quote:Je weet dat je voor een kleine bijdrage een heleboel kan tweakenOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, en ook al commentaar op gegeven. Maar dat was te positief om op te vallen.
Ik vind het mooier dan de baggerlayout (maar dan wel met silver template). Nog steeds te veel witruimte en te weinig harde lijnen, maar ja dat moet tegenwoordig he. Mouseovers zijn onnodig maar niet vervelend en de autorefresh werkt erg fijn. Maar al die andere functies die er in zouden moeten zitten vind ik volkomen zinloos, lijkt wel of Danny het begrip forum steeds opnieuw wil uitvinden terwijl het basisidee goed genoeg is.
Maar ach het is werkbaar, en hoewel ik een traan zal laten om de ondergang van mijn geliefde FOK!silver zal ik er vast wel aan wennen.
quote:FOK!silver en bagger worden nagemaakt...Op donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, en ook al commentaar op gegeven. Maar dat was te positief om op te vallen.
Ik vind het mooier dan de baggerlayout (maar dan wel met silver template). Nog steeds te veel witruimte en te weinig harde lijnen, maar ja dat moet tegenwoordig he. Mouseovers zijn onnodig maar niet vervelend en de autorefresh werkt erg fijn. Maar al die andere functies die er in zouden moeten zitten vind ik volkomen zinloos, lijkt wel of Danny het begrip forum steeds opnieuw wil uitvinden terwijl het basisidee goed genoeg is.
Maar ach het is werkbaar, en hoewel ik een traan zal laten om de ondergang van mijn geliefde FOK!silver zal ik er vast wel aan wennen.
quote:Je denkt toch niet dat ik geld ga uitgeven hieraan?Op donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je weet dat je voor een kleine bijdrage een heleboel kan tweaken?
quote:truste MirandaOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ga weer slapen
Adios nachtploeg
quote:Ik gebruik silver zo lang het nog kan, sue me.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
Een minuut en 35 seconden, erg lame F3.
quote:Je weet best wel dat ik 11 jaar bedoel rotzakOp donderdag 28 oktober 2010 00:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja, wat blijft er zo nog van een compliment over, ervan uitgaande dat FOK! al in 1999 begonnen is?
quote:Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik geld ga uitgeven hieraan?
quote:slaap lekker againOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ga weer slapen
Adios nachtploeg
quote:Alsof je daar niet snel topics kan openenOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik gebruik silver zo lang het nog kan, sue me.
quote:Omdat het maar een forum is?Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk.
quote:Ik had pas laat door dat het de Lapo was okOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof je daar niet snel topics kan openen!
quote:Waar je je altijd enorm over op kan winden, dus zo raar was mijn gedachte niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |