En neppe bijt je niet?quote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik wil heel graag mooie french manicure nuturel-achtige nagels.Maar ik ben een echte nagelbijter, dus moet ik steeds mijn nagels gaan vijlen, dus vandaar.
Zozo, die is volquote:Op zondag 7 november 2010 17:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn nagels kort en hot![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opi - Extravangza.
En hier mijn stashpics. Mijn koffer is nu echt, echt vol!
Topcoat, basecoat e.a. rommels:
[ afbeelding ]
Blauwtjes:
[ afbeelding ]
Rood - paars - rozejes 1:
[ afbeelding ]
Rood - paars - rozejes 2:
[ afbeelding ]
Rood - paars - rozejes 3:
[ afbeelding ]
Bruintjes:
[ afbeelding ]
Van alles bij elkaar:
[ afbeelding ]
De koffer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsjaa, echt naturel blijft lastig met nepperds. En bij mij hielp het vooral gewoon altijd te lakken, om niet meer te bijten! En altijd een goeie vijl bij je zodat als je een haakje of iets hebt, je het weg kan vijlen i.p.v. bijten!quote:Op zondag 7 november 2010 18:04 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik wil heel graag mooie french manicure nuturel-achtige nagels.Maar ik ben een echte nagelbijter, dus moet ik steeds mijn nagels gaan vijlen, dus vandaar.
Mooie stashquote:Op zondag 7 november 2010 17:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opi - Extravangza.
[ afbeelding ]
Blauwtjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruintjes:
[ afbeelding ]
Van alles bij elkaar:
[ afbeelding ]
De koffer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 12:54 schreef Lindytje het volgende:
@Mirannie: Wat maak je toch altijd een mooie combi's!
Dank jullie wel!quote:Op zondag 7 november 2010 12:58 schreef Joysa het volgende:
Dankje allemaal
En cuckoo for this color is gaaf
En mirannie, Sugar Plums![]()
Oeh, very nice!! Vooral suzi skis!quote:Op zondag 7 november 2010 13:04 schreef Lindytje het volgende:
Suzi skis in the pyrenees suede:
[ afbeelding ]
CG Secret peri-wink-le:
[ afbeelding ]
Oh, dat weet ik niet. Ik denk dat het meer op Bad Fairy lijkt. TSMGO is volgens mij roder.quote:Op zondag 7 november 2010 13:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh echt, het kwijl druipt me uit de mond. Lijkt hij eigenlijk veel op The Show Must Go On?
Goede stash!!quote:Op zondag 7 november 2010 17:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opi - Extravangza.
[ afbeelding ]
Blauwtjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruintjes:
[ afbeelding ]
Van alles bij elkaar:
[ afbeelding ]
De koffer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahaha!quote:
Ja had nooit gedacht dat het zo ver zou komenquote:Op zondag 7 november 2010 18:18 schreef Joell het volgende:
[..]
Zozo, die is vol![]()
& ik herken veel lakjes die ik ook heb
Thanx!quote:
Thanx!quote:Op zondag 7 november 2010 18:57 schreef mirannie het volgende:
Multi quoten is kut met de nieuwe layout!
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel!![]()
[..]
Oeh, very nice!! Vooral suzi skis!
[..]
Oh, dat weet ik niet. Ik denk dat het meer op Bad Fairy lijkt. TSMGO is volgens mij roder.
[..]
Goede stash!!
Hij is wel echt mat hoorquote:Op maandag 8 november 2010 15:59 schreef Joell het volgende:
[..]
Is die nou mat gelakt?? Hij lijkt helemaal niet mat namelijk![]()
(Wel super nice)
Hihi, die is zo tof! Die wil ik ook!!quote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
OPI DS Glamour on zhe nails hier:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
Aahh misschien komt dat door de glitters eropquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
OMGGG KWIJL KWIJL KWIJLLLquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
WANTS WANTS WANTSquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
Habba habbaquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
zo extreem mooi is deze he, ik heb hem ookquote:
Die blijft zo geweldig, wil ik nogsteeds.quote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
Ja, ik ben net bezig met het uploaden van mijn swatches.quote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef MissJ het volgende:
Ik heb vandaag alle kleuren magnetische lakjes van Essence gekocht, ben zeer benieuwd!
Iemand hier die ze ook al heeft? Ben namelijk heeeeeel benieuwd naar swatches!
Verder heb ik ook Run forrest run van Catrice gekocht, dat blijkt 1 van de 3 nieuwe kleuren te zijn. Net die andere 2 via google ontdekt, dus nu moet ik die ook!!!!!
Nou ja, je moet sowieso de magneet van Essence erbij kopen; anders werkt het niet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef MissJ het volgende:
Toffe kleuren he Crientj!
maar hoe doe je dat nou met die magneet? Moet je die nou gelijk na het lakken, dus als het nog nat is zeg maar, zo dichtbij mogelijk je nagels houden? En voor hoe lang?
Oehhhhhhhh wauw!quote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
Da's vet!quote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef Crientj het volgende:
Morgen maak ik betere foto's, dat beloof ik.
Duim: Iron Goddess
Wijsvinger: Copper Rulez! (Moooooi!)
Middelvinger: Steel Me
Ringvinger: Nothing Else Metals
Pink: Metal Battle (Naaaice, met kleine glitters die je hierop niet kan zien)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moooooooiquote:
Ik heb die L'oreal star magnet en daarbij werk het het beste om een goeie laag te doen, en dan direct de magneet (dus per nagel).quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nou ja, je moet sowieso de magneet van Essence erbij kopen; anders werkt het niet.
En ik heb gelijk na het lakken die magneet er heeeel dicht bovenop gehouden.
Kuch, ik was een beetje ongeduldig, maar ik denk dat je per nagel ongeveer een minuut die magneet er vlak boven moet houden voor een beetje resultaat.
Vind zelf nummer 2 en 3, Copper Rulez! & Steel Me het beste effect hebben.
5 - Metal Battle reageert sowieso niet op de magneet en bij de andere 2 valt het effect een beetje weg. Maar ik ga ze zo op een nagelwiel lakken en het dan goed uitproberen.
Dus meerdere minuten op meerdere plekken die magneet houden en kijken wat het effect dan is.
Dit blijft echt zo kwijlwaardigquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
Gutver, wat een loeimooie nagels heb jij.quote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bottle pic:
[ link | afbeelding ]
Watje met remover (of aceton) op je nagel en dan inpakken met aluminiumfolie. Even laten zitten en de glitters glijden eraf.quote:Op maandag 8 november 2010 22:32 schreef Stali het volgende:
Ik kom eigenlijk weer bij jullie langs met een vraag. Ben een newbie en gelukkig met een lakje.
Alleen bevat het lakje glitters. Ik heb relatief zachte nagels. Het lijkt verdorie wel alsof die glitters in mijn nagels geslagen zijn. Gebruik remover van de Appie, een flesje van denk zo'n zestig cent. Kreeg het er niet vanaf he. De kleur ging weg maar de glitters niet.
Het is er nu vanaf maar ik durf hier eigenlijk niet te posten hoe ik dat gedaan heb..
Hoe doen jullie dit? Ik zit vaak met mijn handen aan vlees of bijv. deeg en dan moet het er wel af natuurlijk.
niet pulkenquote:Op maandag 8 november 2010 22:32 schreef Stali het volgende:
Ik kom eigenlijk weer bij jullie langs met een vraag. Ben een newbie en gelukkig met een lakje.
Alleen bevat het lakje glitters. Ik heb relatief zachte nagels. Het lijkt verdorie wel alsof die glitters in mijn nagels geslagen zijn. Gebruik remover van de Appie, een flesje van denk zo'n zestig cent. Kreeg het er niet vanaf he. De kleur ging weg maar de glitters niet.
Het is er nu vanaf maar ik durf hier eigenlijk niet te posten hoe ik dat gedaan heb..
Hoe doen jullie dit? Ik zit vaak met mijn handen aan vlees of bijv. deeg en dan moet het er wel af natuurlijk.
Bedankt voor de aluminiumfolietip van jullie.quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet pulken
de tip met watje, remover en alufolie is
quote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Bedankt voor de aluminiumfolietip van jullie..
Zal ook maar even bekennen dat ik absoluut niet gepulkt heb maar het papieren zakdoekje begon direct te verkruimelen en de aceton liep lang mijn handen het kleed op. (Vlekken.) Dus dacht ik ineens aan Always. Toen heb ik boven zo'n een verbandje gepakt en daar dus de lak mee weggeboend. Lekken deed het inderdaad niet meer maar ik zat voor gek natuurlijk. Ryan kwam nog even een kusje geven voordat hij wegging en ik heb de knalroze geworden inlegflap even snel onder het matras gemoffeld.
Aluwatten voor de volgende keer. Bedankt.
bwehahahaquote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Zal ook maar even bekennen dat ik absoluut niet gepulkt heb maar het papieren zakdoekje begon direct te verkruimelen en de aceton liep lang mijn handen het kleed op. (Vlekken.) Dus dacht ik ineens aan Always. Toen heb ik boven zo'n een verbandje gepakt en daar dus de lak mee weggeboend. Lekken deed het inderdaad niet meer maar ik zat voor gek natuurlijk. Ryan kwam nog even een kusje geven voordat hij wegging en ik heb de knalroze geworden inlegflap even snel onder het matras gemoffeld.
Hahahahahha!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind die magneetlakjes wel een leuk concept, maar deze kleuren zijn niet zo spectaculairquote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef Crientj het volgende:
Morgen maak ik betere foto's, dat beloof ik.
Duim: Iron Goddess
Wijsvinger: Copper Rulez! (Moooooi!)
Middelvinger: Steel Me
Ringvinger: Nothing Else Metals
Pink: Metal Battle (Naaaice, met kleine glitters die je hierop niet kan zien)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef MissJ het volgende:
Ik heb vandaag alle kleuren magnetische lakjes van Essence gekocht, ben zeer benieuwd!
Iemand hier die ze ook al heeft? Ben namelijk heeeeeel benieuwd naar swatches!
Verder heb ik ook Run forrest run van Catrice gekocht, dat blijkt 1 van de 3 nieuwe kleuren te zijn. Net die andere 2 via google ontdekt, dus nu moet ik die ook!!!!!
Ik ben gewoon de tijd vooruit he. Heb trouwens geedit hoor. Geen gevloek.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:44 schreef AmyGrace het volgende:
Dank joelie wel allemaal![]()
@Stali, niet vloeken hoor, anders plaats ik geen foto's meer![]()
Ik heb overigens ook wel eens bij gebrek aan wattenschijfjes lak met een inlegkruisje verwijderd ..en ik gebruik die dingen ook bij het stempelen, ze pluizen niet zoals wattenschijfjes
ik ben erg van bruin en koper, dus ik ben er blij mee, heb ze nét allemaal gehaaldquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:46 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik vind die magneetlakjes wel een leuk concept, maar deze kleuren zijn niet zo spectaculairIk wil blauw, paars, rood, groen!
Eruit laten groeien. Buffen kan ook nog wel eens wat helpen en er zijn whiteners in de handel, maar daar heb ik weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet naar welke van de tig topics ik moet om een vraag te stellen, dus excuus als ik verkeerd zit
Ik had een limegroene nagellak, en sinds ik die eraf heb gehaald zijn mijn nagels geelHoe krijg ik dat eraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |