quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:22 schreef noksala het volgende:
om haar op een speelsere stand te zetten.
quote:Vertel haar dat je met haar wil gaan winkelen.Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef noksala het volgende:
Is er een vrouw of meisje dat iets heeft van; Als ik op de bank zit en mijn vriendje doet dit of dat dan begin ik echt een natte kut te krijgen, of zijn die er niet
quote:Ik gooi altijd m'n portefeuille achteloos op tafel, zodanig dat de creditcards goed zichtbaar zijn. Soppen verzekerd!Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef noksala het volgende:
Is er een vrouw of meisje dat iets heeft van; Als ik op de bank zit en mijn vriendje doet dit of dat dan begin ik echt een natte kut te krijgen, of zijn die er niet
quote:dat inderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 09:15 schreef PilgrimSands het volgende:
Je mannelijk gedragen, en dan heb ik het niet over aan je zak krabben, scheten laten en pilsjes adten. Beetje ruw vastpakken, tegen de bank drukken en in haar nek zoenen, dat soort dingen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:15 schreef PilgrimSands het volgende:
Je mannelijk gedragen, en dan heb ik het niet over aan je zak krabben, scheten laten en pilsjes adten. Beetje ruw vastpakken, tegen de bank drukken en in haar nek zoenen, dat soort dingen.
quote:Sommigen houden van een met boter ingesmeerde banaan in hun anus! Dus ja, dit is allemaal subjectief.Op donderdag 28 oktober 2010 17:06 schreef Crack_ het volgende:
Mn vriendje.
Maar ik denk dat dat bij iedereen verschillend is en gewoon wat moet proberen en dan naar iemands reactie kijken.
quote:Ja, maar we komen er niet van klaar (dat dacht een vriendje van mij ooit...)Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef noksala het volgende:
Vinden ze het geil als je hun borsten af en toe masseert?
quote:Dat is merkwaardig maar waar! Vrouwen worden geil van alcoholconsumptie. Terwijl mannen totaal de draad kwijt raken en 'm uiteindelijk niet meer omhoog krijgen (dan ben je wel 10 bier verder).Op donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef Pox het volgende:
Waar ik geil van word, best veel dingen. Ik kan wel een waslijstje voor je maken?
x Als mijn vriend van achteren tegen me aangaat staan, met kleren aan, stootbewegingen tegen mijn bips ^^
aan maken. Dat wind me altijd erg op, omdat je die beweging herkent en associeert met seks. (denk ik)
x Als mijn vriend over me heen gaat hangen en zachtjes op mijn oorlel sabbelt en in mijn oorlel blaast,
x Als mijn vriend mijn benen spreid, met kleren aan, en zachtjes op mijn kruis klopt met zijn hand,
x Als mijn vriend me zegt hoe heerlijk hij mijn kutje vind, of een ander seksueel compliment,
x Drank, (vooral bier)
(Voor de echte liefhebbers van nog net geen SM)
x Als mijn vriend me aan mijn haren naar achteren trekt, bijvoorbeeld als ik op hem zit en hij mijn hoofd naar
achteren rukt of als we op zijn hondjes staan
x Als mijn vriend me tegen mijn billen aan slaat of erin knijpt tijdens de seks of voorspel, zonder seks wil ik
gaan meppen,
x Als mijn vriend tijdens de seks opmerkingen maakt zoals "Jij bent van mij" (Alleen als je vriendin wat
onderdanig is met de seks)
Buiten seks om:
x Drank.
x Mensen die kunnen feesten en hard ook,
x Als mijn vriend en ik tegen elkaar aan staan te dansen,
Moet ik nog doorgaan![]()
![]()
quote:Sommige van ons wel.Op donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef ElextricSix het volgende:
Ja, maar we komen er niet van klaar (dat dacht een vriendje van mij ooit...)
quote:Haha ja mijn vriendin geilt wel op mijn 6-pack. Alleen ehm... Is dat niet een beetje gay zo met je shirtje omhoog?Op donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Johnny-V het volgende:
Even zogenaamd onoplettend je t-shirt een klein stukje omhoog trekken zodat ze de onderkant van je massieve buikspieren ziet.
quote:Ja, en als er dan een vochtig plekje in haar slipje zit, is ze dan geil of hebben vrouwen altijd wel zo'n vochtig plekje?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:39 schreef noksala het volgende:
Stel ik heb een vriendin, en ik zoen met haar op mijn bed. En stel dan speel ik een beetje met haar shirtje, en ik ga een beetje met mijn handen op haar kont, en met mijn handen in haar shirt. Stel ze beweegt dan een klein beetje met haar heupen op en neer, zoals neuken een beetje. Betekent dat, dat ze geil is geworden?
Of doen vrouwen dat gewoon ook normaal als ze zoenen?
Kijk, deze man heeft verstandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 17:12 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Sommigen houden van een met boter ingesmeerde banaan in hun anus! Dus ja, dit is allemaal subjectief.
Maar een verwijzing naar de erogene zones is een goed antwoord!
Gewoon kusjes geven in het gezicht, op de lippen, vooral in haar nek dat is bij heel veel vrouwen super sensueel. Ook kan je aan haar oorlel sabbelen dat geeft soms een heel geil gevoel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 03:55 schreef noksala het volgende:
Nee, ze had haar kleren nog aan. Het zit namelijk zo. Stel dat ik een vriendin heb, dan is ze nog een beetje moeilijk over seks enzo vandaa, dus ze zal niet zo snel zeggen: Kijk maar in me slipje ofso of haar kleren uittrekken. Maa stel dat het zo is zou ik wel even weten of ik het goed doe.
quote:
"Lieverd, hier heb je m'n creditcard, ga maar winkelen!"quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:53 schreef noksala het volgende:
Trouwen?quote:Op maandag 1 november 2010 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Lieverd, hier heb je m'n creditcard, ga maar winkelen!"
Heb jij wel eens de bovenkant van een stijve uit een boxer zien komen!? Of bedoel je gewoon de bobbel in z'n boxer?quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef EliseL het volgende:
Als je aan het zoenen bent en je voelt dat hij het erug leuk vind. In de buurt van je buik, in het geval hij geen pistool op zak heeft ;p Of als hij aan het sporten is en per ongelijk een stukje blote buik of boxer laat zien.
jaaquote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:38 schreef noksala het volgende:
Vinden ze het geil als je hun borsten af en toe masseert?
sommige meisjes hebben daar idd soms last van,quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:00 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja, en als er dan een vochtig plekje in haar slipje zit, is ze dan geil of hebben vrouwen altijd wel zo'n vochtig plekje?
Je bedoelt pisquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef lizzey het volgende:
[..]
sommige meisjes hebben daar idd soms last van,
hoeft niet te betekenen dat ze geil is
nee das bij mannen, die hun pik nie droog hebben geslingerd.quote:
Ik heb wel een openingszin voor je:quote:
wat, ik ben geen rapperquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb wel een openingszin voor je:
Ik kom traag als schenkstroop uit de kan.
Want one-minutemen daar zit niemand op te wachten.
Datenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik word geil van ruw gedoe. Polsen beetpakken, haren trekken, harde tik op mijn kont of tepels knijpen.
Denk niet dat je iets aan mijn advies hebt
Beetje verbitterd jongen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef strong het volgende:
Vrouwen/meisjes worden alleen geil van jongens met een mooi uiterlijk
of een redellijk uiterlijk.
ALs je uiterlijk niet mee heb dan zal je alleen maar genegeerd worden
in plaats ze geil te maken.Als je het toch probeert is de kans zeer
groot dat ze vies aankijken met een blik van hoe durf je.
Ben het niet met je eens, maar kan ik uit je mening opmaken dat je er ervaring mee hebt;)quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef strong het volgende:
Dat klopt, maar als je er een beetje verzorgt uitziet maakt het al een groot verschil. Ik ben een vechtsporter daarbij het ik het voordeel dat ik zelfvertrouwen uitraal, een beetje spieren en een 6-pack heb. Mijn kop is dan misschien niet het mooiste, maar ik doe moeite en ben een doorzetter dat waarderen de vrouwtjes.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef strong het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef strong het volgende:
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef strong het volgende:
Misschien geldt voor jouw vriendin wel dat je er een neger bij moet halen, weten wij veel?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 01:22 schreef noksala het volgende:
wat zou je dan kunnen doen om haar op een speelsere stand te zetten.
heb je het zo lastig met jezelf jongenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:18 schreef strong het volgende:
Dat blijkt inderdaad nogal moeilijk te zijnquote:Op zondag 7 november 2010 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je goed kunt zoenen ben je er al. Echter blijkt dit moeilijker dan het lijkt.
Mwah, ook niet voor iedereen hoorquote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad nogal moeilijk te zijn
Voor veel vrouwen ookquote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef Merel- het volgende:
Dat blijkt inderdaad nogal moeilijk te zijn
ik ken dat ja... bah.. en dan zitten ze ook bekant in je slokdarmquote:Op zondag 7 november 2010 14:59 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen ookIk heb wel eens meegemaakt dat ik dacht dat ik met een hyperactieve deense dog aan het zoenen was. Een lading kwijl en lippen en een tong die alle kanten op gingen.
(Nee, ik ga niet vertellen waarom ik weet hoe een hyperactieve deense dog zoent)
Hahaha, ik moest toch even lachenquote:Op zondag 7 november 2010 14:53 schreef amsjeer het volgende:
Ik sluit me aan bij het al eerder gezegde.. Zachtjes in de nek zoenen, oorlelletjes natuurlijk ook favoriet en ook door kleren heen strelen, mmmmm dat vind ik altijd fijn. Ook lieve dingen zeggen en vooral niet te snel willen want het is juist zo lekker als je de tijd hebt om lekker opgewonden te worden..
En lekker met kleren aan nog haar heeeeeeel dicht tegen je aan houden, als ik dan voel dat een jong al opgewonden is, dan lekker heeeeeeeeeeeeeeel dicht tegen je aan, en weten wat er nog komen gaat, mmmmmmm.... En ook gewoon heel achteloos over haar bovenbeen aaien, steeds dichterbij de hot spot, terwijl je gewoon iets anders aan het doen bent.. (tv kijken, lezen, autorijden..., al bevordert dat laatste de verkeersveiligheid niet)..
Ben jij zo oud of was dat jong zo jongquote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef amsjeer het volgende:
Ik ook nu ik het weer lees, wat een gebrekkige typvaardigheden.
preciesquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Chulaa het volgende:
[..]
nee das bij mannen, die hun pik nie droog hebben geslingerd.
Lolzzzquote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef noksala het volgende:
Ik zat laatst met mijn vriendin te zoenen, hing daarna een klodder spuug van haar mond naar mijn mond. Dat was wel melig, niet vies
Dus elk weekend word jij even lekker gegangbanged?quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:49 schreef Pox het volgende:
x Mensen die kunnen feesten en hard ook,
Die baard heb ik al ongeveer, alleen dat vieze haar dat alle kanten op slingert heb ik niet.quote:Op zondag 7 november 2010 15:13 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Hier schijnen er ook een hoop bij van hun stoel te glijden.
En de schare fans, die heb je ook niet. Reden om te denken dat je meer dingen van hem niet hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef noksala het volgende:
Die baard heb ik al ongeveer, alleen dat vieze haar dat alle kanten op slingert heb ik niet.
Het gaat niet echt om de baard of het haar...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:46 schreef noksala het volgende:
[..]
Die baard heb ik al ongeveer, alleen dat vieze haar dat alle kanten op slingert heb ik niet.
Wel eens geprobeerd, was ze niet blij mee...quote:Op zondag 7 november 2010 11:48 schreef Chulaa het volgende:
[..]
heb je het zo lastig met jezelf jongen![]()
ik word nie geil van alleen mooie vrouwen-mannen-vrouwen-mannen.,,mannen..
het is wat je voor die persoon voelt of die persoon voor jou..
daarnaast puur sex kan ook lekker zijn![]()
daarnaast.. boven lip likken, rug krabben, billen wiebelen, spanken, tepels knijpen, haren trekke, wurg dreigingen, spontaan tegen de muur gooie, oorlel likken, in mn oor een bepaald geluid maken wat alleen zij kan
, oei en doggy
hoppa de pik er in. oh en als zij aan dr kut heeft gezeten en ze me dr hand laat ruiken
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |