quote:Ik deed een stapje terug, zag deze hele discussie en toen daagde me het wie de aanstichtster was.
quote:Zeg je na 50x 'hey, wat kan er nu gebeuren' de 51e keer dat ook nog, als hetzelfde verhaal wéér terugkomt?Op woensdag 27 oktober 2010 19:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat valt toch onder suggesties geven? Dat je zegt: Hey, wat kan er nu gebeuren? Dat vind ik wat anders dan: 'Ik twijfel aan je verhaal' of 'Ik geloof je niet meer'.
quote:Ah da's kut. Vind het altijd jammer dat buren niet eerst waarschuwen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Tezz het volgende:
Kut. Heb ik kind in bed liggen, begint de buurman ineens keihard te boren.
quote:Nah, ergens bij 4-5x denk ik al: laat maar, deze persoon heeft niets aan mij, dus laat ik mezelf de moeite maar besparenOp woensdag 27 oktober 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg je na 50x 'hey, wat kan er nu gebeuren' de 51e keer dat ook nog?
quote:meerdere mensen hebben al eens gezegd dat t een raar verhaal wordt zo maar goed snap dat de manier van dude meer opvaltOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik deed een stapje terug, zag deze hele discussie en toen daagde me het wie de aanstichtster was.![]()
quote:Sinds wanneer ben ik een vrouwOp woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik deed een stapje terug, zag deze hele discussie en toen daagde me het wie de aanstichtster was.![]()
quote:Ai! En nog binnen normale tijden! Dan kun je helemaal niet zeuren, ookal heb je er flink de balen van!Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Tezz het volgende:
Kut. Heb ik kind in bed liggen, begint de buurman ineens keihard te boren.
quote:Weet ik niet... operatie moet de aflopen week zijn geweest, want afgelopen zondag hoorde ik nog dat je een man was.... dus dat moet snel gegaan zijn *gniffel*
quote:Ik heb al te veel mensen proberen te helpen en meestal werkt het helemaal niet en dat is dan best een teleurstelling jaOp woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef kahlie het volgende:
Nah, ergens bij 4-5x denk ik al: laat maar, deze persoon heeft niets aan mij, dus laat ik mezelf de moeite maar besparenIk vind dat mensen recht hebben op hun problemen, dat is er ingeslopen nadat ik er achter kwam dat ik mensen toch echt niet kon helpen, ookal wilde ik dat nog zoooo graag.
quote:Mijn buurman klust heel veel! Is niet erg, moet ie zelf weten. Wij maken vast ook vaak herrie ! (en dan heb ik het nog niet eens over onze hond....Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah da's kut. Vind het altijd jammer dat buren niet eerst waarschuwen.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef golfer het volgende:
Wat een fraai doelpunt van Hamlap weer.
quote:En daarom wensen we allemaal Windigo het beste toe, omdat we zeker wel weten dát er problemen zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nah, ergens bij 4-5x denk ik al: laat maar, deze persoon heeft niets aan mij, dus laat ik mezelf de moeite maar besparenIk vind dat mensen recht hebben op hun problemen, dat is er ingeslopen nadat ik er achter kwam dat ik mensen toch echt niet kon helpen, ookal wilde ik dat nog zoooo graag.
quote:Mijn mantra is: sommige mensen houden van misere.. en dat is ook gewoon zo. Dan ben je niet meer teleurgesteld en voel ik me prettiger.Op woensdag 27 oktober 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al te veel mensen proberen te helpen en meestal werkt het helemaal niet en dat is dan best een teleurstelling ja
quote:Hou me vast, TezzOp woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef Tezz het volgende:
Shit Steer, ik kan het F5-en ook nog niet afleren!
quote:Jammer dat dat artikel roet in het eten gooit, want danspasjes doen en tv kijken had best gecombineerd kunnen worden!Op woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn, mijn dilemma: danspasjes oefenen of voetbal kijken, maar AZ wordt niet uitgezonden dus danspasjes oefenen.
Of een paar artikels schrijven?
quote:je brainstormt dan gewoon alvast over je artikel! 3 in 1! Weg dilemmaOp woensdag 27 oktober 2010 19:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jammer dat dat artikel roet in het eten gooit, want danspasjes doen en tv kijken had best gecombineerd kunnen worden!
quote:Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die echt van misère houdenOp woensdag 27 oktober 2010 19:15 schreef kahlie het volgende:
Mijn mantra is: sommige mensen houden van misere.. en dat is ook gewoon zo. Dan ben je niet meer teleurgesteld en voel ik me prettiger.
quote:Geloof me, ik kan niet dansen en iets anders tegelijk. Ademen lukt nétOp woensdag 27 oktober 2010 19:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jammer dat dat artikel roet in het eten gooit, want danspasjes doen en tv kijken had best gecombineerd kunnen worden!
quote:Digitenne?Op woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Fijn, mijn dilemma: danspasjes oefenen of voetbal kijken, maar AZ wordt niet uitgezonden dus danspasjes oefenen.
Of een paar artikels schrijven?
quote:Je kletst ook nooit met je danspartners onder het dansen?Op woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Geloof me, ik kan niet dansen en iets anders tegelijk. Ademen lukt nét
quote:Jawel hoor, want niet alleen genereerd het eindeloos aandacht, zolang je zielig blijft en bent, hoef je heel veel dingen niet. Zoals verantwoordelijk zijn of iets van je leven te maken. Voor sommigen is dat dus de moeite waardOp woensdag 27 oktober 2010 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die echt van misère houdenWel mensen die de aandacht die het genereert wel prettig vinden.
quote:Ik vertel ze dat ze hun snavel moeten houden en dóór moeten dansen.Op woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kletst ook nooit met je danspartners onder het dansen?
quote:Geen abonnement dit jaar.Op woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef golfer het volgende:
AZ wordt wel uitgezonden. Eredivise-live kanaal 2.
quote:Hij hijgt ze wat in hun oren, verder komt er niets uit bij Steer.Op woensdag 27 oktober 2010 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Je kletst ook nooit met je danspartners onder het dansen?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef golfer het volgende:
Hij hijgt ze wat in hun oren, verder komt er niets uit bij Steer.
quote:Is natuurlijk ook een manier van leven, alleen is het dan wel prettig als de buitenwereld dat zo begrijpt, kunnen ze namelijk ophouden iemand te willen redden of er heel veel energie instoppenOp woensdag 27 oktober 2010 19:21 schreef kahlie het volgende:
Jawel hoor, want niet alleen genereerd het eindeloos aandacht, zolang je zielig blijft en bent, hoef je heel veel dingen niet. Zoals verantwoordelijk zijn of iets van je leven te maken. Voor sommigen is dat dus de moeite waardhoe gek het ook klinkt.
quote:Om half 8 naar kantoor?
quote:Ja, ik werk van 8 tot 11, alhoewel ik vandaag maar 2 mensen heb, dus van 8 tot 10. Eerst ff nog thee zetten en kopjes afwassen en dan aan de slag! Heerlijk
quote:Gast heeft ons eigenhandig langs Brazillië gesleept jah.Op woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef golfer het volgende:
Ik heb steeds mijn twijfels over Ooyer. Weer een tegendoelpunt waar hij bij betrokken is.
quote:Maffe tijdenOp woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef kahlie het volgende:
Ja, ik werk van 8 tot 11, alhoewel ik vandaag maar 2 mensen heb, dus van 8 tot 10. Eerst ff nog thee zetten en kopjes afwassen en dan aan de slag! Heerlijk
quote:Als ik eens eerlijk ben: ik vind er echt geen ruk aan als mensen deze SC enkel gebruiken als uitlaatklep voor hun miserie. Natuurlijk, iedereen heeft weleens iets en dan wordt er van harte meegeleefd, maar het lijkt wel alsof sommige mensen CUL zien als een fijne groep aardige mensen - wat mij betreft heb je daar R&P voor.Op woensdag 27 oktober 2010 19:12 schreef kahlie het volgende:
quote:Heerlijke puree van maken.Op woensdag 27 oktober 2010 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel ik zo 1 2 3 niets weet voor knolselderij
quote:De R&P SC is doodOp woensdag 27 oktober 2010 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik eens eerlijk ben: ik vind er echt geen ruk aan als mensen deze SC enkel gebruiken als uitlaatklep voor hun miserie. Natuurlijk, iedereen heeft weleens iets en dan wordt er van harte meegeleefd, maar het lijkt wel alsof sommige mensen CUL zien als een fijne groep aardige mensen - wat mij betreft heb je daar R&P voor.
quote:*kras*kras*
quote:Ik heb nog wel een lekker gerecht met gehakt, aardappelen en knolselderijOp woensdag 27 oktober 2010 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel ik zo 1 2 3 niets weet voor knolselderij
quote:Suicide?Op woensdag 27 oktober 2010 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
De R&P SC is dood
Verder nietsvaan toe te voegen
quote:Welk boek?Op woensdag 27 oktober 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekker gerecht met gehakt, aardappelen en knolselderijmaar geen zin om het op te zoeken en over te typen
Helaasch!
quote:Kun je altijd nog je eigen topic beginnenOp woensdag 27 oktober 2010 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
De R&P SC is dood
Verder nietsvaan toe te voegen
quote:In aanvulling: half aardappel, half selderij (of zelfs iets meer selderij), koken, puree knijpen, veel boter&nootmuskaat erdoor plus Z&P, en dan gratineren met ranzig ruikende gruyère en wit broodkruim
quote:Zegt mij nietsOp woensdag 27 oktober 2010 19:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je altijd nog je eigen topic beginnen
Anyway, ik ga mijn nieuwe stripboek lezen: Blue Pills.
quote:Hee, die was Meneer aan het lezen op vakantie! Hij kwam er ook niet doorheenOp woensdag 27 oktober 2010 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zegt mij niets.
Ik ga zo verder in The Wheel of Time. Ooit vond ik het een kutboek en kwam er niet doorheen. De vertaling tenminste. Maar het origineel is goed
quote:Het is niet geweldig briljant. Teveel lange passages. Maar goed genoeg om te blijven lezen en ik wil nu weten hoe het aflooptOp woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hee, die was Meneer aan het lezen op vakantie! Hij kwam er ook niet doorheen
quote:echt niet he?Op woensdag 27 oktober 2010 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hee, die was Meneer aan het lezen op vakantie! Hij kwam er ook niet doorheen
quote:i know, ze staan allemaal op de Kindle
quote:hier ook, maar 99% van CF en een paar standaard 'fantasy'-boekenOp woensdag 27 oktober 2010 19:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb er nu 9 fysiek. De kast is bijna vol
. Hele muur vol met boeken
quote:maar in welk boek van WoT ben je nu bezig?Op woensdag 27 oktober 2010 19:41 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb er nu 9 fysiek. De kast is bijna vol
. Hele muur vol met boeken
quote:The great huntOp woensdag 27 oktober 2010 19:43 schreef latislos het volgende:
[..]
maar in welk boek van WoT ben je nu bezig?
quote:Dat is inderdaad erg irritant soma. Of de dozijn hoofdkarakters en tig verhaallijnen door elkaarOp woensdag 27 oktober 2010 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam niet door de ellenlange beschrijvingen in Wheel of Time
quote:Waarom kon een opleiding wel eens moeilijk worden? Super dat het gesprek goed gingOp woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
Gesprek ging goed,opleiding vinden kan wel eens moeilijk worden.
We zien wel, volgende week ga ik naar een scholings-banenmarkt.
quote:Wat voor opleiding wil je gaan doen?Op woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
quote:Goed nieuwsOp woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
quote:Oh, van nietsdoen word je zoveel moeier.Op woensdag 27 oktober 2010 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Ben een beetje moe, net 2 uurtjes gewerkt achter de kassa maar er was niets te doen.....
Nu staat het bad aan en ga ik daar nog even studerennuttige met het plezierige combineren of zoiets
quote:Dan wordt het w.s. inderdaad lastig om die opleiding betaald te gaan volgen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Isa en Golfer, ik wil een 4 jarige MBO opleiding gaan doen. De gemeente wil de opleiding betalen, als ik dat naast een baan in die richting kan doen. Ze gaan niet 4 jaar een opleiding + uitkering betalen. Er is een loket dat zulke banen met opleidingen matcht. Voor zover ik kan zien hebben ze 0 vacatures. Dus ook niet een beetje in de richting. Helemaal niks.
quote:Ja echt vervelend is datOp woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, van nietsdoen word je zoveel moeier.
quote:Ik ben 47, heb een VWO diploma en binnenkort een certificaat van een cursus Office. Ik weet niet of ik zo een baan krijg.Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan wordt het w.s. inderdaad lastig om die opleiding betaald te gaan volgen.
Zijn er alternatieven? Qua baan en/of opleiding?
quote:Hij is zielig, want de tandarts kon uiteindelijk de kies niet trekken dus nu moet 'ie naar de kaakchirurg, maar heeft hij wel een verdoofd bekkieOp woensdag 27 oktober 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Good for you Krak!
En Lossie hoest met je bekkie
quote:Volgens de site helemaal 0 vacatures.Op woensdag 27 oktober 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Dus het loket met opleiding & banen heeft 0 vacatures of alleen geen vacatures in de richting die je graag zou willen doen? En als je nu zelf een werkgever zou kunnen vinden?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij is zielig, want de tandarts kon uiteindelijk de kies niet trekken dus nu moet 'ie naar de kaakchirurg, maar heeft hij wel een verdoofd bekkie
quote:Iets in de richting van PR, bv assistent communicatiemedewerker. Tig keer woordwaarde, LOL!
quote:Maar waarom ga je niet werken in dezelfde richting als dat je vroeger deed?Op woensdag 27 oktober 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets in de richting van PR, bv assistent communicatiemedewerker. Tig keer woordwaarde, LOL!
quote:Vroegah was ik verkoopster in een slagerij. En daar heb ik een burn-out van gekregen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar waarom ga je niet werken in dezelfde richting als dat je vroeger deed?
quote:Daar kan je geestelijk goed ziek van worden jaOp woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
Vroegah was ik verkoopster in een slagerij. En daar heb ik een burn-out van gekregen.
Omdat het onder mijn niveau was en dacht dat ik toch niet beter kon.
quote:Da's een test over wat je weet en kan en wat je aankan. Zoiets. UWV werkbedrijf doet dat en die organiseren die markt.Op woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar kan je geestelijk goed ziek van worden ja
Hopelijk vind je wat!
Wat is een CTC test?
quote:Ja, vertel!Op woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met al jouw blessures Haagie?
quote:Hmm dat is vervelendOp woensdag 27 oktober 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij is zielig, want de tandarts kon uiteindelijk de kies niet trekken dus nu moet 'ie naar de kaakchirurg, maar heeft hij wel een verdoofd bekkie
quote:Dat is altijd fijnOp woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en het goede nieuws!
Mijn kuiten zijn geslonken, ik kan mijn toffe laarzen weer aan!
quote:Fijn!Op woensdag 27 oktober 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en het goede nieuws!
Mijn kuiten zijn geslonken, ik kan mijn toffe laarzen weer aan!
quote:De mijne zijn koud, maar tof!Op woensdag 27 oktober 2010 21:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is altijd fijn![]()
Oja het is alweer weer voor laarzen, moet ik de mijne van vorig jaar ook eens uit de kast halen
Ik heb het niet zo snel koud dus zou heb bijna vergeten, maar deze zijn zo schattig die wil ik zo vaak mogelijk dragen
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De mijne zijn koud, maar tof!
quote:Volgende vraag.Op woensdag 27 oktober 2010 21:06 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou het niet lijmen. Sowieso weet je niet of alles contact maakt en of het goed contact maakt. Kortsluiting stinkt en is gevaarlijk, zeker met 230v
quote:Het is het blokje waar de stekker met elektriciteit in gaat.......Op woensdag 27 oktober 2010 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
Maar! Als je dat blokje zo wilt fixen zou ik het niet doen. Ik dacht dat het om wat anders ging
quote:Logisch. Het is dat ik het zie, anders zou ik er ook niets van begrijpen. Ik vind het al knap dat Anthraxx het begrijpt......Op woensdag 27 oktober 2010 21:15 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi leest heel aandachtig mee maar snapt er niets van
quote:dan voel ik me weer iets minder domOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Logisch. Het is dat ik het zie, anders zou ik er ook niets van begrijpen. Ik vind het al knap dat Anthraxx het begrijpt......
quote:Je bent niet dom. Je snapt dit niet omdat je het niet geleerd hebt. Jij weet ook vast dingen die ik niet weet.Op woensdag 27 oktober 2010 21:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dan voel ik me weer iets minder dom
quote:Het is mijn studie geweestOp woensdag 27 oktober 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Logisch. Het is dat ik het zie, anders zou ik er ook niets van begrijpen. Ik vind het al knap dat Anthraxx het begrijpt......
quote:Maar je was toch correctrice geweest?Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vroegah was ik verkoopster in een slagerij. En daar heb ik een burn-out van gekregen.
quote:Dat gevoel ken ikOp woensdag 27 oktober 2010 21:20 schreef Aure het volgende:
ik probeer iets aan school te doen maar t wil niet echt lukken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je bent niet dom. Je snapt dit niet omdat je het niet geleerd hebt. Jij weet ook vast dingen die ik niet weet.
quote:Volgens mij maken ze creme brulee vaak met rietsuiker?Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je was toch correctrice geweest?
Jongens, wat denken jullie: kun je rietsuiker laten carameliseren zonder dat de 'reststofjes' verbranden?
quote:Kun je er een foto van maken?Op woensdag 27 oktober 2010 21:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maarre.... Heb je een idee hoe ik het kan maken?
quote:Klinkt als een gevalletje soldeerbout..Op woensdag 27 oktober 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb trouwens raad nodig. De stroom van mijn printer komt op een plastic blokje op een printplaat. Dat blokje is half afgebroken, dat moet vast. Kan dat met secondenlijm, of stroomt de stroom dan niet?
quote:Schets? Ik weet niet precies welk onderdeel... Dat maakt het zo lastig.
quote:Ja, maar lastig zonder ervaring...Op woensdag 27 oktober 2010 21:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klinkt als een gevalletje soldeerbout..
quote:Mja, vooral op een industriële printplaat.Op woensdag 27 oktober 2010 21:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar lastig zonder ervaring...
quote:Maar dat laatste is ook niet essentieel natuurlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, lees je weleens kranten of tijdschriften? Ik was 20 jaar geleden correctrice en toen werd er al bezuinigd op correctie. Volgens mij is er geen droog brood meer in te verdienen. Mensen vertrouwen op de spellingschecker enzo.
Bovendien kreeg ik na bijna een jaar full-time corrigeren ontstoken ogen. IMHO is het geen full-time baan.
quote:Lastig is het omdat spul niet makkelijk hecht door alle troepOp woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mja, vooral op een industriële printplaat.
Crème brûlée Jumjum.. Eens verzinnen hoe ik een brander kan maken zodat ik dat eens zelf kan maken
quote:Je kunt het toch ook met z'n heet plaatje doen dat je gewoon in je gasvlam opwarmt?Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef rijsttafel het volgende:
Crème brûlée Jumjum.. Eens verzinnen hoe ik een brander kan maken zodat ik dat eens zelf kan maken
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Lastig is het omdat spul niet makkelijk hecht door alle troep.
Gril van je oven werkt ook prima
quote:Vast wel, maar dat is minder tofOp woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook met z'n heet plaatje doen dat je gewoon in je gasvlam opwarmt?
quote:Neeeee! Dan duurt het carameliseren te lang en wordt de creme te warm. Je moet juist warme suiker en koude creme hebben
quote:Soldeerbrander kopen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mja, vooral op een industriële printplaat.
quote:Of je koopt gewoon een brandertje bij de xenos ofzo, daar zijn ze niet zo duurOp woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook met z'n heet plaatje doen dat je gewoon in je gasvlam opwarmt?
quote:Ik doe het zelf met een brander en werkt prima, maar hoor ook dat mensen het met een gril doenOp woensdag 27 oktober 2010 21:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neeeee! Dan duurt het carameliseren te lang en wordt de creme te warm. Je moet juist warme suiker en koude creme hebben
quote:Die heb ik.Op woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Als het je niet lukt wil ik best een keer langskomen om te helpenOp woensdag 27 oktober 2010 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Soldeerbrander kopen.
Ik woon vlak bij Amersfoort.
Maar volgens mij hoef ik niet te solderen hoor. Dat blokje moet gewoon vastzitten.
quote:Noh, ik hoor altijd dat het flutkwaliteit is, die xenos-dingen. Als je nou wat meer toepassingen bedenkt, heb je zo'n iets duurder dingetje er zo uit joh. Handig voor vanallesOp woensdag 27 oktober 2010 21:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon een brandertje bij de xenos ofzo, daar zijn ze niet zo duur
quote:Je had geen burn-out maar een bore-out. toch?Op woensdag 27 oktober 2010 20:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:Oh ja geen ideeOp woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Noh, ik hoor altijd dat het flutkwaliteit is, die xenos-dingen. Als je nou wat meer toepassingen bedenkt, heb je zo'n iets duurder dingetje er zo uit joh. Handig voor vanalles
quote:au au en auOp woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met al jouw blessures Haagie?
quote:Volgens mij zou het met tape moeten werken. Met de hand kan ik het werkend maken, maar het moet vastzitten. Als tape geen kwaad kan, ga ik dat proberen. En anders koop ik een nieuwe.Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het je niet lukt wil ik best een keer langskomen om te helpen.
Maar probeer het met tape, als ik het goed snap zou het moeten werken...
quote:Een stukje PVC-tape heeft in ieder geval zelden een kortsluiting veroorzaaktOp woensdag 27 oktober 2010 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij zou het met tape moeten werken. Met de hand kan ik het werkend maken, maar het moet vastzitten. Als tape geen kwaad kan, ga ik dat proberen. En anders koop ik een nieuwe.![]()
Bedankt iig!
quote:Was het maar waar.Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je had geen burn-out maar een bore-out. toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bore-out
quote:Bedankt voor het aanbod!Op woensdag 27 oktober 2010 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het je niet lukt wil ik best een keer langskomen om te helpen.
Maar probeer het met tape, als ik het goed snap zou het moeten werken...
quote:Ik zei toch dat je een kind wasOp woensdag 27 oktober 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
heerlijk gezwommen! ging echt lekker en aerobic daarna was goed. mochten nog over een loopplank over het water waar ik als enige overheen kon zonder in t water te vallen en als beloning hebben ze de glijbaan voor me aangezet die buiten (overdekt) doorloopt, dus lekker gaaf in het donker glijden
een kind kan zo snel blij zijn he
nu eerst Groeten uit de Rimboe kijken en daarna dit topic teruglezen![]()
quote:Goed gedaan joh!Op woensdag 27 oktober 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:heerlijk gezwommen! ging echt lekker en aerobic daarna was goed. mochten nog over een loopplank over het water waar ik als enige overheen kon zonder in t water te vallen en als beloning hebben ze de glijbaan voor me aangezet die buiten (overdekt) doorloopt, dus lekker gaaf in het donker glijden
quote:Zou je dat nou wel doenOp woensdag 27 oktober 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
heerlijk gezwommen! ging echt lekker en aerobic daarna was goed. mochten nog over een loopplank over het water waar ik als enige overheen kon zonder in t water te vallen en als beloning hebben ze de glijbaan voor me aangezet die buiten (overdekt) doorloopt, dus lekker gaaf in het donker glijden
quote:Het was een burn/ out en dat is akelig. Maar uiteindelijk weet ik nu wat ik nodig heb en dus hoe ik het volgende keer kan vermijden.
quote:Kijk daar dan maar mee uit, rust en ff niet sporten lijkt me?Op woensdag 27 oktober 2010 21:41 schreef Den_Haag het volgende:
au au en au
pees in de schouder beschadigd
quote:Dat komt volgens mij omdat het CWI niet meer bestaat en is gefuseerd met het UWV.Op woensdag 27 oktober 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga trouwens het CWI bellen. Ik hoor nooit wat van ze. De uitnodiging voor die markt heb ik nota bene van het UWV, waar ik al heel lang weg ben.......
quote:Massage! Da's meestal wel fijn ja!Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk daar dan maar mee uit, rust en ff niet sporten lijkt me?
En mss een fijne masseuse
quote:Oh.Op woensdag 27 oktober 2010 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat het CWI niet meer bestaat en is gefuseerd met het UWV.
Het bedrijf heet nu UWV WERKbedrijf
quote:Fijn he, die logge instantiesOp woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
Oh.
De mevrouw van het gesprek van gister vroeg waarom ik nooit een vacature kreeg toegestuurd van het CWI. Zij weet dat dan ook niet zeker.![]()
Ik heb nog nooit van niemand bericht gehad over een vacature.
quote:Ik maak mijn '10badenkaart' volgende week op (of mss wel 2 weken nog) en dan ga ik een keerjte naar de inloop aquarobicles... eens kijken of dat wat is. De muziek die erbij gedraaid wordt spreekt me aan en het is er ook altijd lekker donkerOp woensdag 27 oktober 2010 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Nog erger, volgens een medewerkzoekende: Inloggen moet met je digiD en dan lig je er na even lezen uit. Om vacatures te zoeken dus.
quote:Dat klinkt goed!Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak mijn '10badenkaart' volgende week op (of mss wel 2 weken nog) en dan ga ik een keerjte naar de inloop aquarobicles... eens kijken of dat wat is. De muziek die erbij gedraaid wordt spreekt me aan en het is er ook altijd lekker donker
quote:doorsporten en naalden erinOp woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk daar dan maar mee uit, rust en ff niet sporten lijkt me?
En mss een fijne masseuse
quote:Haha gelukkig maar!Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
teruglezen en all good hoor
quote:mijn 10-badenkaart is vol dus weer tijd voor een nieuwe. maar het is leuk hoor, aquarobic! goed voor je en behoorlijk intensief. leuk ook dat je bij ons dit gratis mag doen. voor ¤ 3,50 per keer zwemmen en aquarobiccenOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak mijn '10badenkaart' volgende week op (of mss wel 2 weken nog) en dan ga ik een keerjte naar de inloop aquarobicles... eens kijken of dat wat is. De muziek die erbij gedraaid wordt spreekt me aan en het is er ook altijd lekker donker
quote:Best heftig zoals verwacht.
quote:Goed hoor
quote:dat klinkt als een mooi en waardevol bezoekOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Best heftig zoals verwacht.
Maar ook 'fijn' en we hebben nog gelachen gelukkig. Ze gaan er zo goed mee om, leven in het nu en willen zoveel mogelijk (vandaag en morgen bij wijze van spreken) de grote en kleine dingen afhandelen, bespreken en benoemen. En dan op een manier waarop je je als 'bezoek' absoluut niet ongemakkelijk voelt.
Ze had speciaal omdat M. en ik (die als de 2 gezellige maar notoire zuipers van de poli bekend staan) vanmiddag kwamen een flesje prosecco laten kopen door haar man, we hebben geproost en gehuild.
quote:Oh dat klinkt wel heftig en ook wel goed.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ook 'fijn' en we hebben nog gelachen gelukkig. Ze gaan er zo goed mee om, leven in het nu en willen zoveel mogelijk (vandaag en morgen bij wijze van spreken) de grote en kleine dingen afhandelen, bespreken en benoemen. En dan op een manier waarop je je als 'bezoek' absoluut niet ongemakkelijk voelt.
Ze had speciaal omdat M. en ik (die als de 2 gezellige maar notoire zuipers van de poli bekend staan) vanmiddag kwamen een flesje prosecco laten kopen door haar man, we hebben geproost en gehuild.
quote:ooh moet jij eten voor hem meenemen? haal wat af bij de ChineesOp woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Goed hoorMoet eigenlijk met school bezig zijn maar heb even geen concentratie
![]()
Ik zit te bedenken wat ik morgen zal maken om mee te nemen naar Rijst, als ik daar tijd voor heb tenminste
quote:Pff wat heftig allemaal zeg.. Wel 'fijn' dat ze nog kunnen lachen enzo.. Wat klinken ze sterk!Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Gewoon je succesrecept.Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Goed hoorMoet eigenlijk met school bezig zijn maar heb even geen concentratie
![]()
Ik zit te bedenken wat ik morgen zal maken om mee te nemen naar Rijst, als ik daar tijd voor heb tenminste
quote:aah meissie.. dikke kus en knuffel!Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Pff wat heftig allemaal zeg.. Wel 'fijn' dat ze nog kunnen lachen enzo.. Wat klinken ze sterk!![]()
Ik zit gewoon te huilen hierHeb een beetje flashbacks nu.
quote:Nee joh, we hebben savonds wat afgesproken, ik krijg toch chocoladetaart van m!Op woensdag 27 oktober 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh moet jij eten voor hem meenemen? haal wat af bij de Chinees
is het een date?
quote:ohja ik kreeg ook nog een stukOp woensdag 27 oktober 2010 22:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben savonds wat afgesproken, ik krijg toch chocoladetaart van m!Ik dacht, dan neem ik nog wat hartigs mee
quote:Ze willen ook graag en veel afleiding in de vorm van veel bezoek. Het luisterboek bijv. was dan ook goed gekozen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
Pff wat heftig allemaal zeg.. Wel 'fijn' dat ze nog kunnen lachen enzo.. Wat klinken ze sterk!![]()
Ik zit gewoon te huilen hierHeb een beetje flashbacks nu.
quote:Kan je geen grote hapjes kleiner maken? Een salade bv?Op woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ik maak nooit kleine hapjes eigenlijk. Ach ik vind wel iets
quote:Poeh. Goed dat je geweest bent, maar moest je niet heel erg huilen/slikken toen je weer thuis was?Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:hoe lang geven de artsen haar nog? april was het toch?Op woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze willen ook graag en veel afleiding in de vorm van veel bezoek. Het luisterboek bijv. was dan ook goed gekozen.
Ze wil niet alleen maar met die ellende bezig zijn, door de thuiszorg en de huisarts die elke dag komt en de vele medicijnen die ze verdeeld over de hele dag inneemt wordt ze er al genoeg mee geconfronteerd. Maar natuurlijk komt er ook veel woede en verdriet bij vlagen los.
quote:Hartige taart!Op woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ik maak nooit kleine hapjes eigenlijk. Ach ik vind wel iets
quote:Ik heb even flink in de auto terug toen ik M. had afgezet zitten janken.Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
Poeh. Goed dat je geweest bent, maar moest je niet heel erg huilen/slikken toen je weer thuis was?
quote:Wat denk je zelf?Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Poeh. Goed dat je geweest bent, maar moest je niet heel erg huilen/slikken toen je weer thuis was?
quote:Ja dat kan ik heel goed begrijpenOp woensdag 27 oktober 2010 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze willen ook graag en veel afleiding in de vorm van veel bezoek. Het luisterboek bijv. was dan ook goed gekozen.
Ze wil niet alleen maar met die ellende bezig zijn, door de thuiszorg en de huisarts die elke dag komt en de vele medicijnen die ze verdeeld over de hele dag inneemt wordt ze er al genoeg mee geconfronteerd. Maar natuurlijk komt er ook veel woede en verdriet bij vlagen los.
quote:Prognoses doen ze/we niet aan, niet te doen, hoe bedoel je april?Op woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe lang geven de artsen haar nog? april was het toch?
quote:Niet teveel moeite doen, hoor. Sowieso hebben we al een halve chocoladetaart per persoonOp woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Yeah aan zoiets zat ik wel te denken, maar ik weet niet of ik er genoeg tijd voor heb
quote:Een derde taart per persoon, ook goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja ik kreeg ook nog een stuk
quote:Hoe vaak heb je 't al gezegd dan?Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:
Nog één keertje:
Wij gaan morgen een pizza-oven kopen!
quote:Wanneer mogen we komen testen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef LieLie het volgende:
Nog één keertje:
Wij gaan morgen een pizza-oven kopen!
quote:ohja pardon dat was het met april, dat ze was gestopt. wat erg he dat na het vaststellen mensen ineens heel snel echt heel erg ziek wordenOp woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prognoses doen ze/we niet aan, niet te doen, hoe bedoel je april?
Afgelopen april is ze met pensioen gegaan, 4/5 weken geleden of zo hebben ze deze zeldzame, agressieve vorm vastgesteld ..ze kan nu al niet meer staan.
quote:Nou, vandaag nog niet. Maar ik heb de laatste tijd wel vaker lopen teOp woensdag 27 oktober 2010 22:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je 't al gezegd dan?
In ieder geval wacht ik vol smart op de foto's. Ga je dan ook lekkere suddersaus maken?
quote:Ah ja dat kan ook nog, ik kijk wel evenOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet teveel moeite doen, hoor. Sowieso hebben we al een halve chocoladetaart per persoon
Anders als je per se iets mee wil nemen, neem je iets drinken mee ofzo wat je lekker vindt.
quote:daar heb ik net genoeg aanOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een derde taart per persoon, ook goed
quote:Ik kan me niet anders indenken dan dat het heel moeilijk is. Dat bedoel ik.Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een invoelende reactie, krakkemiekePfff yourself.
quote:Euuhh, geen ideeOp woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wanneer mogen we komen testen?
quote:Mjah echt heel bizar he? Ik schrik daar altijd wel een beetje van..Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohja pardon dat was het met april, dat ze was gestopt. wat erg he dat na het vaststellen mensen ineens heel snel echt heel erg ziek worden
quote:Overal. Vooral bovenop de schouder. Daar klemt de pees.Op woensdag 27 oktober 2010 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Been there, done that.
Triggerpoints?
quote:Ha! Ik heb tegenwoordig zomaar spierpijn in mijn hamstrings! Ze doen dus lekker mee, zonder trainen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ik voel mn beeeneeennn
dat wordt morgen spierpijn
quote:vind ik zo gek. mensen kunnen maanden tot jarenlang met iets lopen en als iets is vastgesteld zijn ze ineens ontzettend ziek. komt dat door het besef, dat je lichaam ineens snel aftakelt?Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Mjah echt heel bizar he? Ik schrik daar altijd wel een beetje van..
quote:Klem is geen triggerpoint toch?Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Overal. Vooral bovenop de schouder. Daar klemt de pees.
quote:Kom maar halen dan morgenOp woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar heb ik net genoeg aan
quote:Of omdat het alsmaar niet is herkend?Op woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik zo gek. mensen kunnen maanden tot jarenlang met iets lopen en als iets is vastgesteld zijn ze ineens ontzettend ziek. komt dat door het besef, dat je lichaam ineens snel aftakelt?
quote:zomaar? echt niks gedaan of fout gelopen/gezeten? bij mij komt het door het zwemmen. oh ik hoorde vandaag van mn moeder dat ik heel veel beenslagen maak; ze vind dat ik een propellor ben in het zwembadOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ha! Ik heb tegenwoordig zomaar spierpijn in mijn hamstrings! Ze doen dus lekker mee, zonder trainen!
Kusje en kruikje op de spieren van FFT.
quote:bedankt maar ik wil jullie romantische onderonsje niet onderbreken
quote:wow heb je alles teruggelezen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een dagje uit met de collegiale vrijwilligers van Mn.AnneX en voor de vijfde achtereenvolgende dag weer eens taart gegeten!
Zijn verjaardag- plus de twee dagen tot-ie opwas - met huwelijksjubileum van schoonouders en vandaag twee keer.
pffft.
Wat een heftige diskussie over w. en haar perikelen.
Krak: fijn dat het gesprek naar je zin ging.
quote:En als je niets kan verzinnen, ook geen probleem.Op woensdag 27 oktober 2010 22:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook nog, ik kijk wel even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Dingen als winkelen of huishouden.Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zomaar? echt niks gedaan of fout gelopen/gezeten? bij mij komt het door het zwemmen. oh ik hoorde vandaag van mn moeder dat ik heel veel beenslagen maak; ze vind dat ik een propellor ben in het zwembadmisschien daarom dat ik nu mn benen voel
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bedankt maar ik wil jullie romantische onderonsje niet onderbreken
quote:Exactly!Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Het is pas romantisch met jou erbij, natuurlijk.
quote:Hoi!Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef AnneX het volgende:
Vandaag een dagje uit met de collegiale vrijwilligers van Mn.AnneX en voor de vijfde achtereenvolgende dag weer eens taart gegeten!
Zijn verjaardag- plus de twee dagen tot-ie opwas - met huwelijksjubileum van schoonouders en vandaag twee keer.
pffft.
Wat een heftige diskussie over w. en haar perikelen.
Krak: fijn dat het gesprek naar je zin ging.
quote:oh, jij wil gelijk 2 vrouwen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Het is pas romantisch met jou erbij, natuurlijk.
quote:Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je erbij maakt allemaal hoeveel je nodig hebt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet aardappelpuree maken voor 3 personen vrijdag. hoeveel aardappels moet ik dan aan denken? en hoe kan ik het beste puree maken? wil liever niet zo'n maggi pakje
quote:Volgens Golfer was je een 50-jarige kale manOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh, jij wil gelijk 2 vrouwen!
quote:vaak weet de zieken al langer dat het mis is, maar wil dit nog niet bevestigt hebben.Op woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik zo gek. mensen kunnen maanden tot jarenlang met iets lopen en als iets is vastgesteld zijn ze ineens ontzettend ziek. komt dat door het besef, dat je lichaam ineens snel aftakelt?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Anthraxx het volgende:
1 voor de was en 1 voor in de keuken FF.
quote:Ik zal proberen om aan foto's te denken!Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef kahlie het volgende:
Back from work! LieLie pizza-oven?! Wat gaaf!!!foto's zodra hij er is en van de eerste resultaten?
Oh, en wat is suddersaus??!
Krak, fijn dat je gesprek goed ging.
quote:het wordt een ovenschotel met 2 laagjes puree. 400 gram aardappels ofzo? Koken, stampen en dan scheutje melk en klontje boter erdoor?Op woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je erbij maakt allemaal hoeveel je nodig hebt.
En hoe je het maakt?
[ afbeelding ]
Vroem vroem.
Of natuurlijk gewoon stampen als een malle.
Roomboter natuurlijk niet vergeten![]()
En het pakje maggi, wél vergeten
quote:En op smaak brengen met zout, peper en een beetje nootmuskaatOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het wordt een ovenschotel met 2 laagjes puree. 400 gram aardappels ofzo? Koken, stampen en dan scheutje melk en klontje boter erdoor?
quote:Ik eet met twee al 500gram, maar wij zijn grote eters. Is het voor 2,3 of 4?Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het wordt een ovenschotel met 2 laagjes puree. 400 gram aardappels ofzo? Koken, stampen en dan scheutje melk en klontje boter erdoor?
quote:ben ik ook, dat zag je toch wel? Ik zat notabene naast jeOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Volgens Golfer was je een 50-jarige kale man
quote:Ik denk van niet! Ik ken suddersaus meer als hachee/stoofschotel dingen, maar ik dacht niet dat je dat bedoelde! Dragon vind ik ook erg lekker of zongedroogte paprika's! yum!Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zal proberen om aan foto's te denken!
En suddersaus is tomatensaus die een tijdje heeft staan pruttelen
CF, hoe klinkt trouwens:
Tomaten,
Tomatenpuree
Uitje
Knoflook
Oregano
Tijm
Rozemarijn
Boter
?
Mis ik essentiële dingen?
quote:ah zo..poehOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef z80 het volgende:
[..]
vaak weet de zieken al langer dat het mis is, maar wil dit nog niet bevestigt hebben.
en als ze dan naar een arts toe gaan, is het in een zo ver gevorderd stadium dat het al bijna over is.
of bij een bepaalt soort kanker dat als het eenmaal begint met pijn doen, dat het al overal in zit.
quote:Ja, maar in dit geval bedoelde CF volgens mij de tomatensaus. Omdat ik die eerst (foei) maakte met tomatenpuree en ketchupOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik denk van niet! Ik ken suddersaus meer als hachee/stoofschotel dingen, maar ik dacht niet dat je dat bedoelde! Dragon vind ik ook erg lekker of zongedroogte paprika's! yum!
quote:3 personen en t wordt n schotel met ook groente, vlees etc.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik eet met twee al 500gram, maar wij zijn grote eters. Is het voor 2,3 of 4?
quote:Mosterd!Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Aure het volgende:
[..]
En op smaak brengen met zout, peper en een beetje nootmuskaat
quote:Zout en peper mis je sowiesoOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zal proberen om aan foto's te denken!
En suddersaus is tomatensaus die een tijdje heeft staan pruttelen
CF, hoe klinkt trouwens:
Tomaten,
Tomatenpuree
Uitje
Knoflook
Oregano
Tijm
Rozemarijn
Boter
?
Mis ik essentiële dingen?
quote:Dat merkte ik jaOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben ik ook, dat zag je toch wel? Ik zat notabene naast je
quote:Mja, maar zout en peper is net zo vanzelfsprekend als dat je soms moet roerenOp woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zout en peper mis je sowiesoVerder ligt het gewoon aan je smaak wat je erin wil doen en wat niet.
Ik maak zelf trouwens nooit een tomatensaus zonder chili-peperEn wat ook lekker kan zijn, een laurierblaadje.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar zout en peper is net zo vanzelfsprekend als dat je soms moet roeren
quote:ja kan bestOp woensdag 27 oktober 2010 22:55 schreef LieLie het volgende:
Ik dacht misschien nog aan een runderbouillonblokje? Weet niet zo goed waarom
quote:Eens. En geen boter, olijfolie. (geraspt) Uitje en knoflook fruiten, kruiden erbij, afblussen met wat wijn, blikken tomaten en sudderen maar.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zout en peper mis je sowiesoVerder ligt het gewoon aan je smaak wat je erin wil doen en wat niet.
Ik maak zelf trouwens nooit een tomatensaus zonder chili-peperEn wat ook lekker kan zijn, een laurierblaadje.
quote:Ik ook niet. Liever basilicum jumjum.Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eens. En geen boter, olijfolie. (geraspt) Uitje en knoflook fruiten, kruiden erbij, afblussen met wat wijn, blikken tomaten en sudderen maar.
Rozemarijn vind ik niet zo'n succes trouwens.
quote:Oké, zal eens wat gaan experimenteren dit weekendOp woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eens. En geen boter, olijfolie. (geraspt) Uitje en knoflook fruiten, kruiden erbij, afblussen met wat wijn, blikken tomaten en sudderen maar.
quote:Verse en op het eind ja. Gedroogde basilicum smaakt naar karton.Op woensdag 27 oktober 2010 22:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Liever basilicum jumjum.
quote:Uiteraard.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Verse en op het eind ja. Gedroogde basilicum smaakt naar karton.
quote:Geraspte olijfolie!Op woensdag 27 oktober 2010 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:ja kwam omdat Aure op mijn schoot ging zittenOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat merkte ik jaJe zat zowat op m'n schoot.
quote:En precies dáárom hebben we jou nodig voor de romantiek.Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja kwam omdat Aure op mijn schoot ging zitten
quote:Uien raspen.. vinden m'n ogen nooit zo fijn. Gewoon hakhakhak lekker fijn hakken.
quote:hijs zeker al ladderzat?Op woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef Aure het volgende:
Aww, huisgenootje kwam me een wijntje brengen, lief!
quote:ok ok moet ik hamburgers meenemen?Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En precies dáárom hebben we jou nodig voor de romantiek.
quote:Ik heb zo'n apparaatje, die kan knoflook en stukjes ui heel fijn malen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Uien raspen.. vinden m'n ogen nooit zo fijn. Gewoon hakhakhak lekker fijn hakken.
quote:wat hij zegt!Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
En precies dáárom hebben we jou nodig voor de romantiek.
quote:ok thanks, niet te overheersend hoop ik want er gaat ook pindakaas door de schotelOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, beetje inderdaad. Geeft een subtiele smaak
quote:Dat ligt er aan hoeveel je er door doetOp woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok thanks, niet te overheersend hoop ik want er gaat ook pindakaas door de schotel
quote:zo'n rond doosjesachtig ding dat je moet draaien? Die zag ik ooit op een beurs.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n apparaatje, die kan knoflook en stukjes ui heel fijn malen.
quote:ik ben niet zo goed in romantiek (zie mijn relatie ervaringen van nul komma nul)
quote:Ja! Die hebben m'n ouders een keer voor me meegenomen van een beurs of marktOp woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef Aure het volgende:
[..]
zo'n rond doosjesachtig ding dat je moet draaien? Die zag ik ooit op een beurs.
quote:ik neem wel milde mosterd, dan valt het altijd wel meeOp woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoeveel je er door doetMaar met een beetje is het niet overheersend.
quote:Ik heb een bril, dat scheelt veel!Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Uien raspen.. vinden m'n ogen nooit zo fijn. Gewoon hakhakhak lekker fijn hakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |