere gek me aan het fucken was, maar hoorde niets!
Toen bedacht ik me ineens: Spanky, je ligt op je rug, je snurkt jezelf gewoon heel de tijd wakker sukkel!! Dus toen op mn buik gaan liggen en binnen een minuut had ik wilde dromen over Poit die aan een NASCAR-wedstrijd meedeed in zn Viefje!
quote:Herkenbaar, althans dat wakker worden.Op donderdag 28 oktober 2010 13:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik had laatst, ik was bijna aan het slapen, en ineens hoor ik iets! Alsof iemand op de deur klopt ofzo! Dus ik word wakker, luister, verder geen geluid meer... Ga weer slapen, hoor weer wat, luister weer, niets aan de hand...
Dit ging een keer of 4 zo door, tot ik besloot er genoeg van te hebben en een paar minuten wakker te blijven om te luisteren of er een of andere gek me aan het fucken was, maar hoorde niets!
Toen bedacht ik me ineens: Spanky, je ligt op je rug, je snurkt jezelf gewoon heel de tijd wakker sukkel!! Dus toen op mn buik gaan liggen en binnen een minuut had ik wilde dromen over Poit die aan een NASCAR-wedstrijd meedeed in zn Viefje!
quote:
quote:Alleen maar omdat Kuukske erbij is heOp donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Herkenbaar, althans dat wakker worden.
Dromen over Poit in z'n Viefje of over Nascar in het algemeen, doe ik niet.
quote:Tof dattie nog steeds gebruikt wordtOp donderdag 28 oktober 2010 09:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen. Heb hem wel wat opgeleukt
Long time no see! Hoeisset?
quote:Nieuw leven in geblazenOp donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter ga eens niet zo hard!
[..]
Tof dattie nog steeds gebruikt wordt
Met mij is alles sehr güt, alleen drukkk
quote:Ja, hallo... anders moet ik toegeven dat ik steeds wilde dromen heb over jou en/of Viefje.Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Kuukske erbij is he
quote:Laat je Piot-gewoontes vooral niet varen omdat ik er nu ben hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 13:56 schreef Fallen het volgende:
Ja, hallo... anders moet ik toegeven dat ik steeds wilde dromen heb over jou en/of Viefje.
Dat werkt natuurlijk niet!
quote:hallo wie ben jij? ik heb jouw username eerder voorbij zien komen. ook in deze reeks?Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter ga eens niet zo hard!
[..]
Tof dattie nog steeds gebruikt wordt
Met mij is alles sehr güt, alleen drukkk
quote:Nee, Poityboy en ik zijn gewoon broeders! Samen met Tain trouwens....Op donderdag 28 oktober 2010 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laat je Piot-gewoontes vooral niet varen omdat ik er nu ben hoor.
quote:Een user die veel te weinig langskomt.Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
hallo wie ben jij? ik heb jouw username eerder voorbij zien komen. ook in deze reeks?
quote:BUT WHY?!!?Op donderdag 28 oktober 2010 14:03 schreef Frankii het volgende:
Ik dus zo om half 9 op school komen om het tentamen te acen.
...Verneuq ik het.
quote:Dromen over een broeder in een auto bij NASCAR is wel wat zorgwekkend. Afhankelijk van de verhoudingen persoon-auto-NASCAR. En daar kan ik lang over doortypen en denken. Maar daar wordt het heel ranzig van.Op donderdag 28 oktober 2010 14:02 schreef Fallen het volgende:
Nee, Poityboy en ik zijn gewoon broeders! Samen met Tain trouwens....
quote:hehehe... dat denken daarover laat ik geheel aan jou over.Op donderdag 28 oktober 2010 14:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dromen over een broeder in een auto bij NASCAR is wel wat zorgwekkend. Afhankelijk van de verhoudingen persoon-auto-NASCAR. En daar kan ik lang over doortypen en denken. Maar daar wordt het heel ranzig van.. En daar heb ik nu even geen tijd voor.
Maaruhm, leuk zooitje ongeregeld. Ik ga even winkelen. Ik kom graag nog eens terug
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |