quote:ik heb regelmatig met vreemde mensen erg lange telefoongesprekkenOp donderdag 28 oktober 2010 13:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent niet wijs, ik vind dat echt lang. Het is nog een vreemde en je gaat nog op date, 10 minuutjes zou genoeg moeten zijn.
quote:Ja, maar wij waren niet echt vreemden hè?Op donderdag 28 oktober 2010 13:52 schreef Duimelot het volgende:
1 uur en 21 minuten is ook kort
en bij deze zal je me gelijk moeten geven gezien wij nooit onder de 3 uur ofzo zijn gekomen
quote:in het begin wel heOp donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar wij waren niet echt vreemden hè?
quote:streep mij maar weg.Op donderdag 28 oktober 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een man die een beetje kan en durft te dansen is wel
quote:
quote:ik had je al weggestreept omdat je uitermate irritant bentOp donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Lamon. het volgende:
Ik kan alleen maar stijldansen, dus streep mij ook maar weg.
quote:Hehe, jij stamt zeker uit de periode toen dansles nog een verplicht onderdeel van je opvoeding was ?Op donderdag 28 oktober 2010 14:18 schreef Lamon. het volgende:
Ik kan alleen maar stijldansen, dus streep mij ook maar weg.
quote:Nee, het was een hype op school. Je zult het niet geloven, maar het was gewoon in.Op donderdag 28 oktober 2010 14:24 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hehe, jij stamt zeker uit de periode toen dansles nog een verplicht onderdeel van je opvoeding was ?
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het was een hype op school. Je zult het niet geloven, maar het was gewoon in.
Net zoals ze nu allemaal aan de zumba zitten.
quote:Ben jij 50 ofzo?Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het was een hype op school. Je zult het niet geloven, maar het was gewoon in.
quote:Gelul het was zelfs nog in tot een jaar of 10 terug, hoor.
quote:Stijldansen is gewoon tijdloos hoor. Ik heb vanaf mijn 16 tot 20 ook veel aan stijldansen gedaan. De dansschool is overigens ook een uitstekende plaats om contacten met dames op te doen (te veel dames, te weinig heren)
quote:Ik geloof je best. Bij mij was het idem.Op donderdag 28 oktober 2010 14:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Je moet mijn tante van 60 eens horen. DolenthousiastOp donderdag 28 oktober 2010 14:32 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De dansschool is overigens ook een uitstekende plaats om contacten met dames op te doen (te veel dames, te weinig heren)
quote:Heb ik dus gelijk of niet ?Op donderdag 28 oktober 2010 14:37 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je moet mijn tante van 60 eens horen. Dolenthousiast
quote:*Kuch* NET haar rijbewijs?Op donderdag 28 oktober 2010 13:42 schreef macondo het volgende:
Ik ben één keer wezen autorijdenZe had nog niet zo lang haar rijbewijs, en vond het heel leuk om te doen. En ze wilde wel eens wat anders dan de Daihatsu van haar moeder. En het was nog leuk ook
(en ze reed als Michael Schumacher)
quote:Nou vooruitOp donderdag 28 oktober 2010 14:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Alle 21 jarigen hebben nét hun rijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |