quote:TomboOp woensdag 27 oktober 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga een tabel maken om bij te houden wie hoe lang is
quote:Neeeee man, die moest ik helemaal wissen!Op woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je nu helemaal zelluf een nieuw topic geopend zodat er geen OP was ipv op 'nieuw deel' te klikken![]()
quote:Ja man!Op woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Nee, dat heeft ze wel gebruikt, kijk maar naar de haakjes enzo.
quote:How kjoetOp woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Met de poedel van oma en de sjaal van opa hihi, toen was mn broertje nog zo lief!
quote:God heb je zo'n hekel aan dat ding dat je het dan serieus gaat zitten wissenOp woensdag 27 oktober 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeee man, die moest ik helemaal wissen!
Gelukkig kon ik het schijtdeel van de TT wel hergebruiken
quote:Zet er dan in elk geval bij welk nr het dan moet zijn, gloeiende...Op woensdag 27 oktober 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Greys, twas te moeilijk , doe t nr es goed maken, moderatortje van me?
Anders moet ik t aan Elies vragen en die wil vast een tegenprestatie.
Ik was te zeer gefocussed op het wissen van die OP
quote:Zet ook gelijk de OP er in dan, die is ze vergetenOp woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet er dan in elk geval bij welk nr het dan moet zijn, gloeiende...
Nu moet ik het helemaal terug gaan zoeken.
Oh wacht, het vorige +1 he?
quote:Fix meteen die OP even?Op woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Ja mevrouw Helder LichtOp woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:jij, zojuistOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Vraagje, kijken of jullie het weten
Wie zei er:
Bruine bonen, witte bonen... en allerlei andere rare snijbonen!
quote:Eh... pffffff... geen ideeOp woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Wie zei er:
quote:Greys op Fok!Op woensdag 27 oktober 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Wie zei er:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zet ook gelijk de OP er in dan, die is ze vergeten
quote:GMTA
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Muis006 het volgende:
Beans, beans, the musical fruit.
The more you eat, the more you toot.
quote:oh crap waar ken ik dat vanOp woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Muis006 het volgende:
quote:BuitenlandOp woensdag 27 oktober 2010 22:32 schreef ElisaB het volgende:
Oh-oh, het programma van vrijdag hangt nog even van de auto af
Ja ja, bla bla: de nieuwe vertegenwoordiger heeft mijn auto tot zijn eigen auto er is en ik verplaats mij nu in het busje. En dat is best leuk voor woon-werk, maar niet om mee naar het buitenland te gaan
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Het was Anne Frank!
Tegen meneer Van Daan!
quote:Cat? Die heeft het met jellybeans?
quote:Het is een complimentOp woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Buitenland![]()
Als je zo gaat beginnen blijf je maar in je eigen Zuijje jij!
Heb je ook al een boon geadopteerd?
Hoe ga je m noemen?
quote:nee het is uit een film geloof ikOp woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat? Die heeft het met jellybeans?
quote:Maoam toch?Op woensdag 27 oktober 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat? Die heeft het met jellybeans?
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een complimentEen uitje, jeweets
Ik neem geen boon, want stel dat ik win. No way dat ik de wolken in ga
quote:Het is een kinderrijmpjeOp woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee het is uit een film geloof ik
quote:Tombo, ik hou zo van je, met je lijstjes!Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
FF-er - Boon
Greys - Beppie
Oh-Oh - n00b
Muis - Koffi
Zwabber - Stalin
Tombo - Ben
APK - Boner
quote:got it, the simpsonsOp woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee het is uit een film geloof ik
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo, ik hou zo van je, met je lijstjes!![]()
quote:uhuhOp woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is een kinderrijmpjeen Bart zegt het (volgens Wiki) in een aflevering van the Simpsons.
quote:Jij bent echt te lief jijOp woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Sloop oh-oh maar weer uit het lijstje!
Gewoon, omdat het kan!
quote:Jij wilt gewoon nog een keer in haar sig.Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
Tombo, ik hou zo van je, met je lijstjes!![]()
quote:Met kleurtjes?!Op woensdag 27 oktober 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het hier in Excel staan al
quote:Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat je uit frustratie Sjon een extra high kick geeft!
quote:Nou mijn plan was om die n00b meteen verrot te schoppen, dan kan ik dr als eerste weer uitOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat je uit frustratie Sjon een extra high kick geeft!
quote:Die ene is mooi zat!Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon nog een keer in haar sig.
quote:heb je al een lijstje van mensen die niet in lijstjes willen?Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik sloop Oh-Oh nergens uit, ik heb haar in wel meer lijstjes
Muis is donkerroze
quote:En een joker op waar ik Stalin zei - STOP DE TIJD!Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
nee, wacht ik wil de naam van m'n boon veranderen in I R Baboon!
quote:Yeah I am.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
Muis is donkerroze
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mijn plan was om die n00b meteen verrot te schoppen, dan kan ik dr als eerste weer uit
quote:Opgelost!Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
quote:Ik heb 'Louis Paul' ook nog in de aanbieding voor iemand die literair over wil komen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
nee, wacht ik wil de naam van m'n boon veranderen in I R Baboon!
quote:Dan gooi je hem toch gewoon eerst de lucht in?Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef oh-oh het volgende:
En een high kick, niet zo overdrijven Greyske, dat hondje komt tot net boven mn enkel
quote:Wow, thnx voor de tip, die bewaar ik voor zaterdag, als ik ga sjoppen met Maes, dan kan zij filmen en kunnen we naar je zwaaienOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gooi je hem toch gewoon eerst de lucht in?
Zie, ik denk in oplossingen
quote:Boor lijkt op Boon?Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik in afwachting van Bep vast ga oefenen met eh... eh...
Hmz, ik heb niets in huis om te kunnen planten.
quote:Oh jezus nee, ik ben al weken in "de vergeten straat" bezig, wat een deprimerend kutboekOp woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'Louis Paul' ook nog in de aanbieding voor iemand die literair over wil komen.
quote:Dat ben jij op je derde date.
quote:Zwart.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Wil iemand anders nog een bepaalde kleur?
quote:Weet je meteen waarom het de vergeten straat is.Op woensdag 27 oktober 2010 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jezus nee, ik ben al weken in "de vergeten straat" bezig, wat een deprimerend kutboek
quote:Zo, zeker weten, wat een ellende!Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom het de vergeten straat is.
quote:Gewoon wat kattenvoer in de grond proppen, mijn zonnebloemen zijn ook gewoon left overs van de meesjes.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ik in afwachting van Bep vast ga oefenen met eh... eh...
Hmz, ik heb niets in huis om te kunnen planten.
quote:Oeh, ik heb nog vogelvoer jaOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon wat kattenvoer in de grond proppen, mijn zonnebloemen zijn ook gewoon left overs van de meesjes.
quote:oeh, omdat je het vraagt, maak mij maar donker antracietOp woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Wil iemand anders nog een bepaalde kleur?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
APK, kijk... ik vind het echt iets voor jou hoor, een kat!
Ik zie je al helemaal liggen!
quote:doneOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh, omdat je het vraagt, maak mij maar donker antraciet
quote:of neem een cricketbat,Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow, thnx voor de tip, die bewaar ik voor zaterdag, als ik ga sjoppen met Maes, dan kan zij filmen en kunnen we naar je zwaaien![]()
quote:Uiteraard!Op woensdag 27 oktober 2010 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats je straks een mooi screenshot?
quote:Kijk, dit gebeurt er als je Boor een weekend leent en voetbal wilt kijken!Op woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij is het bij jou en je kat precies andersom, of niet.
quote:Jij zou eigenlijk 'Pro bono' moeten hebben, maar daar doen jullie niet aan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik heb zwart of roze dus als t dat niet is maakt t me niks uit![]()
Geen rood, ik haaaaaaaaat rood
quote:ja, wat wil je nou?Op woensdag 27 oktober 2010 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Nee ik heb zwart of roze dus als t dat niet is maakt t me niks uit![]()
Geen rood, ik haaaaaaaaat rood
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zou eigenlijk 'Pro bono' moeten hebben, maar daar doen jullie niet aan.
quote:Ow, dat was niet de bedoeling?
quote:Vertel eensIk heb echt een lesbo trauma maar ik weet zeker dat jij me daar wel overheen kan helpen![]()
![]()
quote:Ja dag!
quote:Wat een geweldige filmpjes.Op woensdag 27 oktober 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
Kijk, dit gebeurt er als je Boor een weekend leent en voetbal wilt kijken!
Exáct dat!
quote:Wat wil je dan?Op woensdag 27 oktober 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag!
varkenskleur, way not koosjer
quote:Sssssssssssssht.Op woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een geweldige filmpjes.
Volgens mij is dat karakter op een vrouw gebaseerd en niet op een kat.
quote:Jawel, en dan blijf je ook echt slapenOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat was niet de bedoeling?
[..]
Vertel eens
quote:CAT , STAY AWAY FROM THE MAOAM!!!!!!!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:09 schreef Greys het volgende:
*Mauw*
*Mauw*
*Mauw*
*op kont wijst*
*prrrrrrrt*
quote:Simon's Cat22.Op woensdag 27 oktober 2010 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
CAT , STAY AWAY FROM THE MAOAM!!!!!!!!
quote:whehehe, dan kies je er ook wel het goede concert voor uit jaOp woensdag 27 oktober 2010 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, en dan blijf je ook echt slapen![]()
Oh echt, toen ik studeerde was dr een lebbische medestudente helemaal flieft op me, en ik vond het zo zielig om dr te kwetsen want het was een heel labiel eenzaam meisje...
En ik ben es bij een Eurythmics concert echt belaagd, en ik werkte in een platenzaak waar dr een dame in trainingspak met gouden kettingen en g o d op dr vingers getattoueerd elke dag aan mn balie kwam hangen om cds te luisteren en naar mn tetten te staren![]()
Maar ik ben dr overheen hoor
quote:Ik ga na het bakkie pleur echt weer naar huis, want zaterdagmorgen kindertjesuitje en zulks
quote:Oh echt, toen ik studeerde was dr een lebbische medestudente helemaal flieft op me, en ik vond het zo zielig om dr te kwetsen want het was een heel labiel eenzaam meisje...
En ik ben es bij een Eurythmics concert echt belaagd, en ik werkte in een platenzaak waar dr een dame in trainingspak met gouden kettingen en g o d op dr vingers getattoueerd elke dag aan mn balie kwam hangen om cds te luisteren en naar mn tetten te staren![]()
Maar ik ben dr overheen hoor
quote:Ik moest mee met mn homo vriendje.Op woensdag 27 oktober 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, dan kies je er ook wel het goede concert voor uit ja
quote:Ja maar lieffie, je gaat toch niet serieus dat hele end rijden voor een bakkie pleur en een potje Lingo??????????Op woensdag 27 oktober 2010 23:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga na het bakkie pleur echt weer naar huis, want zaterdagmorgen kindertjesuitje en zulks
[..]
