quote:Voor jou of voor haar ?Op donderdag 28 oktober 2010 16:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Ik heb een heule lange relatie gehad waarbij dat allemaal goed zat, maar waar het ergens anders mis ging. Een korte relatie waarbij de sex niet goed was, bleek uiteindelijk ook niet te werken.
quote:Voor je datingsite profiel "Ik hou van uitdagingen"Op donderdag 28 oktober 2010 16:37 schreef Duimelot het volgende:
jullie hebben het over bekeuringen en wat krijg ik net in de brievenbus![]()
en dat voor op een plek waar ik dus weet dat een flitspaal staat en ik volgens mij echt NIET te hard gereden heb :S
Toch volgens dat ding 57km/h gereden en dus na correctie 54 km/h waar je 50 mag
en ik moet er zo weer langsrijden....
ik ga echt opletten nu
quote:I'll bite. Ik vond het niet fijn en ik was ook degene die niet zo tevreden was met de relatie.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben niet erg pervers. Die beroemde Martine K. begon te praten over triootjes en ik had het echt gehad meteen.
Zijn triootjes tegenwoordig echt normaal dan, word ik dan echt oud?
quote:Nee, ik zou me onzeker voelen.Op donderdag 28 oktober 2010 16:53 schreef brunette82 het volgende:
[..]
![]()
dan ben je uniek. Is toch dé droom van elke man
quote:idemOp donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik zou me onzeker voelen.
Ik snap het fantaseren wel, maar in het echt zou ik het gewoon eng vinden.
quote:zat laatst in de trein voor 2 studentes (begin 20 hooguit) en 1 van die meiskes vertelde dat ze zich afgelopen zomer had laten dubbeldekken door 2 onbekende fransozen in de bosjes van een Franse camping :SOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben niet erg pervers. Die beroemde Martine K. begon te praten over triootjes en ik had het echt gehad meteen.
quote:me 2, zeker als het met jou erbij is......Op donderdag 28 oktober 2010 16:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik zou me onzeker voelen.
Ik snap het fantaseren wel, maar in het echt zou ik het gewoon eng vinden.
quote:triotjes zijn zo 1999 heOp donderdag 28 oktober 2010 16:47 schreef Lamon. het volgende:
quote:wat zei ze?Op donderdag 28 oktober 2010 18:25 schreef Lamon. het volgende:
Hmmm, toch weer even contact gehad met het "mooie meisje", misschien gewoon een keer geduld hebben en niet te snel oordelen...ik vind haar tot nu toe terughoudend, maar wel erg eerlijk...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:28 schreef douche-eendje het volgende:
Log ik net in op paiq... 2x melding.
Simon is jarig.
Simon-2 is jarig.
Goh wat een toeval. Zelfde leeftijd, afstand, vrijwel identieke paiqscores en do's/dont's
quote:Simon via een battledate, Simon-2 als matchOp donderdag 28 oktober 2010 18:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en je hebt m toevallig ook 2x erin
quote:als dat geen ware liefde gaat wordenOp donderdag 28 oktober 2010 18:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Simon via een battledate, Simon-2 als match
quote:Zal ik gewoon doen alsof ik stom ben en een heeeeeel ander gesprek met simon-2 gaan voeren?Op donderdag 28 oktober 2010 18:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als dat geen ware liefde gaat worden
al zou ik voor Simon gaan niet voor Simon-2
quote:Strak plan!Op donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zal ik gewoon doen alsof ik stom ben en een heeeeeel ander gesprek met simon-2 gaan voeren?
quote:en dan proberen met beiden dates te hosselen.....Op donderdag 28 oktober 2010 18:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zal ik gewoon doen alsof ik stom ben en een heeeeeel ander gesprek met simon-2 gaan voeren?
quote:Wel interesse, maar erg voorzichtig, net op haarzelf gaan wonen, surinaamse familie, en nog niet zo met internetdaten bezig.
quote:Zelfde datum, zelfde tijdOp donderdag 28 oktober 2010 18:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan proberen met beiden dates te hosselen.....
quote:1 op zaterdag en 1 op zondag erna is natuurlijk leuker...en dan het liefst ver bij hem vandaanOp donderdag 28 oktober 2010 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zelfde datum, zelfde tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |