quote:Ja zeg. Morgen gaat hij weer zoeken op zijn eigen naam, TR's plaatsen en dan sta ik weer aan de zijlijn.
quote:Zo is het wel geintendeerd, maar je weet het niet. Ik heb geen zin in bans, want op 12 notes na ben ik een voorbeeldige gebruiker hier.Op donderdag 28 oktober 2010 02:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een vrijhaven was.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:15 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind dat er gewoon open kaart gespeeld moet worden, dus op tafel met eventuele roddels en afwijkingen waar in het circus voor betaald zou worden.
quote:Ik ook, op 66 notes, een aantal bans en een officiele laatste warning van Bio na.Op donderdag 28 oktober 2010 02:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo is het wel geintendeerd, maar je weet het niet. Ik heb geen zin in bans, want op 12 notes na ben ik een voorbeeldige gebruiker hier.
[..]
![]()
quote:De neuk?LamonFok | August 17, 2009
Ik trek me helemaal nergens iets van aan!
Category:
Comedy
Tags:
* jonge
* meisjes
* Lamon
* fok
* gek
* videoland
* leiden
quote:Valt mee in vergelijking met dandybleuOp donderdag 28 oktober 2010 02:17 schreef Sok. het volgende:
In t begin dacht k dat ie nog wel redelijk oke was, maar echt.. Het afgelopen jaar heeft ie echt bewezen dat ie psychisch niet helemaal 100 is
quote:ha ja hallo die penisbaard
ha ja ik heb een tijdje in een gekkenhuis gezeten
ja ik zat vroeger nogal eens aan de xtc hey? dus op een dag had ik een gratis dealer ontmoet.... ja dat was eigenlijk niet echt wat nu heel erg goed voor me was op dat moment...( ik kreeg gewoon voor 400 euro aan pillen helemaal gratis )
ja dus op een dag na te veel pillen bleef ik maar door hallicuneren hey?
ja weetje ik was verder niet agressief ofzo .... of een gevaar voor de maatschappij ha ja.... nee ik groet de cashieres bij de AH altijd vriendelijk en maak makkelijk een praatje hey in een cafe ofzo met mensen die ik tegenkom enz enz.....ja alleen op een dag bleef ik maar nadenken over slechte dingen in het leven ( prostitutie enzo ) en ja dan begon ik midden op een dag te huilen opeens
ha ja nu al weer zo een 6 jaar nix meer aangeraakt op drugsgebied... ja nog wel vaak een pilsje hey? ha dat nog steeds wel....maar broodnuchter voor de rest....
okidoki ik kom je wel weer tegen op fok forum ...zomaar een briefje van mij dus
groetjes edwin emanuel posse
quote:Videoland Leiden ja. Voor leesvoer: ..een opkikkertje voor wie geen vertrouwen in mensen heeft..
quote:Ik ken de man IRL.Op donderdag 28 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Valt mee in vergelijking met dandybleu
[..]
quote:Wanneer gaat jbsoundgouda nu eens over tot actie.Op donderdag 28 oktober 2010 02:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is niet zijn eigen account, zo ben ik ook de Silverlady niet.
quote:Hij zet zijn voornaam en achternaam op de foks? Wat is er mis met die man? Met die man? Wat is er mis?Op donderdag 28 oktober 2010 02:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Videoland Leiden ja. Voor leesvoer: ..een opkikkertje voor wie geen vertrouwen in mensen heeft..
quote:WtfOp donderdag 28 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Valt mee in vergelijking met dandybleu
[..]
quote:jaOp donderdag 28 oktober 2010 02:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf![]()
MiVer is ook beetje vage gast, maar vond m wel lachen altijd. Jammer genoeg weggeplaagd uit de SC.
quote:Hoezo is die eigenlijk weg?Op donderdag 28 oktober 2010 02:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wtf![]()
MiVer is ook beetje vage gast, maar vond m wel lachen altijd. Jammer genoeg weggeplaagd uit de SC.
quote:Wat de neuk? Die gast is tyfuseng.
quote:Dit is inderdaad fucking eng man, godverdomme zeg. Jezus.Op donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat de neuk? Die gast is tyfuseng.
Die filmpjes van hem man.
Die tekst, die tekst onder de video, de muziek, de afbeeldingen, de stemmen, fucking alles.
quote:Don't even go there.Op donderdag 28 oktober 2010 02:23 schreef Panzermaus het volgende:
Overigens, deel twee van een Nachtserenade (mocht het ooit zo ver komen) is gewoon dezelfde TT #2 + OP. Geen Lamonificatienachtserenade dan.
quote:Hij komt uit m'n geboortestad. Hij spoort dus echt niet, ik ken hem ook niet echt maar wel eens gezien. Via via hoor je er wel wat van.Op donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die tekst, die tekst onder de video, de muziek, de afbeeldingen, de stemmen, fucking alles.
quote:0.23 en 0.50 gódverdommeOp donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:ha ha die ********* hallo met edwin posse
ja eerst had ik een ipban op fok gekregen van een heel jaar lang.... bijv door remlof die me maar eng vond hey?
ja en ik weet ook helemaal nix van ip-proxies enz enz dus ja ik lag er helemaal uit bij fok ( en ook gelijk raar maar waar : op heel veel andere nederlandse sites ook die aan fok gekoppled zijn )
op een dag heb ik een brief gescheven aan danny roodbol en ha ha hij liet me weer binnen
ha ha das wel lachen want nu sta ik op zijn lijst en nu durft geen enkele admin me meer te bannen want ja ik sta op dannies lijst hey?
ha ja dus is wel leuk om te fokken hey?
ja soms open ik wel eens een leuk topic en dan sluiten ze het gelijk weer
maar bannen doen ze niet meer hey
okidoki groetjes van eenzame edwin
toi toi toi
quote:Lijkt mij anders wel een toffe gast waar je lekker mee kan chillen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Kon hij er niet tegen dat wij hem nadedenOp donderdag 28 oktober 2010 02:25 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat Chris, Otis en jij liepen te kutten de hele tijd.
quote:Dezelfde keuken als eerder in dit topic.Op donderdag 28 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Moet ik nu verbanden gaan zien dan. Vertel me dat het niet waar is. Noem geen woorden zoals huisgenoot. Doe het niet.Op donderdag 28 oktober 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dezelfde keuken als eerder in dit topic.
quote:Niet alleen na doen, maar waarschijnlijk t hele gezeik steeds.Op donderdag 28 oktober 2010 02:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kon hij er niet tegen dat wij hem nadeden![]()
![]()
?! Jezus Christus, daar lach je toch gewoon om zelf.
quote:Nee, andere handvatten. Ik had er al een keer naar gekeken.Op donderdag 28 oktober 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dezelfde keuken als eerder in dit topic.
quote:Ik geloof je niet. Waar blijven die naaktfoto's van een kleine Penisbaard inclusief levensverhalen van een konijn genaamd "Ko"?Op donderdag 28 oktober 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ga ook zo'n filmpje voor jou maken. Incluis raar gekuch.
quote:Die over die evil clown is gewoon fucked-up. Ik durf niet meer te slapen.Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind die Edwin / dandybleu het meest disturbing dat ik hier op de foks gezien heb zo ver. Man man man, hoe krijgt hij het dan voor elkaar dat soort filmpjes te maken. Dit is gewoon krank.
quote:wat, wat?Op donderdag 28 oktober 2010 02:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die over die evil clown is gewoon fucked-up. Ik durf niet meer te slapen.
quote:Ik dacht serieus dat het een overjarige enigszins zwaar gebouwde lesbo was.Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind die Edwin / dandybleu het meest disturbing dat ik hier op de foks gezien heb zo ver. Man man man, hoe krijgt hij het dan voor elkaar dat soort filmpjes te maken. Dit is gewoon krank.
quote:Van Ko wist je toch al? En die afbeelding stuur ik morgen wel.Op donderdag 28 oktober 2010 02:29 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Waar blijven die naaktfoto's van een kleine Penisbaard inclusief levensverhalen van een konijn genaamd "Ko"?
quote:Ben je nog nooit in R&P geweest? Kan me trouwens voorstellen dat die man gewoon lijdt onder psychosociale problematiek en dit daar allemaal uit voortkomt. Triest, wel.Op donderdag 28 oktober 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
quote:R&P kom ik eigenlijk nooit, wel af en toe gelezen maar geen posts gezet. Triest inderdaad dat er geen 'hulp' is voor dit soort figuren.Op donderdag 28 oktober 2010 02:31 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in R&P geweest? Kan me trouwens voorstellen dat die man gewoon lijdt onder psychosociale problematiek en dit daar allemaal uit voortkomt. Triest, wel.
quote:Lekker apart.Op donderdag 28 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Van Ko wist je toch al? En die afbeelding stuur ik morgen wel.
Tevens,
quote:the fuck dude, the fuck
quote:En dan die clown, man. Die clown en dat gekke verhaal. Gewoon nachtmerriewaardig voor kleine kinderen en veel verder nog.Tags:
* cat
* rain
* sex
* toe
* malboro
* cocteau
* twins
quote:Er is wel degelijk hulp voor dit soort figuren, zeker wel. De vraag is of ze het wel aangeboden krijgen en of ze het wel echt willen wanneer ze er eenmaal aan begonnen zijn. Heel veel types stoppen halverwege of krijgen een terugval.Op donderdag 28 oktober 2010 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
R&P kom ik eigenlijk nooit, wel af en toe gelezen maar geen posts gezet. Triest inderdaad dat er geen 'hulp' is voor dit soort figuren.
quote:Wat d'kanker man.Op donderdag 28 oktober 2010 02:33 schreef Skylark. het volgende:
http://www.youtube.com/user/emsky2000posse#p/u/9/yUOSp4FdTPs
quote:Godver zeg.Op donderdag 28 oktober 2010 02:33 schreef Skylark. het volgende:
http://www.youtube.com/user/emsky2000posse#p/u/9/yUOSp4FdTPs
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat d'kanker man.
Hij is trouwens een maat van Rasta Leon.
Lees de teksten op zijn filmpjes.
quote:echt heh
quote:*rilOp donderdag 28 oktober 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat d'kanker man.
Hij is trouwens een maat van Rasta Leon.
Lees de teksten op zijn filmpjes.
quote:Ok, zoiets zie je dus alleen in films, en nu gewoon echt hier.
quote:Volgens mij worden er mensen voor minder opgepakt, goeden speurtocht.Op donderdag 28 oktober 2010 02:39 schreef Penisbaard het volgende:
meisjes-turnen v.s. mannenvoetbal? blijft een goed topic van dandybleu
quote:Hallo jongen van het volk. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |