quote:nee, ze vind FOK maar stom, raar toch,wie vind FOK nou stom vraag ik me dan af, wat is er stom aan FOKOp woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze hier niet meeleest?![]()
quote:Do not pressOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
35 ;-) maar.......
*drukt nog een keer op de rode knop
quote:God... ik was die gasten glad vergeten..Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
ze staan nog in de kamer handjes te schudden enzo, moeten die gasten nu eens niet naar huis en wordt dit doorbetaalt???
quote:Truste Heks ik loop een stukkie met je mee...Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
nou en ik ga naar bed wens jullie slaap lekker en droom maar fijn van wat jullie allemaal hebben
quote:Ik kan mij er iets bij voorstellenOp woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, ze vind FOK maar stom, raar toch,wie vind FOK nou stom vraag ik me dan af, wat is er stom aan FOKnou dan gaat het maar over HIDi, en ze is iets te jong voor jou, al wil ik natuurlijk wel eens van haar af maar dat mag ze niet weten hoor, dan gaat ze weer zeggen zie je wel, je houd niet meer van me, je vind dat ik raar ben enzo
quote:Ze hebben een vast salaris Heks, daar moeten ze het maar mee doen, ongeacht het aantal uren dat ze werken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
ze staan nog in de kamer handjes te schudden enzo, moeten die gasten nu eens niet naar huis en wordt dit doorbetaalt???
quote:Kamerleden worden niet per uur betaald, naar ik aan neemOp woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
quote:WeltrusteOp woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Toverheks het volgende:
nou en ik ga naar bed wens jullie slaap lekker en droom maar fijn van wat jullie allemaal hebben
quote:Met al z'n wortelen en preiOp woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef anufri het volgende:
[..]
God... ik was die gasten glad vergeten..![]()
ik was afgeleid![]()
grote blote man
quote:Wattes?Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
Nu moet ik class='error roundall' ook nog blocken....ik blijf wel bezig zeg
quote:Ja, ik
quote:ok, bij de 32 knoppen ben ik gestopt
quote:oeh mag ik ze!Op donderdag 28 oktober 2010 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, Teun, ik hoef je excuses niet, steek maar in je....
quote:Bemoeial.Op donderdag 28 oktober 2010 02:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh mag ik ze!
ik hou van dat soort dingetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |