quote:Toevallig zoiets?Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! Die hebben m'n ouders een keer voor me meegenomen van een beurs of markt
quote:Slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef kahlie het volgende:
Beste mensen, ik ga d'r in
Tot morgenochtend!
quote:Ja, die!Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef Aure het volgende:
Lie, das toch deze?
Werkt het echt zo goed?
quote:LOL! Da's uit mijn jeugd......Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk heb echt zo'n tof concert gehad net
Midge Ure. Kende die hele zanger niet maar heeft iets te maken met Ultravox
(ken ik ook verder nog niet hoor
). Maar het was echt een ubertof concertje
Zanger + gitaar....that's it
Ben een beetje gaar dus de laatste paar nummers geskipped helaas
quote:Dan ga ik m misschien toch maar een keer bestellenOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, die!
Ik heb hem alleen nog voor knoflook gebruikt en het werkt heel makkelijk.
Maar, ik kan soms ook net zo snel met een goed mes even hakken hoor.
Maar om een uitje zo fijn te krijgen kan het wel handig zijn denk ik.
quote:Pasar malam!Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Aure het volgende:
Ik had dat ding trouwens gezien op de Pasar Malam en ik zei zo tegen mn broer "Hm het lijkt een beetje op een grinder (voor weed)" en toen hoorde die man dat die die demonstratie gaf en hij moest echt heel hard lachen
Zegtie "Nou daar issie niet voor bedoeld hoor mevrouw, maar het zal vast ook wel werken"
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Da's uit mijn jeugd......
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Aure het volgende:
Ik had dat ding trouwens gezien op de Pasar Malam en ik zei zo tegen mn broer "Hm het lijkt een beetje op een grinder (voor weed)" en toen hoorde die man dat die die demonstratie gaf en hij moest echt heel hard lachen
Zegtie "Nou daar issie niet voor bedoeld hoor mevrouw, maar het zal vast ook wel werken"
quote:Ja? Daar lijkt ie me dan weer wat klein voor.Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Aure het volgende:
Die vent liet trouwens ook nog zien dat je er allemaal tapenades mee kon maken
quote:Ik stel een pasar malam meet voor, volgend jaar juni!
quote:Lijkt me lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik stel een pasar malam meet voor, volgend jaar juni!
quote:Trouwens, bij de reviews op die site die jij gaf staat dat ie bij de Action 1 euro isOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Aure het volgende:
Die vent liet trouwens ook nog zien dat je er allemaal tapenades mee kon maken
quote:Voor 1 euro kan je je geen buil vallen, maar aan de andere kant als ik ooit een uitje tot een puree wil verkrijgen, mik ik 'm wel gewoon in de keukenmachine.Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Trouwens, bij de reviews op die site die jij gaf staat dat ie bij de Action 1 euro is
Staat geen datum bij, maar wie weet.
quote:Ja leuk is het daar he! Vooral het stukje markt waarvoor ze allemaal mensen uit Indonesië hebben laten overvliegen is echt heel fijn
quote:Oh... Als ik erheen ging, ontbeet ik niet. En dan de hele dag snacken.
quote:Hij had een kleine en een grote.Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Daar lijkt ie me dan weer wat klein voor.
quote:Nou, daar wil ik dan weer niet de hele keukenmachine voor vies makenOp woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor 1 euro kan je je geen buil vallen, maar aan de andere kant als ik ooit een uitje tot een puree wil verkrijgen, mik ik 'm wel gewoon in de keukenmachine.
quote:Haha dat had ik niet eens gezien, zal es gaan kijkenOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Trouwens, bij de reviews op die site die jij gaf staat dat ie bij de Action 1 euro is
Staat geen datum bij, maar wie weet.
quote:Mijn moeder deed het gewoon in de knoflookknijper.Op woensdag 27 oktober 2010 23:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor 1 euro kan je je geen buil vallen, maar aan de andere kant als ik ooit een uitje tot een puree wil verkrijgen, mik ik 'm wel gewoon in de keukenmachine.
quote:Die gaan bij mij áltijd kapotOp woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder deed het gewoon in de knoflookknijper.
quote:Juni. Schrijf het vast in je agenda.Op woensdag 27 oktober 2010 23:20 schreef Aure het volgende:
Oh en een pasar malam meet is altijd goed, maar dat duurt nog wel ffkes
quote:Knoflookknijpers en ik kunnen het nooit met elkaar vinden.Op woensdag 27 oktober 2010 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn moeder deed het gewoon in de knoflookknijper.
quote:Ik heb een heel ouwe knoflookpers van brabantia. Meer dan 30 jaar oud.
quote:Ik denk dat ik zelfs die kan slopenOp woensdag 27 oktober 2010 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een heel ouwe knoflookpers van brabantia. Meer dan 30 jaar oud.
quote:Ieuw, stinkvruchtOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
Goed ik ga slapen en dromen van een CUL-meet op de Pasar Malam Besar. Met doerian, LOL!
quote:Jij blijft dus echt wel uit de buurt van mijn knoflookpers heOp woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs die kan slopen![]()
Pas nog bij een vriendin, ging ik daar knoflook persen, terwijl ik nog had gezegd dat die dingen altijd kapot gaan als ik in de buurt benEn zij "Nee joh, deze is echt heel stevig, die gaat echt niet kapot!"
Drie keer raden...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs die kan slopen![]()
Pas nog bij een vriendin, ging ik daar knoflook persen, terwijl ik nog had gezegd dat die dingen altijd kapot gaan als ik in de buurt benEn zij "Nee joh, deze is echt heel stevig, die gaat echt niet kapot!"
Drie keer raden...
quote:Vast welOp woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij blijft dus echt wel uit de buurt van mijn knoflookpers hemaar je komt wel een keertje eten toch?
![]()
quote:Ik heb mn roeping gevonden! Mensen ik ga een nieuwe opleiding doen!Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ideetje voor je, misschien?
quote:Ach je hebt in ieder geval nooit meer een knoflookpers nodigOp woensdag 27 oktober 2010 23:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb mn roeping gevonden! Mensen ik ga een nieuwe opleiding doen!
My god, mn ouders zouden me gaan hatenNehh, ik blijf wel gewoon een beetje knutselen enzo
quote:Ze dacht dat ze een hernia had... verder nooit klachten in die richting.Op woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
vind ik zo gek. mensen kunnen maanden tot jarenlang met iets lopen en als iets is vastgesteld zijn ze ineens ontzettend ziek. komt dat door het besef, dat je lichaam ineens snel aftakelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SupermanOp woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ach je hebt in ieder geval nooit meer een knoflookpers nodig![]()
=======
WHAAH Daar ging bijna bier over m'n laptop, maar ik ving 'm nog net op voor ie zou gaan morsen![]()
Deze week ook al 2 keer kruiden die uit m'n kastje naarbeneden vielen op magische wijze gevangen, 1 keer zelfs met m'n elleboog.
M'n reflexen zijn goed bezig
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
UltravoxDat ken ik ook nog, maar ik ben dan ook bijna net zo jong als Krak
En toch nog even voor het juiste perspectief een antwoord :
[..]
Ze dacht dat ze een hernia had... verder nooit klachten in die richting.Pfoee zo bizar zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Oog hand coordinatie niks mis mee dusOp woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef rijsttafel het volgende:
WHAAH Daar ging bijna bier over m'n laptop, maar ik ving 'm nog net op voor ie zou gaan morsen![]()
Deze week ook al 2 keer kruiden die uit m'n kastje naarbeneden vielen op magische wijze gevangen, 1 keer zelfs met m'n elleboog.
M'n reflexen zijn goed bezig
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef Bluezz het volgende:
En nu vraag ik me af hoe het MeMo is in dit kader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mjah, nou is er natuurlijk altijd veel naars aan de hand, maar t valt nog veel meer op als t zo dichtbij is.Op woensdag 27 oktober 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb je wel eens Aure, dan zit je in een soort Flow van heel veel naars
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef rijsttafel het volgende:
Nou van mij had het ook wel weer 2009 mogen zijn
quote:2011 wordt het jaar van de ubertoffe cul-meets en misschien ook wel het jaar van de (tijdelijk/permanente) stop met concertfotografieOp woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar 2011 eigenlijkVan 2009 weet ik al hoe het afloopt
quote:Wat een project was dit joh! Was wel leuk, je moest die transparante suikermeuk kneden/trekken tot 'ie niet meer doorzichtig was, maar dat duurde nogal lang en plakte flinkOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
En CF, ik vind het altijd zo leuk om te lezen op dit soort tijdstippen dat je lekker in de kitchen de lekkerste dingen staat te maken
Kan lossbekkie dit ook al aan ?
quote:Slaap lekker, CF-jeOp woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een project was dit joh! Was wel leuk, je moest die transparante suikermeuk kneden/trekken tot 'ie niet meer doorzichtig was, maar dat duurde nogal lang en plakte flinkMorgen eens zien hoe het is geworden!
Meneertje is nog een beetje zielig, z'n kaak doet zeerAfijn, ik ga 'm in bed stoppen en kruip er zelf bij.
quote:Owja, beter plan.. want na 2009 komt anders nóg een keer 2010.Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar 2011 eigenlijkVan 2009 weet ik al hoe het afloopt
quote:Suikerwerk is hogere wiskundeOp woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een project was dit joh! Was wel leuk, je moest die transparante suikermeuk kneden/trekken tot 'ie niet meer doorzichtig was, maar dat duurde nogal lang en plakte flinkMorgen eens zien hoe het is geworden!
Meneertje is nog een beetje zielig, z'n kaak doet zeerAfijn, ik ga 'm in bed stoppen en kruip er zelf bij.
quote:We hebben de P,Op woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2011 wordt het jaar van de ubertoffe cul-meets en misschien ook wel het jaar van de (tijdelijk/permanente) stop met concertfotografie
edit: en het jaar waarin ik 110 kg ga wegen
quote:Ho hier las ik overheneOp woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef PdeHoog het volgende:
2011 wordt het jaar van de ubertoffe cul-meets en misschien ook wel het jaar van de (tijdelijk/permanente) stop met concertfotografie
edit: en het jaar waarin ik 110 kg ga wegen
quote:Die kwam ook langs vanavond
quote:Nee, idd Elf, dat is nog zwak uitgedrukt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:58 schreef DarkElf het volgende:
2010 was voor ons, iig het eerste half jaar, ook geen toppertje. Daarna werd het beter gelukkig
quote:Maar dan had je niet wat je nu wel allemaal hebt misschienOp woensdag 27 oktober 2010 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Doe mij nog maar een keertje 1959, es kijken wat ik allemaal anders ga doen in mijn leven
quote:Tot mijn dood ons scheidt..Op donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Ons 2011 wordt erg onzeker.
Maar we blijven een klef stel, that's for sure
quote:
quote:Hallo...de afdeling dierenseks is verderop.
quote:Wat komt dat er weer grappig uit met je spullenOp donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef DarkElf het volgende:
Maar dan had je niet wat je nu wel allemaal hebt misschien( kinderen, G en zo bedoel ik dus, geen spullen
)
quote:En daarom moet je eigenlijk niets anders willen doenOp donderdag 28 oktober 2010 00:00 schreef Bluezz het volgende:
Ons 2011 wordt erg onzeker.
Maar we blijven een klef stel, that's for sure
quote:JaOp woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef DarkElf het volgende:
En klinkt als een goed jaar jouw 2011 P
quote:En rijst met peteh-bonenOp woensdag 27 oktober 2010 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
Goed ik ga slapen en dromen van een CUL-meet op de Pasar Malam Besar. Met doerian, LOL!
quote:Hey.
quote:Zonde!Op donderdag 28 oktober 2010 00:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]![]()
Iemand heeft vanavond een slechte avond. Rijdt er eentje voor mijn neus zijn Masarati de betonnen tunnelwand in
Daar gaat 100K. en een mooie auto
quote:Zo danOp donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Aure het volgende:
Euh, mn huisgenoot stormt net mn kamer binnen, zn tante heeft zelfmoord proberen te plegenNog zoiets.
quote:Wanneer ga jij trouwen?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Aure het volgende:
Mn broer gaat trouwen![]()
Vriendin gaat trouwen![]()
quote:Memo
quote:Logeren bij ome Steer he als er geen trein meer terug gaat.Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
in 2011 weer studeren in n nieuwe stad, nieuw begin
quote:Ja, en heppie met (klein-) kinderenOp donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef DarkElf het volgende:
En daarom moet je eigenlijk niets anders willen doenwant nu zijn jullie heppie samen en dat is natuurlijk super!
quote:omfg mooiste benen van de CUL SCOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef rijsttafel het volgende:
Ow en in 2011 is m'n conditie dermate goed dat ik de GR20 kan lopen.
[ afbeelding ]
quote:Ben jij ditOp donderdag 28 oktober 2010 00:04 schreef rijsttafel het volgende:
Ow en in 2011 is m'n conditie dermate goed dat ik de GR20 kan lopen.
[ afbeelding ]
quote:Ach ja. De mr en ik weten iig nog duidelijker dat we enorm van elkaar houden, dat alle tijd die we al gehad hebben al een cadeau is en ik ben er ook achter gekomen dat ik ondanks mijn gammelheid ook heel sterk benOp woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, idd Elf, dat is nog zwak uitgedrukt.
quote:Als ik iemand heb gevonden die mij aan kan
quote:Klinkt ook goed!Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Aure het volgende:
Euh, mn huisgenoot stormt net mn kamer binnen, zn tante heeft zelfmoord proberen te plegenNog zoiets.
2011 klinkt goed voor jou Rijst!
Ik hoop in 2011 mn propedeuse te halen.
Mn broer gaat trouwen![]()
Vriendin gaat trouwen![]()
Héél véél feestjes![]()
En ik ga een festivalzomer plannen!![]()
Meer weet ik ff niet te bedenken, maar het komt vast goed
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef DarkElf het volgende:
Ach ja. De mr en ik weten iig nog duidelijker dat we enorm van elkaar houden, dat alle tijd die we al gehad hebben al een cadeau is en ik ben er ook achter gekomen dat ik ondanks mijn gammelheid ook heel sterk benom maar wat positiefs eruit te halen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ach ja. De mr en ik weten iig nog duidelijker dat we enorm van elkaar houden, dat alle tijd die we al gehad hebben al een cadeau is en ik ben er ook achter gekomen dat ik ondanks mijn gammelheid ook heel sterk benom maar wat positiefs eruit te halen.
quote:Gooi het maar in de (praat)groep hoor. Veel erger dan vanmiddag kan het toch niet worden.Op donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ach er zijn ook nog wat andere omstandigheden dat ik me eigenlijk vet kut voel maar goed, gaat wel over, komt wel goed
quote:Lowlands, Sziget, Melt, roept u maarOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klinkt ook goed!
Fesitvalzomer![]()
Laten we een CULmeet doen op een festival
quote:InderdaadOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Gooi het maar in de (praat)groep hoor. Veel erger dan vanmiddag kan het toch niet worden.
quote:Ik wens jou ook een zwoele nacht toe met fijne dromen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:08 schreef DarkElf het volgende:
En dat gezegd hebbende wens ik jullie een fijne nacht toe vol zoete dromen.
quote:Geloof dat ik niet veel gemist heb dusOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Gooi het maar in de (praat)groep hoor. Veel erger dan vanmiddag kan het toch niet worden.
quote:Wat heb ik gemist? Heb niet bijgelezen, echt teveel werkOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
quote:Ik vind jullie allemaal lief hoor
quote:Nee, maar ik hoop daar in 2011/12 wel te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Volgens mij iets met FF die vond dat we Windigo aan het afbranden waren of zoOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Heb niet bijgelezen, echt teveel werk
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop daar in 2011/12 wel te zijnMaar het is erg zwaar, dus dat wordt trainen.
Dit ben ik wel:
Hoe ga je dat trainen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Een hele discussie over Windigo. Maar eh ja die moet je toch maar ff teruglezen denk ikOp donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Hoe gaat t verder met je?Op donderdag 28 oktober 2010 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
in 2011 weer studeren in n nieuwe stad, nieuw begin
quote:Is het in het vorige topic? Of in 2 topics geleden?Op donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Aure het volgende:
Een hele discussie over Windigo. Maar eh ja die moet je toch maar ff teruglezen denk ik
quote:Nah dit houd ik liever voor meOp donderdag 28 oktober 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:In dit geval is het wel de moeite waard van een beetje teruglezen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:09 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op tijd beginnen met lange stukken lopen (>30km), vaak fietsen en in mei een deel van GR5 doen, denk ik.
quote:Vanaf hier, met wat gewoon gelul tussendoor. Hij stopt ergens in t vorige topicOp donderdag 28 oktober 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is het in het vorige topic? Of in 2 topics geleden?
quote:Lowlands misschienOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Lowlands, Sziget, Melt, roept u maarLowlands ga ik sowieso heen en die andere 2 zeer waarschijnlijk ook
Maar goed dat komt tegen die tijd wel weer
We moeten eerst de winter overleven
![]()
[..]
Inderdaad
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:10 schreef rijsttafel het volgende:
Nee, maar ik hoop daar in 2011/12 wel te zijnMaar het is erg zwaar, dus dat wordt trainen.
Dit ben ik wel:
Yups krullebolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Sonne mond sterne!! Die staat ook op mn lijstje trouwensOp donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lowlands misschien![]()
Misschien ga ik naar een of ander tof electrofestival ergens in Duitsland waar een maat van me het dit jaar over had.
quote:Een ENFJ moeder voor mijn kinderen, zeg ik.Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Jij hebt me niet eens in t echie gezien! Oh wacht, Steer ook niet
quote:ik wilde op deOp donderdag 28 oktober 2010 00:21 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Ja he, wat is er mis met mij rijst
quote:JA DIE!Op donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Sonne mond sterne!! Die staat ook op mn lijstje trouwens
quote:FaalbaasOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef rijsttafel het volgende:
ik wilde op desmiley klikken , maar ik zat er 2 naast.
quote:Dat zeg je nuOp donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ik wilde op desmiley klikken , maar ik zat er 2 naast.
quote:Hoeft ook niet omOp donderdag 28 oktober 2010 00:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Jij hebt me niet eens in t echie gezien! Oh wacht, Steer ook niet
quote:TrueOp donderdag 28 oktober 2010 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echte bazen falen mét zelfvertrouwen!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een ENFJ moeder voor mijn kinderen, zeg ik.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoeft ook niet omte doen. En dat zien komt nog wel
quote:Owja, daar ben ik goed in!Op donderdag 28 oktober 2010 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echte bazen falen mét zelfvertrouwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
quote:Nou dan hoop ik dat je orgaanvlees lust, want ik zal m'n hart en ziel erinsteken.Op donderdag 28 oktober 2010 00:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat zeg je nu![]()
Die taart moet morgen wel héél lekker zijn, wil je dit nog goed maken
quote:WederhelftOp donderdag 28 oktober 2010 00:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.. Ik denk dat ik liever een E'tje heb als wederhelft
Anders moet ik de hele tijd alleen naar feestjes..
![]()
quote:Zolang je het maar niet plastineert.Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat je orgaanvlees lust, want ik zal m'n hart en ziel erinsteken.
quote:De echte verslaafden vis je er nu zo uit
quote:Fietsen ze nog?Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De echte verslaafden vis je er nu zo uit
quote:Ik ben géén kindmaakmachineOp donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wederhelft
Wil alleen kinderen verwekken.
quote:
quote:Geen idee, we zullen zien hoe het recept uitpaktOp donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet plastineert.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maken doe je samen, dragen doe je zelf
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik f5 trouwens ook de hele tijd/fail
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:30 schreef Aure het volgende:
Ik ga ook mn bed in, maar ik neem mn mobiel mee, dus dan kan ik hier gewoon nog posten
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
De echte verslaafden vis je er nu zo uit
quote:What else is newOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
heb vd week wel n ziek dure lingerieset besteld
quote:foto'sOp donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
heb vd week wel n ziek dure lingerieset besteld
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
[..]
[..]
het was ook te makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:QFT
quote:Ik zat al te wachten tot iemand foto's ging vragen.Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
foto's
Met al die setjes blijft je bed toch niet lang leeg?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
foto's
Met al die setjes blijft je bed toch niet lang leeg?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]KousseeeeeeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Dat dus
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga zo ook maar eens mn (helaas lege) bedje opzoeken
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]mooi zeg! Die body is ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:lelijkOp donderdag 28 oktober 2010 00:43 schreef rijsttafel het volgende:
Ziet er allemaal niet verkeerd uit, maar wtf is die rechter van het midden?
quote:Dacht al bijna dat het aan mij lag:P
quote:ik had m wel duur verwacht maar niet zo duurOp donderdag 28 oktober 2010 00:53 schreef Memento-Mori het volgende:
body was in mijn maat uitverkocht en tis wel ziek duur aure149 euro en vanaf cup b
quote:haha nice! Slaap lekker trouwensOp donderdag 28 oktober 2010 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik heb besloten morgen eens bij de Hema te ontbijten.
Koffie, panini en stokbroodje samen voor 1 EUR.
quote:Lijkt mij ook niks hoorOp donderdag 28 oktober 2010 01:04 schreef Memento-Mori het volgende:
nouja ik weet niet mij lijkt t niks
quote:Owja, vergeet ik weleens
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 01:15 schreef Memento-Mori het volgende:
na-aperik ga ook slapen, tot ooit hier weer
quote:Kan je zo lekker op neerstorten met je armen wijdOp donderdag 28 oktober 2010 01:26 schreef Stereotomy het volgende:
Lenzen uit is op zich wel handig
Hier ook tweepersoonsbed alleen
quote:En je past verdomme ook niet in een koffer.Op donderdag 28 oktober 2010 01:27 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vrienden plannen een wintersport, maar ik kan niet mee want ik heb geen geld
quote:Bed angelllllOp donderdag 28 oktober 2010 01:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kan je zo lekker op neerstorten met je armen wijd
quote:Met wat proppen misschien, zo gezet ben ik toch niet?Op donderdag 28 oktober 2010 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En je past verdomme ook niet in een koffer.
quote:Hehe, heb net m'n bed opgemaakt
quote:Op 1 naOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
omfg mooiste benen van de CUL SC
quote:Mogguh BloessieOp donderdag 28 oktober 2010 08:01 schreef Bluezz het volgende:
Ships ik kan text only nergens vinden
Murning trouwens
quote:Jaloers. Zij wilden dat onderzoek doenOp donderdag 28 oktober 2010 09:03 schreef Stereotomy het volgende:
Twee artsen zijn fluisterend om het hoekje van mijn kantoor mijn onderzoek aan het afbranden, terwijl mijn kamerdeur open staat, leuk hoor.
Ze weten niet eens waar het over gaat._!
quote:Ze vinden het niet relevant, schijnbaarOp donderdag 28 oktober 2010 09:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jaloers. Zij wilden dat onderzoek doen
quote:Nou lekker danOp donderdag 28 oktober 2010 09:03 schreef Stereotomy het volgende:
Twee artsen zijn fluisterend om het hoekje van mijn kantoor mijn onderzoek aan het afbranden, terwijl mijn kamerdeur open staat, leuk hoor.
Ze weten niet eens waar het over gaat._!
quote:dat ja! Laten merken dat je t hoortOp donderdag 28 oktober 2010 09:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou lekker dan
Krijg je niet de neiging om ineens de deur open te zwaaien en te roepen : Onderbouw het eens dan
quote:De deur stond openOp donderdag 28 oktober 2010 09:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou lekker dan
Krijg je niet de neiging om ineens de deur open te zwaaien en te roepen : Onderbouw het eens dan
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:13 schreef Anthraxx het volgende:
Indirect kraken ze dus ook hun collega af die het onderzoek aan jou heeft aangeboden.
[ afbeelding ]
quote:Die vraag heet toch een patient?Op donderdag 28 oktober 2010 09:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vinden het voornamelijk vervelend dat er zoveel ingenieurs op hun afdeling onderzoek komen doen en dat we 'naar vragen aan het zoeken zijn'.
wtf denk je dat wetenschap en onderzoek is? wachten totdat er een vraag binnen komt wandelen?
quote:je kunt best meepraten. daarvoor hoef je geen dude te heten. ik zou denk ook laten weten dat ik het hoorde en vragen wat ze precies vervelend vindenOp donderdag 28 oktober 2010 09:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ze vinden het voornamelijk vervelend dat er zoveel ingenieurs op hun afdeling onderzoek komen doen en dat we 'naar vragen aan het zoeken zijn'.
wtf denk je dat wetenschap en onderzoek is? wachten totdat er een vraag binnen komt wandelen?
quote:Hij doelde er op dat hij graag zou willen dat hij zo adrem is als Dude is en er wat van zegt, in plaats van het opkroppen.Op donderdag 28 oktober 2010 09:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt best meepraten. daarvoor hoef je geen dude te heten. ik zou denk ook laten weten dat ik het hoorde en vragen wat ze precies vervelend vinden
quote:Misschien wilden ze vroeger zelf ook een ingenieur worden die coole dingen doenOp donderdag 28 oktober 2010 09:41 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.mcdonalds.nl/3(...)EEL_NOV_INTERNET.pdf
En ik moet ook niet miepen, overal waar mensen werken wordt er geroddeld, en het is niet ondenkbaar dat je zelf het onderwerp ben. Daarnaast was ik nummer 2 in een rij van 4 mensen die ze door de mangel haalden in hun gesprek dus ook niet te persoonlijk opvatten.
Het zijn gewoon zure mensen.
quote:That's the spirit!Op donderdag 28 oktober 2010 09:41 schreef Stereotomy het volgende:
En ik moet ook niet miepen, overal waar mensen werken wordt er geroddeld, en het is niet ondenkbaar dat je zelf het onderwerp bent soms. Daarnaast was ik nummer 2 in een rij van 4 mensen die ze door de mangel haalden in hun gesprek dus ook niet te persoonlijk opvatten.
quote:Huu, ze zitten een beetje te Matlabben achter hun computer....Op donderdag 28 oktober 2010 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien wilden ze vroeger zelf ook een ingenieur worden die coole dingen doen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:43 schreef Bluezz het volgende:
Maar ehm liefjes, wat staat er in het FB topic voor antwoord voor mij?
En waar zit text only dan als het toch kan???????
Lekker om dat zo te horen steer, maar ik zou ook wel eens willen horen wat er over mij gezegd wordt
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 08:35 schreef Danny het volgende:
[..]
text-only blijft hoor. Die kun je nu nog niet instellen vanuit de nieuwe, maar als je eerst terugschakelt naar bagger kan het wel. Wel raak je bij terugschakelen wat instellingen kwijt. Dat moet - nu ik 't zo zeg - nog worden gefixt. Vandaag ben ik echter grotendeels afwezig.
quote:Dat roept al direct vraagtekens op heb ik gemerkt bij mijzelfOp donderdag 28 oktober 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Huu, ze zitten een beetje te Matlabben achter hun computer....
quote:Ik heb geen idee, die gaan we vanavond etenOp donderdag 28 oktober 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure en Rijst; hoe was de taart?
quote:"ik gebruikOp donderdag 28 oktober 2010 09:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, die gaan we vanavond etenmaar hij gooit zn hart en ziel erin
Dus dat moet vast goed komen
quote:Ik kan het alweer lezenOp donderdag 28 oktober 2010 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
En op je laatste vraag is nog geen antwoord Bloes
quote:FoeiOp donderdag 28 oktober 2010 09:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
"ik gebruikalleen voor zrlfspot"
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen! Juist je niet erin mengen steer, tis erg amusant om later hints naar zo'n gesprek te laten vallen zonder direct te zijn. Beetje spelen met mensen
quote:dat is idd zo dan.. moeten gewoon ff roddelenOp donderdag 28 oktober 2010 09:41 schreef Stereotomy het volgende:
En ik moet ook niet miepen, overal waar mensen werken wordt er geroddeld, en het is niet ondenkbaar dat je zelf het onderwerp bent soms. Daarnaast was ik nummer 2 in een rij van 4 mensen die ze door de mangel haalden in hun gesprek dus ook niet te persoonlijk opvatten.
quote:oh ja lekker stom van me. nog niet wakkerOp donderdag 28 oktober 2010 09:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, die gaan we vanavond etenmaar hij gooit zn hart en ziel erin
Dus dat moet vast goed komen
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen! Juist je niet erin mengen steer, tis erg amusant om later hints naar zo'n gesprek te laten vallen zonder direct te zijn. Beetje spelen met mensen
quote:DE, IOp donderdag 28 oktober 2010 09:53 schreef DarkElf het volgende:
quote:lekker, heb gisteren kipkarbonades uit de oven gegetenOp donderdag 28 oktober 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen en eten vandaagIk ga vanavond eindelijk eens proberen mijn drumsticks in de oven te gooien
En dan door naar een concert..... Pain Of Salvation
quote:En wij maar klimaatneutraal proberen te vliegen.Op donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
De buurvrouw kwam even onverwachts op bezoek voor een kop thee.
Logica van de schilder ook. Die van ons kwam om 08:15. Heeft een uur geschilderd. Ging weg in zijn auto. En komt net naar de buurvrouw om hetzelfde probleem op te lossen.
quote:Schilders denken daar niet bij na. Zolang die maar in de keet een kop koffie kunnen drinken en mooie wijfuh aan de muur kunnen bewonderen vinden ze alles bestOp donderdag 28 oktober 2010 10:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wij maar klimaatneutraal proberen te vliegen.
quote:Ik ga makkelijk eten vandaag, heb bijna 'vrije' dag, dus let goed op mezelf. Wonderbaarlijk lijken m'n wallen na 4-6 maanden eindelijk weg te trekkenOp donderdag 28 oktober 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
En wat gaan jullie allemaal doen en eten vandaagIk ga vanavond eindelijk eens proberen mijn drumsticks in de oven te gooien
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:21 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens hardlopen en verder wat prutsen in huis vandaag. Ga voor vanavond een geitenkaas-bietjes taart maken met dille.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed je best doenkoetsiekoetsiekoetsie
quote:Lekker hoorOp donderdag 28 oktober 2010 10:25 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik ga makkelijk eten vandaag, heb bijna 'vrije' dag, dus let goed op mezelf. Wonderbaarlijk lijken m'n wallen na 4-6 maanden eindelijk weg te trekkenEn m'n gewicht was de laatste dagen redelijk stabiel, dus ik denk dat ik weer helemaal bij aan het trekken ben op deze dosering.
![]()
Dan wordt volgende week dus weer lekker productief zoals het hoort
quote:Ik ben aan het werk, en wat we eten moet je aan mijn huismanOp donderdag 28 oktober 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
quote:praat voor jezelf.Op donderdag 28 oktober 2010 10:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En wij maar klimaatneutraal proberen te vliegen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, en wat we eten moet je aan mijn huismanvragen
quote:Al lid van de Mile High Club?Op donderdag 28 oktober 2010 10:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
praat voor jezelf.![]()
24.000 miles dit jaar
quote:Grote meidOp donderdag 28 oktober 2010 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
heb me net van mn beste kant laten zien bij de strenge grote klant
hij kon lachen![]()
quote:Vouwen = onzinOp donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemorgenIk kom even mopperen. Een vrije dag deze week, en wat moet er gebeuren?
• Was vouwen
• Was draaien en ophangen
• Boodschappen
• Afwassen
• Koken
So much voor de vrije dag
quote:GoedemorgenOp donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef Leintjeuh het volgende:
GoeiemorgenIk kom even mopperen. Een vrije dag deze week, en wat moet er gebeuren?
• Was vouwen
• Was draaien en ophangen
• Boodschappen
• Afwassen
• Koken
So much voor de vrije dag
quote:Afwassen denk wel slim om te doen, anders staat keuken volOp donderdag 28 oktober 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vouwen = onzin
Afwassen = onzin
Zooooo 2 geschrapt
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:08 schreef Bluezz het volgende:
Vouwen = onzin
Afwassen = onzin
Zooooo 2 geschrapt
quote:Ik heb komende week 5 vrije dagenOp donderdag 28 oktober 2010 11:08 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen
Das niet leuk, en een beetje doorschuiven kan ook niet zeker? zou ik dan doen als je aanstonds 2 daagjes vrij heb ofzo.of vroege dienst en dan ernaa ff uurtje rommelen in huis.
Ik heb ook vrij maar moet studie afmaken deadline komende week en loop achter dus het doorschuif plan huishouden werkt wel hier
quote:dan kun je wel genieten van die dagen, dan ff investeren in deze dag en er doorheen bijtenOp donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb komende week 5 vrije dagenMaar dat is te laat
Huis moet eerder aan kant.
quote:Inderdaad. Kan ook niet veel boodschappen halen, want kaas is met mijn auto wegOp donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef MissHobje het volgende:
dan kun je wel genieten van die dagen, dan ff investeren in deze dag en er doorheen bijten
enne boodschappen en koken dat kan natuurlijk iets makkelijks wordenbespaar je daar weer tijd op
quote:ArtsenOp donderdag 28 oktober 2010 11:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote meid
Ik probeer hier de cardioloog iets duidelijk te maken op 4 verschillende manieren, maar hij snapt het niet
quote:JaOp donderdag 28 oktober 2010 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Als je doorbikkelt kan het in 2 uurtjes, en dan heb je tijd over
quote:F5 drukken, refresht het snellerOp donderdag 28 oktober 2010 11:17 schreef Sarabi het volgende:
whaaa help, nu heb ik duideljik wel de nieuwe layout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |