abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88054040
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 02:10 schreef Zolcon het volgende:
Hij is nu nog mooier :P

[ afbeelding ]

In het topic over het debat n.a.v. de regeringsverklaring is een plannetje ontstaan:

[..]

Er bleek genoeg animo voor te zijn. Misschien leuk als de mods een beetje kunnen helpen in deze met het starten van zo'n reeks. Het zou in ieder geval bevorderlijk zijn voor het niveau in POL

Enkele relevante posts:
[..]

[..]

[..]

voorbeelden van stellingen die genoemd zijn (zonder de feedback):

- Verbod op het spugen op straat.
-de provincies afschaffen
-Hypotheekrente aftrek beperken
-Toetreding Turkije tot EU
-Hoe ontdoen we onze overheid van haar love handles?
-Verplicht donor tenzij bezwaar.
-Er wordt niet meer fatsoenlijk gedebatteerd in de TK

Dan nog wat opmerkingen mbt de moderatie:
-RvLaak: IMO zou de moderatie gelijk moeten zijn in deze reeks. Kort, bruut, maar wel helder. Dus geen edits, maar onzinnig gezeur domweg verwijderen.

-08gnoT.: Ik vind ook dat het er in POL af en toe iets te hard aan toe gaat, dat is de reden waarom ik liever in VKZ postte dan in POL. Echt gediscussieerd wordt er niet meer lijkt wel, het is alleen moddergooien. Dat lokt het ook uit voor anderen, ik denk dat er dan zeker in het begin aardig streng gemodereerd moet worden dat het geen geflame wordt.

-RvLaak: mijn voorstel is dus ook om in deze reeks niet te waarschuwen. "Gewoon" FP mod beleid toepassen. Rücksichtlos de modbare posts verwijderen dus. Zonder feedback richting de user. Die behoort immers de regels te kennen.

[ afbeelding ]
Dit willen we dus niet !

Graag reacties en suggesties
Ziet er perfect uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')