quote:ook niet allemaal hoor, je moet maar net geluk hebben dat je een pro-bv kraam hebt. Er wordt zelfs gesteld, dat je dat moet aangeven bij de intake zodat ze er rekening mee kunnen houden .. (nogmaals, dat is hier zo )Op donderdag 28 oktober 2010 09:02 schreef Jore het volgende:
En dan te bedenken dat dat van die achtergrond alleen maar verklarend bedoeld was! Om mijzelf als voorbeeld te nemen: ik heb nu bij voorbaat 6 uur extra gekregen omdat ik een prenatale depressie heb.
Kraamverzorgsters zijn trouwens opgeleid om te begeleiden bij bv.
quote:Dat neemt niet weg dat ze er allemaal voor zijn opgeleidOp donderdag 28 oktober 2010 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
ook niet allemaal hoor, je moet maar net geluk hebben dat je een pro-bv kraam hebt. Er wordt zelfs gesteld, dat je dat moet aangeven bij de intake zodat ze er rekening mee kunnen houden .. (nogmaals, dat is hier zo )
quote:bron: http://www.knov.nl/docs/u(...)mzorg_maart_2008.pdfIn bepaalde situaties wordt minder zorg geleverd dan in het Basispakket kraamzorg is opgenomen. Dit kan twee oorzaken hebben:
* één van de minderfactoren is van toepassing. De minderfactoren zijn:
- onderdeel van een ander huishouden/inwonend18;
- het geven van kunstvoeding;
- doodgeboren/overleden kind;
- ziekenhuisopname van de moeder of het kind.
quote:Want jij mag zelf wel overal verkondigen dat je begeleid wordt door god weet wie, en zodra een ander daarnaar verwijst is dat rancuneus en onzin?Op donderdag 28 oktober 2010 08:55 schreef DJMO het volgende:
en ik vind persoonlijk dat daar de lactactiekundigen voor opgeleid zijn. kom zeg, kraamzorg is er niet om pro bv moeders voor te trekken op fv moeders (stel dat die door bv een operatie geen bv kunnen geven, worden ze achtergesteld bij bv moeders) is gewoon unfair tot en met. En mijn achtergrond hierbij halen is natuurlijk puur rancune en totale onzin
quote:Ik wil ook wel twee uur thuiszorg per week voor m'n administratie! En ja, ik vind het heel erg unfair dat thuiszorg voor zoiets ingezet wordtOp donderdag 28 oktober 2010 08:55 schreef DJMO het volgende:
en ik vind persoonlijk dat daar de lactactiekundigen voor opgeleid zijn. kom zeg, kraamzorg is er niet om pro bv moeders voor te trekken op fv moeders (stel dat die door bv een operatie geen bv kunnen geven, worden ze achtergesteld bij bv moeders) is gewoon unfair tot en met. En mijn achtergrond hierbij halen is natuurlijk puur rancune en totale onzin
quote:Ik denk niet dat het thuiszorg is, maar eerder een vrijwilligersorganisatie of maatschappelijk werk. Wat waarschijnlijk uit een ander traject voort zal komen.Op donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik wil ook wel twee uur thuiszorg per week voor m'n administratie! En ja, ik vind het heel erg unfair dat thuiszorg voor zoiets ingezet wordt
quote:Ik geloof dat ik dit jaar mijn volledige premie (van maximaal aanvullend) heb opgesoupeerd, dus betwijfel of ze me ergens anders weer zomaar helemaal aanvullend gaan aannemen. Ik blijf voor de zekerheid dus maar bij mijn gemene verzekering die niet met 15 weken cadeautjes stuurt.Op donderdag 28 oktober 2010 10:10 schreef The_Tankgirl het volgende:
Goed dat jullie over kraamzorg beginnen, een goed moment om even verzekeringen te vergelijken
quote:Ik hoop vanmiddag. Dan is in elk geval uitgebreide echo etc. gepland. Met een beetje geluk weten we daarna ook wat meer.Op donderdag 28 oktober 2010 10:32 schreef Leandra het volgende:
Thnx, wanneer heb jij wat meer zekerheid over het groei-achterstand verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |