quote:In een panty doenOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand mij het nut van glitter in badzeep uitleggen???
quote:beter een arme student dan een arme werkendeOp woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben vanaf nu een hele hele hele erge arme student. Beetje jammer.
quote:Als je op bleiblei gaat liggen is ie ook goudOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
als ik nou ga slapen zo, zit dan heel mijn bed morgen onder de gouwe glittert?
quote:Hmm jij hebt het nog iets erger inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter een arme student dan een arme werkende
quote:Sowieso!Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
als ik nou ga slapen zo, zit dan heel mijn bed morgen onder de gouwe glittert?
quote:is ie al, verrekten goldilocksOp woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je op bleiblei gaat liggen is ie ook goud
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ie al, verrekten goldilocks
quote:Steek een peuk aan, dan is ie erOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Op de tram wachten in de kou is niet tof. grr.
quote:heb je de vloer van mijn douche gezien? Dan kom ik er als een neger uit! Inclusief ebola!Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Pahaha ja zodat je, na je bad, in de douche kan stappen
quote:dan moet je met de fiets gaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Op de tram wachten in de kou is niet tof. grr.
quote:Erger is nog als je band eraf ligt waardoor je 20 minuten naar je werk moet lopen en het begint net te regenen.
quote:Watteh? Met m'n fiets bedoel je?Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ja, je kan niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hadden Mexicano
quote:eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand waarmee je vreetbuien kan doen ophouden?
quote:NegersOp woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de vloer van mijn douche gezien? Dan kom ik er als een neger uit! Inclusief ebola!
quote:Door een goed ontbijt, goede lunch en goede avondeten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand waarmee je vreetbuien kan doen ophouden?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Watteh? Met m'n fiets bedoel je?
quote:Tandenpoetsen en dan ijs thee drinkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goed
quote:Tandenpoetsen is slim! Heb net nieuwe tandpasta gekocht.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goed
quote:Het komt door mezelf hoor. Band was lek en ik ging er mee fietsen steeds terwijl dat ding compleet plat was en dat werkt niet meer na een tijdje. Mijn vertrouwen in de mensheid was gewoon terecht.
quote:Of een appel eten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tandenpoetsen en dan ijs thee drinken
quote:alles smaakt goor als je je tanden net hebt gepoetstOp woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tandenpoetsen en dan ijs thee drinken
quote:Als je aardbeientandpasta (Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles smaakt goor als je je tanden net hebt gepoetst, behalve water
quote:ja dat zeg je nou ook alleen maar omdat je in mijn bad wilOp woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
zwaarte van de VG valt mee hoor(weet niet wie 't vroeg)
isd midden- niveau, met uitschieters naar zowel boven als beneden.
englitters
![]()
quote:*steekt vinger op*Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
zwaarte van de VG valt mee hoor(weet niet wie 't vroeg)
isd midden- niveau, met uitschieters naar zowel boven als beneden.
englitters
![]()
quote:anders kan je altijd nog op de bank slapenOp woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Naja blijf het knap vinden. Moeder heeft ook niet de hele zware.. Volgens mij de 'lichte' en midden niveau; maar af en toe zitten daar kinderen (zijn 17 tot 21 jaar) tussen die het zo zwaar hebben gehad (denk aan ouders die hun niet willen; mishandeling; etc...).
Again: Respect
Ik wil naar bed; maar ben te lui om op te staan. DILEMMA !
quote:lekker warmOp woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik morgen in kreukels wil opstaan; is de bank inderdaad een optieoeh wacht.. Het vloerkleed is best zacht. Enige wat kan gebeuren is dat de hond op me komt liggen
quote:dat wil ik zonder glitters ook wel hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat zeg je nou ook alleen maar omdat je in mijn bad wil
quote:n thanksOp woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Naja blijf het knap vinden. Moeder heeft ook niet de hele zware.. Volgens mij de 'lichte' en midden niveau; maar af en toe zitten daar kinderen (zijn 17 tot 21 jaar) tussen die het zo zwaar hebben gehad (denk aan ouders die hun niet willen; mishandeling; etc...).
Again: Respect
Ik wil naar bed; maar ben te lui om op te staan. DILEMMA !
quote:Whehe luister eens naar dezeOp woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Joysa het volgende:
The seed inside you, baby, do you feel it growing?
Wat een tekst
quote:Morgen, lig nu in bed :pOp donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe luister eens naar deze
quote:SterkteOp donderdag 28 oktober 2010 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh! Straks naar de huisarts.
* Puckzzz needz some mothers little helpers
quote:thnx. Ben hartstikke nerveus. Moet nu toch ff met de billen bloot..
quote:Ik zou toch zweren dat ik net "SterkteOp donderdag 28 oktober 2010 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Wat zijn dat?Op donderdag 28 oktober 2010 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
quote:En dan zit je maar te wachten.. en te wachten.. en te wachten.. en nog langer te wachten..Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
leuk hoor, om 3 uur beginnen maar ik verveel me dood..
quote:ja, precies dat dusOp donderdag 28 oktober 2010 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan zit je maar te wachten.. en te wachten.. en te wachten.. en nog langer te wachten..
quote:Herkenbaar, even iets doen doe je toch niet, want je moet toch zo werken.. irritantOp donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, precies dat dus
ik zigt echt te wachten en me dood te vervelen
quote:precies, want ik moet nog werken, en als ik wat ga doen ben ik te moe, etc.Op donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar, even iets doen doe je toch niet, want je moet toch zo werken.. irritant
quote:Ik vind avond diensten heerlijk, maar het wachten tot je mag gaan werken vind ik vaak zo lang durenOp donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
@ Joysa en Mirjam
Vinden jullie late dienst echt zo vervelend?? Ik vind het heerlijk! Zeker als mijn dochter ook vrij is en ik lekker kan uitslapen. En als ze gewoon naar school moet, heb ik lekker de ochtend vrij om het huishouden te doen of gewoon lekker te niksen, of nog even bij een vriendin koffie te drinken.
quote:ik ben het niet meer gewend merk ikOp donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
@ Joysa en Mirjam
Vinden jullie late dienst echt zo vervelend?? Ik vind het heerlijk! Zeker als mijn dochter ook vrij is en ik lekker kan uitslapen. En als ze gewoon naar school moet, heb ik lekker de ochtend vrij om het huishouden te doen of gewoon lekker te niksen, of nog even bij een vriendin koffie te drinken.
quote:OehOp donderdag 28 oktober 2010 14:27 schreef Debsterr het volgende:
Als iemand nog Urban Decay oogschaduw wil:
http://www.groupdeal.nl/5(...)ecay-oogschaduw.html
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind avond diensten heerlijk, maar het wachten tot je mag gaan werken vind ik vaak zo lang duren
quote:Ok, ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je het zo gewend bent, is het wel raar ja. Ik werk al zo lang in wisseldiensten. Sterker nog, ik heb (op mijn allereerste bijbaantje na dan) nog nooit anders gedaan dan wisseldiensten.Op donderdag 28 oktober 2010 14:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben het niet meer gewend merk ik
mijn dag loopt eigenlijk ook op z'n eind voor me rond 5,6 uur
dan krijg ik behoefte om te douchen, en een joggingbroek aan te trekken.
voorheen vond ik het ook altijd heerlijk hoor, nu moet ik er erg aan wennen
quote:Ik had avonddiensten in de zorg he... dus van 15 tot 23 of 24u.. Dan doe ik overdag niet veel hoor, ben al dood genoeg na het werkOp donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef mirannie het volgende:
Morgen laatste 4:45 dienst voorlopigdan begint het winterseizoen weer en hoef ik niet meer voor 5:45 te beginnen.
[..]
beter plannen, dan kan je juist nog lekker veel doen en echt van je dag genieten.
[..]
Ok, ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je het zo gewend bent, is het wel raar ja. Ik werk al zo lang in wisseldiensten. Sterker nog, ik heb (op mijn allereerste bijbaantje na dan) nog nooit anders gedaan dan wisseldiensten.
Eigenlijk wil ik er ook best uit zo langzamerhand, maar het levert zo lekker veel extra cash op dat het zonde is om op te geven.
quote:ThanksOp donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Je Sinfuls zitten in de brievenbus, hoop dat ze er morgen zijn.
quote:Oke tnx!!Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef mirannie het volgende:
@ Bubsel
Ze zijn aan de deur geweest met jouw lakjes, maar ik was werken. Morgen ook... Dus dan zal ik ze zaterdag hebben. Maar dan weet je iig dat ze gearriveerd zijn soort van.
quote:Die kan ik zelfs zo noemenOp donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef Joysa het volgende:
Ik ben de 7 zekerheden van de Jumbo uit mn kop aan het knallen
Morgen contract tekenen en 'toets'
quote:Nee, ik heb toch een groter probleem dan ik liever wil toegeven. Ik heb nu wat medicijnen gekregen om me door de eerste afkickperiode (ja dat lezen jullie goed) heen te helpen en de rest zal ik met wilskracht moeten doen. Ik ben sterk...ik kan dit!Op donderdag 28 oktober 2010 08:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Succes Puckzzz, komt vast wel goed! Controle van je operatie?
quote:
quote:Hier ligt nog geen jumbo in de buurt, maar ze zijn wel erg logisch ja
quote:Ik ben heel erg trots op je Puckzzz! Ik weet zeker dat je dit kunt en er sterker uitkomt dan je er in ging! Heeeel veel knuffels enOp donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch een groter probleem dan ik liever wil toegeven. Ik heb nu wat medicijnen gekregen om me door de eerste afkickperiode (ja dat lezen jullie goed) heen te helpen en de rest zal ik met wilskracht moeten doen. Ik ben sterk...ik kan dit!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch een groter probleem dan ik liever wil toegeven. Ik heb nu wat medicijnen gekregen om me door de eerste afkickperiode (ja dat lezen jullie goed) heen te helpen en de rest zal ik met wilskracht moeten doen. Ik ben sterk...ik kan dit!
quote:Da's wel pittig meid, om dat voor jezelf toe te geven!Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Wauw wijf... Wat goed dat je deze stap gezet hebt... Bewijst inderdaad dat wat je zegt.. Je kunt dit..Je bent sterk!Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:De eerste stap heb je gezet, super! Wens je heel veel sterkte en wilskracht toe!Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:mja zelf wist ik het allang. Het naar de buitenwereld toegeven is een heel ander ding. Maar dit kan zo niet alnger. Ik heb teveel dierbaren verloren aan alcoholisme, waaronder mijn broertje, en ik verrek het om zelf op mijn 60ste met Korsakov te lopen. Ik wil nog van mijn toekomst genieten, gewoon...normaal.Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's wel pittig meid, om dat voor jezelf toe te geven!
quote:Ik weet zeker dat het je lukt, en wij zijn er allemaal om je bij te staan als het ff niet zo goed gaat of juist wel!Op donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja zelf wist ik het allang. Het naar de buitenwereld toegeven is een heel ander ding. Maar dit kan zo niet alnger. Ik heb teveel dierbaren verloren aan alcoholisme, waaronder mijn broertje, en ik verrek het om zelf op mijn 60ste met Korsakov te lopen. Ik wil nog van mijn toekomst genieten, gewoon...normaal.
En ja, ik heb nu ook een wijntje bij me staan hoor, ik moet afbouwen niet in 1 keer kappen. dat werkt niet en je hoofd gaat dan rare dingen met je doen. En ik moet elke week naar de huisarts, maar zij is lief
Misschien klinkt het wat heftig voor sommigen, want ik werk elke dag werk keihard zelfs, ben nooit ziek, heb een leuk leven, kindjes, vriend, hond,...maar het is zo'n stiekeme sneaky verslaving. Maargoed, zoals ik al zei: IK KAN DIT!
en daarmee klaar....ook hier
quote:Wow, heftig zeg! Maar wat goed van je dat je deze stap hebt durven zetten, ik heb vertrouwen in je en het is goed dat jij dat ook in jezelf heb! Heel veel succes, maar ik geloof dat dat helemaal goed gaat komen!Op donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja zelf wist ik het allang. Het naar de buitenwereld toegeven is een heel ander ding. Maar dit kan zo niet alnger. Ik heb teveel dierbaren verloren aan alcoholisme, waaronder mijn broertje, en ik verrek het om zelf op mijn 60ste met Korsakov te lopen. Ik wil nog van mijn toekomst genieten, gewoon...normaal.
En ja, ik heb nu ook een wijntje bij me staan hoor, ik moet afbouwen niet in 1 keer kappen. dat werkt niet en je hoofd gaat dan rare dingen met je doen. En ik moet elke week naar de huisarts, maar zij is lief
Misschien klinkt het wat heftig voor sommigen, want ik werk elke dag werk keihard zelfs, ben nooit ziek, heb een leuk leven, kindjes, vriend, hond,...maar het is zo'n stiekeme sneaky verslaving. Maargoed, zoals ik al zei: IK KAN DIT!
quote:Uit de Glamour jah, vond hem vrij briljantOp donderdag 28 oktober 2010 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het je lukt, en wij zijn er allemaal om je bij te staan als het ff niet zo goed gaat of juist wel!
En die sig idd, uit de Glamour toch? Ik heb dat laatst echt gedaan
.
quote:Wrong in so many waysOp donderdag 28 oktober 2010 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En die sig idd, uit de Glamour toch? Ik heb dat laatst echt gedaan
.
quote:Sterkte en veel suc6! Je kunt hetOp donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
Nu kunnen we dus ook alcoholist aan het lijstje freaks van SHJN toevoegen
quote:
quote:Erm.. weet ik niet meerOp donderdag 28 oktober 2010 20:21 schreef tliciouz het volgende:
Debs waar heb jij je usericon vandaan, ik zoek een leuke maar vind niets.
quote:Thnx DollOp donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef Lindytje het volgende:
Puckzzz, wat ben je toch een stoer wijf!!
Zet hem op! Ik weet zeker dat je het kunt![]()
Dikke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx Doll
Iedereen trouwens, daarom durf ik het hier wel te zeggen denk ik, omdat jullie lief en supportive zijn...
Ik heb over je gedroomd laatst Lindy
Wat lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kunnen we binnenkort een keer een drankje doen? Nou ja, een theetje dan, of een koffie'tje
Don't come closer, I might hurt you
quote:Ik snap het
quote:Ik heb vannacht gedroomd dat ik een cavia had gevonden die van delta bleek te zijn.... Dat wist ik omdat di ecavia steeds haar naam op de muur schreef. Maar ik heb geen telefoonnummers van iemand uit het nagellaktopic, dus toen belde ik Bubs maar (in de veronderstelling dat haar nummer wel in dr shop zou staan) of zij het nummer had. En zij had het wel, dat was het nummer van d'r twitter-account met een 5 erachterOp donderdag 28 oktober 2010 20:41 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb over je gedroomd laatst Lindy![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een cavia had gevonden die van delta bleek te zijn.... Dat wist ik omdat di ecavia steeds haar naam op de muur schreef. Maar ik heb geen telefoonnummers van iemand uit het nagellaktopic, dus toen belde ik Bubs maar (in de veronderstelling dat haar nummer wel in dr shop zou staan) of zij het nummer had. En zij had het wel, dat was het nummer van d'r twitter-account met een 5 erachterEn als ik haar moeder wilde hebben met een 7.
Jáááája
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een cavia had gevonden die van delta bleek te zijn.... Dat wist ik omdat di ecavia steeds haar naam op de muur schreef. Maar ik heb geen telefoonnummers van iemand uit het nagellaktopic, dus toen belde ik Bubs maar (in de veronderstelling dat haar nummer wel in dr shop zou staan) of zij het nummer had. En zij had het wel, dat was het nummer van d'r twitter-account met een 5 erachterEn als ik haar moeder wilde hebben met een 7.
Jáááája
quote:Jij bent echt een beetje raar!Op donderdag 28 oktober 2010 20:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jáááája
quote:Beetje?Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje raar!
quote:Welterusten, en heel verstandig dat je lekker even de rust neemt met een boekOp donderdag 28 oktober 2010 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga zo maar es afsluiten. Lekker nog ff wat lezen in bed. Aangezien het toch een tijd van zelfreflectie is de laatste tijd ben ik voor de derde keer weer de 'Celestijnse Belofte' aan het lezen. De meeste vinden het taaie stof maar het is 1 van mijn favoriete boeken
alvast welterusten Ladies en nogmaals thnx
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje raar!
quote:Mijn mama zegt dan altijd; elke gek heb zn gebrekOp donderdag 28 oktober 2010 20:16 schreef Puckzzz het volgende:
Nu kunnen we dus ook alcoholist aan het lijstje freaks van SHJN toevoegen
quote:Ik kijkOp donderdag 28 oktober 2010 21:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijn mama zegt dan altijd; elke gek heb zn gebrek
Niet dat jij gek bent hoorMaar iedereen heeft wel iets, iets wat diegene minder "perfect" maakt. Mijn familie is gestoord, ik ben stiekem depressief en nouja, iedereen hier heeft iets!
Heerlijk is dat, volgens mij is het ook de reden dat hier alles gewoon gezegd kan worden
O en je bent heul geen freak! Volgens mij ben jij echt een tof wijf![]()
Kijkt er iemand bonje met de uren? Zit me helemaal op te fucken![]()
quote:Die oude mensen vond ik erg onredelijk
quote:Een beetje een late reactie, ik was even niet bereikbaar
quote:Te druk bezig met p0rn chick?Op donderdag 28 oktober 2010 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Een beetje een late reactie, ik was even niet bereikbaar![]()
. Maar het ging best goed. Zeker omdat iedereen er een slecht gevoel over had, ik heb hem denk ik wel gehaald
En sterkte Puckzz. Dapper dat je er voor uit durft te komen! De eerste belangrijke stap is al gezet. Heel veel succes!
quote:Love is in the airOp donderdag 28 oktober 2010 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
OaMaar het begint nu toch wel heel leuk te worden
quote:JeeeeejOp donderdag 28 oktober 2010 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Een beetje een late reactie, ik was even niet bereikbaar![]()
. Maar het ging best goed. Zeker omdat iedereen er een slecht gevoel over had, ik heb hem denk ik wel gehaald
En sterkte Puckzz. Dapper dat je er voor uit durft te komen! De eerste belangrijke stap is al gezet. Heel veel succes!
quote:Geen ideeOp donderdag 28 oktober 2010 23:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat irritant is dat!![]()
En nu?
quote:is ook zo hoorOp donderdag 28 oktober 2010 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
meid, kop op, het is zo voorbij
wat ik al zei, je zal er niet op zakken, maar je hebt er wel van geleerd en dat is het hele nut van studeren toch?
quote:Heb pm gestuurd! Kon 1 stukje echt niet invullen
quote:Ooooooh wat is dat IRRITANT!!!! Ik kan me dat vanuit m'n tenen voorstellen. Niets is zó kut als keihard je best doen, meerdere malen vragen om feedback, die niet krijgen en dat dan blijkt dat ze het allemaal ruk vinden. Zeker als het om een logo gaat: het logo is de basis van alles wat je verder maakt. Is je logo strak en zakelijk, moet de stijl dat ook zijn, is het kleurrijk en speels ga je daar op voortborduren. Gadverdamme wat irritant zeg.Op donderdag 28 oktober 2010 23:40 schreef princess-a het volgende:
Nu krijg ik een mailtje terug dat ze de logo's niet mooi vinden![]()
quote:Morgen! Dat is ook niet fijn..Op vrijdag 29 oktober 2010 08:05 schreef Lindytje het volgende:
Morning allemaal!!![]()
Dat was het tweede nachtje van 5 uur slaap...Morgen lekker uitslapen
quote:Oeh, spannend!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Morgen! Dat is ook niet fijn..
Mijn laatste werkdag!
quote:Wut de hell is de doelstelling van je onderzoek?Op vrijdag 29 oktober 2010 00:14 schreef Lindytje het volgende:
Peoples! Ik kom even jullie hulp vragen...
Ik moet voor een opdracht van school een tekst in laten vullen door een aantal mensen en de verschillen onderzoeken en bla bla.
Ik heb een tekstje gemaakt, zouden jullie als jullie even 10 minuten tijd hebben voor morgen 13.00u de ontbrekende woorden in willen vullen en jullie leeftijd er bij willen vermelden en dan van de ingevulde versie in een PMmetje naar me willen sturen?
Ik ben jullie alvast heeeeeeeeeeeel dankbaar!!!
Oh, en fout is er niet, ik moet gewoon inventariseren
En ja, lachen om de tekst is toegestaan, madame had geen inspiratie
quote:Nou dat vind ik wel heel vreemd. Doe dan bijvoorbeeld jou zusje en jij. Zonder beide vriendjes erbij. Maar hier krijg je echt het gevoel bij alsof je niet welkom bent.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Ladies!
Zo, bijna weekend. Alleen vandaag nog even doorkomen! Er zijn heel veel collega's vrij vandaag dus het is rustig op kantoor.
En ik lees net op Hyves dat mijn vader, moeder, zusje en haar vriend uitgenodigd zijn op de Eemhof door een oom. Mijn vriend en ik niet, vreemd. Zelfs mijn ouders vinden het vreemd. Volgens hen wil mijn oom eerst even kijken of het bevalt en dan volgend jaar wil hij iedereen uitnodigen. Heb alvast bedankt voor de uitnodiging, hoef ik dan ook niet heen. Lijkt me wel net zo eerlijk dat je beide oomzeggers uit gaat nodigen in plaats van een![]()
quote:Inderdaad, dat gevoel heb ik dus ook. Kreeg namelijk eerst van mijn ouders te horen dat ik het weekend vrij moest houden. En dan krijg je niet eens een uitnodiging...Op vrijdag 29 oktober 2010 08:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel heel vreemd. Doe dan bijvoorbeeld jou zusje en jij. Zonder beide vriendjes erbij. Maar hier krijg je echt het gevoel bij alsof je niet welkom bent.
quote:Super puckzzzz, you go girl!! Je kunt het echtOp donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Kan me voorstellen dat het heel naar overkomt. Heb je normaal wel een goede band met die oom?Op vrijdag 29 oktober 2010 08:46 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gevoel heb ik dus ook. Kreeg namelijk eerst van mijn ouders te horen dat ik het weekend vrij moest houden. En dan krijg je niet eens een uitnodiging...
Ach, ik laat ze lekker plezier hebben en als ik hem weer eens zie vertel ik wel dat ik het een naaistreek vind.
quote:Op zich wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het heel naar overkomt. Heb je normaal wel een goede band met die oom?
quote:Wat een rare streek! Echt, familie!Op vrijdag 29 oktober 2010 08:31 schreef Cyntiaa het volgende:Ladies!
Zo, bijna weekend. Alleen vandaag nog even doorkomen! Er zijn heel veel collega's vrij vandaag dus het is rustig op kantoor.
En ik lees net op Hyves dat mijn vader, moeder, zusje en haar vriend uitgenodigd zijn op de Eemhof door een oom. Mijn vriend en ik niet, vreemd. Zelfs mijn ouders vinden het vreemd. Volgens hen wil mijn oom eerst even kijken of het bevalt en dan volgend jaar wil hij iedereen uitnodigen. Heb alvast bedankt voor de uitnodiging, hoef ik dan ook niet heen. Lijkt me wel net zo eerlijk dat je beide oomzeggers uit gaat nodigen in plaats van een![]()
quote:Mijn ouders vinden het ook raar en gaan het er ook over hebben morgen. Hier krijg je scheve gezichten van zei ik nog.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat een rare streek! Echt, familie!
Heb pas ook zoiets meegemaakt. Een tante en oom (eigenlijk stieftante en stiefoom) zijn 40 jaar getrouwd binnenkort en er komt een groot feest. Mijn zusje en vriend zijn wel uitgenodigd, maar ik niet... ook zo raar! Ze kennen mij al vanaf dat ik 6 was, maar omdat ik dus geen bloedband heb ofzo, word ik er niet voor uitgenodigd. STOM!
Moet wel zeggen als mijn dochter zoiets zou overkomen, ik zelf ook niet zou gaan. Mijn moeder zegt er niet eens wat van.
quote:Mijn vader en stiefmoeder zijn daar dan weer heel anders in. Of allemaal of geen van allen. En dan zijn we meteen met minimaal 10 manOp vrijdag 29 oktober 2010 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het ook raar en gaan het er ook over hebben morgen. Hier krijg je scheve gezichten van zei ik nog.
Dat van de trouwerij is inderdaad ook raar! Sommige mensen....
quote:Toen ik vanuit Londen met het reisbureau in NL moest bellen werd ik ook doodleuk tot 3x toe in de wacht gezetOp vrijdag 29 oktober 2010 12:00 schreef Joysa het volgende:
Ik haat in de wacht hangen!
Ik heb geen ogenblik geduld
quote:Fijn is dat hèOp vrijdag 29 oktober 2010 12:21 schreef Mirjam het volgende:
zo, grote schoonmaak hier
alles strats weer lekker schoon en netjes
quote:jaaa
quote:Idd. Laat ze het maar lekker uitzoekenOp vrijdag 29 oktober 2010 12:26 schreef DeltaCephei het volgende:
pff Cyntiaa en Mirannie, dat vind ik echte naaistreken.
Ik had het ook, mijn nichtje gaf een BBQ en ik was als enige niet uitgenodigd. Wist er niets van, tot mijn oom vroeg of ik ook kwam/waarom ik niet was geweest.
Flikker dan snel op![]()
Zelfs familie van familie mocht komen.
quote:Oo jeetjeOp vrijdag 29 oktober 2010 08:31 schreef Cyntiaa het volgende:Ladies!
quote:de analyse was dat wij kneusjes zijn .. .dat wisten wij toch al?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, dank voor jullie kabouterverhaaltjes!
Ik heb er voldoende verzameld inmiddels, dus ik ga eens een mooie analyse maken, ofzo
Thanx!!![]()
quote:Precies zo denk ik inmiddels dus ook. Broers nieuwe din was hier vorige week, mn tante en oom waren op bezoek, mn moeder en vriend waren er en de broers en zussen waren langsgeweest. Op haar vraag: ben benieuwd wanneer ik de rest van de familie te zien krijgOp vrijdag 29 oktober 2010 12:43 schreef Lindytje het volgende:
En daarom doe ik niet aan familie, alleen mijn vader, moeder, broer+aanhang en zusje. De rest kan het lekker uitzoeken
quote:Geen ruzie of wat dan ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oo jeetjeik vind het zo ontzettend raar als mensen dat doen he! Neem aan dat jij geen ruzie hebt met die oom ofzo?
Enkele jaren geleden zag ik bij mijn baas een uitnodiging voor het huwelijk van mijn neef staan. Mijn baas is een collega van zijn vader en heeft verder weinig met mijn neef, maar hij was dus uitgenodigd en zn tante, nichten en neef niet (consequent is ie wel)
Zelfde met het geboortekaartje van zn dochter, stond ook bij mn baas op de kast, hebben wij ook nooit gekregen
Families, werkelijk
quote:Kijk eens in het Swapkoffer topique?Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Geen ruzie of wat dan ook.
Familie, als het er op aan komt heb je er niet zo veel aan. Op een aantal personen na, gelukkig
quote:Dat zag ik
quote:Hehe.. Je bent net zo'n topografische klungel als dat ik benOp vrijdag 29 oktober 2010 13:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zag ik
En toen ging ik nog uitzoomen om te kijken waar ik precies zat![]()
quote:Exact. Dat. Vreemde situatie van jullie beiden.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat een rare streek! Echt, familie!
(...)
Moet wel zeggen als mijn dochter zoiets zou overkomen, ik zelf ook niet zou gaan. Mijn moeder zegt er niet eens wat van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Echt een gesprek of hardop zeggen wat hij leest?Op vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
, zo zit ik op school achter de compter.
Ik zit gezellig tegenover een jongen die lekker tegen zichzelf praat tijdens het leren
quote:Ik lig in een deuk! Zie het al voor meOp vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Lindytje het volgende:
Nee, echt zo van: dan leest ie wat; ' oh ja'
' nee, natuurlijk niet'
'oh ja, natuurlijk!'
' ja, nou snap ik het'
quote:Oh gelukkigOp vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Lindytje het volgende:
' nee, natuurlijk niet'
'oh ja, natuurlijk!'
' ja, nou snap ik het'
quote:HahahahOp vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Lindytje het volgende:
' nee, natuurlijk niet'
'oh ja, natuurlijk!'
' ja, nou snap ik het'
quote:Aaai dat is zuurOp vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef kieskleurig het volgende:
Ohnee![]()
Ik had wat administratie ingevoerd en opgeslagen op een usb stickje, ga ik het nu controleren, staat het er gewoon niet op.
En met wat administratie bedoel ik uren werk![]()
quote:Zooo ja dat is zeker zuur!Op vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef kieskleurig het volgende:
Ohnee![]()
Ik had wat administratie ingevoerd en opgeslagen op een usb stickje, ga ik het nu controleren, staat het er gewoon niet op.
quote:Zwolle heeft tal van leuke kroegjes Er is een bioscoop.. Koopavond op donderdag. De Kruidvat heeft een grote collectie van Essence altijdOp vrijdag 29 oktober 2010 15:08 schreef Debsterr het volgende:
Volgende week breng ik de avonden door in het Hanzehotel. Wat is er allemaal te doen in Zwolle?
quote:Er is een school!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:08 schreef Debsterr het volgende:
Volgende week breng ik de avonden door in het Hanzehotel. Wat is er allemaal te doen in Zwolle?
quote:Kijk, koopavond op donderdag is goedOp vrijdag 29 oktober 2010 15:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zwolle heeft tal van leuke kroegjes Er is een bioscoop.. Koopavond op donderdag. De Kruidvat heeft een grote collectie van Essence altijd
quote:
quote:Ik lig nog steeds in bed.
quote:Dat is het enige wat ik van Zwolle weet, mijn zus heeft daar gestudeerd.
quote:Daar had ik dus ook last vanOp vrijdag 29 oktober 2010 14:14 schreef Joysa het volgende:
Omg LindyIk zou me totaal niet meer kunnen concentreren
![]()
Ik ga mn wieltjes bijwerken
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaai dat is zuurHeb je het niet per ongeluk toevallig ook nog op de computer opgeslagen?
Onze projectgroepchinees heeft haar hele stuk van het rapport van wikipedia afgeklauwd, zonder ook maar een woord aan te passen aan de situatie waar het werkelijk over gaat.PLAGIAAT
quote:Ja, volgens mij was hij echt een beetje niet goed in z'n hoofdOp vrijdag 29 oktober 2010 14:04 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Dat is wel erg inderdaad
quote:het boemeltreintje naar kampen!!Op vrijdag 29 oktober 2010 15:08 schreef Debsterr het volgende:
quote:staat het niet nog op je pc in de temp?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:46 schreef kieskleurig het volgende:
Ohnee![]()
quote:Nee, kan het opnieuw invoeren.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaai dat is zuurHeb je het niet per ongeluk toevallig ook nog op de computer opgeslagen?
Onze projectgroepchinees heeft haar hele stuk van het rapport van wikipedia afgeklauwd, zonder ook maar een woord aan te passen aan de situatie waar het werkelijk over gaat.PLAGIAAT
quote:Ik heb je de verzendkosten net overgemaakt.Op vrijdag 29 oktober 2010 16:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Vanavond ga ik weer met het boemeltreintje!
quote:Zat ik vorige week nog in
quote:Ik denk dat ze na mijn; You need to get your information from a BOOK!! idiot. You've studied here for a year, you should know that by now!Op vrijdag 29 oktober 2010 16:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee, kan het opnieuw invoeren.Hoe kan ze dat nou doen. Hebben jullie genoeg tijd om het aan te passen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:59 schreef Joysa het volgende:
Eh.. ik word net mobiel gebeld door iemand uit Groenland ofzo?
Iemand ervaring?
Ik was te laat met opnemenDa's gewoon Nederland hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
quote:Ohh daar in de buurtOp vrijdag 29 oktober 2010 19:12 schreef Daph_ het volgende:
+31 is Nederland, (0)299 is Volendam/Monnickendam/Purmerend/Katwoude/Edam/Marken (plus nog een paar die ik zo 1,2,3 niet uit mijn hoofd weet)
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:12 schreef Daph_ het volgende:
+31 is Nederland, (0)299 is Volendam/Monnickendam/Purmerend/Katwoude/Edam/Marken (plus nog een paar die ik zo 1,2,3 niet uit mijn hoofd weet)
quote:Ik neem nooit onbekend op of een nummer wat ik niet kenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Onbekende nummers zijn wel irritant trouwens, had laatst een bericht van een +7 nummer.(Rusland dus.
)
quote:Dit was een sms, dus dat maakt het makkelijker.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik neem nooit onbekend op of een nummer wat ik niet ken
Spreken maar voicemail in, hoor het dan vanzelf wel
quote:Oh lol dat is inderdaad handigerOp vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was een sms, dus dat maakt het makkelijker.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, kom ik ook eens door m'n tegoed heen.![]()
quote:Als je beltegoed zou bedoelen had het gekloptOp vrijdag 29 oktober 2010 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat niet klopt, want Rusland is buiten m'n tegoed.
quote:Het komt er extra bij bij m'n abo. Helaas al in praktijk gezien.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je beltegoed zou bedoelen had het geklopt
quote:ik snap dat nooit hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Dat is balen jaOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt er extra bij bij m'n abo. Helaas al in praktijk gezien.
quote:Het heeft wel een redenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik snap dat nooit hoor.
ze bijten toch niet door die hoorn?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:59 schreef Joysa het volgende:
Eh.. ik word net mobiel gebeld door iemand uit Groenland ofzo?
Iemand ervaring?
Ik was te laat met opnemenBen je er al achter wie t was? Anders gaan we met zn allen even bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
quote:okOp vrijdag 29 oktober 2010 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is balen ja![]()
[..]
Het heeft wel een reden(die ik liever niet online gooi)
quote:Ja ik weet het alOp vrijdag 29 oktober 2010 19:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ben je er al achter wie t was? Anders gaan we met zn allen even bellen
quote:Dat vraagt om een foto !Op vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef Loqi het volgende:
Ik sta voor aap![]()
Vanavond pre-haloween verjaardagsfeestje...en de bedoeling is dat iedereen verkleed komt
Tis een feestje met 2 vriendengroepen, en de mijne heeft besloten om allemaal in drag te gaan..
Dus ik zit hier nu zeer overtuigend als man opgemaakt al zeg ik t zelf
quote:Ik neem dan ook nooit op als ze onbekend bellen of een nummer wat ik niet ken.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Heb ik ook hoor! Van anonieme telefoontjes krijg ik de kriebels en als ik niet weet wie het is noem ik nooit mijn naam, zit helemaal vastgeroest daarinOp vrijdag 29 oktober 2010 19:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is balen ja![]()
[..]
Het heeft wel een reden(die ik liever niet online gooi)
quote:Fotoooo!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef Loqi het volgende:
Ik sta voor aap![]()
Vanavond pre-haloween verjaardagsfeestje...en de bedoeling is dat iedereen verkleed komt
Tis een feestje met 2 vriendengroepen, en de mijne heeft besloten om allemaal in drag te gaan..
Dus ik zit hier nu zeer overtuigend als man opgemaakt al zeg ik t zelf
quote:Doe je het in een spoilerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat durf op het wereld wijde web
quote:Dat ja! Of PM
quote:zin om een engelstalig marketing communicatieplan te vertalen?
quote:eeuuuuhhhhhOp vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
zin om een engelstalig marketing communicatieplan te vertalen?
quote:Ben al bijna klaar hoor! Het zijn nog maar 4 pagina's van de 28
quote:JeeeeejOp vrijdag 29 oktober 2010 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
het is weekeeeeeeeeeeeeeend! En ik ben moe....
quote:Heet ie serieus Samson? Wat briljantOp vrijdag 29 oktober 2010 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
Yawn.. Moe'tjes.
Net terug van hondencursus. Samson heeft het weer eens super gedaan en ligt nu weer uitgeteld in zijn mandjeHondjes
quote:Dat snap ik wel, dat je daar trots op bent! Goed gedaan meid!!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef princess-a het volgende:
Ik heb gewoon mn huiswerk afgemaakt, zonder dat er een deadline in mn nek hijgtNu mag ik een klein biertje drinken in de kroeg van mezelf
Mn vriendinnetjes zijn het er gelukkig mee eens
Ben dus serieus trots dat ik ook eens op tijd iets af maak
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef princess-a het volgende:
Ik heb gewoon mn huiswerk afgemaakt, zonder dat er een deadline in mn nek hijgtNu mag ik een klein biertje drinken in de kroeg van mezelf
Mn vriendinnetjes zijn het er gelukkig mee eens
Ben dus serieus trots dat ik ook eens op tijd iets af maak
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, dat je daar trots op bent! Goed gedaan meid!!
Geniet van je biertje in de kroeg
quote:Lieverds
quote:Heyyy ik ook niet *high five*
quote:Ja maar ik vind het dom want ik had het toen ook al opgeschreven en keihard om lopen janken. Pfff.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:58 schreef Joysa het volgende:
Nee niet herkenbaar, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Dat je het weg gestopt hebt en het nu weer boven komt..
quote:MestreechOp zaterdag 30 oktober 2010 07:40 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen.
Sta in de kou te wachten op de trein naar Maastricht, maar heb er zin in
quote:Ik zie nu allemaal mensen op elkaar gestapeld in je huiskamer liggen....Op zaterdag 30 oktober 2010 10:15 schreef Mirjam het volgende:
mogge
ik heb dat niet dat ik moet janken, maar wel dat ik me om onverklaarbare redenen heel erg kut voel
vrouweigen denk ik
vandaag drukke dag, komt een stapel familie op bezoek
quote:SukkollOp zaterdag 30 oktober 2010 10:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal mensen op elkaar gestapeld in je huiskamer liggen....
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie nu allemaal mensen op elkaar gestapeld in je huiskamer liggen....
quote:Ja dat herken ik welOp zaterdag 30 oktober 2010 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oke ik ken jullie niet zo heel goed en daarom vraag ik het denk ik juist hier.. Iemand ooit gehad dat je ineens keihard begon te huilen om iets wat een jaar geleden is gebeurd ofzo? Niet iemand overlijden ofzo, dat snap ik wel dat dat een tijd later nog eens in kan hakken. Maar iets wat voor anderen zegmaar helemaal niet erg was maar voor jou wel. Oke lekker cryptisch maar heb geen zin om te zetten wat er was. Maar ik begon net ineens zo hard te huilen en ik kon niet stoppen en kon het eerst neit plaatsen en nu wel dus. Ik snap alleen echt niet waar het ineens vandaan kwam.Nou dat moest ik even kwijt.
quote:Dat! Ik ben ook een jenkerd met perioden...Op zaterdag 30 oktober 2010 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat herken ik welmaar ik ben dan ook een jankerd.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:52 schreef vamperotica het volgende:
Maar, maar, maar....Bubs...... Tante Klara....
Wat lief!!!!![]()
![]()
![]()
Mij is beetje boel veel beduusd en zulks
quote:wat he'k gemist?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:52 schreef vamperotica het volgende:
Maar, maar, maar....Bubs...... Tante Klara....
Wat lief!!!!![]()
![]()
![]()
Mij is beetje boel veel beduusd en zulks
quote:he bah
quote:Er werd een pakje gebracht van Bubsel vanmorgen enik had heul niets besteld of geruild ofzo...
quote:Wat super liefOp zaterdag 30 oktober 2010 12:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er werd een pakje gebracht van Bubsel vanmorgen enik had heul niets besteld of geruild ofzo...
Dus ik pm of ze zich misschien vergist had, dan kon ik het dorosturen, maar het was toch voor mij en ik moest het maar snel open maken en dat deed ik en daar kwamen lekkere verwendingetjes en een nagellakje die ik heul heul heul gaaf vind tevoorschijn en een briefje dat het van tanteklara en Bubs was
en nu moet ik huilen![]()
quote:Haha ik woon net op kamers en nieuwe studie en ken hier niet zoveel mensen en ik had niet gedacht dat ik zoveel kon huilen. En prettig om te horen dat ik niet de enige ben.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat! Ik ben ook een jenkerd met perioden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Argh what the... sinds wanneer stuurt de kadowinkel van tnt niet meer naar BelgiëHebben altijd leuke 'simpele' dingetjes; dus al een paar jaar bestel ik daar vaak de verjaardagscadeaus voor mijn ouders (tjah ik kan er helaas praktisch nooit bij zijn.. We wonen 225km van elkaar vandaan).
En mijn ouders willen nooit een gigantisch groot cadeau. Iets kleins/nuttigs vinden ze wel leuk.
Afgelopen augustus heb ik nog voor mijn moeder de roosjes kunnen bestellen (doen ze via de brievenbus en tnt is - mijn ervaring dan - altijd wel snel qua levering) voor haar verjaardag en ging super goed. Vandaag wil ik verjaardagscadeau voor paps bestellen; doen ze enkel nog leveren naar NL grmfpl.
Gelukkig heb ik hetzelfde cadeau in een andere webwinkel gevonden die wel naar België verstuurd.LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Wat ontzettend lief zegOp zaterdag 30 oktober 2010 12:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er werd een pakje gebracht van Bubsel vanmorgen enik had heul niets besteld of geruild ofzo...
Dus ik pm of ze zich misschien vergist had, dan kon ik het dorosturen, maar het was toch voor mij en ik moest het maar snel open maken en dat deed ik en daar kwamen lekkere verwendingetjes en een nagellakje die ik heul heul heul gaaf vind tevoorschijn en een briefje dat het van tanteklara en Bubs was
en nu moet ik huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |