quote:In een panty doenOp woensdag 27 oktober 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand mij het nut van glitter in badzeep uitleggen???
quote:beter een arme student dan een arme werkendeOp woensdag 27 oktober 2010 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben vanaf nu een hele hele hele erge arme student. Beetje jammer.
quote:Als je op bleiblei gaat liggen is ie ook goudOp woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
als ik nou ga slapen zo, zit dan heel mijn bed morgen onder de gouwe glittert?
quote:Hmm jij hebt het nog iets erger inderdaad.Op woensdag 27 oktober 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beter een arme student dan een arme werkende
quote:Sowieso!Op woensdag 27 oktober 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
als ik nou ga slapen zo, zit dan heel mijn bed morgen onder de gouwe glittert?
quote:is ie al, verrekten goldilocksOp woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je op bleiblei gaat liggen is ie ook goud
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ie al, verrekten goldilocks
quote:Steek een peuk aan, dan is ie erOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Op de tram wachten in de kou is niet tof. grr.
quote:heb je de vloer van mijn douche gezien? Dan kom ik er als een neger uit! Inclusief ebola!Op woensdag 27 oktober 2010 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Pahaha ja zodat je, na je bad, in de douche kan stappen
quote:dan moet je met de fiets gaanOp woensdag 27 oktober 2010 22:05 schreef Diconnected het volgende:
Op de tram wachten in de kou is niet tof. grr.
quote:Erger is nog als je band eraf ligt waardoor je 20 minuten naar je werk moet lopen en het begint net te regenen.
quote:Watteh? Met m'n fiets bedoel je?Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
ja, je kan niet zeggen dat we je niet gewaarschuwd hadden Mexicano
quote:eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand waarmee je vreetbuien kan doen ophouden?
quote:NegersOp woensdag 27 oktober 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je de vloer van mijn douche gezien? Dan kom ik er als een neger uit! Inclusief ebola!
quote:Door een goed ontbijt, goede lunch en goede avondeten!Op woensdag 27 oktober 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand waarmee je vreetbuien kan doen ophouden?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Watteh? Met m'n fiets bedoel je?
quote:Tandenpoetsen en dan ijs thee drinkenOp woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goed
quote:Tandenpoetsen is slim! Heb net nieuwe tandpasta gekocht.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eten? Maar tandenpoetsen helpt ook erg goed
quote:Het komt door mezelf hoor. Band was lek en ik ging er mee fietsen steeds terwijl dat ding compleet plat was en dat werkt niet meer na een tijdje. Mijn vertrouwen in de mensheid was gewoon terecht.
quote:Of een appel eten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tandenpoetsen en dan ijs thee drinken
quote:alles smaakt goor als je je tanden net hebt gepoetstOp woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tandenpoetsen en dan ijs thee drinken
quote:Als je aardbeientandpasta (Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles smaakt goor als je je tanden net hebt gepoetst, behalve water
quote:ja dat zeg je nou ook alleen maar omdat je in mijn bad wilOp woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
zwaarte van de VG valt mee hoor(weet niet wie 't vroeg)
isd midden- niveau, met uitschieters naar zowel boven als beneden.
englitters
![]()
quote:*steekt vinger op*Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef Mirjam het volgende:
zwaarte van de VG valt mee hoor(weet niet wie 't vroeg)
isd midden- niveau, met uitschieters naar zowel boven als beneden.
englitters
![]()
quote:anders kan je altijd nog op de bank slapenOp woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Naja blijf het knap vinden. Moeder heeft ook niet de hele zware.. Volgens mij de 'lichte' en midden niveau; maar af en toe zitten daar kinderen (zijn 17 tot 21 jaar) tussen die het zo zwaar hebben gehad (denk aan ouders die hun niet willen; mishandeling; etc...).
Again: Respect
Ik wil naar bed; maar ben te lui om op te staan. DILEMMA !
quote:lekker warmOp woensdag 27 oktober 2010 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik morgen in kreukels wil opstaan; is de bank inderdaad een optieoeh wacht.. Het vloerkleed is best zacht. Enige wat kan gebeuren is dat de hond op me komt liggen
quote:dat wil ik zonder glitters ook wel hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat zeg je nou ook alleen maar omdat je in mijn bad wil
quote:n thanksOp woensdag 27 oktober 2010 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Naja blijf het knap vinden. Moeder heeft ook niet de hele zware.. Volgens mij de 'lichte' en midden niveau; maar af en toe zitten daar kinderen (zijn 17 tot 21 jaar) tussen die het zo zwaar hebben gehad (denk aan ouders die hun niet willen; mishandeling; etc...).
Again: Respect
Ik wil naar bed; maar ben te lui om op te staan. DILEMMA !
quote:Whehe luister eens naar dezeOp woensdag 27 oktober 2010 23:29 schreef Joysa het volgende:
The seed inside you, baby, do you feel it growing?
Wat een tekst
quote:Morgen, lig nu in bed :pOp donderdag 28 oktober 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe luister eens naar deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |