quote:Er is pas duuzend keer gezegd dat het in de loop van de dag wel goedkomt. Bovendien is er althans bij mij momenteel geen enkele van de 35 restaurants geopend. Gewoon even de middag afwachten lijkt me dus minstens zo zinvol als dat we nou met zijn allen weer die mailserver omver gaan trappenOp donderdag 28 oktober 2010 09:43 schreef Wokkel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel mailtjes ze nu hebben gekregen
quote:Je quote volgens mij net de verkeerdeOp donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is pas duuzend keer gezegd dat het in de loop van de dag wel goedkomt. Bovendien is er althans bij mij momenteel geen enkele van de 35 restaurants geopend. Gewoon even de middag afwachten lijkt me dus minstens zo zinvol als dat we nou met zijn allen weer die mailserver omver gaan trappen
quote:Waar heb jij het nou over?Op donderdag 28 oktober 2010 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is pas duuzend keer gezegd dat het in de loop van de dag wel goedkomt. Bovendien is er althans bij mij momenteel geen enkele van de 35 restaurants geopend. Gewoon even de middag afwachten lijkt me dus minstens zo zinvol als dat we nou met zijn allen weer die mailserver omver gaan trappen
quote:+1Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef jeoff het volgende:
Nog iemand anders hier die vóór 5 uur had gemaild maar nog niks heeft gehoord?
quote:+1Op donderdag 28 oktober 2010 11:18 schreef jeoff het volgende:
Nog iemand anders hier die vóór 5 uur had gemaild maar nog niks heeft gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
quote:Dat, maar dan 7 keerOp donderdag 28 oktober 2010 12:09 schreef Maraca het volgende:
Krijg ik een berichtje met "u heeft 1 nieuw bericht" .. is het wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |