quote:Als we jou toch niet hadden!Op donderdag 28 oktober 2010 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je bent het vergeten, nou lekker dan als ik niet alles onthoud van iedereen hier dan wordt het niks met jullie allemaal
quote:Klein, alles is alleen maar 'ruimer' geworden toch.Op donderdag 28 oktober 2010 18:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind alles zo klein...terwijl ik op een redelijk normale resolutie draai op een 22".
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik ben nog nooit zo snel online geweest met m'n laptop via m'n mobiel
quote:dat weet ik niet marrije, ik klik er gewoon op en dan komen ze allemaal tevoorschijn, echt went zo.Op donderdag 28 oktober 2010 18:44 schreef Marrije het volgende:
Hoe krijg ik die smiles weer standaard gewoon allemaal in beeld. Nu moet ik steeds op dieklikken voor ik ze allemaal te zien krijg.
quote:instelllen kan je door op dit knopje te duwen:Op donderdag 28 oktober 2010 18:44 schreef Marrije het volgende:
Hoe krijg ik die smiles weer standaard gewoon allemaal in beeld. Nu moet ik steeds op dieklikken voor ik ze allemaal te zien krijg.

quote:zonde van die extra klik die ik moet doen, jammer dat ontmoedigingsbeleidOp donderdag 28 oktober 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet marrije, ik klik er gewoon op en dan komen ze allemaal tevoorschijn, echt went zo.
quote:ohhhhhhh marrije ga je niet menen hahahah ontmoedigingsbeleid. scheelt wel je gebruikt ze minder, althans ikOp donderdag 28 oktober 2010 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
zonde van die extra klik die ik moet doen, jammer dat ontmoedigingsbeleid
quote:Ja men, ik moest vroeger altijd op FOK! de text-only layout gebruiken als ik op deze manier online was, anders was het niet vooruit te branden. Nu merk ik het verschil met wifi nauwelijks.
quote:ik deed te snel huilie huilie, de tip van d_k opgevolgd en nu staan mn smiles weer gewoon allemaal in beeld zonder dat ik op een knop druk telkens.Op donderdag 28 oktober 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhh marrije ga je niet menen hahahah ontmoedigingsbeleid. scheelt wel je gebruikt ze minder, althans ik
quote:Heb jij weer, moet je ook in de trein weer meer modden vanwege extra capaciteitOp donderdag 28 oktober 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja men, ik moest vroeger altijd op FOK! de text-only layout gebruiken als ik op deze manier online was, anders was het niet vooruit te branden. Nu merk ik het verschil met wifi nauwelijks.
Dus tip voor de iPad kopers: neem er toch maar 3G bij
quote:Dus je blokkeerde advertenties? Artikeltje 6a voor Remlof!Op donderdag 28 oktober 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja men, ik moest vroeger altijd op FOK! de text-only layout gebruiken als ik op deze manier online was, anders was het niet vooruit te branden. Nu merk ik het verschil met wifi nauwelijks.
Dus tip voor de iPad kopers: neem er toch maar 3G bij
quote:Ja, eens schop ik het nog wel tot modderaar!Op donderdag 28 oktober 2010 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik deed te snel huilie huilie, de tip van d_k opgevolgd en nu staan mn smiles weer gewoon allemaal in beeld zonder dat ik op een knop druk telkens.
Nu nog die automatische refresh standaard uit en niet door elke keer als ik weer op fok kom die schuif weer naar links te knallen.
quote:Nah, zit nu in m'n hostel zonder wifiOp donderdag 28 oktober 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij weer, moet je ook in de trein weer meer modden vanwege extra capaciteit
quote:ga even voor je kijken, niet weggaan, ben vlug weer terugOp donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tijd voor koffie!
En Heks, komt er nog iets op TV vanavond of kan ik vroeg naar bed
quote:Ik betaal met plezier 24 euro per half jaar voor FOK! om geen ads te zienOp donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je blokkeerde advertenties? Artikeltje 6a voor Remlof!![]()
[..]
Ja, eens schop ik het nog wel tot modderaar!
quote:Ah, thanx, wist ik niet.Op donderdag 28 oktober 2010 18:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
instelllen kan je door op dit knopje te duwen:
[ afbeelding ]
Helemaal bovenaan rechts ergens!
quote:Ik las dat je in een hostel zat zonder wijfOp donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, zit nu in m'n hostel zonder wifi
quote:Doe dan met iets minder plezier 2 x 24 dokken zodat ik ze ook niet hoef te zienOp donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik betaal met plezier 24 euro per half jaar voor FOK! om geen ads te zien
quote:Ook, maar dat is ook wel eens fijnOp donderdag 28 oktober 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las dat je in een hostel zat zonder wijf
quote:"Ben maar niet bang", ik ga nergens.Op donderdag 28 oktober 2010 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga even voor je kijken, niet weggaan, ben vlug weer terug
quote:Whehe, die Litso, waarom zou je dat willenOp donderdag 28 oktober 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor iedereen die graag de baggerlayout wil houden
Als je bagger wil.
quote:Ik heb nu ook bagger en dat voor niets!Op donderdag 28 oktober 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor iedereen die graag de baggerlayout wil houden
Als je bagger wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |