quote:Toevallig zoiets?Op woensdag 27 oktober 2010 23:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja! Die hebben m'n ouders een keer voor me meegenomen van een beurs of markt
quote:Slaap lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef kahlie het volgende:
Beste mensen, ik ga d'r in
Tot morgenochtend!
quote:Ja, die!Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef Aure het volgende:
Lie, das toch deze?
Werkt het echt zo goed?
quote:LOL! Da's uit mijn jeugd......Op woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk heb echt zo'n tof concert gehad net
Midge Ure. Kende die hele zanger niet maar heeft iets te maken met Ultravox
(ken ik ook verder nog niet hoor
). Maar het was echt een ubertof concertje
Zanger + gitaar....that's it
Ben een beetje gaar dus de laatste paar nummers geskipped helaas
quote:Dan ga ik m misschien toch maar een keer bestellenOp woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, die!
Ik heb hem alleen nog voor knoflook gebruikt en het werkt heel makkelijk.
Maar, ik kan soms ook net zo snel met een goed mes even hakken hoor.
Maar om een uitje zo fijn te krijgen kan het wel handig zijn denk ik.
quote:Pasar malam!Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Aure het volgende:
Ik had dat ding trouwens gezien op de Pasar Malam en ik zei zo tegen mn broer "Hm het lijkt een beetje op een grinder (voor weed)" en toen hoorde die man dat die die demonstratie gaf en hij moest echt heel hard lachen
Zegtie "Nou daar issie niet voor bedoeld hoor mevrouw, maar het zal vast ook wel werken"
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Da's uit mijn jeugd......
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:13 schreef Aure het volgende:
Ik had dat ding trouwens gezien op de Pasar Malam en ik zei zo tegen mn broer "Hm het lijkt een beetje op een grinder (voor weed)" en toen hoorde die man dat die die demonstratie gaf en hij moest echt heel hard lachen
Zegtie "Nou daar issie niet voor bedoeld hoor mevrouw, maar het zal vast ook wel werken"
quote:Ja? Daar lijkt ie me dan weer wat klein voor.Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Aure het volgende:
Die vent liet trouwens ook nog zien dat je er allemaal tapenades mee kon maken
quote:Ik stel een pasar malam meet voor, volgend jaar juni!
quote:Lijkt me lekkerOp woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik stel een pasar malam meet voor, volgend jaar juni!
quote:Trouwens, bij de reviews op die site die jij gaf staat dat ie bij de Action 1 euro isOp woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef Aure het volgende:
Die vent liet trouwens ook nog zien dat je er allemaal tapenades mee kon maken
quote:Voor 1 euro kan je je geen buil vallen, maar aan de andere kant als ik ooit een uitje tot een puree wil verkrijgen, mik ik 'm wel gewoon in de keukenmachine.Op woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Trouwens, bij de reviews op die site die jij gaf staat dat ie bij de Action 1 euro is
Staat geen datum bij, maar wie weet.
quote:Ja leuk is het daar he! Vooral het stukje markt waarvoor ze allemaal mensen uit Indonesië hebben laten overvliegen is echt heel fijn
quote:Oh... Als ik erheen ging, ontbeet ik niet. En dan de hele dag snacken.
quote:Hij had een kleine en een grote.Op woensdag 27 oktober 2010 23:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Daar lijkt ie me dan weer wat klein voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |