quote:In een panty doenOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand mij het nut van glitter in badzeep uitleggen???
quote:beter een arme student dan een arme werkendeOp woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben vanaf nu een hele hele hele erge arme student. Beetje jammer.
quote:Als je op bleiblei gaat liggen is ie ook goudOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
als ik nou ga slapen zo, zit dan heel mijn bed morgen onder de gouwe glittert?
quote:Hmm jij hebt het nog iets erger inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter een arme student dan een arme werkende
quote:Sowieso!Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
als ik nou ga slapen zo, zit dan heel mijn bed morgen onder de gouwe glittert?
quote:is ie al, verrekten goldilocksOp woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je op bleiblei gaat liggen is ie ook goud
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ie al, verrekten goldilocks
quote:Steek een peuk aan, dan is ie erOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Op de tram wachten in de kou is niet tof. grr.
quote:heb je de vloer van mijn douche gezien? Dan kom ik er als een neger uit! Inclusief ebola!Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Pahaha ja zodat je, na je bad, in de douche kan stappen
quote:dan moet je met de fiets gaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Op de tram wachten in de kou is niet tof. grr.
quote:Erger is nog als je band eraf ligt waardoor je 20 minuten naar je werk moet lopen en het begint net te regenen.
quote:Watteh? Met m'n fiets bedoel je?Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ja, je kan niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hadden Mexicano
quote:eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand waarmee je vreetbuien kan doen ophouden?
quote:NegersOp woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de vloer van mijn douche gezien? Dan kom ik er als een neger uit! Inclusief ebola!
quote:Door een goed ontbijt, goede lunch en goede avondeten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand waarmee je vreetbuien kan doen ophouden?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Watteh? Met m'n fiets bedoel je?
quote:Tandenpoetsen en dan ijs thee drinkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goed
quote:Tandenpoetsen is slim! Heb net nieuwe tandpasta gekocht.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goed
quote:Het komt door mezelf hoor. Band was lek en ik ging er mee fietsen steeds terwijl dat ding compleet plat was en dat werkt niet meer na een tijdje. Mijn vertrouwen in de mensheid was gewoon terecht.
quote:Of een appel eten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tandenpoetsen en dan ijs thee drinken
quote:alles smaakt goor als je je tanden net hebt gepoetstOp woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tandenpoetsen en dan ijs thee drinken
quote:Als je aardbeientandpasta (Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles smaakt goor als je je tanden net hebt gepoetst, behalve water
quote:ja dat zeg je nou ook alleen maar omdat je in mijn bad wilOp woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
zwaarte van de VG valt mee hoor(weet niet wie 't vroeg)
isd midden- niveau, met uitschieters naar zowel boven als beneden.
englitters
![]()
quote:*steekt vinger op*Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
zwaarte van de VG valt mee hoor(weet niet wie 't vroeg)
isd midden- niveau, met uitschieters naar zowel boven als beneden.
englitters
![]()
quote:anders kan je altijd nog op de bank slapenOp woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Naja blijf het knap vinden. Moeder heeft ook niet de hele zware.. Volgens mij de 'lichte' en midden niveau; maar af en toe zitten daar kinderen (zijn 17 tot 21 jaar) tussen die het zo zwaar hebben gehad (denk aan ouders die hun niet willen; mishandeling; etc...).
Again: Respect
Ik wil naar bed; maar ben te lui om op te staan. DILEMMA !
quote:lekker warmOp woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik morgen in kreukels wil opstaan; is de bank inderdaad een optieoeh wacht.. Het vloerkleed is best zacht. Enige wat kan gebeuren is dat de hond op me komt liggen
quote:dat wil ik zonder glitters ook wel hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat zeg je nou ook alleen maar omdat je in mijn bad wil
quote:n thanksOp woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Naja blijf het knap vinden. Moeder heeft ook niet de hele zware.. Volgens mij de 'lichte' en midden niveau; maar af en toe zitten daar kinderen (zijn 17 tot 21 jaar) tussen die het zo zwaar hebben gehad (denk aan ouders die hun niet willen; mishandeling; etc...).
Again: Respect
Ik wil naar bed; maar ben te lui om op te staan. DILEMMA !
quote:Whehe luister eens naar dezeOp woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Joysa het volgende:
The seed inside you, baby, do you feel it growing?
Wat een tekst
quote:Morgen, lig nu in bed :pOp donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe luister eens naar deze
quote:SterkteOp donderdag 28 oktober 2010 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh! Straks naar de huisarts.
* Puckzzz needz some mothers little helpers
quote:thnx. Ben hartstikke nerveus. Moet nu toch ff met de billen bloot..
quote:Ik zou toch zweren dat ik net "SterkteOp donderdag 28 oktober 2010 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Wat zijn dat?Op donderdag 28 oktober 2010 08:04 schreef Puckzzz het volgende:
quote:En dan zit je maar te wachten.. en te wachten.. en te wachten.. en nog langer te wachten..Op donderdag 28 oktober 2010 13:55 schreef Mirjam het volgende:
leuk hoor, om 3 uur beginnen maar ik verveel me dood..
quote:ja, precies dat dusOp donderdag 28 oktober 2010 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan zit je maar te wachten.. en te wachten.. en te wachten.. en nog langer te wachten..
quote:Herkenbaar, even iets doen doe je toch niet, want je moet toch zo werken.. irritantOp donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, precies dat dus
ik zigt echt te wachten en me dood te vervelen
quote:precies, want ik moet nog werken, en als ik wat ga doen ben ik te moe, etc.Op donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Herkenbaar, even iets doen doe je toch niet, want je moet toch zo werken.. irritant
quote:Ik vind avond diensten heerlijk, maar het wachten tot je mag gaan werken vind ik vaak zo lang durenOp donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
@ Joysa en Mirjam
Vinden jullie late dienst echt zo vervelend?? Ik vind het heerlijk! Zeker als mijn dochter ook vrij is en ik lekker kan uitslapen. En als ze gewoon naar school moet, heb ik lekker de ochtend vrij om het huishouden te doen of gewoon lekker te niksen, of nog even bij een vriendin koffie te drinken.
quote:ik ben het niet meer gewend merk ikOp donderdag 28 oktober 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
@ Joysa en Mirjam
Vinden jullie late dienst echt zo vervelend?? Ik vind het heerlijk! Zeker als mijn dochter ook vrij is en ik lekker kan uitslapen. En als ze gewoon naar school moet, heb ik lekker de ochtend vrij om het huishouden te doen of gewoon lekker te niksen, of nog even bij een vriendin koffie te drinken.
quote:OehOp donderdag 28 oktober 2010 14:27 schreef Debsterr het volgende:
Als iemand nog Urban Decay oogschaduw wil:
http://www.groupdeal.nl/5(...)ecay-oogschaduw.html
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind avond diensten heerlijk, maar het wachten tot je mag gaan werken vind ik vaak zo lang duren
quote:Ok, ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je het zo gewend bent, is het wel raar ja. Ik werk al zo lang in wisseldiensten. Sterker nog, ik heb (op mijn allereerste bijbaantje na dan) nog nooit anders gedaan dan wisseldiensten.Op donderdag 28 oktober 2010 14:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben het niet meer gewend merk ik
mijn dag loopt eigenlijk ook op z'n eind voor me rond 5,6 uur
dan krijg ik behoefte om te douchen, en een joggingbroek aan te trekken.
voorheen vond ik het ook altijd heerlijk hoor, nu moet ik er erg aan wennen
quote:Ik had avonddiensten in de zorg he... dus van 15 tot 23 of 24u.. Dan doe ik overdag niet veel hoor, ben al dood genoeg na het werkOp donderdag 28 oktober 2010 16:24 schreef mirannie het volgende:
Morgen laatste 4:45 dienst voorlopigdan begint het winterseizoen weer en hoef ik niet meer voor 5:45 te beginnen.
[..]
beter plannen, dan kan je juist nog lekker veel doen en echt van je dag genieten.
[..]
Ok, ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je het zo gewend bent, is het wel raar ja. Ik werk al zo lang in wisseldiensten. Sterker nog, ik heb (op mijn allereerste bijbaantje na dan) nog nooit anders gedaan dan wisseldiensten.
Eigenlijk wil ik er ook best uit zo langzamerhand, maar het levert zo lekker veel extra cash op dat het zonde is om op te geven.
quote:ThanksOp donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef mirannie het volgende:
@ Delta
Je Sinfuls zitten in de brievenbus, hoop dat ze er morgen zijn.
quote:Oke tnx!!Op donderdag 28 oktober 2010 16:28 schreef mirannie het volgende:
@ Bubsel
Ze zijn aan de deur geweest met jouw lakjes, maar ik was werken. Morgen ook... Dus dan zal ik ze zaterdag hebben. Maar dan weet je iig dat ze gearriveerd zijn soort van.
quote:Die kan ik zelfs zo noemenOp donderdag 28 oktober 2010 13:57 schreef Joysa het volgende:
Ik ben de 7 zekerheden van de Jumbo uit mn kop aan het knallen
Morgen contract tekenen en 'toets'
quote:Nee, ik heb toch een groter probleem dan ik liever wil toegeven. Ik heb nu wat medicijnen gekregen om me door de eerste afkickperiode (ja dat lezen jullie goed) heen te helpen en de rest zal ik met wilskracht moeten doen. Ik ben sterk...ik kan dit!Op donderdag 28 oktober 2010 08:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Succes Puckzzz, komt vast wel goed! Controle van je operatie?
quote:
quote:Hier ligt nog geen jumbo in de buurt, maar ze zijn wel erg logisch ja
quote:Ik ben heel erg trots op je Puckzzz! Ik weet zeker dat je dit kunt en er sterker uitkomt dan je er in ging! Heeeel veel knuffels enOp donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch een groter probleem dan ik liever wil toegeven. Ik heb nu wat medicijnen gekregen om me door de eerste afkickperiode (ja dat lezen jullie goed) heen te helpen en de rest zal ik met wilskracht moeten doen. Ik ben sterk...ik kan dit!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch een groter probleem dan ik liever wil toegeven. Ik heb nu wat medicijnen gekregen om me door de eerste afkickperiode (ja dat lezen jullie goed) heen te helpen en de rest zal ik met wilskracht moeten doen. Ik ben sterk...ik kan dit!
quote:Da's wel pittig meid, om dat voor jezelf toe te geven!Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Wauw wijf... Wat goed dat je deze stap gezet hebt... Bewijst inderdaad dat wat je zegt.. Je kunt dit..Je bent sterk!Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:De eerste stap heb je gezet, super! Wens je heel veel sterkte en wilskracht toe!Op donderdag 28 oktober 2010 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:mja zelf wist ik het allang. Het naar de buitenwereld toegeven is een heel ander ding. Maar dit kan zo niet alnger. Ik heb teveel dierbaren verloren aan alcoholisme, waaronder mijn broertje, en ik verrek het om zelf op mijn 60ste met Korsakov te lopen. Ik wil nog van mijn toekomst genieten, gewoon...normaal.Op donderdag 28 oktober 2010 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's wel pittig meid, om dat voor jezelf toe te geven!
quote:Ik weet zeker dat het je lukt, en wij zijn er allemaal om je bij te staan als het ff niet zo goed gaat of juist wel!Op donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja zelf wist ik het allang. Het naar de buitenwereld toegeven is een heel ander ding. Maar dit kan zo niet alnger. Ik heb teveel dierbaren verloren aan alcoholisme, waaronder mijn broertje, en ik verrek het om zelf op mijn 60ste met Korsakov te lopen. Ik wil nog van mijn toekomst genieten, gewoon...normaal.
En ja, ik heb nu ook een wijntje bij me staan hoor, ik moet afbouwen niet in 1 keer kappen. dat werkt niet en je hoofd gaat dan rare dingen met je doen. En ik moet elke week naar de huisarts, maar zij is lief
Misschien klinkt het wat heftig voor sommigen, want ik werk elke dag werk keihard zelfs, ben nooit ziek, heb een leuk leven, kindjes, vriend, hond,...maar het is zo'n stiekeme sneaky verslaving. Maargoed, zoals ik al zei: IK KAN DIT!
en daarmee klaar....ook hier
quote:Wow, heftig zeg! Maar wat goed van je dat je deze stap hebt durven zetten, ik heb vertrouwen in je en het is goed dat jij dat ook in jezelf heb! Heel veel succes, maar ik geloof dat dat helemaal goed gaat komen!Op donderdag 28 oktober 2010 20:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja zelf wist ik het allang. Het naar de buitenwereld toegeven is een heel ander ding. Maar dit kan zo niet alnger. Ik heb teveel dierbaren verloren aan alcoholisme, waaronder mijn broertje, en ik verrek het om zelf op mijn 60ste met Korsakov te lopen. Ik wil nog van mijn toekomst genieten, gewoon...normaal.
En ja, ik heb nu ook een wijntje bij me staan hoor, ik moet afbouwen niet in 1 keer kappen. dat werkt niet en je hoofd gaat dan rare dingen met je doen. En ik moet elke week naar de huisarts, maar zij is lief
Misschien klinkt het wat heftig voor sommigen, want ik werk elke dag werk keihard zelfs, ben nooit ziek, heb een leuk leven, kindjes, vriend, hond,...maar het is zo'n stiekeme sneaky verslaving. Maargoed, zoals ik al zei: IK KAN DIT!
en daarmee klaar....ook hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |