quote:Dan ga je die toch lekker maken!
quote:Precies
quote:Op YouTube is een filmpje gepost met in de hoofdrol twee kittens met een bizarre afwijking. De beestjes vallen bij het minste of geringste flauw, om vervolgens een minuutje te blijven liggen.
"Charlie en Spike zijn twee kittens met myotonia congenita", aldus de poster van het filmpje en het baasje van de vrolijke poesjes. "Deze ziekte wordt ook wel het 'flauwvallende geit'-syndroom genoemd."
"Bij het geringste geluid reageren de kittens door ter aarde te storten en verstijfd te blijven liggen. Het duurt ongeveer een minuut voordat ze weer normaal worden." De kittens hebben een extreem zeldzame afwijking, die tot zover bekend nog nooit bij een kat is aangetroffen. Volgens de poster wordt de ziekte zelden gevonden bij honden, maar wordt het vaker bij geiten gediagnosticeerd.
"De kittens zijn in staat om te lopen", eindigt de katteneigenaar. "Ze kunnen echter niet rennen of springen. Verder zijn het heel gewone katten."
Update 17.35 uur:
De eigenaar van de katten heeft zojuist gemeld dat het zwart met witte katje inmiddels is overleden. Spike is gestorven aan problemen met zijn ademhaling.
quote:
quote:Herfstdepressie?Op woensdag 27 oktober 2010 18:06 schreef ElisaB het volgende:
Even een TVP voor als ik ooit nog energie krijg voor iets anders dan slapen
quote:Daar stond geen nakie op.
quote:dat werkt ook bij normale kittens, je moet alleen veel harder klappenOp woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef APK het volgende:
Ik wil ook zo'n kitten die de hele tijd omvalt.
quote:Eliesje toch.Op woensdag 27 oktober 2010 18:06 schreef ElisaB het volgende:
Even een TVP voor als ik ooit nog energie krijg voor iets anders dan slapen
quote:Kom maar halen, hier rennen er nog 3 rond die heel goed zijn in vallen.Op woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef APK het volgende:
Ik wil ook zo'n kitten die de hele tijd omvalt.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
dat werkt ook bij normale kittens, je moet alleen veel harder klappen
quote:Ik een herfstdepressieOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef APK het volgende:
Herfstdepressie?
Jij hield toch zo van de herfst?
quote:Ben je ze nou nog niet kwijt?Op woensdag 27 oktober 2010 18:22 schreef Cat22 het volgende:
Kom maar halen, hier rennen er nog 3 rond die heel goed zijn in vallen.
Daar gaat meestal wel een avontuur op grote hoogte aan vooraf.
quote:Niet af en toe omgevallen als je naar het toilet moest?Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef ElisaB het volgende:
Nee, gewoon slaap. Kon vannacht niet slapen en zat om 5:30 nog / weer TV te kijken. En toch ging de wekker om 8 uur. Ik heb braaf gewerkt vandaag, maar nu ben ik moé!
quote:alleen als je in je handen klaptOp woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Niet af en toe omgevallen als je naar het toilet moest?
quote:Ik kan er op zich wel tegen, maar ik moet het niet te vaak doen. En de afgelopen twee weken zijn er net iets teveel korte nachten geweest. Maar.... ik ben een bikkel en ik kom er wel weer overheenOp woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef APK het volgende:
Niet af en toe omgevallen als je naar het toilet moest?
2.5 uur is wel erg weinig, daar haal ik het eind van de werkdag niet mee...
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft steeds weer nieuwe voorraad!
quote:En waarom kun je nu niet naar bed?Op woensdag 27 oktober 2010 18:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan er op zich wel tegen, maar ik moet het niet te vaak doen. En de afgelopen twee weken zijn er net iets teveel korte nachten geweest. Maar.... ik ben een bikkel en ik kom er wel weer overheen
quote:Ik moet nog eten, ik wil nog koffiedrinken met de beeb, ik wil niet vannacht om 4:00 al weer wakker zijn. Zulke dingen
quote:Details.Op woensdag 27 oktober 2010 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, ik wil nog koffiedrinken met de beeb, ik wil niet vannacht om 4:00 al weer wakker zijn. Zulke dingen
quote:Welja, ik doe Ingetje evenOp woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Details.![]()
Anders doe je even lekker een Ingetje.![]()
quote:EEN Ingetje.
quote:Niemand in het bijzonder; gewoon een Ingetje. Zullen de Ingetjes van deze wereld leuk vinden
quote:Jij moet vaker hier komen. If you don't talk the talk, get out of the kitchen!Op woensdag 27 oktober 2010 18:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niemand in het bijzonder; gewoon een Ingetje. Zullen de Ingetjes van deze wereld leuk vinden
quote:Goodbye.
quote:Ik plaag je maar; ik ken het middag-Ingetje welOp woensdag 27 oktober 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Jij moet vaker hier komen. If you don't talk the talk, get out of the kitchen!![]()
Of zoiets.
quote:Die kunnen niet mee.Op woensdag 27 oktober 2010 18:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik plaag je maar; ik ken het middag-Ingetje wel
Hup, je koffertje pakken jij en vergeet je Sesamstraatpantoffels niet
quote:Hang ze met een touwtje om je nek, zo je vroeger je wantjes door je mouwen hadOp woensdag 27 oktober 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
Die kunnen niet mee.![]()
Ik kan niet teveel meenemen want dat moet eerst mee het restaurant in en de dag erna mee de stad in als ik ga sjoppen met Tombo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |