abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88112165
Ik heb zonder zwanger te zijn al breedbekbekken :'( . Ik kijk niet uit naar nog meer heup, daar zijn helemaal geen broeken meer voor te krijgen dan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88112278
Ik heb foto's van je buikje gezien en je hebt een prachtfiguur, DML.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88112379
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb foto's van je buikje gezien en je hebt een prachtfiguur, DML.
Nou zonder door te willen zeiken. Die foto is erg flatterend vond ik zelf ook al maar de voorkant is een ander verhaal. Ik ben zo iemand die een grotere maat broek nodig heeft voor de heupen en dan bij de taille heel veel ruimte over heeft.

Jij doet niet aan buik foto's?
The way you rock'n'roll
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:30:49 #229
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88112429
Ik heb de hoop om ooit een strakke buik te geven gewoon pre-nataal opgegeven. Ben sowieso al een ontzettende appel, dus ben erfelijk belast... Heb dus totaal geen kont en ook al geen heupen. Wel een vormeloze buik... Hoe kjoet!

Suzanna, dat kind moet gewoon komen. NU!

En nu lust ik eigenlijk wel een stukkie vlaai. Maar dat hebben ze hier niet. MAKKULUK!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:35:32 #230
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88112580
Ik kom me hier ook melden.
Wie ik ben blijft nog even geheim, niemand weet het nog. ;)

Vorige week werd ik niet ongesteld hebben we een test gedaan en was negatief.
Ik maar wachten en wachten. Gisteren maar een test gedaan kwam een plusje, vandaag overgedaan een dikke vette plus.
We kunnen het nog steeds niet geloven, vanwege de pil.
Maak me best wel zorgen omdat ik medicatie heb gehad en dingen die voor een zwangerschap niet bevorderlijk zijn. Maar goed we gaan eerst over een paar weekje de huisarts inlichten en dan zien we wel verder.
pi_88112599
Zin in lekkere dingen valt hier gelukkig weer mee. Ik ben op dit moment 1 kg lichter dan voor de zwangerschap. Bij Lotte viel ik ook eerst wat af en dat kwam er weer iets bij, nu weer hetzelfde.

Vanmiddag op pad geweest voor een tractatie voor Lotte als de baby er is. Moet nog wel een en ander knippen en plakken maar wordt wel erg leuk. Heb nog wel even natuurlijk, maar wel leuk om vast te doen.
Ik plaats t.z.t wel een foto ;)
pi_88112638
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef Juud79 het volgende:
En yoghurt eet ik ook graag maar wel met cruesli en suiker.
Damn, dat is wel echt driedubbel suiker. Ik vind pure yoghurt ook niet lekker, maar is dit niet heel zoet?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88112656
Gefeliciteerd rotsje.
The way you rock'n'roll
pi_88112681
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef rotsje het volgende:
We kunnen het nog steeds niet geloven, vanwege de pil.
Maak me best wel zorgen omdat ik medicatie heb gehad en dingen die voor een zwangerschap niet bevorderlijk zijn. Maar goed we gaan eerst over een paar weekje de huisarts inlichten en dan zien we wel verder.
De eerste twee weken maakt vaak nog niet zo heel veel uit omdat er nog geen bloed-bloedcontact is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 29-10-2010 18:44:03 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88112944
rotsje, gefeliciteerd en welkom!

En ieneminie, dan moet je even op een modje wachten, of degene die het topic geopend heeft kan je er misschien nog inzetten.
pi_88113053
Rotsje en Ieniemini gefeliciteerd!!! *O* en welkom! :s)

basboussa ik ben ook een enorme appel hahaha, mn benen en billen zijn prima maar mn buik is echt wel 1 soms 2 maten groter. Boehoe. Je doet er weinig aan, die vetverdeling.
Des te stommer vind ik het nu tijdens de zwangerschap dat mensen dan zeggen jaaaa jij moet niet zo zeuren om je figuur joh! Je bent helemaal niet dik, kijk je benen! Ja eh die zijn het issue ook niet :')
En je zou denken dat ik me dan nu zwanger helemaal happy voel want eindelijk maakt die buik niet meer uit maar mn hoofd vindt gewoon wel weer iets anders om over te meuten :{ (enter: onderkin en putsjesbenen *O* )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88113113
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:
En je zou denken dat ik me dan nu zwanger helemaal happy voel want eindelijk maakt die buik niet meer uit maar mn hoofd vindt gewoon wel weer iets anders om over te meuten :{ (enter: onderkin en putsjesbenen *O* )
Waaaaat?? Heb jij een onderkin? :o EN putsjesbenen? :o
Oooooooooohhhh

:P
pi_88113166
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Waaaaat?? Heb jij een onderkin? :o EN putsjesbenen? :o
Oooooooooohhhh

:P
;(

van allebei 2 ook nog!
en putjes in mn onderbenen -O-

gelukkig gaan die putjes weer weg als t vocht weg is. En die eerste helft onderkin ook. :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:53:32 #239
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88113226
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De eerste twee weken maakt niet vaak nog niet zo heel veel uit omdat er nog geen bloed-bloedcontact is.

Komt wel goed hoor. Dit is niet de eerste ;) Maar toch soms gaat die gedachte wel even voorbij.

DML dank je wel.

Suzanna moet jij niet eens bevallen, ik hoop dat die kleine snel komt ben wel heel benieuwd ;)

Zo nu even inlezen hier zo :D
pi_88113245
Zegt B. niet elke avond dat hij je prachtig vindt, Huup? :P

Rotsje en Ienemini: gefeliciteerd en welkom!! En volgens mij ben ik nog een aanstaande vader vergeten.

Hoe zou het met Barbabientje gaan? Fungeert er iemand als doorgeefluik of moeten we afwachten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88113280
Gefeliciteerd rotsje! Ik ben enorm benieuwd wie je bent
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:56:06 #242
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113311
Rotsje en Ienemini, van harte en welkom!

Ik doe (nog) niet aan onderkinnen, noch aan putsjes.... Nooit gedaan ook. Striae daarentegen, ik kan wel body double zijn van een zebra :D

Zien mannen dat eigenlijk? Striae? Ik benoem het nooit, en ik hoor de man er nooooooooit over.... :) Ik leef dus in de waan dat ik het alleen kan zien...
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:57:34 #243
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113360
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
Oh dat zegt jouw lief elke avond? De man vertelde mij gisteren dat ik net een vrouw van 90 was, kon ook al zo lang over niet interessante dingen praten. Maar ik zag er wel ietsje beter uit...
pi_88113391
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Claudia_x het volgende:

Rotsje en Ienemini: gefeliciteerd en welkom!! En volgens mij ben ik nog een aanstaande vader vergeten.

Hoe zou het met Barbabientje gaan? Fungeert er iemand als doorgeefluik of moeten we afwachten?
B. is weeheeeheeeg ;( -O-

maar ja doet ie wel, en als mn schoonmoeder mutst over mn gewicht ( o|O ) neemt ie het heel lief voor me op O+

Basboussa :D geen idee. Ik heb maar een paar kleine streepjes (dit moet ik afkloppen he? ) van Amélie helemaal onderaan. Als mn broek een beetje op beschaafde hoogte zit zie je niet. B. zei dat het net een tattoo was :') maar nu is het rode weggetrokken en hoor ik hem er nooit meer over.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88113418
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Oh dat zegt jouw lief elke avond? De man vertelde mij gisteren dat ik net een vrouw van 90 was, kon ook al zo lang over niet interessante dingen praten. Maar ik zag er wel ietsje beter uit...
toe maar! ietsjes beter maar liefst :D
O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:59:03 #246
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88113420
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd rotsje! Ik ben enorm benieuwd wie je bent
Raad maar via PM :P

huup dat komt helemaal goed joh vocht gaat echt weg. Die foto van je vorige zwangerschap nog in mijn geheugen ow ow wat had ik medelijden met je toen.
Als ik aan die mij denk vreselijk was dat. Maar nu hoop ik toch echt niet dat ik zoveel ga vast houden dan heb ik een gigantisch probleem met schoenen.
pi_88113526
Ja mannen zien striae }:|
The way you rock'n'roll
pi_88113564
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:59 schreef rotsje het volgende:

[..]

Raad maar via PM :P

Ik was dus echt van plan dat te gaan doen omdat ik een heel vaag vermoeden heb, maar ik had She-Wolf ook helemaal totaal verkeerd geraden vorige keer hahaha
Dus nee, ik waag me maar niet meer aan raden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:03:28 #249
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113566
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja mannen zien striae }:|
Mijn wereld stort in!

Paars hier... en blauw. En rood!