Ik zal me netjes gedragen
quote:Zover is het nietOp woensdag 27 oktober 2010 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar lieffie, je gaat toch niet serieus dat hele end rijden voor een bakkie pleur en een potje Lingo??????????
quote:Als jij dat zegt, ik vind het best een eind, maar je bent meer dan welkom natuurlijk
quote:Ik heb mijn beeb opgegraven uit de waddenzee tegen de Duitse grens. Dás pas ver, midden in de nacht, rond bedtijd heen en voor de wekker weer thuis, voor koffie. DusOp woensdag 27 oktober 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Als jij dat zegt, ik vind het best een eind, maar je bent meer dan welkom natuurlijk
quote:En wanneer kwam jij nou eindelijk es dan?
quote:ja ik moet er ook maar eens aan geloven heOp woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En wanneer kwam jij nou eindelijk es dan?
Nou???
quote:Wacht de recensies van Maes en Elies eerst maar es afOp woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik moet er ook maar eens aan geloven he
quote:Tis echt zo een mormel dat beest
quote:Chico is altijd een winnaar, slapend, etend, alleen is het nieuwe thema "ren je rot" en dat gaat m voor hem niet worden denk ik
quote:Ghostje is de helft van wat Frits was
quote:Nu beledig je die ofilantOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis net een mini dali olifant
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou als je deze vrijdag geen oto hebt, ik ben elke vrijdagavond wel thuis eigenlijk![]()
![]()
Dat verhaal van naar Groningen weet ik nog wel ja
quote:Dus, nou, komt wel goed. Ik kan altijd nog met mijn broer ruilen. Kan hij een weekendje in het busje rondhobbelenOp woensdag 27 oktober 2010 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou als je deze vrijdag geen oto hebt, ik ben elke vrijdagavond wel thuis eigenlijk![]()
![]()
Dat verhaal van naar Groningen weet ik nog wel ja
quote:dit dus:Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben bruine bonen geadopteerd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, check, een boon-groei-wedstrijd!
http://www.hakbruinebonen.nl/#/boon-aanvraag
quote:Dat was toch zo'n beetje je eigen forum?Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb twee maanden achter elkaar de fotowedstrijd op het naakthondenforum gewonnen!
Vorige maand was het thema "eten" en won ik met deze:
quote:Neem je ook een boon?
quote:Het gaat maar om 2-3 weken ofzo hoorOp donderdag 28 oktober 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Nee wat moet ik ermee, ik heb toch geen tuin
quote:Ik hou niet van potjes op m'n balkonOp donderdag 28 oktober 2010 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat maar om 2-3 weken ofzo hoor
Je hebt toch wel een potje of een balkon ofzo
quote:Wat is er mis met potten?Op donderdag 28 oktober 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van potjes op m'n balkon
Potten
quote:Het staat daar maar een beetje en ze worden dan regelmatig vochtig op m'n balkon. En ze motten niks van me hebben verder enzo.
quote:Jawel!Op donderdag 28 oktober 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het staat daar maar een beetje en ze worden dan regelmatig vochtig op m'n balkon. En ze motten niks van me hebben verder enzo.
quote:Ja nou, dan zet je er nog een pot bij. Kunnen ze elkaar pappen en nathouden.Op donderdag 28 oktober 2010 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jawel!Ze hebben ook liefde en verzorging nodig!
quote:Ze zijn meestal niet zo van de papOp donderdag 28 oktober 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou, dan zet je er nog een pot bij. Kunnen ze elkaar pappen en nathouden.
quote:Daar kun je al uit halen dat het twee woorden zijnOp donderdag 28 oktober 2010 10:02 schreef Ml-etje het volgende:
Volgens mij wel ja.
Ik tik eigjks altijd m.i.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Word kende het hele woord niet, maar toen ik het hier typte gaf de Chrome spellingschecker al aan dat het 2 woorden waren.
Maar ik heb maar gewoon 'naar mijn idee' gezet
quote:<voorgaand verhaaltje over contract>
Ervan uitgaande dat bovengenoemde gebeurt, dan kunnen we het volgende doen.
1. jullie orienteren je alvast op de woningmarkt
2. we kunnen begin of half februari een woning kopen, maar met de
opmerking dat we van de bank een hypotheekofferte krijgen als de
proeftijd van 2 maanden voorbij is!
3. Dus het is mogelijk om ergens in maart een nieuwe woning te betrekken!
quote:Ja heb wel een goed gevoel bij die adviseur. Hij werkt wel op provisiebasis, maar ach... als hij daar helder over is. Hij gaf het iig direct aan en zei in een verder stadium nog wel even aan te geven hoe en wat dat precies is. En hij gaf aan dat we opzicht wel wat ruimte hebben te kopen, maar zat ook niet direct te pushen ofzo om maximaal te lenen, toen we aangeven dat we iets van rond de 2 ton ofzo waarschijnlijk wel prima vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 11:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je weet wat je ongeveer zou kunnen lenen, zou ik zeker alvast es rond gaan kijken![]()
En ach, iedereen begint als koopn00b, maar als je een beetje een goede adviseur hebt, leidt die jullie er wel door heen![]()
Eigen huis is veel leuker dan huur vind ik; alles wat je erin/om verbouwt kan echt naar eigen wensen en bij verkoop kom je dan financieel gezien weer beter uit.
Zo heeft onze badkamert ervoor gezorgd dat ons huis weer zo'n 10.000 euro meer waard is
quote:Ingetjes lezen terug en worden gedaan.Op woensdag 27 oktober 2010 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niemand in het bijzonder; gewoon een Ingetje. Zullen de Ingetjes van deze wereld leuk vinden
quote:Ja inderdaad. Nou goed, het is gewoon een hele aardige toegankelijke kerel, dus mailen wel gewoon af wat nou handiger is, eerst nog even babbelen en met wat kleinere tussenstappen binnen een bepaald bedrag maandlasten uitrekenen (nu had hij globaal even de boel voorgerekend bij 1.5, 2 en ongeveer 2,5 ton), of gewoon eerst gaan zoeken en dat pas echt doen als je een huis hebt gevonden.Op donderdag 28 oktober 2010 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou ook zeker niet maximaal gaan idd![]()
Maar ik ben met je eens dat er opeens zo veel op je af komt en er wordt met termen gegooid dat je denkt "whut?".
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 11:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik ga mijn betere helft es uit bed gooien en dan weer aan de klus.
De geneugten van een eigen woning
quote:Duur
quote:Een krant met een stukje tape is nóg goedkoperOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duurtampons van lidl zijn goeikoper
quote:omfg, mental image blockOp donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een krant met een stukje tape is nóg goedkoper
quote:ben je dat zelf eigenlijk?
quote:Sjeezzzz die kleur was de badkamer in dit huis echt je ogen doen er zeer van met zonlicht.Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi blauw isnietwel lelijk
quote:Ja je ziet al die enorme weerspiegeling in die kastdeurtjesOp donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sjeezzzz die kleur was de badkamer in dit huis echt je ogen doen er zeer van met zonlicht.
Maarjubelendejuich je kan kopen als je wilt euhh jullie
![]()
quote:Zeker mooiOp donderdag 28 oktober 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je ziet al die enorme weerspiegeling in die kastdeurtjes
Maar wel leuk huisje verder![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-albert-verweylaan-5
quote:Jup muv de keuken en wat verfpotten kun je er zo in denk ik.Op donderdag 28 oktober 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je ziet al die enorme weerspiegeling in die kastdeurtjes
Maar wel leuk huisje verder![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)-albert-verweylaan-5
quote:Ja tis echt zo'n 'you hate it or love it' keuken. And I hate itOp donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk app.![]()
Alleen die keuken vind ik echt echt echt walgelijk
quote:Je DVM kan er wel anders over denkenOp donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja tis echt zo'n 'you hate it or love it' keuken. And I hate it
Maar goed, als ik het zo snel op de foto zie zijn het vooral deurtjes en de panelen die die kleur hebben. Dus wellicht is dat met niet al teveel moeite/kosten te vervangen.
quote:Beans beans are good for the heartOp woensdag 27 oktober 2010 22:31 schreef Muis006 het volgende:
quote:Wat is het verschilOp woensdag 27 oktober 2010 23:05 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een geweldige filmpjes.
Volgens mij is dat karakter op een vrouw gebaseerd en niet op een kat.
quote:Als je de foto's op Funda ziet dan zie je roze/grijze gordijnen, en als je dan op Google Maps kijkt zie je ook die gordijnen en dan precies boven dat caféDelft – Politieagenten kregen zaterdag 22 maart omstreeks 03.30 uur melding van een inbraakalarm in een supermarkt aan de Multatuliweg. Nadat zij ter plaatse waren gekomen bleek dat van het naast de supermarkt gelegen café t bliekie de ruiten kapot waren. Uit het eerste onderzoek bleek dat in het café een ontploffing heeft plaatsgevonden waardoor de winkelruiten sneuvelden. Het pand was op het moment van de ontploffing leeg. Uit voorzorg ontruimde de politie een boven het café gelegen woning. Doordat een cv-leiding sprong kwam het pand onder water te staan. De technische recherche onderzoekt de oorzaak van de ontploffing. Het cafe kwam eerder dit jaar al in het nieuws vanwege een vechtpartij.
De eigenaar van cafe was vorig jaar juli even overgekomen. In zijn Delftse café zag hij de avond van de vechtpartij twee mannen binnenkomen die daar al langere tijd niet gewenst waren. Een van hen is een bekende Delftse crimineel die onlangs nog in het nieuws kwam, toen er een autobom onder een door hem gebruikte auto werd gevonden an de schieweg in Delft. pogingen om de ongewenste klanten de kroeg uit te sturen, mislukten. Om onduidelijke redenen ontstond er vervolgens een vechtpartij, waarmee de Delftse crimineel zich ging bemoeien. Daarna escaleerde de boel snel. In het hectische vervolg sloeg de eigenaar van cafe met een biljartkeu meermalen in op de twee ongewenste bezoekers.
quote:Oh oepsOp donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Lollll dat appartement was al van 224 naar 189 gezakt, dus wij een beetje neuzen. Ligt het echt precies boven dit cafe:
[..]
Als je de foto's op Funda ziet dan zie je roze/grijze gordijnen, en als je dan op Google Maps kijkt zie je ook die gordijnen en dan precies boven dat caféen nog een bord van de makelaar erbij. Staat ook al een half jaar te koop dus...
quote:Mmmm, moet je dat willen?Op donderdag 28 oktober 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Lollll dat appartement was al van 224 naar 189 gezakt, dus wij een beetje neuzen. Ligt het echt precies boven dit cafe:
[..]
Als je de foto's op Funda ziet dan zie je roze/grijze gordijnen, en als je dan op Google Maps kijkt zie je ook die gordijnen en dan precies boven dat caféen nog een bord van de makelaar erbij. Staat ook al een half jaar te koop dus...
quote:Nou als het een incident was niet, maar dit moddert nog steeds door, zie dit;
quote:En die Piet P. was eind augustus dit jaar weer het 'slachtoffer' van dit;De 44-jarige verdachte die woensdag is opgepakt in verband met de aanslag eerder dit jaar op buurtcafé ‘t Bliekie in Delft, blijkt de Delftse crimineel Piet P te zijn . Wat de betrokkenheid van P. inhoudt, vermeldt de politie niet in verband met het onderzoek. Betrokkenheid van P. bij de aanslag kan samenhangen met een vechtpartij in de kroeg vorig jaar juli. P. was daar al lange tijd niet welkom, maar ging die avond toch naar binnen.
P. was jarenlang portier in plaatselijke horeca-etablissementen. Zo ontwikkelde hij zich tot loopjongen voor grote namen in het Delftse milieu. Dat milieu werkte zich begin jaren ’90 op tot spil in een internationaal netwerk dat de toen in razend tempo opkomende partydrug xtc verhandelde. P. keerde begin dit jaar terug in het nieuws, toen in een Delftse Peugeotgarage aan de Schieweg een bom onder zijn auto werd ontdekt. Enkele dagen later, op 8 januari, ontplofte op de A13-oprit Delft-Noord richting Den Haag een autobom onder eenzelfde type auto. De bestuurder van die wagen: de Haagse drugscrimineel Jerry R. (44) meld het AD vandaag
quote:Wat dus ook gewoon een bom wasDELFT - De auto waaronder gisteren in Delft een verdacht pakketje is gevonden, zou zijn van crimineel Piet P. Twee jaar geleden trof hij ook al een projectiel onder zijn auto aan.
De dader zou volgens ingewijden moeten worden gezocht in kringen rond de in 1991 geliquideerde maffiabaas Klaas Bruinsma. De 46-jarige Delftenaar heeft inmiddels de benen genomen, aldus bronnen in het criminele circuit.
Pakketje
Het is nog niet bekend wat er in het verdachte pakketje zat dat voor veel commotie zorgde in Delft. De Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) voerde gistermiddag het pakketje af dat onder een auto in Delft was ontdekt. Bewoners van de Syriësingel hadden de politie over het object gealarmeerd. Agenten ontruimden daarop uit voorzorg 22 woningen.
De bewoners konden aan het eind van de middag naar huis terug, nadat volgens de politie het gevaar was geweken. Het is niet duidelijk wanneer de EOD wel uitsluitsel kan geven over de inhoud van het pakketje.
quote:Ja dat zeg ik toch netOp donderdag 28 oktober 2010 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
Maar dan woon je toch boven een café?
quote:Euh jaa maar dat zou je dan wel doen als dat er niet bezig zou zijn?
quote:Handig voor de volgende meet!Op donderdag 28 oktober 2010 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
Maar dan woon je toch boven een café?
quote:Hihi dat is ook weer zoOp donderdag 28 oktober 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Handig voor de volgende meet!Afterparty boven
quote:Mwah ik weet het niet, het is verder echt een hele rustige passage daar, het is amper een passage te noemen. Zou ik er echt er plekke moeten bekijkenOp donderdag 28 oktober 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh jaa maar dat zou je dan wel doen als dat er niet bezig zou zijn?
quote:Nee, daar ga je niet blij worden ben ik bang.
quote:Als uit de klei getrokken dametje dat het max 2 jr in de stad heeft uitgehouden is mijn mening een beetje eenzijdig maar vind het een ruim appOp donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet, het is verder echt een hele rustige passage daar, het is amper een passage te noemen. Zou ik er echt er plekke moeten bekijken![]()
We willen graag in de/een stad wonen, dus dan heb je altijd wel wat. Ook een paar leuke huizen gezien aan het Weena of nabij Schouwburgplein, dan zit je niet boven een café maar heb je weer andere drukte. Maar ik zou dat liever hebben dan dat je echt een half uur in de auto moet zitten voor je bij een beetje behoorlijke stad bent
quote:Ja, en het café is nu gesloten? Blijft er een horecabestemming op zitten?Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet, het is verder echt een hele rustige passage daar, het is amper een passage te noemen. Zou ik er echt er plekke moeten bekijken![]()
We willen graag in de/een stad wonen, dus dan heb je altijd wel wat. Ook een paar leuke huizen gezien aan het Weena of nabij Schouwburgplein, dan zit je niet boven een café maar heb je weer andere drukte. Maar ik zou dat liever hebben dan dat je echt een half uur in de auto moet zitten
voor je bij een beetje behoorlijke stad bent
quote:Het glimt gewoon allemaal best wel.Op donderdag 28 oktober 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik die tegels in die keuken nóg afgrijselijk vindt dan dat glimmend blauw van die keukenMaar verder echt tof
Jammer van dat gedoe er onder.
quote:Hahaha ik dacht hetzelfde.Op donderdag 28 oktober 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik die tegels in die keuken nóg afgrijselijk vindt dan dat glimmend blauw van die keukenMaar verder echt tof
Jammer van dat gedoe er onder.
quote:Oeh wat heb je?Op donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht hetzelfde.
Mijn H&M doos was er net, yaaaaay
quote:Tas, slippers, badlaken, dekbedovertrek, armbandjes, jurkje en joggingbroek.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tas, slippers, badlaken, dekbedovertrek, armbandjes, jurkje en joggingbroek.
quote:Nee!
quote:
quote:Zo is er voor ieder wat wils jaOp donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als uit de klei getrokken dametje dat het max 2 jr in de stad heeft uitgehouden is mijn mening een beetje eenzijdig maar vind het een ruim appdus wat dat betreft
quote:06-08-2010 ¤ 189.950 ( - 10.000 )
15-01-2010 ¤ 199.950 ( - 10.050 )
21-11-2009 ¤ 210.000 ( - 9.500 )
15-08-2009 ¤ 219.500 ( + 5.000 )
10-03-2009 ¤ 214.500 ( - 5.000 )
08-12-2008 ¤ 219.500 ( - 5.000 )
31-10-2008 Gevonden voor ¤ 224.50
quote:Kan je ook niet ff het plaatje van de site kopiëren?
quote:Dit dusOp donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je ook niet ff het plaatje van de site kopiëren?
Ben benieuwd welk jurkje!
quote:Ik heb kinderbadjasjes voor de mijnes, maar die gebruik ik echt nooit, en ik fohn ze niet eensOp donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
Oh-oh weet jij nog een site waar ze zoiets in een groter maatje verkopen?
Ze heeft het best wel koud ondanks het afdrogen en fohnen en ze is nu wel weer een stuk frisser
[ afbeelding ]
quote:JawelOp donderdag 28 oktober 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
Wordt jouw hond niet droog van fohnen dan?
quote:Oeh das wel handiger!Op donderdag 28 oktober 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb kinderbadjasjes voor de mijnes, maar die gebruik ik echt nooit, en ik fohn ze niet eens
quote:Nee peutermaat of zo.Op donderdag 28 oktober 2010 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh das wel handiger!
Kinderbadjasjes zei je? Babymaatje dan?
quote:Dat zou ik lief van je vinden.Op donderdag 28 oktober 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee peutermaat of zo.
Help me er vanavond even aan denken, dan kijk ik ff, mss passen die die van jou ook wel, geen idee...
quote:Ik ben niet half zo een kutwijf als je denkt hoor
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sesamstraat hebben de mijnes![]()
[ afbeelding ]
En ik denk dat ze ze welgeteld 1 keer aangehad hebben
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben niet half zo een kutwijf als je denkt hoor
quote:NietOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
quote:OMG OMG OMGGGGGGGGGGOp donderdag 28 oktober 2010 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet
Sowee, teleurstellend
Ik heb een auto gescoord voor morgen
quote:Ik heb net gehoord dat ik een zeikwijf benOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Oh join the clubOp donderdag 28 oktober 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat ik een zeikwijf ben
quote:Een 22-jarige vrouw uit Florida heeft in de rechtbank toegegeven haar zoontje te hebben gedood om een potje Farmville. Alexandra Tobias schudde de drie maanden oude baby hard door elkaar omdat hij begon te huilen toen ze haar favoriete online boerderijsimulatie aan het spelen was op het sociale netwerk Facebook. Dat schrijft de Florida Times op zijn website.
Tobias liet in een verklaring weten de baby eerst rustig heen en weer te hebben gewiegd, waarna ze een sigaret rookte om tot rust te komen. Toen hij opnieuw begon te huilen schudde ze hem harder door elkaar, waarbij hij zijn hoofd 'mogelijk ergens tegenaan heeft gestoten'.
De vrouw is moord ten laste gelegd. Een aanklacht waarvoor ze levenslang kan krijgen. De uitspraak volgt in december.
quote:Ik liep de supermarkt in en ALLE paden naar de uitgang waren geblokkeerd door vakkenvullers die 3 karren pp gingen vullenOp donderdag 28 oktober 2010 15:12 schreef Ml-etje het volgende:
O
[..]
Oh join the clubwaar heb jij de nominatie aan verdiend?
quote:Ja, ik las het...
quote:Ah ja ik val tegenwoordig eerder flauw als het personeel aardig is (zoals in onze nieuwe plusOp donderdag 28 oktober 2010 15:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik liep de supermarkt in en ALLE paden naar de uitgang waren geblokkeerd door vakkenvullers die 3 karren pp gingen vullenDus ik vroeg of zo'n jongen een kar opzij wilde zetten...
"u kunt ook daar langs hoor..."
"nee, daar ben ik ook al geweest, maar dat is ook vol karren"aan karren sjorrend om opzij te zetten: "zeikwijf"
Te hard
quote:Hier op mijn werk is het mooi weer. Den Haag dus.Op donderdag 28 oktober 2010 13:33 schreef Strega het volgende:
Hé Nokje, hoe is het?
Ook zo donker bij jullie?
quote:Nah, zn naam onthouden en een klacht ingediend. Maar sowieso ga ik eens kijken op internet, want ze zitten in de finale voor de beste winkel wedstrijd van hun regio ofzo, en dat vind ik heel onterecht (onveilig, klantonvriendelijk enzo), dus dat kan ik best even laten wetenOp donderdag 28 oktober 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ja ik val tegenwoordig eerder flauw als het personeel aardig is (zoals in onze nieuwe plus) dan wanneer ze zo doen.
Heb je niets terug gezegd?
quote:Als ik moest kiezen ging ik Farmvillen, en je weet hoe ik daar over denkOp donderdag 28 oktober 2010 15:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik las het...
Wat een debiel
Hoe kan je nou Farmville leuker vinden dan een baby
quote:Echt?Op donderdag 28 oktober 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen ging ik Farmvillen, en je weet hoe ik daar over denk![]()
quote:Ik moet echt echt echt geen baby, je weet hoe slecht ik al met puppies ben , zo een baby is nog vervelender en dat duurt allemaal nog veeeeeeel langer voor die alles zelf kan.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet echt echt echt geen baby, je weet hoe slecht ik al met puppies ben , zo een baby is nog vervelender en dat duurt allemaal nog veeeeeeel langer voor die alles zelf kan.
Serieus, doe mij een leuk Haitiaantje of zo van een jaar of 6 , dat lijkt me prima, maar die eerste 3 jaar of zo vind ik dr geen reet aan
quote:Eet jij babiesOp donderdag 28 oktober 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen
quote:Ik beroep me op mijn zwijgrecht
quote:Huuuuu poepbabies
quote:Adopteren noemen ze datOp donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
Ik zou d'r ook liever meteen eentje van een jaar of drie hebben.
Dan kan je d'r tenminste een beetje fatsoenlijk interactie mee hebben.
quote:Ja, maar als je nu een wildvreemde van een jaar of 3 neemt dan duurt het ook lang voordat ie zo aan je gewend is dat je goede interactie hebtOp donderdag 28 oktober 2010 15:37 schreef Greys het volgende:
Ik zou d'r ook liever meteen eentje van een jaar of drie hebben.
Dan kan je d'r tenminste een beetje fatsoenlijk interactie mee hebben.
quote:Wat let je?Op donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu een wildvreemde van een jaar of 3 neemt dan duurt het ook lang voordat ie zo aan je gewend is dat je goede interactie hebt
Ik wil gewoon een baby![]()
quote:Daar heb ik me al zó vaak enorm over opgewonden...Op donderdag 28 oktober 2010 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nu principieel gezien sowieso veel liever adopteren, ik snap nog steeds niet waarom dat zo achterlijk duur is en waarom dat zo een debiel trajekt moet zijn. Maar goed, zelf maken vind ik inmiddels echt geen optie meer.
quote:Ja, en heb je je in de schulden gestoken enzoOp donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik me al zó vaak enorm over opgewonden...
Razend word ik er van. Zie je op televisie weer een kindertehuis ergens waar het tsjokvol zit met kindjes die heel graag een eigen huis zouden willen. Maar tegen de tijd dat je ze eens een keer kunt adopteren zijn het al volwassenen
quote:Serieus, dat geld wat je kwijt bent ook, zulke bedragen kun je beter aan die kindjes besteden als je ze hebt, de waanzin...Op donderdag 28 oktober 2010 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik me al zó vaak enorm over opgewonden...
Razend word ik er van. Zie je op televisie weer een kindertehuis ergens waar het tsjokvol zit met kindjes die heel graag een eigen huis zouden willen. Maar tegen de tijd dat je ze eens een keer kunt adopteren zijn het al volwassenen
quote:Het was 'bij wijze van spreken'Op donderdag 28 oktober 2010 15:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu een wildvreemde van een jaar of 3 neemt dan duurt het ook lang voordat ie zo aan je gewend is dat je goede interactie hebt
Ik wil gewoon een baby![]()
quote:Ja dat dus, ik begrijp dat echt niet.Op donderdag 28 oktober 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en heb je je in de schulden gestoken enzoTerwijl iedere "gek" zo zwanger kan worden in principe
quote:Je schijnt dat op een bepaalde manier te weten kunnen komenOp donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
Op zich zou ik er wel weer benieuwd naar zijn hoe een kind met voor de helft mijn eigen genen er uit zou zien en zou zijn, dat wel.
quote:Snap ik, vandaar ook dieOp donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was 'bij wijze van spreken'
Dat je met een zwaai van je toverstokje de eerste drie jaar zo kunt overslaan en dat je meteen een koddige peuter (of is het dan al een kleuter?) hebt.
Op zich zou ik er wel weer benieuwd naar zijn hoe een kind met voor de helft mijn eigen genen er uit zou zien en zou zijn, dat wel.
quote:Er komt ook meer bij kijken dan alleen geld volgens mij? Weleens een docu gezien. Je maakt als 'alleenstaande' sowieso al minder kans, en dan moet je wel echt zo'n beetje een perfect mens zijn met een direct al kindvriendelijk huis en omgeving en noooooit 20 jaar geleden eens iets stoms hebben gedaan ofzoOp donderdag 28 oktober 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus, ik begrijp dat echt niet.
Mijn tante wilde mij dat geld trouwens zo geven, dat was geen punt, maar dan nog...
quote:Daar moet je mee uitkijken, met zulke uitsprakenOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je schijnt dat op een bepaalde manier te weten kunnen komenEn tis heul geen moeilijk kunstje nog ook
iedereen kan het
quote:Ja, iddOp donderdag 28 oktober 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
Ja, nu wind ik me er dus weer over op![]()
Idd ook door wat jullie zeggen. Wáárom maken ze het toch zo allemachtig onmogelijk om te adopteren? Terwijl al die kindjes waar dan ook ter wereld een beetje weg zitten te kwijnen in zo'n tehuis en men maar oproepen blijft doen dat niemand die kindjes wil. Ja, hallo... het ontmoedigingsbeleid, doe daar eerst eens wat aan.
quote:Ja hey, iedereen is op de lollige tour, dus dan niet bitchen als iemand ook iets roeptOp donderdag 28 oktober 2010 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar moet je mee uitkijken, met zulke uitspraken
quote:En rook vooral ook niet, want dan kan je het helemaal shaken!Op donderdag 28 oktober 2010 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er komt ook meer bij kijken dan alleen geld volgens mij? Weleens een docu gezien. Je maakt als 'alleenstaande' sowieso al minder kans, en dan moet je wel echt zo'n beetje een perfect mens zijn met een direct al kindvriendelijk huis en omgeving en noooooit 20 jaar geleden eens iets stoms hebben gedaan ofzo
quote:Ja je wordt natuurlijk geassessed, en je moet een cursus volgen en zo, ik wilde dat ze dat met alle mensen die zich op natuurlijke wijze vermenigvuldigen ook zouden doen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er komt ook meer bij kijken dan alleen geld volgens mij? Weleens een docu gezien. Je maakt als 'alleenstaande' sowieso al minder kans, en dan moet je wel echt zo'n beetje een perfect mens zijn met een direct al kindvriendelijk huis en omgeving en noooooit 20 jaar geleden eens iets stoms hebben gedaan ofzo
quote:Huh?Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, iedereen is op de lollige tour, dus dan niet bitchen als iemand ook iets roept
quote:Het kwam er met de "Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Ik zeg alleen dat je moet uitkijken met uitspraken als 'iedereen kan het'.
Wat nou 'bitchen'?
quote:Zelfs dat is niet altijd even makkelijk voor iedereen hoor!Op donderdag 28 oktober 2010 15:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja je wordt natuurlijk geassessed, en je moet een cursus volgen en zo, ik wilde dat ze dat met alle mensen die zich op natuurlijke wijze vermenigvuldigen ook zouden doen.
In elk geval is het veel makkelijker om maar gewoon zwanger te raken, van wie dan ook.
Gratisch ende gemakkelijk!
quote:Nou nog één keer....Op donderdag 28 oktober 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kwam er met de ":* " achter alsof je er nogal wat bedoelde, vandaar
quote:Ja dat snap ikOp donderdag 28 oktober 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es geroepen dat elke debiel kinderen zelf kon bakken, dan heb je natuurlijk binnen no time een stelletje huilende onvruchtbaren in je nek, dat bedoelt Greys wss.
Magoe, ik heb zelf ook ooit es een jaar lang geprobeerd zwanger te raken, ook niet gelukt, maar goed, daar zit ik nu echt niet meer mee
quote:Nou als jij echt NU zwanger zou willen worden persé dan kon je echt vanavond wel scoren hoor.Op donderdag 28 oktober 2010 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet altijd even makkelijk voor iedereen hoor!
quote:Prima, maar ga er dan zelf ook niet over zitten geinen als het zo'n gevoelig onderwerp isOp donderdag 28 oktober 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nog één keer....
Hou nou toch eens op met voor mij te bedenken wat ik bedoel.
Srsly. Gatverdamme.
Snap je nou echt niet wat ik bedoelde?
Als er mensen hier zouden zijn voor wie het niet zo simpel is, kinderen krijgen, dan kan jouw opmerking nog wel eens verkeerd vallen. Dáárom zei ik dat je daar voorzichtig mee moet zijn. Met eener achter, for crying out loud. En dat noem jij 'bitchen'? Soms vraag ik me af of je uberhaupt wel leest wat ik post.
Tot later
quote:Nou ja, ik wil dan ook graag zwanger zijn zonder enge ziektes enzo he, dus ik zou niet met iedereen zomaar het bed in duikenOp donderdag 28 oktober 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als jij echt NU zwanger zou willen worden persé dan kon je echt vanavond wel scoren hoor.
quote:WTF?Op donderdag 28 oktober 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, maar ga er dan zelf ook niet over zitten geinen als het zo'n gevoelig onderwerp is
quote:Nee ok maar you get my grip right?Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil dan ook graag zwanger zijn zonder enge ziektes enzo he, dus ik zou niet met iedereen zomaar het bed in duiken
quote:Ik zei volgens mij hier al;Op donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF?
Daar gaat het niet om.
Leg me nou eens voor eens en voor altijd uit wat er 'bitchen' was aan mijn eerdere opmerking?
Daar gaat het me om. Dat je weer eens met je oordeel klaar staat. Omdat jij altijd precies schijnt te weten hoe ik iets bedoel.
quote:Dat de "Op donderdag 28 oktober 2010 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het kwam er met de "" erachter over alsof je er nogal wat mee bedoelde, vandaar
quote:Dat is waar jaOp donderdag 28 oktober 2010 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ok maar you get my grip right?
Ik wilde een kind van mn beste vriend destijds, als je het echt wil is er altijd wel een weg, als het niet iets medisch is.
quote:Kan je daar dan nu in godsnaam voor eens en altijd eens mee ophouden?Op donderdag 28 oktober 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei volgens hier al;
[..]
Dat de "" meer over kwam als 'ventje hou nu je mondje maar weer' dan 'lief' bedoelt. Maar my bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |