quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsIn memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:Hihihi, ben je met vakantie? Of ga je met vakantie?Op woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan zowat wel op Schiphol blijven.
Zaterdag kom ik terug en zondag weer naar Schiphol om de hond op te halen
quote:logisch, me dunkt
quote:Dat kloptOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
D'n heilige Anthonius dea môs 't wiëte, schreef meej terug witte dat?
Soms is ut beater iets moëis te verleaze, beater verleaze dan dat ge 't noëit het gehad
quote:ik zit bij mijn moeder in Portugal.Op woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ben je met vakantie? Of ga je met vakantie?
En spannend hoorHeb je de hond al gezien? Of is dat dan voor het eerst?
quote:mooiOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
Soms is ut beater iets moëis te verleaze, beater verleaze dan dat ge 't noëit het gehad
quote:Trusten TrevOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga pitten
Bis Later en slaap lekker:*
quote:
quote:Wat leukOp woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit bij mijn moeder in Portugal.
Even een weekje eruit. We kennen de hond alleen van het filmpje.
Onze andere twee honden hebben we uit Polen geadopteerd en deze komt uit Griekenland.
quote:Limburgs (en de variant uit Horst e.o.)
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
quote:die andere zijn met een busje gekomen, en ja dat was bij het ophalen ook de eerste ontmoeting.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat leukHeb je lekker weer?
Ik las het jaHeb je je andere honden ook pas op Schiphol ontmoet?
quote:Pearl Jam
quote:Wauw, en dat was telkens een klik? En hebben deze honden een heel akelig verleden of valt het mee?Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die andere zijn met een busje gekomen, en ja dat was bij het ophalen ook de eerste ontmoeting.
quote:ach ik zie nu pas dat het Rowwen Hezse is.Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Limburgs (en de variant uit Horst e.o.)
quote:Naast Skik want DrentsOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach ik zie nu pas dat het Rowwen Hezse is.
Echt de beste dialct band van Nederland
quote:dat nummer
quote:allebei een torverleden.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, en dat was telkens een klik? En hebben deze honden een heel akelig verleden of valt het mee?
quote:JeujOp woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat nummer![]()
ik was daar![]()
maar dat nummer echt kippenvel,altijd
en eddie![]()
als ik het ooit met een man ga doen dan is het met eddie vedder
quote:Jeetje... pittigOp woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
allebei een torverleden.
Lara is echt een schatje en een poepiehoofd en Hugo heeft het meeste last van zijn verleden. Ik denk dat hij zwaar mishandeld is geweest door een man, en ik ben de enige man in huis...
quote:jups echtOp woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj
Hihihi, echt? Wat schattig![]()
[..]
Jeetje... pittigMaar wel tof dat je dat kunt enzo
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups echt
ik heb een man crush op eddie![]()
quote:WTF dude?Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups echt
ik heb een man crush op eddie![]()
quote:Ik heb ook een vrouw crush op Ellen ten Damme
quote:
quote:Ellen ten DammeOp woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrouw crush op Ellen ten DammeHeb jij geen man crush?
quote:Voor zover ik weet heb ik geen man crushOp woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrouw crush op Ellen ten DammeHeb jij geen man crush?
quote:Ja
quote:Wat een heerlijke rock chick is dat
quote:ja ik schaam me er niet voor om te zeggen dat die man enorm getalenteerd is en 1 van de beste zangers is en er ooknog goed uit ziet
quote:ja dude...
quote:Het gaat prima, ik kan hem alleen niet op zijn donder geven, dan gaat het echt mis.Op woensdag 27 oktober 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jeetje... pittigMaar wel tof dat je dat kunt enzo
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik schaam me er niet voor om te zeggen dat die man enorm getalenteerd is en 1 van de beste zangers is en er ooknog goed uit ziet
[..]
ja dude...
ik heb een man gekust dat vond ik niks, geen gevoel, nog eens geprobeerd bij een mooiere man, niks.
dus ik ben echt hetereo maar eddie vedder is
quote:HihihiOp woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat prima, ik kan hem alleen niet op zijn donder geven, dan gaat het echt mis.
En ik moet toestemming vragen om de meiden te knuffelen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Behoorlijk ja
Hij is lief, maar damaged...
quote:jups ik heb het gedaan, vond er niks aan, beide keren niet terwijl de jongens echt leuk en aardig warenOp woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij met mannen gezoend? Woah
Wat fijn dat je zo heerlijk vrij bent
[..]
HihihiEen beetje een hond met gebruiksaanwijzing dus
quote:Nou, dan weet je inderdaad zeker dat je niet van de mannenliefde bentOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups ik heb het gedaan, vond er niks aan, beide keren niet terwijl de jongens echt leuk en aardig waren![]()
een van mijn beste vrienden kus iksoms wel op d emond als we dronken
quote:echt zodra ik een leuk meisje kus dan gaat er van alles los kwa chemie in mijn lijf maar bij een man, niks, nada, noppesOp woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, dan weet je inderdaad zeker dat je niet van de mannenliefde bent
Ik vond met meisjes zoenen wel altijd leukVooral als ik ze echt in de kroeg kon versieren
quote:Bij een meisje vind ik het anders opwindend...Op woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt zodra ik een leuk meisje kus dan gaat er van alles los kwa chemie in mijn lijf maar bij een man, niks, nada, noppes
ja dat vond ik ook wel leuk
quote:ja hoorOp woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief is goed en damaged is vast mee om te gaan
quote:goed ideeOp woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij een meisje vind ik het anders opwindend...Dan komt er ook een soort spanning los ofzo
Hihihi, kom gaan we samen op vrouwenjacht![]()
quote:In de kroeg
quote:Lief en nobelOp woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor
Daarom hebben we ze ook genomen, om ze een tweede kans te geven...
quote:Vast niet
quote:ooh ja
quote:vast wel, ik ben goed in het vinden van leuke damesOp woensdag 27 oktober 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lief en nobel
[..]
Vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |