quote:Een pianomuis gaat altijd vrijuit.Op donderdag 28 oktober 2010 02:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Lees je ook even in over Sanne92 trouwens. Maar goed, met dit onderwerp haal je wel remlof met de banhamer op je dak.
quote:Verdomme, ik mis alle General Chat-roddels.Op donderdag 28 oktober 2010 02:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is ergens in Overijssel volgens mij.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:10 schreef tho_Omas het volgende:
Ga echte dieven pakken, kutpolitie!Godver.
quote:Vanwege alle karaktertrekken die ik heb beschreven. Heb je de naaktpics voor het keukenkastje al gezien icm de YouTubes?Op donderdag 28 oktober 2010 02:11 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom maakt die jongen zich het leven zo moeilijk dang.
quote:Joey_GG voedt de Romulussen en Remussen van DeLijst met een nieuwe ronde virtueel bier.Op donderdag 28 oktober 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
Ondertussen in de nachtbagger.
[..]
quote:Ik heb het van andere mensen. Socios en Myraela gingen elkaar meeten in Friesland, Myraela zou diezelfde ochtend nog weer naar huis gaan, de volgende ochtend werd ze naast hem wakker. Op die meet bij Oksel zaten ze elkaar wel te zoenen en alles.Op donderdag 28 oktober 2010 02:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdomme, ik mis alle General Chat-roddels.
quote:waar staat datOp donderdag 28 oktober 2010 02:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vanwege alle karaktertrekken die ik heb beschreven. Heb je de naaktpics voor het keukenkastje al gezien icm de YouTubes?
quote:Dat is dus waar ik ooit over gelezen heb. Maar zouden verdere besprekingen hier geen moderatie uitlokken?Op donderdag 28 oktober 2010 02:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vanwege alle karaktertrekken die ik heb beschreven. Heb je de naaktpics voor het keukenkastje al gezien icm de YouTubes?
quote:gatsieOp donderdag 28 oktober 2010 02:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb het van andere mensen. Socios en Myraela gingen elkaar meeten in Friesland, Myraela zou diezelfde ochtend nog weer naar huis gaan, de volgende ochtend werd ze naast hem wakker. Op die meet bij Oksel zaten ze elkaar wel te zoenen en alles.
Dat is tenminste wat ik hoor.
quote:Ik dacht dat dit een vrijhaven was.Op donderdag 28 oktober 2010 02:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is dus waar ik ooit over gelezen heb. Maar zouden verdere besprekingen hier geen moderatie uitlokken?
quote:Die Youtube-filmpjes zijn van Youtube af door copyrightclaims, vraag Trollface. maar voor meer informatie.Op donderdag 28 oktober 2010 02:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Ze staan er nog op hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 02:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die Youtube-filmpjes zijn van Youtube af door copyrightclaims, vraag Trollface. maar voor meer informatie.
En Pantsermuis, de nakende foto's van Lamon. kan je gewoon vinden door te googelen op "Lamon fok".
Tevens, doei AnnaPetrovia.
quote:YouTube account 'LamonFok'.Op donderdag 28 oktober 2010 02:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die Youtube-filmpjes zijn van Youtube af door copyrightclaims, vraag Trollface. maar voor meer informatie.
En Pantsermuis, de nakende foto's van Lamon. kan je gewoon vinden door te googelen op "Lamon fok".
Tevens, doei AnnaPetrovia.
quote:maar hij wil absoluut geen aandacht trekken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |