quote:Ik gun je deze ouwe boef!
quote:Nee, herfstvakantie. Dat is leuk, maar als je werkt heb je ook collega;s nodig. En die zijn allemaal op vakantieOp donderdag 28 oktober 2010 12:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ah, niets te doen dus?
en ja, lastfm idd
quote:wees eens stil danOp donderdag 28 oktober 2010 12:32 schreef Nebo het volgende:
Hmm er is een nieuwe vrouw in de slowchat. De vervelende mensen zijn ineens stil en de toffe mensen doen ineens extreem macho. Dit moeten we vaker doen!
quote:Goodie!
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, herfstvakantie. Dat is leuk, maar als je werkt heb je ook collega;s nodig. En die zijn allemaal op vakantie.
quote:kun je doen ja maar je kunt ook gewoon zelf iets vragenOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed, ik heb me braaf geintroduceerd. Nu moet ik voor jullie bio's zeker de OP doornemen?
quote:Nou zó ambtelijk ben ik niet hoor. Normaal heb ik het ook stikdruk. Alleen nu eventjes niet en daar geniet ik dan maar even van. Al ben ik ondertussen ook druk doende met het schrijven van een stukje tekst waar ik geen inspiratie voor kan vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
alsof ze anders wèl wat doen. heb ooit bij een gemeente gewerkt en daar had je echt volk zitten dat de hele dag werkelijk niets uitvoerde. dat je ff koffie ging halen, daar ff een kwartiertje stond te ouwehoeren en weer rustig terug liep met een tweede bak koffie en dat ze nog precies hetzelfde naar buiten kijken als je terugkomt vergeleken bij toen je weg ging.
Ik ben serieus geschrokken toen ik dacht dat een van die knakkers dood was, maar die bleek in een conference call te zitten
quote:Nou. Shoot. Wat doe jij zoal behalve ambtenaren bekritiseren.Op donderdag 28 oktober 2010 12:38 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
kun je doen ja maar je kunt ook gewoon zelf iets vragen
quote:Of je stelt een willekeurige vraag aan iemand of niemand.Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed, ik heb me braaf geintroduceerd. Nu moet ik voor jullie bio's zeker de OP doornemen?
quote:Nou dan heb je bij mij al gelijk een goed beeld (thanks koeiOp donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Kuukske het volgende:
quote:Ja hallo. Jou kom ik ook overal tegen.Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Solique het volgende:
Nou dan heb je bij mij al gelijk een goed beeld (thanks koei)
quote:De OP is anders wel ekte ekte waarheid!Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Nou dan heb je bij mij al gelijk een goed beeld (thanks koei![]()
)
quote:MultitaskenOp donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo. Jou kom ik ook overal tegen.
quote:Ik heb nog geen foto's gezien van zusjes met een leeftijd van rond de 20Op donderdag 28 oktober 2010 12:37 schreef Kuukske het volgende:
quote:jonger mag ookOp donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's gezien van zusjes met een leeftijd van rond de 20
quote:Had je niet al gewoon eerder in de GAM SC gepost en ken je me daar van?
quote:M'n zus is 40.Op donderdag 28 oktober 2010 12:41 schreef Nebo het volgende:
Ik heb nog geen foto's gezien van zusjes met een leeftijd van rond de 20
quote:is dat niet de definitie van "rond de... " ?Op donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef Poit het volgende:
[..]
jonger mag ook(ouder ook trouwens
![]()
)
quote:... Mja. Dat kan ookOp donderdag 28 oktober 2010 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Had je niet al gewoon eerder in de GAM SC gepost en ken je me daar van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |