abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:58:14 #251
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88072073
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]



oh dat ken ik wel, kip tandori eten ze hier graag en had ook eens roti gekocht maar wat een werk.
die heb ik ook staan kan ik ook weer eens gaan doen, of taco`s *O*
Tis inderdaad simpeler en vooral veeeel gezonder om dingen zonder zo'n pak te maken, daar zit een bak zout in waar je eng van wordt. Ik gebruik echt zelden een pakje voor mijn warme maaltijd, wat voor soort dan ook.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:00:26 #252
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88072153
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:55 schreef Noek het volgende:

[..]


Oeh, ik had van de week maiskolven uit de oven met roomboter en dat is ook exotisch lekker hoor.
Oeh, dat is zo lekker! Ik moet het niet in mijn hoofd halen dat soort dingen te eten, dan groei ik gewoon dicht, echt.. je ziet de boter rechtstreeks naar mijn heupen afdrijven.
pi_88072175
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Juud79 het volgende:

[..]



Tis inderdaad simpeler en vooral veeeel gezonder om dingen zonder zo'n pak te maken, daar zit een bak zout in waar je eng van wordt. Ik gebruik echt zelden een pakje voor mijn warme maaltijd, wat voor soort dan ook.
ja maar het is zo makelijk, dat is het gewoon alles in 1 pak, zelf dingen erbij voegen weet ook wel zo gezond is het allemaal niet, maar af en toe zo een pakje kan geen kwaad.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 17:15:47 #254
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88072725
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:58 schreef Juud79 het volgende:

[..]



Tis inderdaad simpeler en vooral veeeel gezonder om dingen zonder zo'n pak te maken, daar zit een bak zout in waar je eng van wordt. Ik gebruik echt zelden een pakje voor mijn warme maaltijd, wat voor soort dan ook.
8)7
Mijn oma koopt zelfs gewoon zuurkool, voorgesneden boerenkool et cetera bij de supermarkt. Jij hebt de zuurkool nog gewoon in het vat staan, snijdt zelf je boerenkool tot kleine stukjes et cetera? _O_
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:24:38 #255
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88073026
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]


8)7
Mijn oma koopt zelfs gewoon zuurkool, voorgesneden boerenkool et cetera bij de supermarkt. Jij hebt de zuurkool nog gewoon in het vat staan, snijdt zelf je boerenkool tot kleine stukjes et cetera? _O_
Ik koop wel zuurkool uit het vat en niet uit zo'n zilveren verpakking die er in de zomer ook ligt en boerenkool haal ik gewoon zo'n zak verse die Appie al voor mij heeft voorgesneden. ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:45:16 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88073109
Zuurkool uit het vat is lekker!!
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 17:46:06 #257
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88073146
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:24 schreef Juud79 het volgende:

[..]



Ik koop wel zuurkool uit het vat en niet uit zo'n zilveren verpakking die er in de zomer ook ligt en boerenkool haal ik gewoon zo'n zak verse die Appie al voor mij heeft voorgesneden. ;)
De boerenkool van de diepvries afdeling is vaak minstens even vers als die van de vers-afdeling! :Y
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_88073762
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:45 schreef Marrije het volgende:
Zuurkool uit het vat is lekker!!
heb ik nu en het ruikt heerlijk.

heb je al je haar geknipt??
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_88074193
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 17:45 schreef Marrije het volgende:
Zuurkool uit het vat is lekker!!
Alles wat zuur is krijg ik absoluut niet naar binnen :N
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 18:20:09 #260
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88074233
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Alles wat zuur is krijg ik absoluut niet naar binnen :N
Wacht maar tot je zwanger bent! Dan eet je zure clusterbommen met zure room!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_88074246
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 18:20 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]



Wacht maar tot je zwanger bent! Dan eet je zure clusterbommen met zure room!
Tot die tijd oefen ik nog maar wat geduld
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:24:33 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88074357
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]



heb ik nu en het ruikt heerlijk.

heb je al je haar geknipt??
:o vergeten
pi_88074532
Die nieuwe layout is echt ruk.
  † In Memoriam † donderdag 28 oktober 2010 @ 18:31:33 #264
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88074551
quote:
15s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef Dementor het volgende:
Die nieuwe layout is echt ruk.
Geef Danny een belletje! :Y
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_88074571
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]



Geef Danny een belletje! :Y
Hij weet het stiekem zelf ook wel daarom staat er ook nog beta achter.
pi_88074624
quote:
15s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef Dementor het volgende:
Die nieuwe layout is echt ruk.
Wat precies? Ik vind 'm prima.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:34:29 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88074638
quote:
15s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef Dementor het volgende:
Die nieuwe layout is echt ruk.
mwoah, ik heb liever de vorige, maar ik ben hier ook al wel weer aan gewend. Zitten wel leuke dingen tussen en ik mis nog niet echt iets, behalve de looks.
pi_88074663
quote:
11s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wat precies? Ik vind 'm prima.
Ik vind alles zo klein...terwijl ik op een redelijk normale resolutie draai op een 22".
pi_88074668
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:34 schreef Marrije het volgende:

[..]

mwoah, ik heb liever de vorige, maar ik ben hier ook al wel weer aan gewend. Zitten wel leuke dingen tussen en ik mis nog niet echt iets, behalve de looks.
dus je bent het vergeten, nou lekker dan als ik niet alles onthoud van iedereen hier dan wordt het niks met jullie allemaal *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:36:32 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88074709
quote:
11s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wat precies? Ik vind 'm prima.
het ergonomische uiterlijk hoeft om mij niet zo
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:36:43 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_88074713
Zomg, ik ben nog nooit zo snel online geweest met m'n laptop via m'n mobiel :o
Yankee go home!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 18:37:10 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_88074733
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]



dus je bent het vergeten, nou lekker dan als ik niet alles onthoud van iedereen hier dan wordt het niks met jullie allemaal *O*
Als we jou toch niet hadden!
pi_88074827
quote:
17s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Als we jou toch niet hadden!
dat zeg ik }) *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_88074849
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:35 schreef Dementor het volgende:

[..]



Ik vind alles zo klein...terwijl ik op een redelijk normale resolutie draai op een 22".
Klein, alles is alleen maar 'ruimer' geworden toch.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_88074886
Ik heb al met ctrl+shift zitten spelen dus ik zou het niet meer weten, het ziet er nu redelijk acceptabel uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')