quote:Nou zonder door te willen zeiken. Die foto is erg flatterend vond ik zelf ook al maar de voorkant is een ander verhaal. Ik ben zo iemand die een grotere maat broek nodig heeft voor de heupen en dan bij de taille heel veel ruimte over heeft.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb foto's van je buikje gezien en je hebt een prachtfiguur, DML.
quote:Damn, dat is wel echt driedubbel suiker. Ik vind pure yoghurt ook niet lekker, maar is dit niet heel zoet?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:16 schreef Juud79 het volgende:
En yoghurt eet ik ook graag maar wel met cruesli en suiker.
quote:De eerste twee weken maakt vaak nog niet zo heel veel uit omdat er nog geen bloed-bloedcontact is.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef rotsje het volgende:
We kunnen het nog steeds niet geloven, vanwege de pil.
Maak me best wel zorgen omdat ik medicatie heb gehad en dingen die voor een zwangerschap niet bevorderlijk zijn. Maar goed we gaan eerst over een paar weekje de huisarts inlichten en dan zien we wel verder.
quote:Waaaaat?? Heb jij een onderkin?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:49 schreef huuphuup het volgende:
En je zou denken dat ik me dan nu zwanger helemaal happy voel want eindelijk maakt die buik niet meer uit maar mn hoofd vindt gewoon wel weer iets anders om over te meuten(enter: onderkin en putsjesbenen
)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waaaaat?? Heb jij een onderkin?EN putsjesbenen?
![]()
Oooooooooohhhh
quote:Komt wel goed hoor. Dit is niet de eersteOp vrijdag 29 oktober 2010 17:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De eerste twee weken maakt niet vaak nog niet zo heel veel uit omdat er nog geen bloed-bloedcontact is.
quote:Oh dat zegt jouw lief elke avond? De man vertelde mij gisteren dat ik net een vrouw van 90 was, kon ook al zo lang over niet interessante dingen praten. Maar ik zag er wel ietsje beter uit...Op vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
Zegt B. niet elke avond dat hij je prachtig vindt, Huup?
quote:B. is weeheeeheeegOp vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
Zegt B. niet elke avond dat hij je prachtig vindt, Huup?
Rotsje en Ienemini: gefeliciteerd en welkom!! En volgens mij ben ik nog een aanstaande vader vergeten.
Hoe zou het met Barbabientje gaan? Fungeert er iemand als doorgeefluik of moeten we afwachten?
quote:toe maar! ietsjes beter maar liefstOp vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Oh dat zegt jouw lief elke avond? De man vertelde mij gisteren dat ik net een vrouw van 90 was, kon ook al zo lang over niet interessante dingen praten. Maar ik zag er wel ietsje beter uit...
quote:Raad maar via PMOp vrijdag 29 oktober 2010 17:55 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd rotsje! Ik ben enorm benieuwd wie je bent
quote:Ik was dus echt van plan dat te gaan doen omdat ik een heel vaag vermoeden heb, maar ik had She-Wolf ook helemaal totaal verkeerd geraden vorige keer hahaha
quote:Mijn wereld stort in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |